29-08-2012, 10:18 PM
Nummid olete!
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
MB 260SE 1990a. W126
|
29-08-2012, 10:18 PM
Nummid olete!
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
29-08-2012, 10:21 PM
Palju õnne siis ka
29-08-2012, 11:08 PM
Sellise tähtsa sündmuse puhul on õnnesoovid tõesti enam kui asjakohased. Minu poolt ka siis värskele abielupaarile suured õnnesoovid.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
29-08-2012, 11:16 PM
See on nüüd küll see koht, kus oleks kohane Õnne soovida, mida ma antud juhul ka teen
Kolm pereliiget oled pildile saanud, aga kuhu ülejäänud mudilased ja hõbedased liikmed jäid? Herki
30-08-2012, 07:54 AM
Mõlemad olid tollel hetkel vanaema juures kasimis ringil, aga nad naasesid peagi tagasi.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
30-08-2012, 09:36 AM
Vanaema võttis SL`i kasimise ka ette
Ma pidasin silmas, et Sina, su kaasa ja SE olite kenasti pildil, aga ülejäänud pereliikmed(mudilased ja SL) olid puudu Aga palju õnne ja pikka meelt veelkord. Abielumeestel läheb neid asju vaja(tean omst käest) Herki (30-08-2012, 07:54 AM)siimruz Kirjutas: Mõlemad olid tollel hetkel vanaema juures kasimis ringil, aga nad naasesid peagi tagasi.
30-08-2012, 10:04 AM
See kuus sobib sinna pildile väga hästi, uhke värk!
16-04-2013, 03:21 PM
Ilusat kevadet!
Nii, hakkame siis ka vaikselt minema. Käed tegelt juba ammu sügelevad, aga hilinenud kevad ja palju tööd pole väga lubanud veel hobidega tegeleda. Kuid siiski soenduseks tellisin SE-le ära ühe tagumise stange kroomi ja tegin ära kindlustuse sügiseni. Plaanis siis homme kate maha ajada ja see stange kroom ka ära vahetada, ning tuleb see suvi selle autoga endiselt nii edasi sõita. kuna olude sunnil pean värvimistööd edasi lükkama. Kuna tahan suvel autode hoiu tingimusi praemaks muuta, siis on seda ettevõtmist parem teostada sügise poole. Enne päris rajale minekut tuleb muidugi ka ülevaatusel ära käia. Loodan et see ei tohiks probleem olla. Kuna eelmine hooaeg ei saanud väga palju sõidetud ja siis läbis ta ülevaatuse väga eeskujulikult. Ehk jõuan üle pika aja see aasta ka mõnele üritusele. Kuid eks seda näeb kas ja millega. Nüüd mul valikus ka Naisele soetatud C-klass. Päikest kõigile ja täna seda on juba päris ohtrasti!!! Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
19-04-2013, 11:28 PM
Tere
Minu liistu vahetus lõppes päris mahuka stange ja pagasniku renoveerimistööga. Sai siis liistud eemaldatud korralikult altpoolt puhastatud ja krunditud. Siis sai see juhipoolne vahetud ja liistude komplekt tagasi stange külge installitud. Siis võtsin ette pagasniku põhja ja rattakoobaste taha jäävad vannid. Mones kohas oli näha ka roostet kuid midagi läbivat ei leidnud. Seega korralik puhastus ja krunt peale. Ning seejärel ka erinevad mastiksid ja korrosiooni vaha. Löpuks jagunes töö kolme päeva peale. Täna sain siis stange külge tagasi ja pagasniku ka kokku pandud. Seejärel ühendasin aku külge ja käima ta läks poolest pöördest nii nagu ta sügisel seisma jäi. Kuna kindlustus oli peal ajasin massina peale soojaks käimist garaazist välja ja tänavapeale. Suundusin ka üsna pea ülevaatus punkti et ka ülevaatus ära teha. Selle läbis ta jällegi eeskujulikult. Kiideti häid mootori näite ja pidureid. Kuid jah viidati ka mõningastele õli leketele. Mis iseenesest ei ole midagi hullu vana auto juures. Järgmine nädal ongi vaja tööauto hooldusesse viia. Seega saab SE-ga veidi aega ringi kimada. Siim.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
17-07-2013, 02:33 PM
Tere
Kirjutaks siis ka vahepeal sellest autost. Hetkel kasutan teda võib õelda et isegi igapäevaselt tööle ja tagasi sõites. Sõidab ta igal juhul hästi oma vanuse kohta. Ühel hetkel ehmatas mind armatuuris korduvalt süttiv kontroll lamp mis ütleb et õli mootoris vähe, kuid lähemalt uurides on viga hoopis õlitaseme anduris. Kuna õli tase mootoris on normis. Kuid jah elu sunnib tegema vist ( ei ole veel kindel,aga...) selle auto osas muutuseid. Kuna see auto sai ostetud minu isale, kes tahtis endale ka mingit ägetat MB-d. Siis täna on seis selline, et omab ta hoopis ühte 270 CDI ML-i ja veel lisaks ka eelmine nädal soetas endale paadikäru ja mootorpaadi. Seega kirglik kalamees nüüdseks ja see SE - ga tegelemine on ajalugu. Minul on aga kahe auto jaoks aega ikkagi vähe. Nii et kui kellegil on soovi endale üks üle keskmise korralik W 126- kerega hobiauto soetada, siis põhimõtteliselt on see auto saadaval. Palju informatsiooni on siin teemas kirjas, kuid paljusid asju saan rääkida juba tõsisemale huvilisele kohapeal. Tervitades Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
17-07-2013, 03:24 PM
27-07-2013, 06:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-08-2013, 07:51 AM ja muutjaks oli siimruz.)
