17-02-2012, 03:34 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-02-2012, 03:25 PM ja muutjaks oli Innu.)
Tereh!
Sai sii lõpuks endale kah see "one and only" ära ostetud! '
Asi sai alguse sellest, et sügisel läksin tööle Saksamaale, lõuna kanti, Prantsusmaa ja Šveitsi nurka, kui täpne olla. Sai seal kohe õhtuti mobiles surfama hakatud, eesmärgiks W140. Algul olid nõudmised suht madalad, ehk, ükskõik, mis mootor, värv, rääkimata pikast uksest. Kõigepealt käisin ühte 500-st SEL-i vaatamas, 91 a. üle "neljasoti" sõitnud, muidu pildi pealt kõik ilus! Tulevikku silmas pidades joppas, et see ei käind õigesti, paar pütti vähemalt jätsid vahele, vahelduva eduga! Platsi asjamees lubas asja korda teha, läksime paar päeva hiljem uuesti vaatama, seis ikka sama, pluss ajas mingit kärsakat salongi Uurisime nati ja jätsime asja sinnapaika! Närvid nüüd läbi, SEL nähtud, lühike uks enam ei kõlvand, ehk ring tõmbus peris kõvasti koomale, kust otsida! Muideks, selle kärsssava isendi hind oli algul 2300 euri, tingida ei saand! Peale seda, kui sai platsitegelane kärssavasse salongi kutsutud, langes hind 1700 peale! Nüüd on asi müügis 1650-ga. Hoiatuseks panen lingi kah, kui keegi odavaid SEL-e mobilest otsib...
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDe...geNumber=1
Ehk siis asi oli suht nutune! Vahel jõudsin tiiru Eestiski ära käia, vahtisin Läti-Leedu kuulutusi, õnneks seal ka midagi ei leidnud! Ja siis, uuesti Saksas tagasi olles koperdasin autoscout24.ch lehe peale, polnd sealt eriti enam vaadand, liiga kallis tundus sealne valik olevat! Eriti, mis S-e puutus! Pakuti aind 170 kildi kaugel ühte "viiesajast" , juba piltide järgi tundus väega hää olevat! Mõned päevad olid siis tööl kiired, ei saand vaatama minna, mõtlesin, et nagunii müüdud jne. Lõpuks, kui aeg leitud, helistasime, oli alles ja polnd enam kahte juttu, lendasime vaatama. Läksime siis navi järgi kohale ilusti! Välimus paistis veel parem, kui pildi pealt kuidagi, paar kriimu stangedel, mida ka pildilt näind olime, ei hirmutand. Sealne platsihärra kiitis loomulikult, et kõik on korras ja nii! Mingi aja pidime ootama, võtmeid polnd, need keegi tõi kohale, ei saandki aru, miks nii, tavaliselt ju kõik võtmed ripuvad kontoris! A noh, SEL pole lihtne teema kah, selle võtmeid ei tohigi rahvaautode omadega ühte punti panna! Käivitus pill esimesest pöördest! Aga krt, mingi tsägin oli sees, süda jättis jälle vahele, et kas tõesti jälle mootoriga mingi jama!? Aga tsägises teine mingi 1 minuti jagu ja siis hakkas lihtsalt nurru lööma! Ju hüdrotõukur nagu sõber arvas! Proovisõit oli vabsee lühike, aga mis peamine, äärmiselt vaikne Polnd kahte juttu, see oligi SEE SEL! Kuigi tõrvaks meepotti oli see, et servouksi proovides platsimehike ütles, et no servo-no servo! Juba kohapeal sõber ütles, et tal CL-l hakkasid uksed imama peale akuklemmi mahavõtmist ja kuidagi ei tahtnud uskuda kah, et 96a. ja pole servot! Samas sai sellega lepitud kah juba, et no ok, kui pole, siis pole! Pagass ka ei tõmmand, tegi aind mingit häält, see ka andis lootust, et äkki restardi teema, ei hakand kohapealt üritama kah, muidu oleks auto hind äkki tõusnud hoopis Lõplik hind oli 4500 franki, mis on ikka väga hea, sellises kondinsioonis oleva auto kohta.Tegime siis ostu-müügi lepingu ära, käisin kohalikus ARK-s ja oligi see tehnikaime minu oma! Tagasi Saksa sõites sadas hullu vihma, täielik koerailm, a meil mustal nahkistmel olemine väga mugav ja soe!
