Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz W140, 500 SEL, 1996, Innu. (Lisatud pildid.)
#1
Tereh!

Sai sii lõpuks endale kah see "one and only" ära ostetud! Smile '
Asi sai alguse sellest, et sügisel läksin tööle Saksamaale, lõuna kanti, Prantsusmaa ja Šveitsi nurka, kui täpne olla. Sai seal kohe õhtuti mobiles surfama hakatud, eesmärgiks W140. Algul olid nõudmised suht madalad, ehk, ükskõik, mis mootor, värv, rääkimata pikast uksest. Kõigepealt käisin ühte 500-st SEL-i vaatamas, 91 a. üle "neljasoti" sõitnud, muidu pildi pealt kõik ilus! Tulevikku silmas pidades joppas, et see ei käind õigesti, paar pütti vähemalt jätsid vahele, vahelduva eduga! Platsi asjamees lubas asja korda teha, läksime paar päeva hiljem uuesti vaatama, seis ikka sama, pluss ajas mingit kärsakat salongi Tongue Uurisime nati ja jätsime asja sinnapaika! Närvid nüüd läbi, SEL nähtud, lühike uks enam ei kõlvand, ehk ring tõmbus peris kõvasti koomale, kust otsida! Muideks, selle kärsssava isendi hind oli algul 2300 euri, tingida ei saand! Peale seda, kui sai platsitegelane kärssavasse salongi kutsutud, langes hind 1700 peale! Big Grin Nüüd on asi müügis 1650-ga. Hoiatuseks panen lingi kah, kui keegi odavaid SEL-e mobilest otsib...
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDe...geNumber=1