Tere
Mis siis vahepeal. Tänud Võsa!. See andur tõesti tsekib sedasi seda õli taset nagu mulle telefonis mainisid. Seega seal probleemi polegi vist. Olen nüüd kuu ajaga orjenteeruvalt 2000 km temaga sõitnud. Tegin siin ka igasugu arvestusi palju siis küttekulu ka selle isendil on. Tulemuseks sain 11,5. Korra sain ka keskmiseks 10, millegagi, kuid siis piirdus see ainult tööle ja tagasi otsadeks. Aga kui ka linnas veidi tiirutada siis jääb ta 11,5 kanti. Töö asub mul siis linnast 40 km kaugusel puhast maantee sõitu. Nüüd sellest müügisoovist. Njah mõnele huvilisele postitasin ka juba vastuse, kus ehmatasin neid oma esialgsest hinnasoovist. Niisiis Kui see auto müüki läheb, siis kaasa ei tule temaga need monoplokid. Alla lähevad originaal 15 tolli veljed koos väga korralike suvekummidega. Muus osas on kõik nii nagu piltidel. Talvel ma teaga sõitnud siin ei ole. Arvele võtsin ta esimest korda eestis mina. Seega pole ta ka siin ennem talvel sõitnud. Kere on tal üldiselt väga hea. See kurikuulus akna laua teema sai korda tehtud tänu jaanusele. Uksed on väga ilused. Kõik neli poritiiva äärt väga korralikud. Kuna mingi huvi sellise masina vastu on, siis panen ka selle hinna soovi siia teemasse üles. Vahepeal muidugi mõttlesin selle üle ja pean tõdema, et natuke palju punnitasin esimese hooga. Seega oleks minu hinna soov hetkel 3200.- eurot. Korra mõtlesin ka vahetuse peale, kuid autosid mulle ju juurde pole vaja. Seega jääb variant ainult raha vastu vahetada, või kui keegi tõesti oskab mind mingi asjaga elevile ajada, siis peab pingsalt järele mõtlema. Ahja, kui kedagi huvitab siis spidomeetrile on ette kerinud 298600 km. Tervitades Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
16-08-2013, 03:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-08-2013, 12:01 AM ja muutjaks oli siimruz.)
Tere
Kurb aga tõsi. Tänase seisuga see auto enam eestimaa teid ei mõõda. Auto leidis endale uue omaniku meie naaber riigis Lätis. Õigemini Riias. Ei tea kas kunagi ka sealsesse klubisse astub, kuid loota tasub. Vähemalt tegin natuke reklaami küll. Ja Meie klubi kleebiski jäi esiakna nurgale ilutsema. Kuid need mis asetsesid registreerimismärkidel asendusid kahjuks transiitnumbritega. Ja nii palju veel nendele kodanikele kes arvavad et mootor väike ja seda pole ja teist pole jne. Siis antud juhul otsiski inimene just seda lihtsust ja retrot ja oli nõus maksma ilma tingimata! Nii et veel kord igale asjale on oma huvigrupp olemas! Loomulikult jäid seemneks alles monoplokid. Kes teab mis mõtted jälle kunagi pähe tulevad. Seega võib selle teema suletuks kuulutada! Aga hea ja mugav auto oli! Edu uuele omanikule temaga! Parimatega Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
16-08-2013, 04:56 PM
Loodame, et uus peremees on sama hea.
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
17-08-2013, 12:06 AM
Usun et sai hea peremehe. Kuna inimene oli suht korrektne igas asja toimingus. Olen ennemgi autosid eestist välja müünud, kuid siis pannakse suht naglalt müügilepinuga minema lihtsalt. Seekord käis köik nii nagu see käib autot tuues saksamaalt. Leping ülekanne pangas siis ark ja transiitnumbrid. Ja see järel ka kindlustus. Siin jällegi kivi Pärnu ARk kapsaaeda. transiit numbritele tehti kindlustust 20min. Jäi mulje nagu pole ennem sellega kokku puututud või oli telleril kogemusi vähe.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Võimalikud seotud teemad... | |||||
Teema: | Autor | Vastuseid: | Vaatamisi: | Viimane postitus | |
MB 560SEC W126 90.a. | secman | 144 | 147,801 |
25-09-2024, 10:34 AM Viimane postitus: secman |
|
W126 500SEL, 1986 - Ester | Ester | 271 | 259,414 |
15-11-2023, 04:24 PM Viimane postitus: v6sa |
|
Mercedes-Benz 500SE W126 | Mike22 | 50 | 38,529 |
31-08-2019, 05:31 PM Viimane postitus: hents99 |
|
W126 SDL 3,0TD `86 Janek 126 | janek126 | 14 | 16,102 |
06-06-2018, 10:40 AM Viimane postitus: janek126 |
|
W126 300 SEL 1989 (OM606 projekt) - MBW126 | MBW126 | 156 | 187,514 |
18-10-2016, 09:30 PM Viimane postitus: MBW126 |
|
MB 560SEL 1991 a. W126 | HotPapa | 115 | 144,752 |
23-02-2015, 07:03 PM Viimane postitus: HotPapa |
|
mb w126 420se 87 - vqlur | vqlur | 9 | 11,926 |
05-11-2010, 09:15 AM Viimane postitus: meqa |
|
MB 500 SE, 1988´ W126 | Rait | 42 | 41,291 |
05-06-2010, 09:02 PM Viimane postitus: Rait |
|
MB, 500 SEC, W126, 1992a - HotPapa | HotPapa | 94 | 72,361 |
25-02-2010, 08:30 PM Viimane postitus: HotPapa |
|
Minu MB 380 SEL, 1984, W126 | indrek | 19 | 21,830 |
01-09-2009, 03:25 PM Viimane postitus: indrek |