08-10-2012, 08:54 PM
Tere,
nagu mõni, kes mu taga kunagi sõitnud on, teab, siis mu E320 -01 Benz tossab väga hullusti. Ja kui alguses oli see väikene issue siis nüüd on see minu jaoks suur probleem.
Probleemi kirjeldus siis oleks, et kui korralikult üritada vajutada, siis minek on võrdlemisi kehv ning tagant tuleb vaid suur suitsupilv.
Probleem algas, kui ma hakkasin ökonoomsemalt sõitma. Alguses mõtlesin, et see on mingi sodi lihtsalt, mis koguneb ning hiljem vallandub, kuid ma enam nii päris ei arva.
Mootoril on uus õli, õlifilter ja õhufilter. Teadaolevalt ei ole ka sumbutis ühtegi auku. Milles võib probleem olla?
Suvepäevadel rääkis Rein sellest klapi asjast, ma oli suhteliselt täis siis muidugi nii et ei mäleta täpselt enam. Aga pm nagu aru sain, siis mingi klapp lükkab kütuse kuhugi valesse kohta. Nüüd kõik õige selle kohapealt, kuid küssa on, et miks enne sellist probleemi ei olnud ja alles nüüd viimase mingi 4-5 kuuga selline asi on tulnud. Ning kui see klapp kinni panna, kas siis on jõudu rohkem ja reageerimiskiirus ka parem?
Mis võib veel sellist jama korraldada? Kas mingi lambda moodi asi keerab kütte paigast või kolvirõngad (kuna ma asja ei jaga, siis mulle on lubatud ka lolle variante pakkuda)?
Ma ise olen suhteliselt ära harjunud, kuid kui ükspäev E270 sõitsin, siis oli ta minek parem ning see hakkas painama mind. Tahaks enda KW'd tagasi saada.
Ette tänades,
Kalle
nagu mõni, kes mu taga kunagi sõitnud on, teab, siis mu E320 -01 Benz tossab väga hullusti. Ja kui alguses oli see väikene issue siis nüüd on see minu jaoks suur probleem.
Probleemi kirjeldus siis oleks, et kui korralikult üritada vajutada, siis minek on võrdlemisi kehv ning tagant tuleb vaid suur suitsupilv.
Probleem algas, kui ma hakkasin ökonoomsemalt sõitma. Alguses mõtlesin, et see on mingi sodi lihtsalt, mis koguneb ning hiljem vallandub, kuid ma enam nii päris ei arva.
Mootoril on uus õli, õlifilter ja õhufilter. Teadaolevalt ei ole ka sumbutis ühtegi auku. Milles võib probleem olla?
Suvepäevadel rääkis Rein sellest klapi asjast, ma oli suhteliselt täis siis muidugi nii et ei mäleta täpselt enam. Aga pm nagu aru sain, siis mingi klapp lükkab kütuse kuhugi valesse kohta. Nüüd kõik õige selle kohapealt, kuid küssa on, et miks enne sellist probleemi ei olnud ja alles nüüd viimase mingi 4-5 kuuga selline asi on tulnud. Ning kui see klapp kinni panna, kas siis on jõudu rohkem ja reageerimiskiirus ka parem?
Mis võib veel sellist jama korraldada? Kas mingi lambda moodi asi keerab kütte paigast või kolvirõngad (kuna ma asja ei jaga, siis mulle on lubatud ka lolle variante pakkuda)?
Ma ise olen suhteliselt ära harjunud, kuid kui ükspäev E270 sõitsin, siis oli ta minek parem ning see hakkas painama mind. Tahaks enda KW'd tagasi saada.
Ette tänades,
Kalle