Ehk siis asi oli suht nutune! Vahel jõudsin tiiru Eestiski ära käia, vahtisin Läti-Leedu kuulutusi, õnneks seal ka midagi ei leidnud! Ja siis, uuesti Saksas tagasi olles koperdasin autoscout24.ch lehe peale, polnd sealt eriti enam vaadand, liiga kallis tundus sealne valik olevat! Eriti, mis S-e puutus! Pakuti aind 170 kildi kaugel ühte "viiesajast" , juba piltide järgi tundus väega hää olevat! Mõned päevad olid siis tööl kiired, ei saand vaatama minna, mõtlesin, et nagunii müüdud jne. Lõpuks, kui aeg leitud, helistasime, oli alles ja polnd enam kahte juttu, lendasime vaatama. Läksime siis navi järgi kohale ilusti! Välimus paistis veel parem, kui pildi pealt kuidagi, paar kriimu stangedel, mida ka pildilt näind olime, ei hirmutand. Sealne platsihärra kiitis loomulikult, et kõik on korras ja nii! Mingi aja pidime ootama, võtmeid polnd, need keegi tõi kohale, ei saandki aru, miks nii, tavaliselt ju kõik võtmed ripuvad kontoris! A noh, SEL pole lihtne teema kah, selle võtmeid ei tohigi rahvaautode omadega ühte punti panna! Big Grin Käivitus pill esimesest pöördest! Aga krt, mingi tsägin oli sees, süda jättis jälle vahele, et kas tõesti jälle mootoriga mingi jama!? Aga tsägises teine mingi 1 minuti jagu ja siis hakkas lihtsalt nurru lööma! Smile Ju hüdrotõukur nagu sõber arvas! Proovisõit oli vabsee lühike, aga mis peamine, äärmiselt vaikne Smile Polnd kahte juttu, see oligi SEE SEL! Kuigi tõrvaks meepotti oli see, et servouksi proovides platsimehike ütles, et no servo-no servo! Juba kohapeal sõber ütles, et tal CL-l hakkasid uksed imama peale akuklemmi mahavõtmist ja kuidagi ei tahtnud uskuda kah, et 96a. ja pole servot! Samas sai sellega lepitud kah juba, et no ok, kui pole, siis pole! Pagass ka ei tõmmand, tegi aind mingit häält, see ka andis lootust, et äkki restardi teema, ei hakand kohapealt üritama kah, muidu oleks auto hind äkki tõusnud hoopis Big Grin Lõplik hind oli 4500 franki, mis on ikka väga hea, sellises kondinsioonis oleva auto kohta.Tegime siis ostu-müügi lepingu ära, käisin kohalikus ARK-s ja oligi see tehnikaime minu oma! Tagasi Saksa sõites sadas hullu vihma, täielik koerailm, a meil mustal nahkistmel olemine väga mugav ja soe! Smile
Loomulikult tahtsin kohe proovida, kas servo restart annab mingeid tulemusi, aga oh häda, ei leidnud maki koodi kuskilt, tavaliselt on see ju kuskile hooldusraamatutesse pastakaga kirja pandud! A noh, tegemist ju kõrgeima klassi autoga, nendega on asjad teistmoodi Big Grin Nädal aega tegime veel tööd ja siis jõuluks koju, tulime neljakesi, pluss auto hullult manti täis, kann suht maadligi! Bensukulu sellise koormaga kiirteel ja meelega tallates oli 15 liitri kandis, tankimisest tankimiseni arvutus igatahes nii näitas! Spidokas käis ka korra põhjas ära, navi päris 250 ei näidand, seier ise küll ja see polegi tähtis! 180-ne peal on igatahes veel väga hea juttu rääkida salongis, tuulemüra aind on, muud küll mitte! Läti politsei sai kah 20 euri võrra rikkamaks, ilma protokollita muidugi Smile kiirus vähe üle, hea et suvekumme ei avastatud, oleks vast pidand teise 20 ka andma! Ehk siis kojusõit läks ilma suuremate viperusteta nagu SEL-ile kohane!
Eestis läksin kohe järgmine päev kumme vahetama, mingid Saksa protid küll, aga müüja, keda ma vähemalt usaldan, ütles, et ega suurt vahet kalli originaalkummiga pole! Sõita ka nagunii talvel eriti ei taha, suveks vaja hoopis AMG-d alla saada, nii et see kokkuhoid vast läks asja ette! Rehvivahetuse käigus aga selgus üks palju tähtsam asi, helistasin sõbrale Silberis, ta seal seal päris kõrge koha peal, uurisin, et kas saad VIN-i järgi maki koodi sebida! Saatsin koodi ja mingi 2 mindi pärast tuli juba sms koodiga! Smile Tegelane veel helistas kah, et loeb just VIN-i andmeid, et päris hea varustusega auto ja et näitab küll servot, pluss kõik muud asjad, hooldus jms. Nii kaua, kui ma telefoniga rääkisin, oli akuklemm juba maha võetud ja tagasigi pandud! JA OH AEGA Big Grin kõik töötas, kõik 4 ust ja pagass imesid, kui parimad porristaarid! Ehk kõik tehnika toimib... vist, kas nii peaks olema, et kui aknad-luuk lahti, siis puldist autot lukku pannes peaks need ka kinni minema? See peaks vist standartvarustuses olema!?
Mis peamine, sisu on ülikorras, nahk vähemalt, juhiistme nurk nagu uus, kaks mõra on konsooli puidus, a see suht pohh juba!
Neid iseenesest mõistetavaid lisasid ei hakkaksi kirja panema, el. tagaiste ja mäludega esimesed vast on märkimist väärt. Tagumisel liigub küll aind seljatugi ja ühes tükis... no võiks eraldi olla, kui juba, a nohhh Big Grin Paar pirni salongis ei põle, kui vigadest räägida, pool kliima displeid, tuledenupu tuli ja kõrvalistme regullinupu tuli! Kuidas neid vahetada, kui kellelgi on kogemusi ja nõus neid jagama, siis oleks väga tänulik!
Sõita on ikka müstiliselt hea, nagu vaiba peal, tõeline tehnikaime teiste autodega võrreldes! Ja võrrelda ses mõttes on, et Saksas sõidame 2002 a. 400 SEL CDI-ga, ei jää vanem S alla küll kuskilt kandi pealt! Kütusekulu on ainuke nö. negatiivne asi selle auto puhul, kõik muu fantastiline kuubis!!! Smile Ja mingite Audide või BMW-de tippmudelitega ei saa ju essi mingi valemiga võrrelda Big Grin 91-sel, kui 140 müüki tuli, oli ju audil veel V8 ja bemaril see teisepõlve 700, need olid ikka jumala žigullid kolmetähelise imepilli kõrval! Proovin lähiajal pildid ka teha, enne üldse vaja arvele võtta, ei jõudnud seda teha, pidime Saksa tagasi põrutama! Sellega on ka kamm, käisin Võru maksuametis, seal sain aind mingi taotluse teha, mis saadeti Tartusse, sealt pidi vastus tulema kuu aja jooksul, nüüd lõpuks see tuli kohalikku postkontorisse, allkirja vastu sai kätte aind, nüüdseks on tagasi saadetud, sest ma ei jõudnud aigel ajal järel käia! Mingi top-seacret värk vist Big Grin Nüüd mingi päev helistati, et nii ja naa, miks pole vastsust vastu võtnud, ütlesin, et lähen otse Tartusse, teen seal kogu protseduuri, Võru maksuamet polnd enam aastaid Šveitsist toodud autoga kokku puutud ja ei teadnud nad suurt midagi, kuis asi käib täpselt!
Hää küll, aitab kah, isegi liiga pikalt juba Big Grin Kui kellelgi on vanakooli AMG-velgi, soovitatavalt 17', siis võiks pakkuda! Siin ühed olid müügis, (uuemad, suurema auguga) mis huvi pakkusid, aga lõpukks ikka otsustasin, et tahaks neid vanu, need sobivad kõige paremini... sellised siis, ma pole nende mudelinimedega eriti kursis!
[Pilt: Img1414_Bg_1.jpg]

Ok, nägemist praegu, eks varsti panen pildid, siis vähe juttu ka vast jälle!

Vasta
#2
Thumbsup
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#3
Õnnitlen!
Juba tunduski et Wõroliinan ja Vastseliinan pole juba ammu midagi ilusat ringi sõitmas nännu. Isegi juba aastaid mersudest puhas, kuigi õnneks sügisel sai tagasihoidlik hobikas soetatud.

Aga hoiatan, kui näen sind sellega liiklemas, kargan teele ette ja nõuan proovitiiru Icon_razz

Terv,
Ralak
setud sõitsid seciga
Vasta
#4
Kas 4500 Sveitsi franki = 3728 eur? Sel juhul töesti odavSmile Kui 1996 kas siis FACELIFT (ESP, PARKTRONIC ees ja taga, 5G-TRONIC kast jne?)? Muide on olemas ka täitsa eraldi tagumiste istmetega versioon aga neid väga vähe.
Vasta
#5
Parkimisandurid, ESP ja 5 käiguline kast jah! Ega pole olnd kah hiljem eriti sellise hinnaga ja sellise aastaga. Tundub, et suht joppamine!
Vasta
#6
(17-02-2012, 03:48 PM)ralak Kirjutas: Õnnitlen!
Juba tunduski et Wõroliinan ja Vastseliinan pole juba ammu midagi ilusat ringi sõitmas nännu. Isegi juba aastaid mersudest puhas, kuigi õnneks sügisel sai tagasihoidlik hobikas soetatud.

