26-12-2010, 08:42 PM
teen siis lõpuks päris oma esimesed sõidukist teema ka.
Mark: w201 190e
Väljalaskeaasta:1988
Läbisõit: tagasi keritud palju kordi vist kuid näitab uhkelt 175000
Mootor:2.0 87kw
Värvus: must
Lisavarustus: toon klaasid, madaldus vedrud (vist)
olnud on ta mul siis 2009.aasta augustist(load sain oktoober 2009) . ostsin, kuna lihtsalt tahtsin 190et ja kõik, suvel juba oli mul tahtmine seda omada,sest kusagilt filmist mingi selline pilt jäänud, tegetl võis olla ka mingi teine mb aga vahet pole tahtsin seda otsisin, alguses ei leidnud, siis ühel päeval kui muru niitsin, tuli vend minu juurde ja ütles, et on üks müügis. netist kontaktid ja minek siis oligi. tundus normaalne, kuigi kui tüüp kohtumipaika keeras siis miski krigises ja kräuksus, aga seda pole mitteükski kord rohkem kuulnud. saigi siis hind kokkulepitud (paar tuhat odavamalt kui alguses netis müügis). järgmine hommik läksin siis järgi( vend juhtis minul ju lube polnud).
kohtusin müüjaga garaazijuures allkirjad paberitele, temapoolt soovitus et igaksjuhuks võiks kanister pagasnikus olla,et tema on paarkorda teele jäänud.
ja minek oligi. alguses kohe bensukasse ja siis juba koju. õnneks on kunda kust ma auto ostin jõhvile suhteliselt lähedal, nii et lootsime et varsti saan juba kodus eputada.
kaugele ma tegelt ei jõudnudki nii 10 km ehk, ühelhetkel suri auto välja ja kõik. aku oli tühjaks saanud. helistasime müüjale aga tal oli juhuslikult juba niii palju tegemist, et ei saanud kuidagi appi tulla. nii läks siis vend mul viruni-gulasse krokodille ostma. laadisime siis isa mazda pealt akut ja sõitsime edasi. laadimisi tegime kokku vist 4 enne kui koju jõhvi jõudisin.
investigation selgitas välja, et probleem oli keneka harjades, tegin isaga uued kasutusele läksid vist mingi traktori keneka omad mida lihvitud sai.
muud probleemid mis olid :
katkine stange, ostsin uue
plokikaane tihend: vahetasin kevadel
salongi puhuri mootor: ostin foorumikaudu kasutatud
istmed ostin samuti kasutatud
kuigi autot on olnud mul juba üle aast, siis sõitnud ma temaga praktiliselt pole
kui oktoobris load sain siis hakkasin kooliskäima, kuni siis plokikaane tihend läks. kuna ma vaene üliõpilane siis rahamurede pärast venis remont. kui vahetatud sain siis oli juba kindlustus lõppenud uus poliis maksis 3000.- miks nii palju ärge küsige pikk jutt ja ka suve rehve polnud. raha mul aga kusagilt tekkima ei olnud ja nii seisis siis ta mul, kuid tegin suvel natuke keretööd- küljekarpe korrastasin.
saabus sügis (oktoobri kuu), sain raha tegin siis kindlustuse ja ülevaatuse ja uued rehvid ostsin koos velgedega. raha läks jälle nagu muda. käisin siis koolis ühekorra ja järgmine päev pidin vennaga minema kalale. sain sõita mingi 20km kui möödudes ees logelevast rekkast hakkas kostuma hirmast kolinat ja auto suri välja. käma ta enam ei läinud ja parem oli sest värin ja kolin oli ikka jubedam kui lady gaga kontsert.
põhjus. saaled läbi, kolb käis vastu plokikaant=> kolb mõradega=> klapp kõver. nüüd ta siis seisab garaazis. teine väntvõll, saaled, uus kolb jne traha läinud umbes 5000.- kanti ei tea enam täpselt ja läheb natuke veel,sest paar juppi on purunenud või kadunud. (samuti seal ka uued õlid- filtrid mootori ja käimakasti)
loodan jaanuari alguses ikka korda saada. Tahaks hirmsasti sõita.
