Postitused: 22
Teemad: 13
Liitus: Aug 2016
Maine:
0
Autoks siis 190e 2.0 90kw KE-jetronic M102.962.
Juba pikemat aega maadlen sellega, et mootor külma ega niiskega ei taha käivituda. Kui käima saab on veel 5 minutit tõrgas ja pöörded väga madalad.
Ära vahetanud uute vastu OVP relee, Cold start valve ja jagaja kaane, ikka ei miskit. Vana jagaja kaas oli küll seest niiske ja oksüdeerunud, aga uue panek ikka midagi ei muutnud.
Ehk kellelgi kogemusi/teadmisi, milles võib veel probleem olla?
Postitused: 35
Teemad: 1
Liitus: Dec 2008
Maine:
0
Küünlad, kõrgepingejuhtmed?
Postitused: 474
Teemad: 40
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
18-12-2016, 10:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-12-2016, 10:11 PM ja muutjaks oli Ott.)
Mul täpselt sama mure hetkel. Küünlajuhtmed peaks mul ok olema. Kahtlustasin ka külmkäivitus pihustit, kuid veel rohkem kahtlustan seda klappi kütusepumba juures kütusesüsteemis rõhku üleval hoiab. See maksab poes aga liiga palju, et ehku peale proovima hakata
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
19-12-2016, 12:14 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-12-2016, 12:14 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(18-12-2016, 10:09 PM)Yksix Kirjutas: Mul täpselt sama mure hetkel. Küünlajuhtmed peaks mul ok olema.
...
Millest säärane arvamine? Kannatab niiske ilmaga töötaval mootoril näppida palja käega? Pimedas valgusmängu vee juhtmetelepritsimisel ei järgne?
Ottomootori diagnostika algab alati küünalde seisukorra tuvastamisest. Töötanud küünal räägib palju...
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
19-12-2016, 01:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-12-2016, 01:09 PM ja muutjaks oli stihl.)
(18-12-2016, 08:20 PM)CCCarl Kirjutas: Ära vahetanud uute vastu Cold start valve...jne
Ma oleks enne vahetamist mõõtnud tema klemmidel külmalt starterit andes, kas on pinge 12V olemas about 2 - 8 sek jooksul või mitte?
Kui oli, siis oleks võtnud külmkäivituspihusti (kahe poldiga) kollest välja ja suunanud mõõteklaasi, samal ajal augule punn ette ja külma mootoriga straterit andnud. Et kontrollida, kas ka reaalselt pihustab midagi.
Siis prooviks aju tempi andur uue vastu vahetada. See ilmselt pole kallis osa.
Kui see ei aita, siis mõõdaks juhtmeid andurist ajuni.
Mingi klemmi mädanemine nii vanal autol ei ole ka ju haruldus.
Aga 5 min soojenemisaega, see pigem vihjab ikkagi tempi andurile.
Ja kui kõik tundub ok, siis proovks mingit teist elektromehaanilist rõhureluraatorit. Need on sellised imeasjad, et laua peal pole diagnostika võimalik, krt.
.
Postitused: 11
Teemad: 3
Liitus: Apr 2014
Maine:
0
On keegi siis oma külmkäivitus probleemidest jagu saanud?
Postitused: 22
Teemad: 13
Liitus: Aug 2016
Maine:
0
Küünlad tükk maad tagasi juba vahetatud. Juhtmed vaatasin üle, peaks kõik korralikud olema.
Proovin siis ka jahutus temp anduri ära vahetada, eks näis.
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
(23-12-2016, 11:47 PM)CCCarl Kirjutas: Küünlad tükk maad tagasi juba vahetatud. Juhtmed vaatasin üle, peaks kõik korralikud olema.
Proovin siis ka jahutus temp anduri ära vahetada, eks näis.
Kirjutati ju, et kõik algab küünalde seisukorra tuvastamisest jne. - ehk, töödanud küünal näitab, mis toimub silindris.
Postitused: 22
Teemad: 13
Liitus: Aug 2016
Maine:
0
Küünalde vahetus oli üks esimesi asju autoga ja need juba kahjuks minema visatud. Aga vahetasin ka jahutusvedeliku temp anduri ka ära, ikka ei miskit. Peab vist laskma mõnel proffil üle vaadata.
Postitused: 11
Teemad: 3
Liitus: Apr 2014
Maine:
0
31-12-2016, 11:51 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-12-2016, 11:55 AM ja muutjaks oli andres19.)
Kontrolli seda ülepingerelee kaitset, mis aku taha jääb. Mul läks ka kehvasti käima, kui see läbi oli aga mul hoidis peale käivitamist pöörded kõrged. Võib-olla pole selles viga aga kontrollimine ei maksa midagi ja selle saad ise ära teha.
Sa oled vist juba terve relee välja vahetanud. Ei pand algul tähele.
Postitused: 22
Teemad: 13
Liitus: Aug 2016
Maine:
0
See ülepinge relee ongi ovp relee ehk over voltage protection relay, see mul juba vahetatud, polnud tolku ei miskit :/
Postitused: 35
Teemad: 1
Liitus: Dec 2008
Maine:
0
31-12-2016, 12:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-12-2016, 12:22 PM ja muutjaks oli marts777.)
Kas külmkäivitus pihusti reaalselt töötab?
Küsin igaks juhuks, kuna sa ei maininud kas kontrollisid.
Postitused: 59
Teemad: 13
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
31-12-2016, 03:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-12-2016, 04:34 PM ja muutjaks oli rayaju.)
(18-12-2016, 08:20 PM)CCCarl Kirjutas: Autoks siis 190e 2.0 90kw KE-jetronic M102.962.
Juba pikemat aega maadlen sellega, et mootor külma ega niiskega ei taha käivituda. Kui käima saab on veel 5 minutit tõrgas ja pöörded väga madalad.
Ära vahetanud uute vastu OVP relee, Cold start valve ja jagaja kaane, ikka ei miskit. Vana jagaja kaas oli küll seest niiske ja oksüdeerunud, aga uue panek ikka midagi ei muutnud.
Ehk kellelgi kogemusi/teadmisi, milles võib veel probleem olla?
Kas selline käivitamine on päevane esimene käivitamine või on iga käivitamisel?
Kuna mind huvitas millal külmkäiviti signaal toimib siis kontrollisin oma silmaga üle. Mu vana autol toimus külm käivitus nii kui keerasin süüdet ja ootasin kütusepumba pinina ära ja sel ajal toimus ka külmkäiviti signaal (lasi kütust peale). Kui starti keerasin siis külmkäiviti signaal enam peale ei tulnud.
190e 1,8 sellel aga toimib külmkäiviti signaal alles siis kui starti keerata. Vedasin külmkäiviti signaaljuhtme armatuuri.
Postitused: 22
Teemad: 13
Liitus: Aug 2016
Maine:
0
Ei ole spetsiaalselt kontrollinud kas külmkäivituspihusti üldse töötab, peaks ära tegema selle.
Aga selline käitumine mootoril ainult siis kui mootor on külm.
Soojast peast päris poolest pöördest ei lähe aga probleeme ka pole, käivitub esimese korraga.
|