Aga hoiatan, kui näen sind sellega liiklemas, kargan teele ette ja nõuan proovitiiru Icon_razz

Terv,
Ralak
Suure tõenäosusega jääb see "tehnitšeski tšuda" päris pikaks ajaks siiakanti veerema! Ja kokku saame kindlasti mingi aeg, aja küsimus aind! Või kui muud varianti pole, tule käi sugulastel külas! Smile

Mis puudutab siinkandis ringisõitvaid iludusi, siis jah, ise pole sellele kaasa aidand mõnda aega, see viga nüüd minu poolt vast parandatud! Samas ühel naabrimehel ootab algust projekt 280 CE W123 Plaanis siis täielik taastamine, mida kõike iganes see ka ei hõlmaks Tongue Auto on mõeldud ehitada küll praegu valmis, aga jätta praegu teises klassis käivale tütrele Smile esimeseks autoks, sellised suursugused plaanid vähemalt praegu on, annaks jumal, et nii ka läheks läheks (ps. täielik ateist olen muidu Big Grin )
Papale on tõenäoliselt SL tulemas lähiajal!

Teine naabrimees ehitab W124 kupeed, kah lapsele, veel nooremale, välimus ja sisu on tehtud juba, nüüd plaanitakse AMG 50 või 55 mootor vahele tõsta, kui kõik nii läheb, tuleb siit üks päris vahva kompott, kuigi ma ise jätaks igasugu mootorivalikud Stuttgardi tegelaste otsustada! Big Grin Eelkõige pean siiski silmas diiseldamisi ja muud säärast! See on muidu puhas tuuningu projekt, tuled, stanged, iseavanev pagass, tümps jne. Nii et originaaliihalejatele pole siin midagi Big Grin

Ehk siis mersuelu käib meil kah mingil määral ikka edasi, peale minu pole seda netis aind kedagi kajastamas!

Ok, aitab päägalt! Kõike hääd!
Vasta
#7
igatpidi sile näeb väljaSmile palju muretuid km ja jään teemat jälgimaSmile
Vasta
#8
Mõned pildid ka siis lõpuks, tehtud küll tuisus, lumehanges ja pesemata autost, aga üldipildi ikka vast saab! Sellina ta siis on...

[Pilt: 422681_336178933092658_100001016637204_9...3218_n.jpg]

[Pilt: 424228_336179076425977_100001016637204_9...4124_n.jpg]

[Pilt: 424914_336179119759306_100001016637204_9...4195_n.jpg]

[Pilt: 416973_336179179759300_100001016637204_9...4764_n.jpg]

[Pilt: 430456_336179299759288_100001016637204_9...6842_n.jpg]

[Pilt: 418449_336179333092618_100001016637204_9...5286_n.jpg]

[Pilt: 419274_336179373092614_100001016637204_9...9641_n.jpg]

[Pilt: 396266_336179469759271_100001016637204_9...7252_n.jpg]

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-a...5151_n.jpg

[Pilt: 419182_336179239759294_100001016637204_9...9850_n.jpg][/php][/quote]
Vasta
#9
Väga kena auto!
Vasta
#10
Lumes või mitte, aga täiesti maasikas näeb välja. Lisasid jagub, edu küürakaga.Thumbsup
Vasta
#11
Oppa sellist head maasikat pole ammu liikvel näind
Bensiiniga võib pinsleid pesta Diislis on jõud!
Vasta
#12
väga kobeSmile kindlasti sõidurõõmu jätkub väga pikaks ajaksSmile muretuid km
Vasta
#13
Kobe! Tere tulemast 5+meetrit autode klubisse!

Nüüd vutt-vutt kõne Indrekule, liikmemaks ja talvepäevadel näeme. (võib ka muidugi vastupidises järjekorrras).

Edud.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#14
Tore, mersuusk on vähemalt säilinud ja miskit siiski aretate ja toimetate, viimati kui Hents sealt maa küljest su seci minema vedas jäi küll mulje, et nüüd on see "viimnegi" maha müüdud ja minema tassitud Big Grin

