Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Kena. Jätka samas vaimus, selliseid teemasi on alati huvitav jälgida.
Tsitaat:Näiteks, et miks sa ei osta umbes 10k€-ga samasugust, aga korralikku autot, kus ei pea niimoodi pleki, värvi ja nahaga mässama...
Need seltsimehed pole ise proovinud teha katkisest asjast tervet ja täiuslikku, see protsess ise võlub.
Pärast kui valmis on käid ise mitu ringi ümber ja lihtsalt vaatad ja oled rahul, mis sest, et sama raha eest oleks saanud.....
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Tõotab tulla väga huvitav masin, päris põnevusega jään uusi postitusi ootama.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(21-06-2012, 08:01 PM)stihl Kirjutas: ...
Näiteks, et miks sa ei osta umbes 10k€-ga samasugust, aga korralikku autot, kus ei pea niimoodi pleki, värvi ja nahaga mässama...
...
Vaadates Sinu soovide nimekirja, siis ei saa Sa SEDA autot ka 30 kilo eest. Sest vaevalt Sinu moodi mõtlevat meest 124 tellima sattus... Turul olevate sisu ju määrab esmatellija maitse(tus).
Ning tegemise protsessi pakutavast rahuldusest ei ole mõtet rääkida inimesele, kes oma käte ja oskustega millegi tegemist ei oska millekski pidada.
Tuttav tunne...
Aga edu oma asja ajamisel. Ilma selliste meesteta oleks elu tõsiselt igav.
Mind täitsa huvitab, kustkohast oli mäda see auto, millelt lõikusid maha tõstekronsad...
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
(22-06-2012, 09:03 AM)v6sa Kirjutas: kustkohast oli mäda see auto, millelt lõikusid maha tõstekronsad...
See oli päris julm - kere küljest oli lahti mädanenud pendelhooba hoidnud kronstein.
(sõidu pealt olid kahte lehte laiali lennanud ka esirattad; õnneks hoog suur ei olnud...)
Pluss tagaistmealune põhi, esilansekad ning parem küljekarp koos tungitugedega (need minu omal jälle terved)
Ja ei olnud ei selle doonorauto müüjal ega ka minul piisavalt tapjainstinkti, et roolimist puudutavaid kereosasid keevitama/remontima hakata....
Las see teema jääda leedu autotööstusele...
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
10-07-2012, 09:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-07-2012, 09:52 PM ja muutjaks oli hannes_s.)
Tuli järsku see teema meelde, kiirelt sirvisin ja ei üht sõna mootorist? Kas jääb see sama mootor kõiki neid raskeid lisasid vedama kondipump ka veel
EDI- mitte et ära ei veaks, aga....
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
(10-07-2012, 09:52 PM)hannes_s Kirjutas: - mitte et ära ei veaks, aga....
Küll ta veab, vana hea 603 jäksab sõita küll...
Tõsi, seda on pisut järele aidatud.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Ei näpi üldse või mingi turbo mõtted siiski on?
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
Midagi peab siiski tulevikus tegema.
Aga päris sommide kombel 600Nm tagarattale ka ei tahaks, siis ei saa teda enam igapäevaselt kasutada, vist.
Mootoriga on minu jaoks üldse vaid kaks võimalust, kas mingi värskem 606 turboga või siis 603 + ise mingi väike vile külge panna. Noh, nagu Sul.
Hinna poolest on vist 603 tuunimine vähe odavam, kasutatud 606 eest küsivad juba 1000€ ja ikka on ta samasugune laip. (s.o. rõngad, tõukurid, saaled, kaan teha jne)
Aga nagu juba varemgi öeldud, ennekõike ilus kere, kena ülivaikne salong, head sillad, uued rehvid/veljed ja ideaalsed pidurid.
Muidu juhtub nagu tavaliselt, et mootor karjub, aga roolida ja pidurdada pole millegagi. Ja sõit lõpeb puu otsas vms...
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
(21-06-2012, 08:13 PM)Laur Kirjutas: Kena. Jätka samas vaimus, selliseid teemasi on alati huvitav jälgida.
Mulle endale meeldib ka selliseid teemasid jälgida, aga mitte reaalajas, sest sündmused toimuvad LIIGA aeglaselt... Aga midagi pole teha...
Selle eest paari aasta pärast on lihtsam läbi lapata.
Vahepeal on vasak külg (mis oli miskipärast tunduvalt hullem) täitsa heaks saanud:
Pildijada pole just kõige täiuslikum, ntx, karbid said ka seestpoolt värvitud (mingi suvalise värviga), sest krunt ei ole just kõige parem niiskuskaitse.
Keevitused said peale 410UV ning põhi pritsitud STC64-ga (sest selleks otstarbeks varutud Dinitrol 750 oli otsas e. pudelitesse ära kuivanud... )
Ühe küljepeale läks kokku vist 4 tuubi seda pritshermeetikut.
Postitused: 2
Teemad: 1
Liitus: Oct 2011
Maine:
0
Kas on huvi veel tagumise kaitsepleki vastu?
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Kuna sa stihl ise just ühes teises teemas linkisid antud teemat, siis olex siin nüüd paslik kirjutada, et kas 5 ja enama aasta jooxul on MB ka edasi arenenud või on kogu projekt unustusse vajunud? Olles ise 2 hapu kerega, kuid minu jaox hindamatu emotsionaalse väärtusega MB omanik (ehk müüki või vanarauda lähevad need vaid üle minu laiba), pakuvad mulle sellise põhjaliku keretöö nüansid ja vastupidavus väga huvi.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 474
Teemad: 40
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
Ja kuhu see 3,4 mootor sai?
|