![]() |
MB 260SE 1990a. W126 - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Klubi liikmete autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=10) +--- Teema: MB 260SE 1990a. W126 (/showthread.php?tid=21943) |
MB 260SE 1990a. W126 - siimruz - 18-02-2011 Tere Sai siis üks vanem mercedes oma garaazi juurde soetatud. Tagant utsitas mind selliseks käiguks minu isa, kes on ammu sellisest vanemast mercedesest rääkinud, millega saaks vahest pühapäeval ringi liikuda. Ise muidugi olen ammu juba jälginud erinevaid pakkumisi. Kuna mulle on hakanud meeldima erinevad 6 silindrilised rida mootoritega mb-d. siis jäi ka silm peale sellele W126 kere mercedesele. Käisin seda eelmisel nädalal korra ka kangutamas ja pilt mis avanes oli muljet avaldav. Kõik mis minu jaoks oluline on auto juures olemas ja samas see kompleksus. Originaal võtme komplekt ja isegi ka hooldusraamat olemas. Auto siis eestis sõitnud ei olnud võtsin ta täna siia arvele. Nüüd sai SL endale garaazi vähemalt auväärse kaaslase, muidu tal oli seal juba igav katte all lesida. ![]() 1. Kaks rooste pleki üks vasakul esimesel uksel ja üks esi kapoti nurgal kuid võrdlemisi väiksed alles. Tuleb lasta teha värvi parandused ja muidugi tuleb kõik muud kohad ka ülevaadata kus esineb rooste koldeid et neid võimalikult palju peatada. Pluss on see, et auto pole meie soola saanud. 2. Kindlasti läheb vahetusse juhtmestik jagajakaan ja küünlad 3. Loomulikult õlid. 4. Tundub et katalüsaatoril on mingi tükk lahti sees. Külma mootoriga on kuulda summuti sees nagu mingi asi koliseks, kui soojaks paisub jääb vaikseks. 5.Stange niklid alt poolt puhastada mingi määrdega kokku teha. 6.Esistange ja tule alused liistud kohendada, ning otsustada mis saab esistange keskmisest niklist kuna seal on nähe väike rooste mull. 7. Katuseluugi lüliti välja vahetada midagi on seal nagu valesti. Kõik töötab ja liigub aga kuidagi valesti mitte nii nagu peaks luliti lülitamisel käima. Liigutad üles liigub hoopis taha liigutad taha liigub hoopis üles. 8. Mingitel põõretel on kuulda ka difris kerget häält, kuid see on selline huvitav hääl, mis ei häiri pigem tekitab sellise vana Mercedes-Benz emotsiooni. Muidugi tuleb seal vahetada õli ja tahaksin jürgeni käest seda ainet ka tellida et sinna juurde lisada. 9.Lisada ka stereo(mis mul olemas on) ja võibolla saab ka tööle auto telefoni mis tal tehasest peale on pandud vist. 10. Kindlasti poleerida ja vahatada ning hoida kui väärtusliku pereliiget. Kindlasti neid pisi vigu leidub veel, kuid need nagu põhilised. Käigukast töötab ilusti ei mingit libisemist töötab ilusti ka see E ja S reziim. Panen ka mõned pildud mis tänase pakasega tehtud said. Märkimisväärne oli ka see et vana Mercedes-Benz täna homikuse -30 kraadise pakase juures ilusti käivitus. RE: MB 260SE 1990a. W126 - Laur - 18-02-2011 Uusi põranda matte oleks ka vaja, kui kusagil laos veel on saab VIN´i järgi tellida, ei maksa ka kuigi palju. Vähemalt 124 omad ei maksnud. RE: MB 260SE 1990a. W126 - Karl - 18-02-2011 Ostsitki kõige võrrima mootoriga kuue ära..... Tundub igati kena ja sile pill olema ja teades-tundes sind, hea peremehe sai. RE: MB 260SE 1990a. W126 - siimruz - 18-02-2011 ![]() ![]() ![]() ![]() RE: MB 260SE 1990a. W126 - Renkju - 18-02-2011 3.0 M103 ja korralik turbiin ning ongi asi klaar ![]() Aga Kuus on Kuus ikka ![]() Eks sa tegutse ja löö ta tipp-topp korda ning võimsuse saab kenasti kätte kui viitsimist on! RE: MB 260SE 1990a. W126 - Karl - 18-02-2011 (18-02-2011, 10:06 PM)Laur Kirjutas: Uusi põranda matte oleks ka vaja, kui kusagil laos veel on saab VIN´i järgi tellida, ei maksa ka kuigi palju. Ei saa kuuele enam orig. matte......... RE: MB 260SE 1990a. W126 - Laur - 18-02-2011 Mis M103 ja mis turbiin? Tuuning ikka Eesti moodi OEM617 vana R5 kolmene põka mootor vahe ja sõidad klõka-klõka, ilus sinine õlipilv taga... ![]() RE: MB 260SE 1990a. W126 - siimruz - 18-02-2011 Selle auto puhul mingit diiseldamist kindlasti ei tule. Kuid mingid mõtted käisid et vahetada see 260 mootor lihtsalt 3,0 vastu seal ei tohiks mingit probleemi olla. peaks olema plug in variant. Muidugi kui kuskilt hea ja korraliku bensuka leiaks. Arvestades et neid 124 coupes-id diiseldatakse ohtrasti siis peaks neid üle olema piisavalt. RE: MB 260SE 1990a. W126 - v6sa - 18-02-2011 (18-02-2011, 10:31 PM)siimruz Kirjutas: ... Kui hea just, aga üks täies jõus isend on minul ülearune... ![]() Head uut kuut ![]() RE: MB 260SE 1990a. W126 - Laur - 18-02-2011 (18-02-2011, 10:56 PM)v6sa Kirjutas:(18-02-2011, 10:31 PM)siimruz Kirjutas: ... No ja mul on kuuris vist ikka alles veel M104 300 24V mis on ka veel KE-JET tahab plokikaane tihendi vahetust, ajas kaanevahelt õli välja. RE: MB 260SE 1990a. W126 - janek126 - 19-02-2011 Welcome to The Family ![]() ![]() ![]() RE: MB 260SE 1990a. W126 - R129 - 19-02-2011 Krt ![]() ![]() Aga Siim, head mõttes "pedereeri" seda nüüd samamoodi nagu oma 129 ja säilita originaali. RE: MB 260SE 1990a. W126 - Karl - 19-02-2011 Las ta olla nagu on, arvan mina. Hoia teda võimalikult heas konditsioonis ja suviti hea kulgeda. RE: MB 260SE 1990a. W126 - Ester - 21-02-2011 KENA! Mida muud öelda, kui, et naudi seda, mis kuuel pakkuda on ja seda on piisavalt...ka selles varustuses, mis tal olemas praegu on :-) RE: MB 260SE 1990a. W126 - janek126 - 21-02-2011 "Oma silm on kuningas"- nii vist vanasti öeldi? Aga on kobe tükk- sai nähtud/katsutud.... Edu korras hoidmisel. Minu arvamus on, et ei maksa neid v8 mehi kuulata, see mootor jaksab liigutada seda autot küll ja veel. Tegele kõigepealt välise ja sisemise iluga. Mootori vahetus on päevatöö. Edud. Janek. RE: MB 260SE 1990a. W126 - siimruz - 22-02-2011 Tervist See auto on jab selliseks nagu ta on praegu ei mingeid V8-id ega diisleid. Oli ka veits aega ja tegin natuke põhjalikumat uurimist masina kallal ja veendusin et päris asjalik eksemblar ikka. Sai tehtud ka plaan kust alustada, ning pandud kirja jupid ja liistud ja pisividinad mida vaikselt otsima tuleb hakkata. Mõtteid olen mõlgutanud, et kunagi ehk teised veljed. Aga panen praegu rõhu muudele asjadele. Esmalt kõrvaldada igasugused tehnilised pisiproblemid mis esinevad ja siis alles iluvigade, ning siis ka ehk aeg veljede juurde asuda. Tervitades Siim. RE: MB 260SE 1990a. W126 - Karl - 22-02-2011 Õige jutt. Ma ei vahetaks vist velgi ka, las olla täisoriginaal. RE: MB 260SE 1990a. W126 - siimruz - 06-03-2011 Tere Nii sai veits aega võetud ja garaazis toimetatud. Võtsin kätte ja ajasin siis selle eluka tõstuki peale, et üle vaadata mis seal all pool ka huvitavat paistab. Olin