Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Millised w124 automaat käigukastid stardivad kohalt esimese käiguga?
Kuuldavasti 100kW 24V diisel ja 108kW turbodiisel.
Teab keegi täpsemalt ja oskab ehk kasti numbreid kirjutada siia?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
KD lüliti rakenda piduripedaali alla, siis on alati 1 käik start.
Mis koodiga kast millisel autol http://www.wheelsacademy.com/a1/mercedes...index.html
Postitused: 79
Teemad: 11
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
Kas ei ole nii,et kui vajutad pedaali põhja stardib esimesega , kui lased vaikselt
läheb teisega.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Jah on küll nii, kuid mulle meeldiks enam kui stardiks koguaeg esimesega, mitte ainult põhjagaasiga.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 79
Teemad: 11
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
Omasin kunagi 2 liitrist automaatkastiga diislit. Auto oli kole uimane. Tõmbasin trossi lühemaks ja tulemuseks oli see,et kohapealt läks esimesega , käigud muutusid pikemaks ning sellega auto ka erksamaks.
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Jan 2012
Maine:
0
Küsin siia otsa kas bensiinikatel ka käigukast samamoodi toimetab, et stardib 2 käiguga. Näiteks e260.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Üldiselt jah, ilma rappimata stardivad ikka 2-käiguga.
Us-spec E320 4-atm stardib ka näiteks 1-käiguga. Samuti G-klassid. Ennast huvitaks ka, kas erinevus on hüdroajus? Elektroonika suure tõenäosusega ei juhi seda.
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
01-02-2012, 01:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-02-2012, 01:28 PM ja muutjaks oli siimruz.)
Ma ikka ei väsi. Aga minu SL 320 stardib ka kogu aeg esimesega. Mina ei tea kas originaalis või on kunagi keegi seda näppind. Mingeid näppimise jälgi igal juhul näha pole olnud ja nii palju kui olen auto ajalugu olen uurinud, siis ka nagu mingeid jälgi sellele ei ole. Saksas on auto omanik olnud naiste rahvas. Vaevalt et sellel sellist vajadust oli. Aga mine sa tea.
Ja samas töötab see E ja S reziim ka ilusti.
Tervitades Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Jan 2012
Maine:
0
(01-02-2012, 01:22 PM)hents99 Kirjutas: Üldiselt jah, ilma rappimata stardivad ikka 2-käiguga.
Us-spec E320 4-atm stardib ka näiteks 1-käiguga. Samuti G-klassid. Ennast huvitaks ka, kas erinevus on hüdroajus? Elektroonika suure tõenäosusega ei juhi seda.
Lihtsalt tundub Mercedes-Benz kudagi uimane mulle, mudugi ei ole varem nii väikese mootoriga automaatkastiga sõitnud. Samas moto läheb käima hästi, töötab ka suht ok, tühikäigul käik väljas siis kohati on kerge vibra tunda aga kirjutasin selle põiki autot rida 6 arvele mis võibki pisut raputada. Kütusekulu on ka üllatavalt väike mõõtnud ei ole aga ühe tankimisega saad kahtlaselt kaua sõita.
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Jan 2012
Maine:
0
Tekkis veel küsimus, et kui kõrged pöörded on maanteel püsivalt 90-100 km/h sõites. Autoks siis ikka veel W124 E260 90.
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Minu W126-el 260SE on pöörde 90-100km/h 2800 kuni 3000 pööret. Usun et neljal vast sama peaks olema.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Jan 2012
Maine:
0
Ma siin otsinguga leidsin ka selliseid vastuseid. Tundus algul imelik, et nii kõrge on aga ju siis peab olema.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
02-02-2012, 11:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-02-2012, 11:31 PM ja muutjaks oli hents99.)
Postitused: 352
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
05-02-2012, 07:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-04-2012, 12:16 AM ja muutjaks oli martiini.)
Saab panna püsivalt esimese käiguga startima.
W124 E500 Limited
Postitused: 877
Teemad: 17
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Turgutaks teemat, ehk on keegi vahepeal targemaks saanud antud küsimuses?
Endal hetkel sõitmiseks 280 E, 4-k atm, alaline 1-käigu start, mis teeb sõidu ikka oluliselt mõnusamaks. Tore oleks konkreetselt teada, mis moodi kast nõnda tööle on pandud. Usun et asi on seotud elektroonika, kastiaju vms üksusega, sest 1-käigule allalülitus toimuks justkui samuti väikese hoo pealt ehk siis gaasipedaali/-trossi antud hetkel üldse puutumatta. Huvi oleks tulevikus mõni nö standardne käigukast panna tööle esimese käigu alalise stardiga.
setud sõitsid seciga
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Katseta siiski see KD lüliti asi ära, suru kasvõi harjavarrega ennem gaasi lisamist KD lüliti korra alla ning seejärel lisa gaasi ja vaata kas stardib esimesega. Kui panna KD lülituma ka pidurdamise korral, siis ju ongi kohe peale piduri vabastamist "vabaneb KD", stardib normaalselt esimesega ja kõik OK.
Väljamaa foorumlased räägivad et toimib, igatahes kunagi sai asjast loetud, sama mure ju vaevab ka teisi.
Postitused: 877
Teemad: 17
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
(17-04-2012, 06:15 PM)hannes_s Kirjutas: Katseta siiski see KD lüliti asi ära, suru kasvõi harjavarrega ennem gaasi lisamist KD lüliti korra alla ning seejärel lisa gaasi ja vaata kas stardib esimesega. Kui panna KD lülituma ka pidurdamise korral, siis ju ongi kohe peale piduri vabastamist "vabaneb KD", stardib normaalselt esimesega ja kõik OK.
Väljamaa foorumlased räägivad et toimib, igatahes kunagi sai asjast loetud, sama mure ju vaevab ka teisi.
Kle väga hea mõte, katsetan seda asja kindlasti ka.
setud sõitsid seciga
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kas see piduritule alla panek ei tekita sellist huvitavat efekti, et näiteks 70 pealt korraks kergelt pidurdades vahetab kast 3. sisse?
|