Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
mb 190 veovõllide sobivus?
#1
Oleks soov teada saada, veovõllide sobivusest. Minul tegemist 190e 2.0ga ja huvitab see, kas mõne suurema mootoriga 190-l olid nii öelda jämedad veovõllid, mis sobiksid 1:1 minu autole.

Põhjus üsna lihtne, juba teine pooleks läinud veovõll ja tundub, et neid läheb veel kui tugevamaid ei leia.
Vasta
#2
Kas 2.0 mootor on liialt võimas?

Poolteljed on ühejämedused. 330Nm ei suutnud omal ajal 1.8 kutsika pooltelgi lõhkuda.

Osta poest uued ja pane kasvõi 600Nm koormust järgi, usu mind, nad ei lähe katki....


...katki aga lähevad vanad, lõtkudega ja roostes võllid.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#3
Okei, pean tunnistama, et eelmisel veovõllil, mis pooleks läks, sellel oli murdumis jälje järgi näha küll, et oli ennem ka pisike pragu juba olnud. Ühesõnaga talveks vahetan veel selle veovõlli ära aga peale talve vaja küll siis päris uued soetada. Kusjuures sellel 2.0-l jõudu rohkem jah kui tavaliselt Rolleyes
Vasta
#4
(28-11-2012, 07:36 AM)puukas Kirjutas: Okei, pean tunnistama, et eelmisel veovõllil, mis pooleks läks, sellel oli murdumis jälje järgi näha küll, et oli ennem ka pisike pragu juba olnud. Ühesõnaga talveks vahetan veel selle veovõlli ära aga peale talve vaja küll siis päris uued soetada. Kusjuures sellel 2.0-l jõudu rohkem jah kui tavaliselt Rolleyes

Vanade võllide korral jäädki vahetama, kui oma sõidustiili ei korrigeeri. Lõhub järsk koormuse tõus, kui võllis on pingekontsentraator olemas (näiteks roostesööbevagu kaitsekummi vitsa all). Vanal võllil leidub midagi alati...

Kui tahad kindla peale minna, osta uus võll (ning kahekordista oma auto maksumust). Odavam on oma sõidustiili korrigeerida...
Vasta
#5
(28-11-2012, 10:49 AM)v6sa Kirjutas:
(28-11-2012, 07:36 AM)puukas Kirjutas: Okei, pean tunnistama, et eelmisel veovõllil, mis pooleks läks, sellel oli murdumis jälje järgi näha küll, et oli ennem ka pisike pragu juba olnud. Ühesõnaga talveks vahetan veel selle veovõlli ära aga peale talve vaja küll siis päris uued soetada. Kusjuures sellel 2.0-l jõudu rohkem jah kui tavaliselt Rolleyes

Vanade võllide korral jäädki vahetama, kui oma sõidustiili ei korrigeeri. Lõhub järsk koormuse tõus, kui võllis on pingekontsentraator olemas (näiteks roostesööbevagu kaitsekummi vitsa all). Vanal võllil leidub midagi alati...

Kui tahad kindla peale minna, osta uus võll (ning kahekordista oma auto maksumust). Odavam on oma sõidustiili korrigeerida...

Sul on õigus, uus veovõll maksab soodustusega u.300 euri tükk (see siis saksa oma, hiinakas pool sellest). Oleks koht olemas Soomes, kus tehakse 500 euri/paar uued veovõllid kuid seegi praegusel hetkel ebasobiv kulutus.
Täna sai veovõll alt võetud, just selle sama kaitsekummi vitsa alt oli purunenud, roostes oli selle koha pealt päris kõvasti, võlli läbimõõt oli silmnähtavalt väiksem kui mujal (ma ei tea, kas ongi see vähe väiksem või tõesti on see tervenisti roostesööbevagu). Peale selle murdumisjälge uurides oli näha, et oli eelnevalt olnud selline umbes millimeeter sügav ja 15 milli pikk pragu.

Esialgu läheb veovõll lihtsalt vahetusse, sõidu korrigeerimine on täiesti mõistetav jutt kuid antud masin on kohandatud vähe teistsuguseks sõidustiiliks (nt. startides on veovõllide "piinamine" paratamatu). Vähemalt talvel ei tohiks nüüd asi enam nii hull olla, usun, et viga hakkab taasilmnema lume sulamise ajal.
Vasta
#6
See et veovõll selle kaitsekummi alt roostetab ja lõpux katki läheb on tüüpviga ja kuigi rapsiv sõidustiil kiirendab seda, juhtub see varem või hiljem ka tagasihoidliku sõidustiiliga. Minu universaalil läx see väixel tõusul kohalt minnes katki ja sel hetkel ma peaaegu ei puutunudki gaasipedaali (kuigi eelnev rapsiv sõidustiil oli vast oma töö teinud). Samamoodi oli kummi alt läbi roostetanud.

Kui tehasevõimsusest märgatavalt suurem võimsus, läheb tugevama veovõlli paigaldamise korral katki mõni järgmine sõlm.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 190 90a 2,0 mecl 0 110 28-09-2024, 09:00 PM
Viimane postitus: mecl
Heart W201 MB 190 küsimused EnricoN 1 354 31-03-2024, 12:31 AM
Viimane postitus: EnricoN
  w201 velje sobivus karl190 5 4,532 26-03-2020, 10:45 PM
Viimane postitus: v6sa
  W201 (190) veljesobivus (ees 17x8 ET30 / taga 17x9 ET32)? Uku 7 6,196 22-03-2018, 05:00 PM
Viimane postitus: aialipp
  W202 turbo sobivus. sokukas 2 2,917 20-04-2017, 07:49 PM
Viimane postitus: sokukas
  ...190 tahhomeeter... Amaster 27 20,751 01-01-2017, 06:43 PM
Viimane postitus: rayaju
  W202 2,3 väntvõlli sobivus. McMB 1 2,151 23-02-2016, 09:35 AM
Viimane postitus: McMB
  Mb 190 w201 esiratta mure Daniel 4 3,380 23-02-2016, 02:09 AM
Viimane postitus: tomm49
  c230k ja c280 kasti sobivus(w202) marco505 0 1,630 04-02-2016, 11:02 PM
Viimane postitus: marco505
Big Grin W201 Karteripõhja sobivus ja vahetus Daniel 1 2,224 02-02-2016, 07:44 PM
Viimane postitus: berg



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne