27-06-2011, 10:42 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-08-2012, 12:50 PM ja muutjaks oli w1244.)
Tegu on siis minu esimese isikliku autoga ning vanust on tal täpselt sama palju kui minul. Üleminek toimus siis W124 automaat 2.0 diislilt (53kW) - kontrast on küllaltki tugev ning siiamani tahab kaks korda võimsama mootoriga manuaal harjumist. Kere on suurepärases korras, rooste praktiliselt puudub. Salong samuti väga heas korras (kui juhiistme kulunud nurk välja arvata). Eelmise omaniku jutu järgi peaks mootor olema sellel autol kolmas. Hetkel peal oleva mootor tiksub väga hästi (väidetavalt sõitnud alla 100k km). Sõiduk on toodud Eestisse 2005 aastal Saksamaalt. Olemas isegi hooldusraamat mis on täidetud 120k km.
Üldandmed:
Mark: Mercedes-Benz 230 CE C124
Väljalaskeaasta: 1989
Läbisõit: 275 000 km
Võimsus: 97 KW
Mootori valem: 2.3 r4
Käigukast: Manuaal(5)
Kütusekulu: 7 maanteel, 11 linnas
Varustus:
4x elektrilised aknad, elektriline rulookardin tagaaknal, elektriline katuseluuk, elektriline välispeegel, elektriline antenn, kesklukustus puldiga, tagaklaasi soojendus, udutuled, ABS
Mis on tehtud:
2011
*siduri survelaager
*käsi-jalg pidur korda tehtud
*juhipoolne esitiib uus ja värvitud (suutsin ära mõlkida)
*mootoriõli+filtrid
*läbipõlenud keskkonsooli pirnid vahetatud
*iste õlitatud, liigub nüüd nii nagu peab
*koopad puhastatud, määritud ning paigaltatud "vene" logarid Eesti kliimas vastupidamiseks
2012
*uus esiklaas
*siduri surve silinder vahetatud
*mõlemad sarniirid vahetatud
*aknapesupaagi vedelikuleke parandatud
*juhipoolse uksenurga isolatsioon parandatud (ei vilise/unda enam maanteesõidul)
*valuveljed tasakaalustatud
*mootori jahutusventilaatori sensor, mootori õli kork, paisupaagi kork (enam üle ei kee ning tosooli välja ei jookse)
*sillastend käidud, enam tee peal suurtel kiirustel ei uju
*uus käigukangi kate (naturaal nahast rätsepa poolt tehtud)
*ukse lüliti parandatud mis annab teada kui esituled põlema jäävad ja autost lahkud
Pildid:
Üldandmed:
Mark: Mercedes-Benz 230 CE C124
Väljalaskeaasta: 1989
Läbisõit: 275 000 km
Võimsus: 97 KW
Mootori valem: 2.3 r4
Käigukast: Manuaal(5)
Kütusekulu: 7 maanteel, 11 linnas
Varustus:
4x elektrilised aknad, elektriline rulookardin tagaaknal, elektriline katuseluuk, elektriline välispeegel, elektriline antenn, kesklukustus puldiga, tagaklaasi soojendus, udutuled, ABS
Mis on tehtud:
2011
*siduri survelaager
*käsi-jalg pidur korda tehtud
*juhipoolne esitiib uus ja värvitud (suutsin ära mõlkida)
*mootoriõli+filtrid
*läbipõlenud keskkonsooli pirnid vahetatud
*iste õlitatud, liigub nüüd nii nagu peab
*koopad puhastatud, määritud ning paigaltatud "vene" logarid Eesti kliimas vastupidamiseks
2012
*uus esiklaas
*siduri surve silinder vahetatud
*mõlemad sarniirid vahetatud
*aknapesupaagi vedelikuleke parandatud
*juhipoolse uksenurga isolatsioon parandatud (ei vilise/unda enam maanteesõidul)
*valuveljed tasakaalustatud
*mootori jahutusventilaatori sensor, mootori õli kork, paisupaagi kork (enam üle ei kee ning tosooli välja ei jookse)
*sillastend käidud, enam tee peal suurtel kiirustel ei uju
*uus käigukangi kate (naturaal nahast rätsepa poolt tehtud)
*ukse lüliti parandatud mis annab teada kui esituled põlema jäävad ja autost lahkud
Pildid: