Teema hinnang:
  • 2Hääli - 4.5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 260SE 1990a. W126
#81
Vabariigi aastapäeval kui mõni mees tinutab siis mina keevitan. On küll pidupäev ja keegi praktiliselt tööd ei peaks tegema, siis mulle kodus passida ei meeldi.
Võtan kokku viimaste päevade tegemised, kuna tööd on ära tehtud palju.
Stange on õnnelikult auto küljes tagasi kõige oma kroomiga, enamvähem sama lahendus nagu W123-el, kaks suurt polti hoidmas tala ja põhimõtteliselt kõik.
Stange on aga see kõikse väiksem asi siinjuures. Sisuliselt tänasega võib keevitustööd lõppenuks lugeda. Aknalaud sai eile valmis painutatud ja mõõtu sobitatud, alt krunditud ja kuivama visatud. Kuna plekk, kuhu aknalaua serv peale käib oli ka parajalt mäda või siis tõsiselt roostene, siis otsustasin et teen selle ka uue. See läks õnneks kergemalt kui aknalaua enda tegemine. Nüüdseks on igatahes auto küljes tervelt 74cm uut aknalauda ja samas ulatuses on vahetatud ka vastusplekk. Kui aknalaud külge sai ja lihvitud, siis kruntisin asja epokrundiga ära ja asusin järgmiste tööde juurde. Paremas rattakoopas oli kaks auku, näib nagu oleks seal tüüpvigadega tegemist, kuna minu autol olid ära mädanendud samad kohad, ehk siis otse rattakoopa salongipoolne alaserv ja löögipuksi juurest poolraamis auk. Lihvisin kohad paljaks, roostekohad välja, natuke laiemalt kui muidu ja uus plekk peale. Varurattakoopa keevitasin ka ära, kuigi seal oli tõsiselt väike auk tahtis see ikka omajagu tegemist. Et asi ka visuaalselt ilus jääks, siis leidsin sama kurviga plekijupi varudest ja painutasin selle samasuguseks nagu ära lõigatud jupp oli, polnudki väga raske ja nüüd kui värv peale tuisata siis vist ei saagi nagu aru et seal midagi tehtud on.
Nüüd on jäänud kipsivalamine, mõnikord kruntida ja saab selle ooperi lõppenuks lugeda.

See auto pole vist veel kunagi nii tolmune olnud kui praegu.

[Pilt: 0938124058ecec.jpg]
[Pilt: 093812409ae09e.jpg]
[Pilt: 0938124152b3e6.jpg]
[Pilt: 093812419a5ce7.jpg]
[Pilt: 093812423c83f7.jpg]
[Pilt: 0938124273182e.jpg]
[Pilt: 09381242946876.jpg]
[Pilt: 0938124355526a.jpg]
[Pilt: 0938124398dc4f.jpg]
[Pilt: 0938124015fe20.jpg]
#82
Tubli! Canyoudrift on korralikult ennast tõestanud ja au ning kiitus minu poolt.
Mis härral ka tunnihind on või teed kokkuleppelise tasu eest?
#83
(25-02-2012, 12:22 AM)l3gion Kirjutas: Tubli! Canyoudrift on korralikult ennast tõestanud ja au ning kiitus minu poolt.
Mis härral ka tunnihind on või teed kokkuleppelise tasu eest?
Tunnihinda pole mul kunagi olnud, pole isegi mõelnud selle peale. Alati vaatan kui suur töö on, kui raske ja mahukas ning palju peab higi valama et midagi saavutada. Üldiselt olen peale tööde lõppu päevade arvu ja oma finantseeringu järgi hinna mõelnud.
#84
Canyondrift- amordi tugede kohalt tundub küll ilus, aga kas keevitasid seestpoolt ka või lõikasid tüki välja? Kui mu kupeel sama probleem oli, siis plekksepp jamas pool päeva ühe poolega...
#85
Tere

Hea, et asi keevitusega ühele poole on saanud. Kuna auto juba remondis on ja poolenisti lahti kakkutud, siis lisaks nendele töödele millest rääkisime lisandub nüüd nimekirja ka karpide uste ja koobaste määrimine.

Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
#86
(25-02-2012, 02:57 AM)T6nu Kirjutas: Canyondrift- amordi tugede kohalt tundub küll ilus, aga kas keevitasid seestpoolt ka või lõikasid tüki välja? Kui mu kupeel sama probleem oli, siis plekksepp jamas pool päeva ühe poolega...
Ei saa päris täpselt aru mida mõtled, seestpoolt keevitamine? Keevituse juures peab üldjuhul nii kõva vool olema, et peab mängima piiri peal, et kas läheb auk läbi või mitte. Ma lõikasin roostese tüki välja ja panin paiga peale.
#87
Tänasega sain pahteldusega ühele joonele. Põhimõtteliselt on nüüd jäänud vaid teha vesilihv, mõningad kriimud kriimupahtliga üle teha ja võib värvi selga tuisata. Pahteldamine oli küll üks paras ooper, aga hakkama sain, natukene mõtlemist ja ei pidanudki väga palju uuesti midagi üle tegema.