valmis igasugusteks ebameeldivusteks, kuid vaatepilt mis avanes oli üllatavalt hea. Autole on vist kätt viimati külge pandud suhteliselt hiljuti. Esisillas on vahetatud rooliamort, mis on originaal osa ja MB originaal logoga, ning samuti summuti vahe pütt on vahetatud ja see ka originaal osa. Tegi kohe tuju heaks ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Peatse kuulmiseni. RE: MB 260SE 1990a. W126 - siimruz - 12-03-2011 Tere Sai täna natuke auto kallal jälle oldud. Kevad tuleb kui mühin, aga garaazi ees on nüüd see kinnisõkutud lume kiht hakkanud läbi sulama ja sealt läbi sõitmine nõudis mul päris palju närvi rakke. See pärast ei hakkanud SL-le häält üldse sisse panema. Aga 260 SE-st siis. Sai asendatud tagumised valjuhääldid uute vastu. JA nüüd võib õelda et see stereo ja heli asi on enam vähem rahuldaval tasemel. Teise tööna sai küljest ära võetud tagastange. Puhastasin stangekroomid ilusti alt poolt ära sinna oli ka juba omajagu korrosiooni tekkinud, kuid midagi hullu veel ei olnud. Siis leotasin õliga korralikult nad seest poolt üle lasin seista ja lasin värvitud vaha ka peale. Siis sai kriitilise pilguga üle vaadatud veel koopad seestpoolt ja pagasniku põhi stange alt. Kuid peab ütlema et üllatavalt kobe on see auto. Näha ikka et pole soola saanud. Kui stangele sanitaar remont tehtud panin ta tagasi. Ning puhastasin kroomid ja kogu stange pastaga igasugu sodist puhtaks. Rohkemat täna ei jõudnud. Kuid magustoiduks tegin ka ühe 20 km ringi kuna ilm oli ilus ja asfalt kuiv. Ja peab ütlema et see masin hakkab mulle järjest rohkem meeldima. See 2,6 mootor liigub päris ilusti. Panen ka mõned pildud tänasest. Aga nüüd peab veel ootama kui see lõdi päris ära sulab siis tuleb korralik tehnohool veel teha ja puhastus ja vahatamine. Tervitades Siim. RE: MB 260SE 1990a. W126 - Sm.Tihhonov - 17-03-2011 Tervitus, Ilus auto. 260SE kohta on ta päris hea varustusega sattunud. Korraliku W126 soetamine on täna juba arukas investeering. Nad on isegi Euroopast nii otsa saanud, et päris kurb kohe. Kui selle auto eest õieti hoolitseda, elab ta meid kõiki üle. 126 mootorivariantidega on nii, et tegelikult polegi ühtegi halba varianti. Loomulikult on V8 igati ägedam sõita, mida suurem seda parem. Kuid samas R6 oma lihtsama tehnikaga ja hoopis kergema juhitavusega on jällegi strssivabam ja kuidagi lihtsam igapäevaselt kasutada. Ja ilusad on nad kõik ühtemoodi. Velgede pärast olen ka kade. Ma vist ei saagi kunagi enda omale sellisedi velgi. Mul on tegelikult tehniline küsimus ka. Sa mainisid esimeses postis, et kavatsed kogu mootori süütesüsteemi välja vahetada. Kas see on mingi harjumuspärane rutiin või on mootori töös mingid konkreetsed sümptomid, mis seda nõuavad? Kas ta lonkab? Puterdab? Käib ebaühtlaselt? Või kardab lihtsalt niiskust? Küsin sellepärast, et minu sama mootoriga auto mootori töö läheb iga aastaga halvemaks. Eriti niiskusega ei taha üldse käia. Mõtlen, et äkki peaks ka selle sammu tegema, kuid originaal komplekt on tõenäoliselt piisavalt kallis, et niisama eksperimendi mõttes osta. Oma BMW-le ostsin, maksin ca 14000 krooni ja kasu polnud midagi. Oleks endalgi huvi seda autot suvepoole oma silmaga näha. Pole siiani ühtegi teist 260 nii lähedalt näinud, et oskas enda oma suhtes mingeid järeldusi teha. |