Postitused: 103
Teemad: 33
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
Pin 8 ja veakoodiks 11 vilksatust , ehk CTP switch (M16/1s2 or M16/2s2) throttle valve angle implausibly large. Mootor töötab ebaühtlaselt. Üks silinder jätab vahele, järsult gaasi andes samuti, aga kui vaikselt pöördeid tõsta siis käib ilusti. Milles ja kust viga otsida .
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Selgelt ju kirjas, et pead gaasiklapi andurit kontrollima. Auto arvates on see arutult palju lahti (või kinni).
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
18-05-2020, 10:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-05-2020, 10:16 PM ja muutjaks oli hents99.)
Kaudselt võib ka viga olla kaablites...lühiühendused tingituna isolatsiooni pudenemisest. Kuigi tänaseks on suure tõenäosusega kaabeldus vahetatud/uuendatud, sest auto pole senimaani maha põlenud...
Esimese otsa vdo (Siemens) drosselid olid iseenesest suht head, nendega reeglina häda pole, aga on olnud ka erandeid. Uuemad kippusid pigem jantima.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Õige, selle ajastu autodel katsetati ju biolagunevate juhtmestikega. Seega esmalt kontrollida juhtmestiku isolatsiooni (ka pistikutes!) ja alles siis hakata andurit lahkama.