nii. nende koodide järgi tellitud esindusest siis 2x diffrilaager 2x tagumise otsa laagrid 2x esimesed rull-laagrid ja esimese käigu sünkrorõngas+2 kaasdetaili. Raha läks 140 eurot.
Pühpäeva õhtul oli kast kolme tunni ja 10 minutiga juba teise auto pagassis. Esmaspäeval olid laagrid kohal (reedel tellitud) ja teisipäeval hakkasin vaikselt muu töö kõrvalt neid vahetama, kolmapäeva õhtuks oli kõik vajalik vahetatud ja kell 19 asusin kasti alla monteerima ning 23.10 olin käed puhtaks pesnud ja läksin proovisõitu tegema. Kõik ideaalne!!!
lisan hiljem ka laagrite spetsifikatsiooni.
(21-06-2012, 08:21 AM)stihl Kirjutas: Mida uuem auto, seda väiksem on tõenäosus leida kastilaagritele analoogi...
Ehk siis ainult autoesinduse teema...mis tähendab seda, et vabalt võivad kaks laagrit maksta sama palju kui kasutatud terve kast...
Aga mis see küsimuse mõte oli...?
Rattalaager hakkas uluma ning mõttes kukkusid kõiki esisillas leiduvaid laagreid vahetama...?
Ära siis difri omasid unusta...
küsimuse mõte ilmselt neile kohale ei jõua kes vastata ei oska.
milleks osta lammarist võibolla korras kast kui vana saab remontides palju kindlamaks? Kust sa mu jutust välja lugesid et rattalaager uluma hakkas ja ma esisilla laagreid vahetama selle peale hakkasin? Midagi tarbinud oled liialt või?
Mõte oli selles et ehk siin foorumis mõni kodanik saab wis-ist või kuskil mujalt vaadata sest tihtipeale originaalkataloogid pakuvad laagrikoode ja analooge originaalkoodie alusel.