Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w211 270CDI 2002a. probleem armatuuril põleva akutulega
#1
Tere, nimelt peale diagnostika tegemist hakkas armatuuril süttima punane tuli kirjaga visit workshop ja aku pilt. Aeg ajalt süttib külmalt käima pannes, aeg ajalt ei sütti, aeg ajalt lampi hakkab vilkuma ja vahepeal ei põle üldse mitu päeva.. Milles võib olla põhjus ?
Vasta
#2
(22-02-2012, 04:18 PM)assu Kirjutas: ...peale diagnostika tegemist hakkas armatuuril süttima punane tuli kirjaga visit workshop ja aku pilt...

Palun pane oma diagnostiku (...ja nagu hents tabavalt ütleb, et = diagnostikaseadet omava isiku) telefon kah siia kirja, siis saame talt otse uurida, mida ta seal täpsemalt tegi ja Sullegi selle vea põhjustest teada anda...Eusa_angel

Sest ilmselt Sinu numbrilt tulevatele kõnedele see isik enam ei vasta.
Aitäh.

Vasta
#3
Kui mõtled sellist pilti:
[Pilt: 145389d1228966742-red-battery-message-vi...attery.bmp]
siis pakuks, et su autol on teine aku omadega õhtal, külmadega lööb see välja. See mis asub kapoti all, umbes mootorratta aku mõõdus. Et selleni pääseda on vaja filtri korpus ära võtta.
[Pilt: aux_1.jpg]
Inglise keeles kutsutakse seda AUX battery-ks.

Akukeskusest on võimalik sellist akut osta, hind oli äkki mingi 40 euri tuuris.
Muidugi ennem kontrolli kas on ikka selle viga kui ostma jooksed.

Mõned lingid:
http://mbworld.org/forums/e-class-w211/4...ttery.html
Siit leiad ka juhendi kuidas seda akut vahetada, inglise keeles küll.
http://mbworld.org/forums/e-class-w211/2...kshop.html
Vasta
#4
Tere, numbrit ei tea.. Tegin tallinnas, Lesvenis kui see ütleb midagi Smile

(22-02-2012, 10:51 PM)stihl Kirjutas:
(22-02-2012, 04:18 PM)assu Kirjutas: ...peale diagnostika tegemist hakkas armatuuril süttima punane tuli kirjaga visit workshop ja aku pilt...

Palun pane oma diagnostiku (...ja nagu hents tabavalt ütleb, et = diagnostikaseadet omava isiku) telefon kah siia kirja, siis saame talt otse uurida, mida ta seal täpsemalt tegi ja Sullegi selle vea põhjustest teada anda...Eusa_angel

Sest ilmselt Sinu numbrilt tulevatele kõnedele see isik enam ei vasta.
Aitäh.


Aitäh, agaaa kuidas seda ennem kontrollida ? Pole väga asjaga üldse kursis kui aus olla.


(23-02-2012, 12:13 AM)bob_ Kirjutas: Ma pakuks, et su autol on teine aku omadega õhtal, külmadega lööb see välja. See mis asub kapoti all, umbes mootorratta aku mõõdus. Et selleni pääseda on vaja filtri korpus ära võtta.
[Pilt: aux_1.jpg]
Inglise keeles kutsutakse seda AUX battery-ks.

Akukeskusest on võimalik sellist akut osta, hind oli äkki mingi 40 euri tuuris.
Muidugi ennem kontrolli kas on ikka selle viga kui ostma jooksed.

Vasta
#5
Mercedestele soovitaks üldiselt AGM akut. "Tavalistega" hakkab tihtipeale akutuli põlema.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#6
Kõige lihtsam on kontrollida tavalise testriga aku pinget. Kui ikka alla 12V on seisva mootoriga siis on kutu.

Originaal AUX aku on selline:
[Pilt: DSC_0997.jpg]
Vasta
#7
Suured tänud kõigile! Homme uurin assja ning kirjutan siis kas viga lahendatud!
Vasta
#8
Kui põleb punane siis on lisaaku laadimisega mingi viga: pakun välja et kas pees on lisaaku, laadimise ühendusrelee või on genekaga mingi error. Tal pidavat mingi kaval süsteem olema, kus lisaaku laadimise relee saab enda toite lisaakust ja kui viimane on tühi, siis ....
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#9
Aga selline lisainfo veel, et Kui kontrollisime põhiakust võimsust.. siis see andis välja 13.5 amprit, mitte 14 amprit.. Kas see muudab midagi või kas võib ikka asi olla lisa akus ?
Vasta
#10
Räägid ikka voltidest? Ampreid ei saanud saa niimoodi kuidagi mõõta. Põhiaku mõõtmine ei anna antud juhul sulle midagi, sest akud on omavahel releega eraldatud. Kontrollimiseks pead ikka lisaakut eraldi kontrollima.
Vasta
#11
Voltidest jah, läks pisut sassi.. Aga sellest põhiakust tuleb jah, 13.5 mitte 14..

(23-02-2012, 09:20 AM)bob_ Kirjutas: Räägid ikka voltidest? Ampreid ei saanud saa niimoodi kuidagi mõõta. Põhiaku mõõtmine ei anna antud juhul sulle midagi, sest akud on omavahel releega eraldatud. Kontrollimiseks pead ikka lisaakut eraldi kontrollima.

Vasta
#12
Nii, Suured tänud teile kes suvatsesid vastata ja aidata.. Vahetasin selle väikese aku ära, ning see aku tule probleem on lahendatud! Smile
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W211 Esp/abs viga kristjannu 2 21 5 tundi tagasi
Viimane postitus: Laur
  w211 2.1tdi 125kw St3fffu 2 854 19-11-2024, 08:18 AM
Viimane postitus: allan.kannela
  mb w211 2004 srs tuli ? PurpleFire 23 12,110 11-11-2024, 06:53 PM
Viimane postitus: Mbclk200
  W213 E220 2018 raadio levi probleem Traak 0 115 07-11-2024, 07:20 PM
Viimane postitus: Traak
  W211 E270 Cdi 2004 a. aku jookseb tühjaks Taavi8861 0 104 23-10-2024, 03:59 PM
Viimane postitus: Taavi8861
  w211 / W219 Custom suur intercooler tuuningu jaoks OneSlowCDI 0 156 27-09-2024, 02:01 PM
Viimane postitus: OneSlowCDI
  2004 s211 om648 pidurite probleem buby 1 231 14-07-2024, 08:11 AM
Viimane postitus: v6sa
  Om648 passis kuid armatuuril naitab om613 Daisel 0 272 28-06-2024, 04:32 AM
Viimane postitus: Daisel
  W211 srs marekktt83 0 261 27-03-2024, 10:11 PM
Viimane postitus: marekktt83
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 761 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne