Postitused: 125
Teemad: 8
Liitus: Dec 2011
Maine:
2
28-12-2011, 11:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-07-2014, 06:56 PM ja muutjaks oli MBW126.)
Mark:Mercedes-Benz
Väljalaskeaasta:1989
Mootor:3.0d 80kw
Värvus:Must met.
Lisavarustus:Katuseluuk, ABS pidurid, 4x el. aknad, 2x istmesoojendused, 16"valuveljed,nahksisu
Passis on tal kirjas 300 SE ning pikkuseks märgitud 5020mm kuid ilmselgelt on tegemist SEL kerega. Kui aega saan, möödan auto üle ja tegelikkuses peaks auto üle 10cm pikem olema. Samas on ka kummaline, kuidas saab tühimass ainult 1300kg olla.
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
28-12-2011, 11:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-12-2011, 11:53 PM ja muutjaks oli ReinGSM.)
Külje pealt saad kohe aru, vaata tagumist ust, SEL tagauks on pikem
SE:
SEL:
Oma teemasse võid vist siit pilte võtta :
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=18334
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Postitused: 125
Teemad: 8
Liitus: Dec 2011
Maine:
2
06-01-2012, 05:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-01-2012, 06:28 PM ja muutjaks oli MBW126.)
Nii, käisin natuke klõpsutamas. Olen käinud ka vahepeal kõlarikasti lammutamas, kuid siiski ei saa seda korralikult välja :S Nii, pilt.
Nii, ja nüüd järgmisena pildid veakohtadest.
Uus kapott olemas, I gen SE oma.
Siin on näha uste iluliistude värvierinevusi. SE või SEL siis lõpuks? Tundub küll SEL...
Samamoodi on I Gen SE esi- ja tagastange olemas. (Sobivuse kohta oskab keegi kommenteerida?)
Isearetatud või originaalis? Pole nagu ennem kuuestel sellist asja küll märganud. Ei saa nagu aru, milleks 3 antenni.. Kuid arvatavasti kindlalt eemaldamisele.
Pilt sisust. Nahksisu on rahuldavas seisukorras. Tagumistel istmetel on puudu nahatatud peatoed.
16" Valuveljed, üsna laiad. Arvatavasti 9".
Praeguse seisuga on mootori plokikaas lahti keeratud ning ootamas inimest, kes üle vaataks. Äkki on võimalik vaadata, milles asi on. Mootor käib ringi, kuid käima ei lähe. Eelmise omaniku jutujärgi ei käinud mootor üldse ringi, mootor kottis ning vjab uut mootorit, kuid peale seda kui tibuke sai koju toodud sai ka korra vaadatud, et mis juhtub ikkagi, kui keerata võtit. Mootor KÄIS ringi. Proovin pääseda hetkel mootorivahetusest. Võimalik, et hiljem mingi parem diisel ( proovin juba praegu selle kohta uurida ). Keretööd näeks ideaalis see suvi ära teha. Raha praegusel hetkel natuke on, kuid eks üritan poole aastaga ja suve algusega juurde teenida. Mootorivahetust see aasta justkui tahaks teostada, kuid arvatavasti jääb raha taha kinni. Keretööd oleks vajalik see suvi ikka tehtud saada.
Postitused: 125
Teemad: 15
Liitus: Aug 2011
Maine:
0
06-01-2012, 05:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-01-2012, 05:37 PM ja muutjaks oli Majori.)
ikka SEL jah
Mõtlesin ka vahepeal selle sel-i peale. kui see müügis oli. Aga mõtlesin et ei viitsi ikka niisuurt tööd ette võtta.
Said hinnast alla ka?
Postitused: 125
Teemad: 8
Liitus: Dec 2011
Maine:
2
(06-01-2012, 05:33 PM)photograph Kirjutas: ikka SEL jah
Mõtlesin ka vahepeal selle sel-i peale. kui see müügis oli. Aga mõtlesin et ei viitsi ikka niisuurt tööd ette võtta.
Said hinnast alla ka?
Siis kui vaatamas käisin, ütles et alla 900 ei müü. Hiljem, paari päeva pärast pakkusin talle 700 ja et viiksin auto kohe minema. Ütles, et 800 on nõus. Ja nii saingi ta 800euriga. (auto24 oli 1000euri)
Postitused: 125
Teemad: 8
Liitus: Dec 2011
Maine:
2
Uuel mootoril nüüdseks järgi käidud, kuid siiani pole jõudnud veel mootorit ära vahetada. Peale läheb sama mootor, mis oli ennem, ehk siis 80kw r6 diisel.
Kerest siis nii palju, et loodetavasti saan ühe tuttava nõusse, et ta selle suve jooksul keevitaks kere ära normaalse summa eest. Olen kursis tema poolt tehtava töö kvaliteediga ning arvan et vajadusel olen nõus välja käima ka natuke suurema summa - pigem maksan rohkem ja saan korraliku tulemuse. Võimalik, et sama isiku kaudu saan ka värvimise soodsamalt.
Eks ikka natuke vihale ajas see, mida oli pagassis tehtud - nimelt ise tehtud subwoofri kast kahe koaksaalikaga. Nii, see selleks, kast sai koos kõlaritega eemaldatud, kuid selgus, et keegi on nö aknalaual relakaga kallal käinud. Loodan, et kui leian müügist aknalaua katte, et saan selle inetu koha ära varjata.
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
Aknalaud on tavaline roostekoht kuuel, kardetavasti roostes plekk lihtsalt maha lõigatud.
Kas aku alune, tagastange küljekinnitused (pagassi vendiava ümbrused), pagassi luugi alumine siseserv ja uste alumised servad ka mädanevad?
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Postitused: 683
Teemad: 64
Liitus: Nov 2009
Maine:
8
(10-06-2012, 08:58 PM)ReinGSM Kirjutas: Aknalaud on tavaline roostekoht kuuel, kardetavasti roostes plekk lihtsalt maha lõigatud. Seestpoolt?
Pigem on see ikka kõlarite paigalduseks tehtud.
Minu arvamuse koha pealt, kui heli oli sees normaalne ja see sub isegi mürtsu tegi siis selle võib ju sinna tagasi panna. Teeb salongi parema heli ja ei pea ise hiljem vaeva nägema kuidas midagi paigutada. Kui midagi ei värise/nagise/krigise tagaotsast siis vineer kruvidega pleki külge lastuna on natukene siiski parem kerele kui lihtsalt välja lõigatud auk.
Olen kuulnud tuntud helitehnikute käest kuidas auto kere läbipainduvus paranes (ei paindunud enam nii palju) kui tagaosa sai korraliku vineeri peale tehtud ja kinni pandud. Tuleb taha otsa nn strtutbar...
Aga kui originaal on eesmärk - siis modifikatsioonidele EI
Postitused: 125
Teemad: 8
Liitus: Dec 2011
Maine:
2
12-06-2012, 02:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-06-2012, 02:51 PM ja muutjaks oli MBW126.)
(10-06-2012, 08:58 PM)ReinGSM Kirjutas: Kas aku alune, tagastange küljekinnitused (pagassi vendiava ümbrused), pagassi luugi alumine siseserv ja uste alumised servad ka mädanevad?
Aku alune kergelt roostes, pagassi vendiava ümbrus on nii enam vähem - läbivat roostet on ühes kohas, kuid eks lõikab tüki välja ja uus asemele. Pagassi luugi alumine siseserv korralik, uste alumised servad ideaalses korras. Muret teeb ainult seoses ustega see, et juhipoolne uks tuleks välja vahetada-on paugu saanud.
(10-06-2012, 11:47 PM)canyondrift Kirjutas: (10-06-2012, 08:58 PM)ReinGSM Kirjutas: Aknalaud on tavaline roostekoht kuuel, kardetavasti roostes plekk lihtsalt maha lõigatud. Seestpoolt?
Pigem on see ikka kõlarite paigalduseks tehtud.
