Postitused: 8
Teemad: 5
Liitus: Apr 2012
Maine:
0
Tegu 2.2D 70kW mootoriga. Külma mootoriga peale ca 1km sõitu hakkab ühtlasel kiirusel sõites tõmblema. Annan gaasi siis tuiskab minema, lasen gaasi vähemaks, hakkab uuesti tõmblema. Sedasi umbes 3-4km jooksul. Edasi kõik jälle tiptop. On kellegil aimu kust hakata viga otsima? Tõenäoliselt kompuuter ei näita viga kuna mootori lamp põlema ei lähe...
Postitused: 723
Teemad: 60
Liitus: Mar 2010
Maine:
3
Ega alati ei lähegi lamp põlema.
Kütusepuudus, õhupuudus jne.
Kurjajuur
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Lamp võib süttida, kuid ei pruugi. Eriti siis, kui arvuti jaoks ükski parameeter mööda ei tundu olevat. Sellel ju "tagumikutunnetust" ei ole...
Ega muu aita, kui minna esmalt uurima, mida auto ise enda kohta arvab. Diagnostikat tegevad kohad leiad sellenimelisest teemast.
Ise saad vaadata üle pistikud-voolikud ja puhastada (ettevaatlikult!!!) ÕKM ära.
Postitused: 159
Teemad: 14
Liitus: Jul 2006
Maine:
2
Ma pakuks küllaltki tüüpilise vea, et on õhk kütuse süsteemis. Seda saad vaadata kapoti alt, seal kus kütusefilter on, seal peaks olema üks läbipaistev voolik filtrist väljuval suunal, sealt näed kas tulevad mullid kui gaasi annad või ei tule.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
70 kW 2,2 on ju elektriliselt juhitava pumbaga. Siis peab mingi moodus olema mootorile öelda, palju seda õhku on nilpsatud...
Vanematel universaalidel elab paak tagasilla tala taga, juurdepääsuga pakiruumi põrandast. Kas sel kah, ei oska öelda (kuid oleks huvitav teada).
Eraldi etteandepumpa ei tohiks olla, kütus imetakse kapoti alla.
Postitused: 8
Teemad: 5
Liitus: Apr 2012
Maine:
0
MAP sensorit näitab autodata tõesti :O Pean homme uurima kus ja kas ta ikka on...
Kõtusepaak on tal eespool silda, justkui oleks istme all aga väljuvatele voolikutele läheneda ei oska...