Postitused: 310
Teemad: 34
Liitus: Mar 2009
Maine:
0
(07-02-2012, 02:22 AM)hents99 Kirjutas: OT jätkuks ütleks vaid seda, et kui tahta end kõvema mehena tunda, siis lase bensiinijaamas sama palju bensiini maha kui paaki. Või puuri üks auk paagipõhja, siis saab kõvatada suurte bensuarvetega. Pole küll öko auto, aga kui tahta kokkuhoidlikumalt sõita, siis sisuliselt midagi kaotamata saab seda gaasiseadme abil teha.
Minu arust on gaasiga sõitmine väga OK nähtus. Jõudlus on sama, mis bensiiniga, võibolla moment kukub, kui süüdet varasemaks ei keera.
Ma installin oma G-klassile ka kindlasti gaasiseadme. Asi pole tingimata rahas, vaid pigem mõistlikkuses. Kui sa ütled, et ma olen nüüd rott ja pole raha, et sõita....ehk on sul õigus.
You miss the point. Ma ei kavatsegi öelda, et oled rott.
Ma räägin sellest, et W124 on jõudmas ikka, kus head ja korraliku varustusega eksemplari tasuks hoida juba originaalina.
Volvo S60´11
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Nõustun Rivoga. Gaasiseade jäägu ikka nö laiatarbeautodele kui üldse. 4.2/5.0 W124 selleks liiga hea. Lisaks see meeletu gaasipaak ülikole mis hõlmab enda alla enamuse pakiruumist. Teine asi kui see suudetakse kuskile ära peita nii et silmale ei jää midagi näha.
Palju see siis nüüd REAALSELT võitu annab ja miks siis mitte juba osta originaal 3.0 kui gaasitada 4.2?
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
(07-02-2012, 05:42 PM)nostromo Kirjutas: Nõustun Rivoga. Gaasiseade jäägu ikka nö laiatarbeautodele kui üldse. 4.2/5.0 W124 selleks liiga hea. Lisaks see meeletu gaasipaak ülikole mis hõlmab enda alla enamuse pakiruumist. Teine asi kui see suudetakse kuskile ära peita nii et silmale ei jää midagi näha.
Palju see siis nüüd REAALSELT võitu annab ja miks siis mitte juba osta originaal 3.0 kui gaasitada 4.2?
Reaalselt annab umbes poole bensiinikilomeetri hinnast võitu, rahaliselt.
E320 peal proovitud. Mida suurem mootor, seda rohkem võidad rahaliselt.
Postitused: 115
Teemad: 55
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
07-02-2012, 08:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-02-2012, 08:54 PM ja muutjaks oli MBw140.)
(07-02-2012, 05:42 PM)nostromo Kirjutas: Nõustun Rivoga. Gaasiseade jäägu ikka nö laiatarbeautodele kui üldse. 4.2/5.0 W124 selleks liiga hea. Lisaks see meeletu gaasipaak ülikole mis hõlmab enda alla enamuse pakiruumist. Teine asi kui see suudetakse kuskile ära peita nii et silmale ei jää midagi näha.
Palju see siis nüüd REAALSELT võitu annab ja miks siis mitte juba osta originaal 3.0 kui gaasitada 4.2?
Mulle 3.0 rida kuus ei meeldi. Mina tahan einult V8 mootoriga sõita. Olen arvutanud korra kütusekulu, kus enamus oli maantee sõit, täis autoga ja mitte just vanaisa sõidustiili...sai ikka vajutatud ja ka linna sõitu oli sees, kütuse kulu tuli 8,7 sajale, üksi rahulikult maanteel sõites saab 8 sajale bensiini hakkama, sellest väiksema kütusekuluga autot annab otsida ja saab veel V8 mootorist rõõmu tunda, asi on nagunii mul ÖKOIGAPÄEVALIIKUR jaGaas peal teeb kütusekulu võrreldavaks nagu sõidaks 2.0 Diisel w124 mersuga!
Ise olen väga rahul, kellele ei meeldi, ei peagi meeldima, mina miinuseid ei näe, pagass...kaubikuna ma teda ei kasuta ja mind ei sega pagassi mahu vähenemine. väidetavalt annab 40% gaas võitu...kui just niipalju ei anna siis 30% ikka!
aga miks osta 3.0? äkki siis juba 2.0??? Sest arvan, et sellest V8 mootorist ei ole 3.0 ökom ja meeldib V8!
Varem olin diisli mees...oli palju diisel autosid S-klasse jm...kui sain ära proovida gaasiseadmetega bensu-autod...siis sain kohe aru mis on mulle! pole seda faking trakatsi häält, ja on sama soodne või veelgi soodsam sõita!
(06-02-2012, 09:43 AM)RivoA Kirjutas: (05-02-2012, 03:14 PM)hents99 Kirjutas: (05-02-2012, 01:03 PM)RivoA Kirjutas: (05-02-2012, 02:33 AM)Constantine Kirjutas: w124 4.2L
http://www.auto24.ee/used/957438
Haruldane auto ära rikutud. :/
Gaasiseade on igati asjalik sellisel autol. 4.2 liitrine EI olegi mõeldud kui ökopill
Eksid! See 4,2 on vägagi öko! Ma ütleks, et see ainult nuusutab kütust!
(Maanteel 8 sajale sain/kuskil tehaseandmeid nägin 7,8)
(Sai veel talveks võetud Jeep Grand Cherokee 4 vedu V8 5,2 Liitrine ja see auto näiteks võtab KORDADES rohkem kütust sellest 4,2 V8 mersust)
Postitused: 616
Teemad: 41
Liitus: Aug 2010
Maine:
2
Arvan ka et päris autod on ikka suure V mootoriga, vahet pole kas diisel v6i bens. Miks mitte suure bensuka puhul vahest gaasi p6letada.
Ära rikub auto ikka ökodiiseldamisega, selleks et oma rikkaliku lisavarustusega podistada punktist A punkti B. Ja veel v6imalusel sinist paaki tampida. Ja miks see 124 siis nyyd äkki nii eriline on kui korralikke varuosasid tasuta saada loodetakse?
Postitused: 597
Teemad: 19
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
Haha, 4,2 ja 8 sajale? Loll jutt! Tehase andmetel on maanteel 90ga sõites 9,2! Minu 4,2 võtab keskmiselt 11-12 suvel ja 14-15 talvel.
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Mind häirib gaasiseadmega autode puhul ainult see, et süsteemi juhtmestik on lõigatud sisse auto juhtmestikku ning kui tahad seadet eemaldada, siis pead hakkama nuputama, mis juhtmed võib ära lõigata ja mis mitte ning originaaljuhtmestikku lappima (ei ole ise väga palju gaasiseadmega autosid näinud, mõned võivad ka eeskujuliku paigaldusega olla). Teine asi on see, et topelttoitesüsteem käib veidi minu praktilise meele vastu kuna lisab kaalu ja võtab ruumi (samal põhjusel ei salli ma hübriide, kütusekulu võib ju väiksem olla, aga vead 2-te mootorit kaasas).
Ex see kindlasti sõltub ka paigaldajast ja töö hinnast, aga minu silmis funtsionaalsus ei kaalu üles pornot paigaldamisel. Seda siis korralike autode puhul. Peagi Kuusakoskisse suunduva tarbesõiduki puhul pole loomulikult vahet.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Tere
No ma ei tea 8 liitrit sajale. Väga kahtlane. kas allatuult allamäge ja seisva mootoriga ja ma ei tea mis seadmega. Või sul mingi näitaja valetab. Ausalt mul on hea meel kui oled leidnud endale ökonoomse auto. Kuid ei sõida mina ka enam esimest päeva autoga. Olen omanud ka erinevaid autosid ja seal hulgas ka MB-sid v8 mootoriga ja v12 mootoriga, siis mina lihtsalt ei usu seda. Ei oota ka mingit tõestust.
Edu ja päikest soovide Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 127
Teemad: 8
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
07-02-2012, 11:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-02-2012, 12:22 AM ja muutjaks oli Innu.)
Neli on ju üldse kas tööauto või takso (samas ka kullatükk), sellel vabsee pohhui, mis aine põlemisjäägid sumpast välja tulevad!
Postitused: 115
Teemad: 55
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
08-02-2012, 12:19 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-02-2012, 12:24 AM ja muutjaks oli MBw140.)
(07-02-2012, 11:19 PM)siimruz Kirjutas: Tere
No ma ei tea 8 liitrit sajale. Väga kahtlane. kas allatuult allamäge ja seisva mootoriga ja ma ei tea mis seadmega. Või sul mingi näitaja valetab. Ausalt mul on hea meel kui oled leidnud endale ökonoomse auto. Kuid ei sõida mina ka enam esimest päeva autoga. Olen omanud ka erinevaid autosid ja seal hulgas ka MB-sid v8 mootoriga ja v12 mootoriga, siis mina lihtsalt ei usu seda. Ei oota ka mingit tõestust.