Minu arvamuse koha pealt, kui heli oli sees normaalne ja see sub isegi mürtsu tegi siis selle võib ju sinna tagasi panna. Teeb salongi parema heli ja ei pea ise hiljem vaeva nägema kuidas midagi paigutada. Kui midagi ei värise/nagise/krigise tagaotsast siis vineer kruvidega pleki külge lastuna on natukene siiski parem kerele kui lihtsalt välja lõigatud auk.
Olen kuulnud tuntud helitehnikute käest kuidas auto kere läbipainduvus paranes (ei paindunud enam nii palju) kui tagaosa sai korraliku vineeri peale tehtud ja kinni pandud. Tuleb taha otsa nn strtutbar...
Aga kui originaal on eesmärk - siis modifikatsioonidele EI
Originaal tundub siiski ilusam.. või kohe kindlasti ilusam kui see käkerdis mis sinna taha oli keeratud. Eriti inetuks tegi asja see, et riide alt oli see kast mädanema läinud. Supakast ei tulnud eriti normaalset heli ka seismise tõttu välja+ega see supakas nüüd eriti ilus ka enam välja ei näinud
Päris originaaliks teda ka kohe kindlasti ei tee, diisel mootor seal vahel juba näitab seda, et tegu on originaalist üsna kaugel. Samas, kui leian mingi pildi kenasti tehtud aknalauast, mis on tehtud vineerist, siis võimalik, et võin veel ümber mõelda.
Postitused: 125
Teemad: 8
Liitus: Dec 2011
Maine:
2
09-04-2013, 02:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-04-2013, 09:08 PM ja muutjaks oli MBW126.)
müüa piltidel olevad veljed! 16" 8"laiad 5x112. hind 200, asukoht Keila-Tartu-Tallinn. 56950045
Postitused: 125
Teemad: 15
Liitus: Aug 2011
Maine:
0
Mis et-ga need veljed on? 124le jäävad normaalsed?
Postitused: 125
Teemad: 8
Liitus: Dec 2011
Maine:
2
ET-d hetkel ei oska öelda kuid minu w124 peale mahtusid täpselt ning ei olnud koopast väljas.
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Müügi jaoks eraldi alateema, siit ei leia potensiaalsed ostjad küll seda üles.
Te korrektne kuulutus koos kõigi mõõtudega.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
Mis sellest autost saanud on?
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 125
Teemad: 8
Liitus: Dec 2011
Maine:
2
Auto on täiesti alles. Ootab suve, siis asun keretööde kallale ning üritan 3.0td 130kw ka peale sobitada.
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
Alumine osa peaks sama olema või ma eksin? 3.0 130kw
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 125
Teemad: 8
Liitus: Dec 2011
Maine:
2
Postitused: 125
Teemad: 15
Liitus: Aug 2011
Maine:
0
Ta mõtleb mootori alumist otsa, seda osa mis jääb plokikaanest alla poole.
Postitused: 146
Teemad: 13
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
Päris sama ei ole, 3.0 130kw on ka pihustus õlitus kolvidele mida tavalisel ei ole.Kuigi ise arvan,et kui sa ringi selle autoga ei sõida (mis on ka tõenäoline) siis suurt vahet ei tohiks olla.
Postitused: 125
Teemad: 8
Liitus: Dec 2011
Maine:
2
Nii, nüüdseks olen saanud asjad natukene liikuma ehk w210 3.0td doonor leitud, järgmise nädala jooksul lähen järgi. Kuna eraldi teemaga vastust ei saanud, siis küsiks siin uuesti.
Välismaa foorumist lugesin, et om606.962 (w210 3.0td) mootorile pidi om603 (w124 3.0d) mehaaniline kütusepump ka peale minema, et ei ole vaja punnsilma elektrilise kütusepumbaga mässata. Keegi teab täpsemalt, et kas istub täpselt või targem on ikka elektrooniline kütusepump jätta?
Teiseks, milline käigukast sobib selle mootori külge? w210 käigukast ei sobi? Keegi jällegi kuskil kirjutas, et c250td käigukast nagu pidi istuma, aga isik polnud ise ka päris kindel.
Ja kolmandaks, keegi oskaks öelda, et mis selle ümberehituse juures veel keerulist on võrreldes w124 3.0d peale panekuga.
|