Ja küürakas on väga vinge ikka, iga nurga alt ideaalne variant, Šveits on ja jääb endiselt selleks riigiks mis Põhjala mersufanaatikutele veel päästerõnga viskab...if you know what i mean.
setud sõitsid seciga
Vasta
#15
Küsiks vähe nõu! Nimelt vaja vahetada, esimesed parkimisandurite pirnid, üks displei pirn, istme regulli nupu pirn ja tuledenupu pirn! Kust otsast lammutama peaks hakkama, et asjaga ühele poole saada? Tongue Äkki on kellelgi kogemusi?! Poest öeldi, et nad ei oska pirni ka müüa, enne pead laiali lammutama Tongue Vahet muidugi suurt ei ole, lammutama peab nagunii!
Vasta
#16
Täna sai huvitaval kombel esimest korda pagassi sisu suurema tähelepanuga uuritud Big Grin Siiani polnd sealt muud näppind, kui CD boksi. Kaasas siis ilusti võtmekomlekt, pluss oli eelmise omaniku poolt ostetud mõned tööriistad veel, mida enne polnd märgand, tuttuus varuratas, tuttuue suverehviga (see ju loogiline loll inimene Tongue) ja :O varuratta sees spetsiaalkanister 5 liitri bensuga!
Jamadest on see asi, et peeglid ei keera kokku ennast, teevad küll mingit häält, aga kokku ei lähe, võib-olla pole kasutatud ja tahab lihtsalt harjutamist!?

OK, head Armee aastapäeva kah Big Grin
Vasta
#17
Ega veel ei tossa ja ei pöleta kaitset läbi?

Tüüpviga juhtmestiku kulunud/habrastunud isolatsioon:

http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...40+peeglid
Vasta
#18
(25-02-2012, 09:09 PM)nostromo Kirjutas: Ega veel ei tossa ja ei pöleta kaitset läbi?

Tüüpviga juhtmestiku kulunud/habrastunud isolatsioon:

http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...40+peeglid

Pole nagu täheldanud küll veel! Eks ma uurin edasi, tänud igal juhul Sulle!
Vasta
#19
Üks küsimus suurele ringile! Kust otsida viga... Minu teadmist mööda lähevad surema mootoriga aut. kastiga aparaadid kohalt teise käiguga!? Minu omal on selline asi, et selle koha pealt mineku käigul on sees väike undamine sõidu ajal, kui käigu üles vahetab, see kaob! Mis võib viga olla???
Üks küss veel! Kas siin Lõuna osariikides on kellelgi pakkuda maki ja kliima-soojenduse displei välja võtmiseks neid agregaate, need noa taolised asjad, mida tarvis on??? Laenaks six-packi eest korraks!
Vasta
#20
(21-02-2012, 10:15 PM)ralak Kirjutas: Tore, mersuusk on vähemalt säilinud ja miskit siiski aretate ja toimetate, viimati kui Hents sealt maa küljest su seci minema vedas jäi küll mulje, et nüüd on see "viimnegi" maha müüdud ja minema tassitud Big Grin

Ja küürakas on väga vinge ikka, iga nurga alt ideaalne variant, Šveits on ja jääb endiselt selleks riigiks mis Põhjala mersufanaatikutele veel päästerõnga viskab...if you know what i mean.

Mina ei müünd autot Hentsile Ralak, Hents ostsis selle mu sõbra käest, kes mu käest ostis! Smile Tolle SEC-i päevad olid ses mõttes suht loetud tegelt juba siis, kui ma ta ostsisn, et teda originaalina säilitama hakata!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,900 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 101,448 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,227 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 33 29,872 22-07-2024, 07:26 PM
Viimane postitus: inc13
  Mercedes-Benz SLK350, 2005, R171 - Kalla Kalla 4 634 21-05-2024, 12:50 PM
Viimane postitus: Kalla
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 4,845 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 494 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  MB W140 500SEL, S600 ja teised ükssarvikud - Sm.Tihhonov Sm.Tihhonov 291 430,483 13-08-2023, 12:57 PM
Viimane postitus: renkss
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 1,296 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz E280 4MATIC, 2007, W211 - JanisL JanisL 103 114,592 24-03-2023, 05:52 PM
Viimane postitus: JanisL



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne