Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
...190 tahhomeeter...
#1
et kysimus järgmine, mu autol pole tahhomeetrit, kuid sooviks selle lisada, kuhu see tuleks panna... pean silmas kuhu kinnitada mootori külge???:confusedangry:
Vasta
#2
Tahhomeetril on kolm otsa "+" "-" ja impulss, "+" võtad sealt kust 12V saad, "-" massi ja impulss süütepooli "+" -ist ja nii ta töötab, endal katsetatud!
Vasta
#3
Aga ära pane tahoka impulssi körgepingesse.
Vasta
#4
sigmar Kirjutas:Tahhomeetril on kolm otsa "+" "-" ja impulss, "+" võtad sealt kust 12V saad, "-" massi ja impulss süütepooli "+" -ist ja nii ta töötab, endal katsetatud!

+ Tuleks võtta ikka sealt kus on pinge peal ainult "süüde sees"
Ja pole kusagil mainitud, et see on bensukas millele tahokat vaja
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#5
Jah tegu on bensumasinaga ja too 2,0l
Vasta
#6
Kas impulss mitte pooli miinusesse ei läinud?
Eelmisel mootoril oli mul ilmselt tahho pooli miinuses. Nüüd panin korraliku auto meteri oma. Ja vaata, et sul siis 4 silindrilise tahho on, muidu hakkab valetama.
Vasta
#7
Tere, probleem sama, et tahaks mb 190 diislile panna peale tahhomeetrit.Et kuhu see impulsi juhe sellel panna tuleks?Eusa_angel
Vasta
#8
MB originaaltahho korral on vaja andurit. Ning hooratast, millelt impulsse lugeda.
Või teed eraldi sobituse.

Järelturu asjal on omad nõudmised - need peab andma müüja.
Vasta
#9
Diislil loendab hooratta hambaid. Vaja andurit kareteri põhja, vahe tükki mis teeb anduri signaali tahokale sobivaks ja mis põhiline, kedagi kes oskaks asjad külge kruvida.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#10
Eelduseks et karteril on anduri jaoks koht olemas, osadel vanematel pole. Andurit ennast, ELR või ARA või ELR/ARA releed (sobivad niis OM601-OM606 omad), diisli tahhoka kella ning asi ka ühendada. Lisaks peab korrektselt toimima ülepinge relee.
Vasta
#11
Okei, tänud, asi paistab liiga keeruline, et asi ära tasuks vist.Eusa_drool
Muidu iseenesest, kas see karteripõhjas olev anduri koht peaks asuma põhimõtteliselt õli väljalaskmispoldi kõrval?Sai hiljuti karterit vahetatud ja seal oli mingi asi selle koha peal lisaks...või oli see hoopis madala õlitaseme kontrolllambi jaoks midagi?
Vasta
#12
On seda andurit võimalik ka uuena osta kuskilt. Ma endale üritasin ka siin mingi aeg 190d 2.0 88a. tahokat tööle saada. Tahokas pärit sama mootori ja kerega diisel auto pealt. Mina sain aru, et see W + signaal tuleb võtta genega pini pealt. Talitasin nii nagu sellel lingil näidatud aga ei hakanud tööle. Seal muidugi on tahokas bensuka oma, aga signaal peaks ikka sama koha pealt võetud olema ju.
Vasta
#13
Diisli ja bensuka tahokad erinevad.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#14
(30-11-2012, 06:14 PM)Laur Kirjutas: Diisli ja bensuka tahokad erinevad.

Saan aru jah, et erinevad. Kui mul on OM601.911 mootor (190d 2.0 53kw) ja tahokas, mida soovin autol tööle saada, on pärit sama kerega autolt sama mootoriga, siis kuhu peaksin ühendama W+ kontakti? Sain siin teemas aru, et vaja andurit, mis loeb hoorattalt impulssi. On seda andurit võimalik osta uuena, või tuleb mujalt otsima hakata?
Vasta
#15
Sel teemal on tegelikult ka varem juttu olnud. Anduri mõlemad juhtmed lähevad ELR/ARA plokki. ELR/ARA plokk saab ise toite pinge läbi ülepinge relee. ELR/ARA plokis töödeldakse andurilt saadud sagedus ning antakse edasi tahhokale läbi releel oleva "TD" klemmi millest juhe läheb tahhoka "W" klemmile. Tahhoka toide on tava "+" nagu ikka siis kui süüde sees ja tahhoka "G" on mass aka "-".
Allpool on joonis ELR/ARA releest ehk N8/1; ülepinge relee ehk K1/1; andur seal karteri küljes L3.
Skeemil on näha ka teisi elemente, mis pole aga vajalikud üksnes tahhoka töötamiseks seega neid ära ühenda.
[Pilt: p1030313.jpg]
Vasta
#16
Uurisin endal ja mul ei ole ELR/ARA plokki ja ei ole ka rpm andurit. Koht kuhu rpm andur käib on ka niiöelda pime. Selle aga saaks puurida. Küsimus kust võiks seda andurit ja ELR/ARA plokki leida. Diisel w124 pealt? Peab just 4 silindrise diisli pealt olema või võib ka r5 oma olla? Ja kuhu nende orjenteeruv hinnaklass võiks jääda?
Vasta
#17
Diislil pole vahet mitu silindrit on, hoorattad kõigil sama arvu hammastega.
Hinna ehk uurid ise kusagilt lammutusest.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#18
Tahaks ka enda oma tööle saada, endal on juba andur küljes(eelmisest omanikust juba) aga endal kellaplokile see pistik ei sobi, ehk siis mõlemad on isased, ehk kellelgi soovitusi?


Mersuhull olen ja Mersuhulluks jään :)
Vasta
#19
http://www.dakotadigital.com/index.cfm/p...prd128.htm
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#20
(21-12-2016, 11:46 AM)hents99 Kirjutas: http://www.dakotadigital.com/index.cfm/p...prd128.htm
sooviks ikka originaali tööle saada vnoh see mis kellaplokis, mainin ka seda et kellaplokk on vist bensiini oma kas siis ei saa tööle seda?



Mersuhull olen ja Mersuhulluks jään :)
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Heart W201 MB 190 küsimused EnricoN 1 152 31-03-2024, 12:31 AM
Viimane postitus: EnricoN
  W201 (190) veljesobivus (ees 17x8 ET30 / taga 17x9 ET32)? Uku 7 5,683 22-03-2018, 05:00 PM
Viimane postitus: aialipp
  Mb 190 w201 esiratta mure Daniel 4 3,175 23-02-2016, 02:09 AM
Viimane postitus: tomm49
  MB 190 elektrikala Daniel 5 3,918 20-11-2015, 06:09 PM
Viimane postitus: Daniel
  190 trikitab MB 190 1 2,913 03-10-2014, 08:47 AM
Viimane postitus: v6sa
  w201 190 mootori temperatuur. MB 190 12 10,961 15-09-2014, 05:25 PM
Viimane postitus: JorgenP
  Salongipuhur puhub sooja ainult juhi poolel(190 E) hanas 4 3,797 18-11-2013, 12:42 PM
Viimane postitus: hanas
  190 E, lambda asukoht hanas 5 3,207 31-10-2013, 09:54 PM
Viimane postitus: hanas
  190 E puterdab hanas 4 3,570 04-09-2013, 09:23 PM
Viimane postitus: kaupo51
  mb 190 d w201- milline võimsam generaator krissu606 1 2,165 31-07-2013, 09:10 PM
Viimane postitus: hannes_s



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne