Postitused: 1,178
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Postitused: 857
Teemad: 51
Liitus: Nov 2005
Maine:
6
Näpud lugesid peale protsetuuri üle?
Auto on küürakas,ise kah mitte eriti sirge seljaga ja sõbral nimeks Quasimodo.
Postitused: 1,178
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Tere
Jah näpud kõik alles. Tänase seisuga said ka teised kaks velge omale uue väljanägemisega. Seega sellel autol nüüd see asi ka tehtud. Nüüd hakkan valmistuma kere iluvigade kõrvaldamiseks. Aga vaatab äkki on ühel asjalikul klubiliikmel aasta alguse poole aega ja aitab mind selles osas. Kui ei siis tuleb endal näpud mustaks teha. Seniks aga auto garaazi seisma.´
Tervitustega Siim.
Täna oli ilm ikka väga koerakas. Ei tahtnud fotoka ligi isegi minna seega pilte lisada pole seekord.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 683
Teemad: 64
Liitus: Nov 2009
Maine:
8
Postitused: 2,488
Teemad: 127
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Seal aknalaua servas kohtuvad kolme kihi plekid ülevaltsiga. Selle keevitamine on paras kunst. Kahjuks on see sellel mudelil üks nõrgemaid kerelülisid. Vaadake üle ka esimesed poolraami otsad põhja alt (kus keeravad põhja alt nn mootori alla). Aga edu ja jaksu!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 4,004
Teemad: 200
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Minu SEC`il sai ka aknalaud vahetatud. Doonorautolt lõikasin aknalaua. Plekivend võttis punktidest lahti mitmeks osaks, lasin liivapritsida ja uuesti kokku.
Ärge siis klaasi liistu ära lõhkuge klaasi eemaldamisel. Pole eriti odav asi...ja alumiiniumliistu on kerge rikkuda. Mul SEC`il neid õnneks 3 komplekti
Postitused: 2,488
Teemad: 127
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Jah, ehk klaas tuleb ära võtta KOOS liistuga ja tagasi tuleb panna ka KOOS liistuga. Kui vaja liistu eemaldada tihendist, siis teha seda siis kui klaas nn maa peal on.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 1,178
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Tere
Jah nii ta läks, et sai auto viidud kaasvõitleja juurde väikesele remondi kuurile, Kuna omal tuli pisipere juurde ja hetkel veits kitsas ajaga. Eks nosimist jah selle akna lauaga saab olema. Aga usun et suudad selle meisterlikult lahendada, nii nagu peab. Klaasi ära võtmist sai ka põgusalt räägitud ja jäi nagu meelde, et jah tuleb koos liistuga katsuda kätte saada.
Tervitades Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 5,433
Teemad: 177
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Arvatavasti see juba teada, kuid ettevaatlikult...ettevaatlikult klaasi eemaldamisel. Pole üldse palju vaja, väike pinge sees ja....
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 2,488
Teemad: 127
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Nii hull see töö ka nüüd pole, et käed värisema peaks hakkama.
W126-l:
1) Tagant laepaneel ära
2) C - piilarite polstrid ära
3) Aknalaud ära (Enne siis istme seljatugi ära)
4) Seestpoolt suure lapigu kruvikeeraga tihendi serv valtsiserva alla ära keerata, ülevalt keskelt alustada mõlemale poole ühtlaselt minnes, kuni alaservadeni välja.
5) Tõsta klaas väljapoolt ära.
Seejärel liist maapeal maha võtta kui vaja, siis tihend klaasi ümbert ära kui vaja.
Tagasi esmalt tihend ümber klaasi, siis liist sisse, siis palju määrivat ainet (Silikoonõli ntx), tugev nöör
või peenem juhe ümber ja surudes nööri tõmmates tagasi asetseda.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 683
Teemad: 64
Liitus: Nov 2009
Maine:
8
W123'l klaase maha võtnud juba kolmas kord ja edukalt tagasi asetanud ka kaks korda niiet usun et sellega väga probleemi ei tohiks tekkida. Minu klaasi ära võtmise viis erineb küll natukene Rolz poolt kirjeldatust, aga töötavad mõlemad.
Mina ajan tihendiserva irvakile väikeste plekijuppide vahele toppimisega ja siis meelitan klaasi seestpoolt välja ühtlaselt klaasi pinnale surudes.
Postitused: 8,297
Teemad: 105
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Ühelt poolt kahju, et mu ennustus tõeks osutus. Teiselt poolt on hea, et Siim võttis asja ette ja laseb korda teha.
Kas Siimu autol saad harjutada ka stangealuste õhuavade juurest kere keevitamist? Või on sel isendil seeliku all kõik korras?
Kannatlikku meelt ja palju vaba aega - neid tõbiseid kuusi meil jagub, mida praavitada.
Postitused: 683
Teemad: 64
Liitus: Nov 2009
Maine:
8
Stangealused õhuavad on vistist kõik korras, ma pole sinna alla pilku visanud, aga seestpoolt oli näha igathaes, et asi tundub korralik, seega sinna ma töödega minema ei pea. Seega seda harjutada ei saa.
Siimule aga soovitan soojalt - lasta auto põhi kerevahaga üle ja karpidesse - muudesse õõnsustesse lasta samamoodi kere õlitusvaha, kaasaarvatud ustesse, luukidesse ja enamikesse pragudesse. W126 on suur auto, seda kulub vistist ligi kolm purki. See on edasise auto säilitamise eesmärgiks. Kui aga värvitöödeks kunagi peaks minema siis see kereõli on paras nuhtlus eeltöötajatele. Sellega küll ei kaeta välispindu, aga umbes nagu W210'il tegime on soovitatav ka liistualused üle teha, seega selle maha nühkimine on paras töö, aga konserveerimise eesmärgil võib ju teha.
Minu kolmel on ukse alumised liistud rasvaga kokku tehtud ja siiamaani peab ilusti, esimene talv peaaegu et üle elatud, kuigi soola ja löga aeg alles tuleb.
Mul on ka kereõlitusest oma teemas pilt tehtud, materjalist mida kasutan - Dinitrol ML kereõli
Põhja vahatamist nägin esimest korda soomes ühe Jaguar XJ all, mis oli põhjast mõnusalt üle lastud ja ütleks, et sealt ei tule vist vana kurat ise ka läbi...
Postitused: 5,433
Teemad: 177
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Olen näinud kuidas SEC-i tagaklaas eemaldamisel lihtsalt nagu iseenesest katki läks...
Muidugi sedaan ja kupee erinevad autod.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 4,004
Teemad: 200
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
(14-02-2012, 04:53 PM)Karl Kirjutas: Olen näinud kuidas SEC-i tagaklaas eemaldamisel lihtsalt nagu iseenesest katki läks...
Muidugi sedaan ja kupee erinevad autod.
Mingid pinged on sisse jäänud. Tean juhust, kui suht väike klaas, nagu SEC`i tagumine küljeklaas, pingest katki läks. Tõsteti klaas eest ära, "klaasi lauale" (nagu suured iminapad), selga pöörates läks plõksti katki. See oli muidugi liimitud klaas, mitte kummi tihendi vahel, nagu SEC`il, ja auto oli paugu saand sinna küljele.
Postitused: 683
Teemad: 64
Liitus: Nov 2009
Maine:
8
Klaas maha võetud nagu muiste - polnud raskem kui ülejäänud klaasi eemaldamised, läks isegi libedamalt kui eelmised korrad. Igatahes võtsin ette kõige sisukama töö korraga - aknalaud.
Polnud väga imestunud kui akna maha tõmbasime ja sealt alt tuli välja pilt, kus peab ära vahetama pool aknalauda. No selge, kui pool siis pool. Lisaks sellele pealmisele plekile pean ilmselt ära vahetama veel ka vastuspleki ja natukene ka allapoole sellest. Terve aknalaua vahe on roostet täis. Paistab W126'l üks nõrgemaid kohti olevat.
Igatahes alustasin pealmise pleki uueks tegemisega. Otsustasin selle kokku keerata kahest-kolmest erinevast jupist, eks näis kuidas veel töö sujub ja kuidas viimane plekk kulgema hakkab. Hetkel on tihendirenn valmis, kaardes ja kõva. Alustasin ka nähajääva osa tegemisega, aga sellega näib nagu pikem ooper tulevat kuna asjad pole nii mõõdus nagu mina seda tahaksin, seega pean veel mõned korrektuurid tegema.
Samal ajal kui mina aknalauda nokitsesin tegi teine mees esistange kroomi ja valmistas keskkonsooli puitu uuesti lakkimiseks ette. Stange kroom sai väga hea, liivapaberiga rooste maha, epokrunt selga, ahju juurde kuivama, stange juppideks ja ülejäänud jupid küljest. Nüüdseks on liistud juba koos, üle mäkerdatud DinitrolML ja tehnilise vaseliini seguga. Homme peaks stange omale kohale tagasi jõudma kui kõik ilusti sujub.
Postitused: 4,004
Teemad: 200
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Kas te uurisite, kui palju maksab uus aknalaua plekk? Välimine.
Kui mina SEC`il seda näiteks uurisin, siis hind oli ca 1.2k EEK`i. Seda siis H2.ee`s. Silberis oli ca 1.5k EEK`i.
Kuna mul olid aga 2 doonorit, millest ühel oli sisuliselt laitmatu aknalaud, siis sai seda veidi lõigutud(sai vahetatud suurem tükk ja koos alumiste plekkidega).
Miks ma seda räägin on see, et uue tegemisele kulub lugematu arv töötunde ja tulemus ei pruugi saada parim. Ma ei ütle siinkohal, et plekksepp kehvat tööd teeks.....
Postitused: 1,178
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Tere
Kõigepealt au ja kiitus jaanusele. Hea vaadata kuidas asi vaikselt edeneb ühe mu hobiautoga, mimu kiire elu kõrval. SL-gi ootab garaazis tegelemist, aga temani jõuame veidi hiljem. Hents selle pleki kohta kommenteeriks nii. Päris teadmatuses ma ei ela (uue tüki hind ja töömaht ise tegemisel). See ei ole ka minu esimene auto mida ehitan. Olen hullemaidki üles ehitanud. Olen näinud autot ( maantemuhk ) mis on üles keevitatud praktiliselt nullist ja sellele pole ühtegi plekki ostetud poest vaid raua laost 1m x2m tahvel ja siis järjest rullitud ja painutaud ja keevitaud. Üsna paljud tükkid sai ka minu töökojas tehtud ehitades selleks vajalikke rakiseid. ST. Kõike saab teha ja mõistlike kuludega. Muidugi on olemas selliseid soss seppasid, kes muudkui too plekki ja too see tükk ja see tükk ja lõpuks keeratakse ikka üks paras käkk kokku. Kuid ma usun et see pleki väänamine jaanuse käes ei ole nii ülemõstuse töö ja ta saab sellega edukalt hakkama. Kui muidugi jõuame fakti ette, et ei saa teisti kui uut plekki vaja, eks siis ostame selle pleki sinna. Seniks olen andnud spetsialistile vabad käed.
Tervitades Siim
Tervitades Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 4,004
Teemad: 200
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Loomulikult, õige jutt. Ma ei kahtle üldse kellegi võimetes vms, ära saa valesti aru. Küsimus oli pigem selles, et kui on saada õige tehase plekk, kas on mõtet ise tegema hakata?
Minu G taastamise puhul tehti ka kõik vahetust vajavad plekid ise, sest originaaltükid maksid jubedalt palju.
Ma ei ole uurind, kui palju maksab W126 aknalauaplekk, aga C126 oma oleks 100€.
Aga edu!
Postitused: 1,178
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Tervist
See plekk maksab sedaanil tsipa isegi vähem silberis. Aga las ta praegu olla. Laseme Jaanusel rahulikult toimetada, ega ma selle autoga homme rajale ei lähe. Pigem meil oligi jaanusega jutt, et ta jagab minu teemas minu auto käekäigust informatsiooni, mis teistelegi kuute omanikele vast kasulik. Loomulikult on igasugused viited ja nõuanded teretulnud. Ja kui töö kunagi valmis saab eks siis iga üks teeb ise järeldusi ja võibolla saab jaanus, kui tal huvi on ka mõnel teisel kuuel seda spetsiifilist kohta arstida.
Tervitades Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
|