Loomulikult tahtsin kohe proovida, kas servo restart annab mingeid tulemusi, aga oh häda, ei leidnud maki koodi kuskilt, tavaliselt on see ju kuskile hooldusraamatutesse pastakaga kirja pandud! A noh, tegemist ju kõrgeima klassi autoga, nendega on asjad teistmoodi Nädal aega tegime veel tööd ja siis jõuluks koju, tulime neljakesi, pluss auto hullult manti täis, kann suht maadligi! Bensukulu sellise koormaga kiirteel ja meelega tallates oli 15 liitri kandis, tankimisest tankimiseni arvutus igatahes nii näitas! Spidokas käis ka korra põhjas ära, navi päris 250 ei näidand, seier ise küll ja see polegi tähtis! 180-ne peal on igatahes veel väga hea juttu rääkida salongis, tuulemüra aind on, muud küll mitte! Läti politsei sai kah 20 euri võrra rikkamaks, ilma protokollita muidugi kiirus vähe üle, hea et suvekumme ei avastatud, oleks vast pidand teise 20 ka andma! Ehk siis kojusõit läks ilma suuremate viperusteta nagu SEL-ile kohane!
Eestis läksin kohe järgmine päev kumme vahetama, mingid Saksa protid küll, aga müüja, keda ma vähemalt usaldan, ütles, et ega suurt vahet kalli originaalkummiga pole! Sõita ka nagunii talvel eriti ei taha, suveks vaja hoopis AMG-d alla saada, nii et see kokkuhoid vast läks asja ette! Rehvivahetuse käigus aga selgus üks palju tähtsam asi, helistasin sõbrale Silberis, ta seal seal päris kõrge koha peal, uurisin, et kas saad VIN-i järgi maki koodi sebida! Saatsin koodi ja mingi 2 mindi pärast tuli juba sms koodiga! Tegelane veel helistas kah, et loeb just VIN-i andmeid, et päris hea varustusega auto ja et näitab küll servot, pluss kõik muud asjad, hooldus jms. Nii kaua, kui ma telefoniga rääkisin, oli akuklemm juba maha võetud ja tagasigi pandud! JA OH AEGA kõik töötas, kõik 4 ust ja pagass imesid, kui parimad porristaarid! Ehk kõik tehnika toimib... vist, kas nii peaks olema, et kui aknad-luuk lahti, siis puldist autot lukku pannes peaks need ka kinni minema? See peaks vist standartvarustuses olema!?
Mis peamine, sisu on ülikorras, nahk vähemalt, juhiistme nurk nagu uus, kaks mõra on konsooli puidus, a see suht pohh juba!
Neid iseenesest mõistetavaid lisasid ei hakkaksi kirja panema, el. tagaiste ja mäludega esimesed vast on märkimist väärt. Tagumisel liigub küll aind seljatugi ja ühes tükis... no võiks eraldi olla, kui juba, a nohhh Paar pirni salongis ei põle, kui vigadest räägida, pool kliima displeid, tuledenupu tuli ja kõrvalistme regullinupu tuli! Kuidas neid vahetada, kui kellelgi on kogemusi ja nõus neid jagama, siis oleks väga tänulik!
Sõita on ikka müstiliselt hea, nagu vaiba peal, tõeline tehnikaime teiste autodega võrreldes! Ja võrrelda ses mõttes on, et Saksas sõidame 2002 a. 400 SEL CDI-ga, ei jää vanem S alla küll kuskilt kandi pealt! Kütusekulu on ainuke nö. negatiivne asi selle auto puhul, kõik muu fantastiline kuubis!!! Ja mingite Audide või BMW-de tippmudelitega ei saa ju essi mingi valemiga võrrelda 91-sel, kui 140 müüki tuli, oli ju audil veel V8 ja bemaril see teisepõlve 700, need olid ikka jumala žigullid kolmetähelise imepilli kõrval! Proovin lähiajal pildid ka teha, enne üldse vaja arvele võtta, ei jõudnud seda teha, pidime Saksa tagasi põrutama! Sellega on ka kamm, käisin Võru maksuametis, seal sain aind mingi taotluse teha, mis saadeti Tartusse, sealt pidi vastus tulema kuu aja jooksul, nüüd lõpuks see tuli kohalikku postkontorisse, allkirja vastu sai kätte aind, nüüdseks on tagasi saadetud, sest ma ei jõudnud aigel ajal järel käia! Mingi top-seacret värk vist Nüüd mingi päev helistati, et nii ja naa, miks pole vastsust vastu võtnud, ütlesin, et lähen otse Tartusse, teen seal kogu protseduuri, Võru maksuamet polnd enam aastaid Šveitsist toodud autoga kokku puutud ja ei teadnud nad suurt midagi, kuis asi käib täpselt!
Hää küll, aitab kah, isegi liiga pikalt juba Kui kellelgi on vanakooli AMG-velgi, soovitatavalt 17', siis võiks pakkuda! Siin ühed olid müügis, (uuemad, suurema auguga) mis huvi pakkusid, aga lõpukks ikka otsustasin, et tahaks neid vanu, need sobivad kõige paremini... sellised siis, ma pole nende mudelinimedega eriti kursis!
Ok, nägemist praegu, eks varsti panen pildid, siis vähe juttu ka vast jälle!
Sai sii lõpuks endale kah see "one and only" ära ostetud! '
Asi sai alguse sellest, et sügisel läksin tööle Saksamaale, lõuna kanti, Prantsusmaa ja Šveitsi nurka, kui täpne olla. Sai seal kohe õhtuti mobiles surfama hakatud, eesmärgiks W140. Algul olid nõudmised suht madalad, ehk, ükskõik, mis mootor, värv, rääkimata pikast uksest. Kõigepealt käisin ühte 500-st SEL-i vaatamas, 91 a. üle "neljasoti" sõitnud, muidu pildi pealt kõik ilus! Tulevikku silmas pidades joppas, et see ei käind õigesti, paar pütti vähemalt jätsid vahele, vahelduva eduga! Platsi asjamees lubas asja korda teha, läksime paar päeva hiljem uuesti vaatama, seis ikka sama, pluss ajas mingit kärsakat salongi Uurisime nati ja jätsime asja sinnapaika! Närvid nüüd läbi, SEL nähtud, lühike uks enam ei kõlvand, ehk ring tõmbus peris kõvasti koomale, kust otsida! Muideks, selle kärsssava isendi hind oli algul 2300 euri, tingida ei saand! Peale seda, kui sai platsitegelane kärssavasse salongi kutsutud, langes hind 1700 peale! Nüüd on asi müügis 1650-ga. Hoiatuseks panen lingi kah, kui keegi odavaid SEL-e mobilest otsib...
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDe...geNumber=1
Ehk siis asi oli suht nutune! Vahel jõudsin tiiru Eestiski ära käia, vahtisin Läti-Leedu kuulutusi, õnneks seal ka midagi ei leidnud! Ja siis, uuesti Saksas tagasi olles koperdasin autoscout24.ch lehe peale, polnd sealt eriti enam vaadand, liiga kallis tundus sealne valik olevat! Eriti, mis S-e puutus! Pakuti aind 170 kildi kaugel ühte "viiesajast" , juba piltide järgi tundus väega hää olevat! Mõned päevad olid siis tööl kiired, ei saand vaatama minna, mõtlesin, et nagunii müüdud jne. Lõpuks, kui aeg leitud, helistasime, oli alles ja polnd enam kahte juttu, lendasime vaatama. Läksime siis navi järgi kohale ilusti! Välimus paistis veel parem, kui pildi pealt kuidagi, paar kriimu stangedel, mida ka pildilt näind olime, ei hirmutand. Sealne platsihärra kiitis loomulikult, et kõik on korras ja nii! Mingi aja pidime ootama, võtmeid polnd, need keegi tõi kohale, ei saandki aru, miks nii, tavaliselt ju kõik võtmed ripuvad kontoris! A noh, SEL pole lihtne teema kah, selle võtmeid ei tohigi rahvaautode omadega ühte punti panna! Käivitus pill esimesest pöördest! Aga krt, mingi tsägin oli sees, süda jättis jälle vahele, et kas tõesti jälle mootoriga mingi jama!? Aga tsägises teine mingi 1 minuti jagu ja siis hakkas lihtsalt nurru lööma! Ju hüdrotõukur nagu sõber arvas! Proovisõit oli vabsee lühike, aga mis peamine, äärmiselt vaikne Polnd kahte juttu, see oligi SEE SEL! Kuigi tõrvaks meepotti oli see, et servouksi proovides platsimehike ütles, et no servo-no servo! Juba kohapeal sõber ütles, et tal CL-l hakkasid uksed imama peale akuklemmi mahavõtmist ja kuidagi ei tahtnud uskuda kah, et 96a. ja pole servot! Samas sai sellega lepitud kah juba, et no ok, kui pole, siis pole! Pagass ka ei tõmmand, tegi aind mingit häält, see ka andis lootust, et äkki restardi teema, ei hakand kohapealt üritama kah, muidu oleks auto hind äkki tõusnud hoopis Lõplik hind oli 4500 franki, mis on ikka väga hea, sellises kondinsioonis oleva auto kohta.Tegime siis ostu-müügi lepingu ära, käisin kohalikus ARK-s ja oligi see tehnikaime minu oma! Tagasi Saksa sõites sadas hullu vihma, täielik koerailm, a meil mustal nahkistmel olemine väga mugav ja soe!
Loomulikult tahtsin kohe proovida, kas servo restart annab mingeid tulemusi, aga oh häda, ei leidnud maki koodi kuskilt, tavaliselt on see ju kuskile hooldusraamatutesse pastakaga kirja pandud! A noh, tegemist ju kõrgeima klassi autoga, nendega on asjad teistmoodi Nädal aega tegime veel tööd ja siis jõuluks koju, tulime neljakesi, pluss auto hullult manti täis, kann suht maadligi! Bensukulu sellise koormaga kiirteel ja meelega tallates oli 15 liitri kandis, tankimisest tankimiseni arvutus igatahes nii näitas! Spidokas käis ka korra põhjas ära, navi päris 250 ei näidand, seier ise küll ja see polegi tähtis! 180-ne peal on igatahes veel väga hea juttu rääkida salongis, tuulemüra aind on, muud küll mitte! Läti politsei sai kah 20 euri võrra rikkamaks, ilma protokollita muidugi kiirus vähe üle, hea et suvekumme ei avastatud, oleks vast pidand teise 20 ka andma! Ehk siis kojusõit läks ilma suuremate viperusteta nagu SEL-ile kohane!
Eestis läksin kohe järgmine päev kumme vahetama, mingid Saksa protid küll, aga müüja, keda ma vähemalt usaldan, ütles, et ega suurt vahet kalli originaalkummiga pole! Sõita ka nagunii talvel eriti ei taha, suveks vaja hoopis AMG-d alla saada, nii et see kokkuhoid vast läks asja ette! Rehvivahetuse käigus aga selgus üks palju tähtsam asi, helistasin sõbrale Silberis, ta seal seal päris kõrge koha peal, uurisin, et kas saad VIN-i järgi maki koodi sebida! Saatsin koodi ja mingi 2 mindi pärast tuli juba sms koodiga! Tegelane veel helistas kah, et loeb just VIN-i andmeid, et päris hea varustusega auto ja et näitab küll servot, pluss kõik muud asjad, hooldus jms. Nii kaua, kui ma telefoniga rääkisin, oli akuklemm juba maha võetud ja tagasigi pandud! JA OH AEGA kõik töötas, kõik 4 ust ja pagass imesid, kui parimad porristaarid! Ehk kõik tehnika toimib... vist, kas nii peaks olema, et kui aknad-luuk lahti, siis puldist autot lukku pannes peaks need ka kinni minema? See peaks vist standartvarustuses olema!?
Mis peamine, sisu on ülikorras, nahk vähemalt, juhiistme nurk nagu uus, kaks mõra on konsooli puidus, a see suht pohh juba!
Neid iseenesest mõistetavaid lisasid ei hakkaksi kirja panema, el. tagaiste ja mäludega esimesed vast on märkimist väärt. Tagumisel liigub küll aind seljatugi ja ühes tükis... no võiks eraldi olla, kui juba, a nohhh Paar pirni salongis ei põle, kui vigadest räägida, pool kliima displeid, tuledenupu tuli ja kõrvalistme regullinupu tuli! Kuidas neid vahetada, kui kellelgi on kogemusi ja nõus neid jagama, siis oleks väga tänulik!
Sõita on ikka müstiliselt hea, nagu vaiba peal, tõeline tehnikaime teiste autodega võrreldes! Ja võrrelda ses mõttes on, et Saksas sõidame 2002 a. 400 SEL CDI-ga, ei jää vanem S alla küll kuskilt kandi pealt! Kütusekulu on ainuke nö. negatiivne asi selle auto puhul, kõik muu fantastiline kuubis!!! Ja mingite Audide või BMW-de tippmudelitega ei saa ju essi mingi valemiga võrrelda 91-sel, kui 140 müüki tuli, oli ju audil veel V8 ja bemaril see teisepõlve 700, need olid ikka jumala žigullid kolmetähelise imepilli kõrval! Proovin lähiajal pildid ka teha, enne üldse vaja arvele võtta, ei jõudnud seda teha, pidime Saksa tagasi põrutama! Sellega on ka kamm, käisin Võru maksuametis, seal sain aind mingi taotluse teha, mis saadeti Tartusse, sealt pidi vastus tulema kuu aja jooksul, nüüd lõpuks see tuli kohalikku postkontorisse, allkirja vastu sai kätte aind, nüüdseks on tagasi saadetud, sest ma ei jõudnud aigel ajal järel käia! Mingi top-seacret värk vist Nüüd mingi päev helistati, et nii ja naa, miks pole vastsust vastu võtnud, ütlesin, et lähen otse Tartusse, teen seal kogu protseduuri, Võru maksuamet polnd enam aastaid Šveitsist toodud autoga kokku puutud ja ei teadnud nad suurt midagi, kuis asi käib täpselt!
Hää küll, aitab kah, isegi liiga pikalt juba Kui kellelgi on vanakooli AMG-velgi, soovitatavalt 17', siis võiks pakkuda! Siin ühed olid müügis, (uuemad, suurema auguga) mis huvi pakkusid, aga lõpukks ikka otsustasin, et tahaks neid vanu, need sobivad kõige paremini... sellised siis, ma pole nende mudelinimedega eriti kursis!
Ok, nägemist praegu, eks varsti panen pildid, siis vähe juttu ka vast jälle!