Mark: w201 190e
Väljalaskeaasta:1988
Läbisõit: tagasi keritud palju kordi vist kuid näitab uhkelt 175000
Mootor:2.0 87kw
Värvus: must
Lisavarustus: toon klaasid, madaldus vedrud (vist)
olnud on ta mul siis 2009.aasta augustist(load sain oktoober 2009) . ostsin, kuna lihtsalt tahtsin 190et ja kõik, suvel juba oli mul tahtmine seda omada,sest kusagilt filmist mingi selline pilt jäänud, tegetl võis olla ka mingi teine mb aga vahet pole tahtsin seda otsisin, alguses ei leidnud, siis ühel päeval kui muru niitsin, tuli vend minu juurde ja ütles, et on üks müügis. netist kontaktid ja minek siis oligi. tundus normaalne, kuigi kui tüüp kohtumipaika keeras siis miski krigises ja kräuksus, aga seda pole mitteükski kord rohkem kuulnud. saigi siis hind kokkulepitud (paar tuhat odavamalt kui alguses netis müügis). järgmine hommik läksin siis järgi( vend juhtis minul ju lube polnud).
kohtusin müüjaga garaazijuures allkirjad paberitele, temapoolt soovitus et igaksjuhuks võiks kanister pagasnikus olla,et tema on paarkorda teele jäänud.
ja minek oligi. alguses kohe bensukasse ja siis juba koju. õnneks on kunda kust ma auto ostin jõhvile suhteliselt lähedal, nii et lootsime et varsti saan juba kodus eputada.
kaugele ma tegelt ei jõudnudki nii 10 km ehk, ühelhetkel suri auto välja ja kõik. aku oli tühjaks saanud. helistasime müüjale aga tal oli juhuslikult juba niii palju tegemist, et ei saanud kuidagi appi tulla. nii läks siis vend mul viruni-gulasse krokodille ostma. laadisime siis isa mazda pealt akut ja sõitsime edasi. laadimisi tegime kokku vist 4 enne kui koju jõhvi jõudisin.
investigation selgitas välja, et probleem oli keneka harjades, tegin isaga uued kasutusele läksid vist mingi traktori keneka omad mida lihvitud sai.
muud probleemid mis olid :
katkine stange, ostsin uue
plokikaane tihend: vahetasin kevadel
salongi puhuri mootor: ostin foorumikaudu kasutatud
istmed ostin samuti kasutatud
kuigi autot on olnud mul juba üle aast, siis sõitnud ma temaga praktiliselt pole
kui oktoobris load sain siis hakkasin kooliskäima, kuni siis plokikaane tihend läks. kuna ma vaene üliõpilane siis rahamurede pärast venis remont. kui vahetatud sain siis oli juba kindlustus lõppenud uus poliis maksis 3000.- miks nii palju ärge küsige pikk jutt ja ka suve rehve polnud. raha mul aga kusagilt tekkima ei olnud ja nii seisis siis ta mul, kuid tegin suvel natuke keretööd- küljekarpe korrastasin.
saabus sügis (oktoobri kuu), sain raha tegin siis kindlustuse ja ülevaatuse ja uued rehvid ostsin koos velgedega. raha läks jälle nagu muda. käisin siis koolis ühekorra ja järgmine päev pidin vennaga minema kalale. sain sõita mingi 20km kui möödudes ees logelevast rekkast hakkas kostuma hirmast kolinat ja auto suri välja. käma ta enam ei läinud ja parem oli sest värin ja kolin oli ikka jubedam kui lady gaga kontsert.
põhjus. saaled läbi, kolb käis vastu plokikaant=> kolb mõradega=> klapp kõver. nüüd ta siis seisab garaazis. teine väntvõll, saaled, uus kolb jne traha läinud umbes 5000.- kanti ei tea enam täpselt ja läheb natuke veel,sest paar juppi on purunenud või kadunud. (samuti seal ka uued õlid- filtrid mootori ja käimakasti)
loodan jaanuari alguses ikka korda saada. Tahaks hirmsasti sõita.