[Pilt: 093867653d80cb.jpg]
[Pilt: 09386765585b3f.jpg]
#88
Tere

Väga viis paistab. Ma piltidelt hästi ei näind, aga vaata seal tagumise akna vasakus alumises nurgas oli ka üks väike rooste täpp. Just seal liitumis kohas tihendi juures. Kas sellega ka midagi tegid.

Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
#89
Eks käin terve aknaaugu kriitilise pilguga üle, vaatan ja uurin - puhastan ja surman rooste.
#90
Tänud.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
#91
Ostsin just Dinitrol ML kereõli - pakun ka sarnast õlitusteenust nagu KROWN aga teen seda ilma keresse auke puurimata ja kasutan ka selleks spetsiaalset toruga püstolit, millega saab ligi ka kõige keerulisematesse kohtadesse. Kasutan samamoodi 7-8Bar rõhku, tagamaks aine udustamise. Katan ukse sisepinnad, luugid, akukoha, poolraamid, karbid, paneelid ja paljutki muud kuhu ligi pääseb.
Kasutan enda vana pilti toote näitamiseks.
[Pilt: 080828395340bc.jpg]

Samamoodi ostsin ka põhjamasteksit, et ära katta keevituskohad, mis jäävad põhja ümbrusesse, nt rattakoopas ja varurattakoobas. Auto on juba selle töö jaoks peaaegu et lahti kistud, ainukesed asjad on nüüd jäänud eemaldada mõningad punnid ja saab pihta hakata.
#92
Täna sai lõpetatud aknalaua teema värviga. Peale sai originaaltoonis koodi järgi värv ja 3 kihti lakki. Päris viisakas käi, soojas garaažis kuivas asi ruttu tolmukuivaks ja nüüd las taheneb tükk aega. Vasakus pooles leidsin ka ühe roostetäpi mis polnud väga hull, selle nühkisin paljaks, roostesurm peale, töödelda, pahteldada ja värv peale. Keskkonsooli puitu lakkisin ka, vistist on toonivahe nüüd sees ülejäänud puiduga, aga kui seda mingisuguse puidulakiga ilmselt töödelda siis saab tumedamaks. See sai endale vistist 6-7 lakikihti. Enne igasugust eeltööd võtsin masteksipurgi välja ja mökerdasin koopa üle, nüüd peaks nagu see hea olema, kuigi võin veel mõne kihi peale tõmmata.
Paralleelselt käis ka garaažis BMW esistange värvimine, et kui juba püss kapist väljas siis tuleb ikka korralikult anda.

[Pilt: 09395240773dcf.jpg]
[Pilt: 0939524098208b.jpg]
[Pilt: 093952415ba56c.jpg]
[Pilt: 09395241309c44.jpg]

Homme asume autot uuesti kokku laduma ja õlitama. Enne värvimist poleks saanud õlitust teha, sisaldab kindlasti mingeid aineid mis värviga halvasti reageerivad.
#93
Terv.

Paistab igal juhul väga kena. Nagu sa nägid oli seda konsooli puitu juba keegi Saksas üritanud arstida, ning tulemus ei olnud just kõige ilusam. Ja kui aus olla oli ka ennem tooni vahe sees. Seega ma seda väga ei põe. Peaasi et ta pealt oleks libe ja läikiv, mitte selline kühmuline ja krobe nagu ennem. Tulevikus kunagi tuleb äkki see isegi originaali vastu välja vahetada. Aga anna siis mastiksit kõvasti koopasse ja pane ilusti masin kokku. Kui juba kuivemaks veidi läheb tulen järgi masinale, ning siis arutleb ja planeerib uusi teemasid.

Tervitades Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
#94
Tulemus paistab väga hea. Kiidusõnad teile.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
#95
Reedel sai auto enda selga õlikihi, nüüd peaks roosteussi töö piisavalt raskendatud olema.

[Pilt: 094021365c0c3f.jpg]
[Pilt: 0940213698d35f.jpg]
[Pilt: 09402137389992.jpg]
[Pilt: 094021385f6f4c.jpg]