Edu ja päikest soovide Siim
Selline oli bensiini kulu arvutus mul, kus enamus maanteesõit, sügisel. Tegemist ju ka suht väikse autoga.
Võrdluseks Sama aatsa s500 saab hakkama alates paar liitrit rohkem 10 sajale maanteel siis, kere raskem-mootor ka suts suurem.
ise olen jah selle ökonoomsusega väga rahul, tunne on, et ökomat pole olemas, ainult roller vist.
Kogemus on, et 2,3 liitrine rida neli mootoriga W124 rüüpas V8-st kõvasti rohkem, kulu oli vähemalt nagu S500 või rohkemgi
(07-02-2012, 11:24 PM)Innu Kirjutas: Neli on ju üldse kas tööauto või takso, sellel vabsee pohhui, mis aine põlemisjäägid sumpast välja tulevad!
just täpselt! Eriti viieliitrine
Postitused: 127
Teemad: 8
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
08-02-2012, 12:26 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-02-2012, 12:36 AM ja muutjaks oli Innu.)
Just Perpetum Mobilel on nagunii savi, mis ta soontes voolab
OT jätkuks...
Viiekäigulise, viieliitrise stoosooroki kulu esimese paarituhande kildi jooksul on nii, et Saksas bahncil 180-200 juures 13-15, Vastseliina-Tallinn-Vastseliina piloodiga 9o-ga umbes-täpselt 10. Ja nii jääbki, vot siia ei pane mingi variandiga gaasi, ega purjeid! St. kuigi gaasi vastu pole mitte midagi, siis kuskil on lihtsalt isiklikult minu jaoks piir olemas, kuhu pagassi seda tünni lihtsalt ei paiguta!
Postitused: 597
Teemad: 19
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
Kuidas see Saksas bahnil 200ga sõitmine välja nägi, et kütusekulu oli 13-15? Natuke aega lasid 200 ja siis tiksusid 100ga edasi? Enne kui siia mingeid numbreid paned, siis mõtle loogiliselt asi läbi.
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Ja aitab nüüd küll sellest demagoogitsemisest ja jätkame huvitavate Mersude kuulutustega.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 127
Teemad: 8
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
160-200 tahtsin öelda (kirjutasin pimedas, tegelt kah ) ja ega seal nii ongi ju, mäest üles-mäest alla, igatahes aja ja läbitud tee suhe näitas keskmiseks kiiruseks 180 kuskil ja kuluks 14 liitri ümber, paak sai täis pandud ja meelega bachni kulu mõõdetud, ühe korra käis spidokas 5 kildi jooksul piirajas kah! Poolas, uue kiirtee peal oli piloot 130 peal terve tankimise jagu, seal oli kulu 10-11, ma ei saa midagi teha, kui nii oli, loogiliselt või mitte! Eestis jah üherealise peal möödasõitudeks kicdowne tagudes on see kulu müstiline, kahe-kolmerealine on hoopis teine teema!
Postitused: 127
Teemad: 8
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
09-02-2012, 12:50 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-02-2012, 12:51 AM ja muutjaks oli Innu.)
Pluss see, et tegu on viiekäigulise kastiga, ühe neljakäigulist omand inimese sõnul on neljakäigulise ja viiekäigulise kulu vahe 2 liitrit viiekäigulise kasuks, mina selle väite paikapidavust kommenteerida ei oska, aga nii me neid kulusid välja arvutasime! Naahui mul naada valetada!
Postitused: 99
Teemad: 6
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
(08-02-2012, 12:38 PM)Karl Kirjutas: Ja aitab nüüd küll sellest demagoogitsemisest ja jätkame huvitavate Mersude kuulutustega.
W123 omanikuks olemisel on kaks varianti - sa oled kas väga rikas või mehaanik.
Postitused: 371
Teemad: 14
Liitus: May 2007
Maine:
4
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
W201 3.0 Brabuse AB4 mootoriga (nukatuuning)
http://www.ebay.de/itm/Mercedes-W-201-19...2046wt_881
1976 originaal AMG 6.2 biturbo SLC (kahjux pole mootorist pilte)
http://www.carandclassic.co.uk/car/C282311
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 547
Teemad: 8
Liitus: May 2008
Maine:
1
http://www.auto24.ee/used/984668
Ilus kollane. Sillad on ka "paigas"
Postitused: 127
Teemad: 8
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
19-02-2012, 01:07 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-02-2012, 01:08 AM ja muutjaks oli Innu.)
Mis auto see on üldse??? Mis marki?
|