26-02-2012, 11:56 AM
Tere Klubilised.
Asi nüüd siuke et vaja abi ja nõu järgmiste vea suhtes ja kes teab äkki ka siis saab yx isend ka tööle
Tegemist siis on esmalt w210 1996a 2,0 l 100kw mootoriga (M111) mis nüüd siis hetkel töötab nagu jumal juhatab.
Võtame esmalt pildi loomiseks ette 100 km läbimise.
Esimesed 20km mis peale auto käima panemist tekib on see et mootor töötab nagu kiisupoeg, ei turtsu ega detoneeri ega ka muud. Vahel küll on hetkel nii et külmast peast kellaplokk jubib et annab kõike infot ja vahel mitte (st siis et spido, tahho, kütus, temp jne) kuid see eriti teemaks ei ole ja olen arvestanud et kellaplokk läheb ka vahetusse
Kuid peale 20km ja yhte foori taga seismist asi muutub ja kardinaalselt. Mootor hakkab esmalt turtsuma ebayhtlase tempoga nagu tahaks surra kohe ära. Käik see on asi ikka eriti piiripeale ja neutraali peal vahetevahel nagu leiaks hetkeks oma reziimi aga pole püsiv. Ja seda kohe eriti hullult. Kohapealt äraminnes hakkab veel hullemalt turtsuma ja siis ka tekib meeletu detonatsioon, tundub nagu sõidaks 3 pütiga. 50km läbimisel yhtlase sõitmisega jälle hakkab käituma nagu kiisupoeg, ei turtsu ega detoneeri ega ka tee midagi muud aga ma ei tea kas ma olen hulluks minemas kuid siis täheldaks nagu roolivõimust oleks jälle õli jooksu pannud. sel hetkel kui ta turtsub ja teeb muud siis roolivõim isegi ei anna endast teada. 75km läbimisel aga jälle eelpool kirjeldatud häire hakkab pihta :S
100km peal aga töötab jälle hästi.
Mis olen vahepeal teinud on see et süütepoolid on asendatud uutega, küünlad on vahetatud, õlivahetus tehtud, ja isegi bensiinisurve mõõdetud, bensufilter vahetatud, katalüsaator kontrollitud et umbes ei oleks, diagnosti käigus kontrollitud lamda anduri töötavust, õhukohuse voolavust mis on siis 15-17kg/h ja peaks nagu normis olema. Diagnost muidugi karjub kellade tõttu CANi vigu aga see on arusaadav ka. Isegi mootoriaju jooted on käidud üle ja parendatud kuid tundub et see nagu ei olegi põhjus. Anomaalia ühesõnaga.
Bensiini suhtes isegi tegin muutuse sellega et asendasin hetkel 95E hoopis 98E-ga aga ei miskit tolku.
Eile sai jälle proovitud lihtsat asja ja ma ei tea ju võibolla tundus lihtsalt et läks paremaks veidi aga ikka ei ole see mis peab, kuid mitu korda edasi-tagasi liigutades õhulugeja pistikut ja kasutades pistiku puhastamiseks vajaminevat kemikaali, asi nagu paranes. Ei turtsu just nii ylepea nagu enne aga olemas ta on. detoneerib ikkagi aga yksikutel kiiremates olukordades isegi foori taga ära minnes kui just veidi rohkem gaasi on vaja. Isegi õhufilter on korras.
Niiet ühesõnaga oskab keegi soovitada või on kogemusi milles asi on ja kuidasd oleks seda võimalik lahendada?
Võiks isegi auhinna välja panna kui keegi kes lahendab selle ja Talvepäevadele tuleb
Arvestagem seda ka nyyd et foorumi järgi remontides saab kyll enne raha otsa kui auto korda aga samas vahel pime kana leiab ka tera
Niiet ajurynnak või mis
Asi nüüd siuke et vaja abi ja nõu järgmiste vea suhtes ja kes teab äkki ka siis saab yx isend ka tööle
Tegemist siis on esmalt w210 1996a 2,0 l 100kw mootoriga (M111) mis nüüd siis hetkel töötab nagu jumal juhatab.
Võtame esmalt pildi loomiseks ette 100 km läbimise.
Esimesed 20km mis peale auto käima panemist tekib on see et mootor töötab nagu kiisupoeg, ei turtsu ega detoneeri ega ka muud. Vahel küll on hetkel nii et külmast peast kellaplokk jubib et annab kõike infot ja vahel mitte (st siis et spido, tahho, kütus, temp jne) kuid see eriti teemaks ei ole ja olen arvestanud et kellaplokk läheb ka vahetusse
Kuid peale 20km ja yhte foori taga seismist asi muutub ja kardinaalselt. Mootor hakkab esmalt turtsuma ebayhtlase tempoga nagu tahaks surra kohe ära. Käik see on asi ikka eriti piiripeale ja neutraali peal vahetevahel nagu leiaks hetkeks oma reziimi aga pole püsiv. Ja seda kohe eriti hullult. Kohapealt äraminnes hakkab veel hullemalt turtsuma ja siis ka tekib meeletu detonatsioon, tundub nagu sõidaks 3 pütiga. 50km läbimisel yhtlase sõitmisega jälle hakkab käituma nagu kiisupoeg, ei turtsu ega detoneeri ega ka tee midagi muud aga ma ei tea kas ma olen hulluks minemas kuid siis täheldaks nagu roolivõimust oleks jälle õli jooksu pannud. sel hetkel kui ta turtsub ja teeb muud siis roolivõim isegi ei anna endast teada. 75km läbimisel aga jälle eelpool kirjeldatud häire hakkab pihta :S
100km peal aga töötab jälle hästi.
Mis olen vahepeal teinud on see et süütepoolid on asendatud uutega, küünlad on vahetatud, õlivahetus tehtud, ja isegi bensiinisurve mõõdetud, bensufilter vahetatud, katalüsaator kontrollitud et umbes ei oleks, diagnosti käigus kontrollitud lamda anduri töötavust, õhukohuse voolavust mis on siis 15-17kg/h ja peaks nagu normis olema. Diagnost muidugi karjub kellade tõttu CANi vigu aga see on arusaadav ka. Isegi mootoriaju jooted on käidud üle ja parendatud kuid tundub et see nagu ei olegi põhjus. Anomaalia ühesõnaga.
Bensiini suhtes isegi tegin muutuse sellega et asendasin hetkel 95E hoopis 98E-ga aga ei miskit tolku.
Eile sai jälle proovitud lihtsat asja ja ma ei tea ju võibolla tundus lihtsalt et läks paremaks veidi aga ikka ei ole see mis peab, kuid mitu korda edasi-tagasi liigutades õhulugeja pistikut ja kasutades pistiku puhastamiseks vajaminevat kemikaali, asi nagu paranes. Ei turtsu just nii ylepea nagu enne aga olemas ta on. detoneerib ikkagi aga yksikutel kiiremates olukordades isegi foori taga ära minnes kui just veidi rohkem gaasi on vaja. Isegi õhufilter on korras.
Niiet ühesõnaga oskab keegi soovitada või on kogemusi milles asi on ja kuidasd oleks seda võimalik lahendada?
Võiks isegi auhinna välja panna kui keegi kes lahendab selle ja Talvepäevadele tuleb
Arvestagem seda ka nyyd et foorumi järgi remontides saab kyll enne raha otsa kui auto korda aga samas vahel pime kana leiab ka tera
Niiet ajurynnak või mis