Saab ka vaikselt kokku laotud, kui tagaaknalaud kokku panna, siis peaks põhimõtteliselt valmis olema.
#96
Õlitamise juures jätsin tegelikult mainimata, et avastasin karbi otsast augu. Auk iseenesest väga suur polnud, seepärast jätsin asja esialgu sinnapaika. Hiljem Siimuga konsulteerides arvas ta, et peaks ikka selle ka ära tegema, muidu äkki jääb südamepõhja kriipima, et auk on karbi otsas. Heakene küll, esialgu kartsin et pean ära lammutama esitiiva ja kakkuma jälle pool esiosa laiali ning teades kuidas W123'l tiib küljest ära tuleb siis seda tööd väga ette ei tahtnud võtta. Õnneks aga uurisin asja lähemalt ja tuli meelde Janek126 teema, kus tema autol esitiib küljest ära oli, siis mõtlesin et võiks proovida lahti võtta, tuli ära väga kergelt isegi, üllatusin et sellel mingitsugust kerehermeetiku vahel pole, mida peab sisuliselt ära põletama.
Pilt mis tiiva eemaldamisel vastu vahtis polnud eriti head tõotav, seega võtsin uuesti kruvikeeraja kätte ja proovisin kui pehme see metall seal siiski on, paistis vägagi pehme terves ulatuses ja mõeldud tehtud, vana hea plekitahvel välja, papist žabloon, mõni tund painutamist ja keeramist ning oligi terve uus karbiots auto küljes. Kui hakkan katet uuesti peale panema, siis puurin tüübliaugu sisse ja võõpan selle masteksiga üle, siis läheb esitiibade taha kereõli ja on minu poolt auto valmis.

[Pilt: 09402142989ef3.jpg]
[Pilt: 0940816112827b.jpg]
[Pilt: 094081613a5abc.jpg]
[Pilt: 0940816156841b.jpg]
[Pilt: 094081619983cc.jpg]
[Pilt: 094081623e832a.jpg]
[Pilt: 094081629cb044.jpg]
[Pilt: 094081633cab07.jpg]
[Pilt: 094081635936aa.jpg]
#97
Nonii, Paisab et asi sai korda. Pane siis ilusti kokku ja määri viimased kohad ka ära. Palu siis tüüblite jures ka et nad ikka võimalikult terveks veel jääks. Kui saad viska siis lõpp produkdist ka mõned pildid.

Tervitades Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
#98
Piltidel on näha, et esisilla kinnituste ümber hulgub rebane. Olen üsnagi paljudel w126-el sealkandis näinud aukusid ja/või keevitusi. Soovitan sinna mastiksi alla piiluda, mis seal toimub ja omad järeldused teha.

[Pilt: 20397885f82c59_o.jpg]

Ja mis võib juhtuda, kui sinna alla ei piilu:

[Pilt: 199589699b1fbd_m.jpg]
#99
Tere

Tänan tähelepanu eest. Kuid neid kohti olen juba uurinud ja esialgu seal midagi sellist et kereküljest peaks lahti kukkuma küll ei ole.

Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Ja täna sai see valmis, jupid mis küljest võetud, on ka leidund tagasitee auto külge. Pesin ka ilusa ilma puhul auto üle ja ajasin garaaži juurde kokku järjekordse autorivi.

Roostekohtadest muidu, et äramärgitud pukside kandurid on küll väheke rebased, aga kõvad, samas lasin kõigi nende pihta ka kereõli, kui vesi seda väga maha ei pese, siis roostetamisprotsess peaks olema väheke rohkem raskendatud kui ta enne oli.

[Pilt: 094098215df766.jpg]
[Pilt: 094098219655d0.jpg]
[Pilt: 094098233b87dc.jpg]
[Pilt: 094098237d19c2.jpg]
[Pilt: 0940982392a9c4.jpg]

Paistab et kätte tuleks veel võtta tolmuimeja, kuna tolm on ka sisse läinud kuna klaasi polnud ees ja mõned detailid olid väljas.


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 560SEC W126  90.a. secman 144 147,993 25-09-2024, 10:34 AM
Viimane postitus: secman
  W126 500SEL, 1986 - Ester Ester 271 259,754 15-11-2023, 04:24 PM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz 500SE W126 Mike22 50 38,653 31-08-2019, 05:31 PM
Viimane postitus: hents99
  W126 SDL 3,0TD `86 Janek 126 janek126 14 16,130 06-06-2018, 10:40 AM
Viimane postitus: janek126
  W126 300 SEL 1989 (OM606 projekt) - MBW126 MBW126 156 187,778 18-10-2016, 09:30 PM
Viimane postitus: MBW126
  MB 560SEL 1991 a. W126 HotPapa 115 145,129 23-02-2015, 07:03 PM
Viimane postitus: HotPapa
  mb w126 420se 87 - vqlur vqlur 9 11,926 05-11-2010, 09:15 AM
Viimane postitus: meqa
  MB 500 SE, 1988´ W126 Rait 42 41,381 05-06-2010, 09:02 PM
Viimane postitus: Rait
  MB, 500 SEC, W126, 1992a - HotPapa HotPapa 94 72,587 25-02-2010, 08:30 PM
Viimane postitus: HotPapa
  Minu MB 380 SEL, 1984, W126 indrek 19 21,867 01-09-2009, 03:25 PM
Viimane postitus: indrek



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne