Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 300 CD, 1984, C123 - Toomaz
#21
Lihtsalt huvi pärast kas diisel kupeel on tahomeeter armatuuris originaalis?
Töötab?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#22
Laur Kirjutas:Lihtsalt huvi pärast kas diisel kupeel on tahomeeter armatuuris originaalis?
Töötab?
Originaalis ja töötab ilusti.
Aga spidomeeter hüppab väiksel kiirusel meeletult. Linna- ja maanteekiirusel ei ole ka päris paigal ning ei lase püsikiirusehoidjal oma tööd teha.
300CD, 1984
Mercedes-Benz: Das Beste oder nichts.
Vasta
#23
Sai siis W126 päikesesirme C123 omadega võrreldud: ei sobi. W126 oma on C123 omast mõni cm pikem, aga kinnituste kohad ei kattu.
Seega pean otsima hakkama hoopis seda sisemust (plast osa).
300CD, 1984
Mercedes-Benz: Das Beste oder nichts.
Vasta
#24
Täna jäin Tammsaare teel ühe veoki peeeglite vaateväljast välja, vähemalt juhi sõnul.

           

Sõitsin rahulikult esimeses reas veoki kõrval kui too hakkas ümberreastuma kuid ei märganud mind peeglites. Kahjuks ei olnud minu pisikesest traktorist talle vastast ning tulemus on piltidel näha.

Eks nüüd saab kindlustusega maid jagama hakata, vaevalt keegi selle vana masuudipressi remondi heast tahtest kinni maksab.
300CD, 1984
Mercedes-Benz: Das Beste oder nichts.
Vasta
#25
Oh, krt...

Paistab, et kannatanud on vaid sile plekk ja liist. Klaasid, uks ja uksepost on vist puutumata?

Jamps ikka. Kas süüdlase käest said allkirja ka paberile?

Kusjuures ongi nii: veoauto esiratta taha juhiistmelt ei kipu nägema. Sõltuvalt peeglitega varustatusest ja juhi viitsimisest võib sinna pimedasse nurka mitte ühe, vaid lausa mitu autot peita.
Vasta
#26
Plekid ja liistud jah. Tagumine liist on omadega otsas nüüd, ukse tagant plekk sai ka kenasti muljuda. Klaasid terved õnneks (juhiukse klaasi hind on veel meeles Icon_evil).

Allkirja sain, tunnistas end kohe süüdi. Ainult põkast on kahju, kusjuures tunnistas, et temal ka.

Peegleid oli tol veokil paremal pool oma 4-5. 3 tükki ukse küljes nagu ikka ja lisaks veel läbi esiklaasi vaadatavad. Ütles ausalt, et ei vaadanud kõiki peegleid.
Olen ise ka veokiga natuke sõitnud, aga seni pole probleemi olnud, et kõrval rajal autosid ei märkaks (ju siis hästi reguleeritud peeglid Icon_smile).
300CD, 1984
Mercedes-Benz: Das Beste oder nichts.
Vasta
#27
Toomaz Kirjutas:Klaasid terved õnneks (juhiukse klaasi hind on veel meeles Icon_evil).
väike tagumine oli kuskil paar korda kallim veel..
Vasta
#28
Ma arvan, et MB Klubi võib omalt poolt kirjutada kindlustusfirmale motivatsioonikirja, et väärtuslik sõiduk ikka taastataks, kui peaks probleeme tekkima. Ehk on sellest abi, kuid eales ei tea. Mis kindlustus veokil on? If ja Ergo on põhimõtteliselt üsna mõistlikud, kuna tegemist rahvusvaheliste kettidega, kes suurtes euroriikides ju ka klassikutele kasko teevad.
Vasta
#29
Kuidas asi kindlustusega lahenes? Tehti auto korda?
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#30
(08-03-2010, 06:36 PM)reingsm Kirjutas: Kuidas asi kindlustusega lahenes? Tehti auto korda?
Auto korras, ootab kevadet. Vasak külg sai kõik uued liistud ja uue juhiukse käepideme ka (plast sai avariis väikse kraapsu peale).

Päikesesirmid olen ka vahepeal USA'st kätte saanud, vaja veel külge panna.
Mõned jupid siiski puudu veel: nimekiri esimeses postitused.
300CD, 1984
Mercedes-Benz: Das Beste oder nichts.
Vasta
#31
Tore lugeda, et rariteet jalul ja kevade ootel.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#32
Lõpuks ometi on põhjust siia teemasse midagi kirjutada.

Pärast nukrat kaheaastast ootamist on põkal jälle hing sees. 2009. aasta oktoobrist kuni tänaseni polnud teda kordagi käima pandud, ent paarikümne sekundilise käiamise peale otsustas siiski käima minna.

Tekkisid vastakad tunded - tuli meelde kõik, mis kunagi sai "tuleviku plaanidesse" lükatud, ent on siiani tegemata ja samas seisus ning siis meenus ka palju häid mälestusi, milles see masin osaline oli. Öelge mis tahate, aga üle pika aja kuulis minu kõrv midagi nii mõnusat - vanakooli diisli tuksumist. See annab jälle motivatsiooni temaga tegeleda.

Edasi läheb aga suhteliselt kiiresks vist, sest plaanis on temaga augusti lõpus Mercedese kodumaad külastada. Enne seda on muidugi veel palju teha:
  • Õlid, filtrid, vedelikud vahetada
  • Alt üle vaadata, ilmnes ka mingisugune kerge jõnksutamine sõitmisel
  • Esi- ja tagaklaas vahetada - tuleb nii uus esi- kui tagaklaas (hind on ulmeline Retard)
  • Kuskilt tuleb vett sisse. Katuseluugi äravoolud tuleb kindlalt ära puhastada, võimalik, et kuskil veel mõni viga
  • Sisu tuleb täielikult uuendada, väljaarvatud rool, armatuur ja keskkonsool mis on juba tehtud, ülejäänu kõik tuleb uus
  • Puitliistudelt tuleks vana lakk maha võtta ja uus peale panna
  • Väljast liistud läikima lüüa - osad liistud mis on keerukama profiiliga sai uued tellitud, ülejäänutele tuleb uus hing sisse puhuda

Eks paistab kui palju sellest kõigest augusti lõpuks tehtud saab, aga mingi osa kindlasti. Homme vaatab sama sisumeister auto üle kes rooli/armatuuri tegi ja annab mingi tähtaja ja hinna, edasi on A-Autoklaasiga kokku lepitud klaaside vahetus. Selle käigus võib ka üllatusi tulla, aga takistused ongi selleks, et neid ületada.

Suvepäevad jäävad seekord vahele kuna homme lähen nädalaks Soome, aga kui mõni klubi üritus jääb augusti lõpu ja oktoobri lõpu vahele, siis proovin vanakest üle pika aja näitama tuua.

Järgmine update loodetavasti nädalal 32.
300CD, 1984
Mercedes-Benz: Das Beste oder nichts.
Vasta
#33
Sellega tahaks teid eriti mõnel klubiüritusel nähaThumbsup
Vasta
#34
Vahepeal on asi vaikselt edasi arenenud, kuid on olnud ka tugevaid tagasilööke.

Esiteks sai Lesvenis vahetatud õlid - filtrid ja muud vedelikud ja oli vist veel nipet-näpet. Selle käigus selgus, et USA'kal on teistsugune õhufilter, kuid sai seegi vahetatud.

Nädalavahetusel nokkisin ise ka natuke auto kallal. Alustuseks selgitasin välja, miks parempoolne tagumine aken alla ei sõitnud. Pärast polstri eemaldamist proovisin akent käega natuke liigutada ja oh üllatust - aken ei olnudki enam tõstuki küljes. Klaasi alaservas olev metallliist oli pooleks mädanenud, kuid selle eemaldamine oli märksa raskem kui vanalt roheliselt vrakilt klaasi eemaldamine. Igaksjuhuks kiikasin ka juhipoolset akent ja selgus, et sealgi oli sama asi kohe-kohe juhtumas. Juhipoolne sai samuti roheliselt võetud, selle erinevusega, et sellel tuli tihendi liist ära vahetada, kuna rohelisel kupeel oli see muljuda saanud. Lisaks sai kolmnurkakna küljes olevad tihendid Silberautost tulnutega asendatud Nod. Väikese sättimisega sain aknad ilusti käima ja ka asend ülemises asendis sai päris hea (ukse ja kolmnurkakna servad paralleelsed).

Kuna sisu tegemine lükkub nüüd jälle määramata aja võrra edasi (põhjuseks minu eelmises postituses mainitud tegelase poolt pakutud hind, mille eest saaks juba päris kobeda S210), siis otsustasin ise natuke kohendada.
Esimesena võtsin ette vasakpoolse tagumise küljepolstri, kuna see riivas kõige rohkem silma. Kahe aasta jooksul oli keskmine osa klambritest lahti tulnud ja ülalt irvakil. Eemaldasin kõik vanad klambrid ja lõin uued asemele ning nüüd seisab sama hästi nagu 84. aastal.
Järgmiseks katkusin laiali tagaistme põhja, millel olid algusest peale "vorstid" ära vajunud. Sikutasin nad oma kohale jälle tagasi ning nüüd on taga hoopis teine tunne istuda või vähemalt sedasi arvab minu tagumik.
Sisu üldine seis on minu silmis siiski suhteliselt kurb ja järgmine aasta tahaks korda lasta teha. Puitliistudega pole kahjuks jõudnud tegeleda.

Esmaspäeva õhtul käisin Lesvenist läbi, või õigemini veetsin õhtupooliku seal.
Nädalavahetusel oli ilmunud mingi kahtlane kolin mootoriruumi. Terane kõrv Lesvenist tuvastas, et kliimarihm on liiga lõtv, kuid kuna pinguti oli juba lõpus, sai uus tellitud koos asendusega vilisevale generaatoririhmale.
Samal õhtul said Lesvenis vahetatud veel esimesed piduriklotsid koos anduritega.

Teisipäeva õhtul viisin ta A-Autoklaasi ja nagu ka kartsin, tuli tihendite alt välja väike "üllatus". Oli küll ühe keretööde firmaga ennem suuline kokkulepe, et kui midagi on, siis sellise väikese töö võtavad vahele, aga kui selgus, et ongi vaja midagi teha, siis oli tööde maht järsult liiga suur ja soovitati ära unustada. Nii jääbki see hetkel tegemata ja lähevad vanad klaasid jälle ette, et siis peale Saksamaa reisi sellega uuesti tegelema hakata. Umbes 3 aastat tagasi Värvaltransi poolt korda tehtud tagaakna alumine äär on ka vaja jälle üle teha.
Kõik liistud nii esi- kui tagaklaasile sai uued soetatud, välja arvatud tagamise alumine liist, mida enam tellida ei saa ja lasin selle kasutajal Penu läikima lüüa.
Uued said ka tihendid, kuid esiklaasi tihendit kupeele enam ei saa ning seega tuli sedaani oma kasutada. Alumine serv läheb ilusti (laius nurkade vahel on sama), ülevalt sai mõned sentimeetrid vahelt välja lõigatud.
Mainin ära ka klaasivahetuse põhjused:
  • Tagaklaasil ei töötanud soojendus korralikult, vaid mõned traadid veel töötasid. Võib küll olla väike viga, aga mind häiris piisavalt, et loovutada suhteliselt suur summa
  • Esiklaas sai viimasel talvel kellegi hooletu lumekoristuse tulemusena paar kraapsu, kuid oli ka ennem juba selgelt kulunud ja pimedas sõitmisel mõjutas liiklusohutust negatiivses suunas
Tagaklaas sai muide nagu eelmine - peene püstise soojendustraadiga.

Eile päeval sadasin ülbelt Lesvenisse ja soovisin, et rihmad saaks vahetatud. Siinkohal vabandan Imre ees oma äkilise kohaleilmumise pärast ning ühtlasi tänan veelkord kiire töö eest. Oma vabanduseks võin vaid öelda, et mõlema rihma probleemid ilmnesid alles pühapäeval.
Õhtu poole vahetasin ära juhiukse liistu (oli varem siin teemas mainitud avariis kerge kriimu saanud). Liist sai kindlustuse poolt asendatud, aga kuna liistu tarnimine võttis toona nii palju aega, siis jäi remondifirma poolt külge panemata.
Veel oleksin tahtnud ära vahetada esituled, sest mõned aastad tagasi sai Kuldari käest uued ostetud (praegused näevad väga kulunud välja ja lisaks on ühes klaasis auk). Ent kui vana tuli eest ära sai, selgus, et nii lihtsalt see ei lähe. Nimelt olin unustanud tõsiasja, et USA'ka tuled on erilised ning pirne sealt ringi tõsta ei anna. Kuldari käest saadud tuledel aga käivad sees tavalised pirnid. Siinkohal ka väike telefoniga tehtud tõendusmaterjal praeguste tulede kohta:
[Pilt: 32773-17082011190.jpg]
Eks homme - ülehomme saab see vahetus ikkagi tehtud, vaja vaid leida pirnid.
Kusjuures USA ja ka minu uutel tuledel tuleb pirni vahetamiseks esmalt eemaldada tuld ümbritsev raam ning seejärel kolme kruvi abil kinnituv tuleklaas (ja udutulel samuti). Euroopaversioonil oli pirnivahetus märksa lihtsam Unibrow.

Veel tuleb uued tagarehvid panna, ülevaatus ära teha Icon_redface ja võibki oodata esmaspäeva varahommikust starti Saksamaa suunas Eusa_dance.
Plaan on enne Berliini rekordiüritust ka Mercedese muuseumi Stuttgartis külastada. Seega tuleb päris pikk sõit, minule kindlasti väsitav, kupeele loodetavasti mitte Eusa_pray.
Pika reisi vältel peaks kindlasti tekkima ka mõni olukord, mida annab foto kujul jäädvustada, seega pärast 30. augusti proovin vähe värskemaid pilte üles laadida.
Ja lätlastel on peagi kupeede kokkutulek, ehk jõuan sinnagi Nod.
300CD, 1984
Mercedes-Benz: Das Beste oder nichts.
Vasta
#35
Sai nähtud ja katsutud Berliinis seda autot.
Müts maha- oleks selliseid "hulle" rohkem, kes väärtustavad selliseid ilusaid liikureid.

Edud taastamisel(ma tean, mida sa tunned...).

Janek.
(19-08-2011, 01:00 AM)Toomaz Kirjutas: Ja lätlastel on peagi kupeede kokkutulek, ehk jõuan sinnagi Nod.

Sinna on sul juba kohustus tulla, 5x lähemal, kui Berliin Icon_redface
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#36
Reisimuljed Saksamaalt

Päev 1, esmaspäev [2011-08-22]
22. augusti seisuga oli minu pääsemine Berliinis toimuvale rekordiüritusele suure kahtluse all. Nimelt polnud mulle tulnud mingit vastust registreerimise kohta ja kui sakslased lõpuks telefoni otsa sain, siis tehti mulle selgeks, et mind on registreeritud ilma autota tulijana ning seda muuta enam ei saa. Vabandati küll ette ja taha, aga öeldi, et pean auto aia taha jätma.
See polnud siiski ainuke mure, oli ju vaja veel ülevaatus ära teha. Esmaspäeva hommik, vahetult enne starti, oli ju just õige aeg ülevaatusele minna Icon_redface. Varuplaan oli kupee koju jätta ja hoopis punnuga minna. Selle hirmuga läksin parklasse autodele järgi, kuid selgus, et hoopis viimane vajab esimesena hoolt. Lohakusest oli TV-tüüner taha jäänud ja auto keeldus isegi proovimast käivituda, selle asemel teatas kurvalt Comandi ekraanil madalast aku tasemest.
Kupee sai igatahes ülevaatuselt ilusti läbi ja nüüd oli vähe kindlam tunne, nooremale tõin uue aku ja oligi kõik korras.
Juba oli kell vaikselt 11 saamas - sõber peale ja tuld. Plaan oli teisipäeva õhtuks jõuda Stuttgarti, kuhu olime eelnevalt hotelli broneerinud.
Enamus Lätis sõidetud ajast avanes selline vaatepilt:
[Pilt: 25566-DSC_5935.JPG]
Leedu läks vähe libedamalt ning tundus juba, et olime oma paika pandud ajagraafikust pisut ees.

Päev 2, teisipäev [2011-08-23]
Poola läbimine oli seeeest päris väsitav. Mõnikümmend kilomeetrit enne Saksa piiri olime sunnitud tegema paaritunnise puhkepausi, et siis hommikul sõitu jätkata. Berliini külje alt läbi ja mööda kiirteid Stuttgarti poole. Millalgi helistas Indrek ja teatas rõõmsalt, et Stuttgartis on 36 kraadi sooja. Seda oli autos tunda, sest kliima jäi enne tulekut täitmata Eusa_doh.
Tänu ummikutele ja muudele liiklusvoolu takistavatele teguritele jõudsime hotelli alles 8 paiku õhtul. Väike õhtusöök ja magama, et järgmiseks päevaks välja puhata.

Päev 3, kolmapäev [2011-08-24]
Kui munapuder näost sisse aetud, suundusime Mercedes-Benz Museumi. Muuseumi esisel platsil võttis meid vastu hõbedane SLS. Vabanda sõber, aga sa oled meie jaoks liiga noor.
[Pilt: 32442-DSC_6027.JPG]
Klubikaardi ettenäitamisel prinditi kassast pilet, millel hinnaks märgitud 0.00 EUR. Sõbral nii hästi ei läinud, tema pidi loobuma neljast eurost. Panime koti garderoobi ära, võtsime häälabi seadme (mis oli tasuta) ja astusime lifti, mis viis meid 8. korrusele ajalugu avastama.
Sõnadesse on seda elamust väga raske panna, aga ehk annavad mõned pildid vähemalt mingitki aimu: http://www.toomaz.ee/2011-08-24/. Vabandan ette, et osad fotod jäid udused minu puuduliku pildistamisosavuse tõttu.
Minule meeldis nii väga, et plaanin kunagi sinna veel tagasi minna.

Päev 4, neljapäev [2011-08-25]
Jälle munapuder, no vähemalt sai kõhu täis. Sõber soovis ühte SEC'i vaatama minna. Sõitsime kohale, aga SEC'i polnud. Kuna ülejäänud autod seal platsil erilist silmailu ei pakkunud, siis on vist paremgi, et me SEC'i ei näinud.
Otsustasime Porsche Museumi ka üle vaadata. Pilet maksis 4.00 € + audioguide 2.00 € + parkimine 4.00 €.
[Pilt: 99537-DSC_6803.JPG]
Mitte, et ta nüüd külastust väärt ei oleks, aga Mercedes-Benz Museumile ta minu arust vastu ei saa (ja ma ei pea eksponaate silmas). Aga leidus selleski majas üks Mercedes-Benz - E500 W124.
Sai jälle mõned korrad päästikut vajutatud: http://www.toomaz.ee/2011-08-25/.

Päev 5, reede [2011-08-26]
Veelkord munapuder. Vaatasime korra internetist mõned pakutavad sõidukid veel üle ja võtsime suuna väikese kõrvalepõikega Berliini peale. Ostuni ei jõudnud ja ausalt öeldes ei hakanud isegi ühtegi masinat käima panema. Berliini jõudsime õhtuks (ummikud Eusa_doh).

Päev 6, laupäev [2011-08-27]
Enne Tempelhofi minekut mõtlesin kupee läikima lüüa. Külastasin mingit automaatpesulat ja no nii halba pesu pole ükski minu auto veel saanud. Ei tea kas üldse midagi paremaks läks, kõik putukad mis tuuleklaasil ennem olid jäid sinna ka pärast pesu. Natuke sai ise paremaks hõõrutud.

Kuigi siiani polnud mingit elektronkirja mulle laekunud otsustasime siiski proovida sisse saada. Väikese otsimise järel teatati väravast, et meid siiski pole kirjas, aga "Kein Problem!" ning juba ulatati auto aknast sisse kotikene koos peotäie paberitega. Kuna väidetavalt olid kohad täis jäime kolmanda autona lindiga eraldatud alasse.

Fotokas kaela ja üritusega tutvuma. Ala oli päris suur ja vaadata oli palju. Lisaks olid nii mõnedki asjad mida sai kõrvalistmel omal nahal tunda. Ja kõik maksis ainult järjekorras seismise vaeva.
Nii mõnigi neist sai ära proovitud. Elektrimootoriga Smart oli esimene ning siis tutvusime uue CLS'i tagaistmel Presafe'i ja Distronic'uga. Päris mõnusad vidinad tundusid.

Lisaks platsitäiele autodele olid ka angaarides nii mõnedki masinad peidus, üks huvitavam kui teine.
[Pilt: 93784-DSC_7640.JPG]

Siis väike Bratwurst ja läksime proovisime Unimogi ära. Sai küll kaitseväes sarnasega ka ise müratud, aga ikkagi oli mõnus tunne, kui esiaknast ainult pilved paistsid või külgkalle vägisi uksepoole tõmbas Badgrin.
[Pilt: 99262-DSC_7669.JPG]

Hiljem saadeti vanad hõbenooled niiskele rajale pidamist otsima. Ühe mootorimüra valjem kui teisel, pidamist mitte ühelgi Badgrin.

Sai veel mööda platsi natuke ringi jalutatud ja üht-teist põnevat kohatud. Enamus neist sai ka piltidena jäädvustatud.

Päeva lõpus autole järgi minnes avastasin kojamehe vahelt kaardi, mille tagaküljel kiri: We are waiting for You, MBClub.lv. Ei saa siis sellist kutset ju eirata. Tegelikult oli juba varemgi plaanis Lätlastele külla minna.

Päev 7, pühapäev [2011-08-28]
Seekord olin vist eriti varajane, sest lasti mind päris hea koha peale, peaaegu keset platsi.

Otsustasin ka AMG Driving Academy ära proovida ning teadlikult võtsin varakult sappa, veel enne seda kui sõidud algasid Icon_lol. Mõni hetk pärast sõitude algust oli järjekord 3-4 korda pikem, vast mingi paaritunnine passimine. Mind sõidutanud auto tagaluugil oli kiri E63 Unibrow.
Veel proovisin Adaptive ESP'd, mida demonstreeriti 500 kilogrammise lae alla tõstetud lisaraskusega Sprinteriga ja pärast seda turnisin GL'iga. Ainuke asi mida ei proovinud oli Actrose külilikeeramise katse kuna sinna oli minu jaoks natuke liiga pikk järjekord.
[Pilt: 49685-DSC_7664.JPG][Pilt: 34838-DSC_7663.JPG]
Sai veel platsil jalutatud ja mõned pildid tehtud. Kahe päeva pildid siin: http://www.toomaz.ee/2011-08-27/.

Ühtegi 300CD'd mina rohkem seal üritusel ei kohanud Eusa_dance, kuigi C123 oli päris palju. Minu autost möödumisel pidi nii mõnigi sammu aeglustama või koguni lähemalt uurima tulema, et millega täpselt tegu. Osadele tutvustasin autot natuke lähemalt ja üks isegi küsis, et kas ma sain eraldi kutse sellele üritusele.

Kokkuvõttes jäin üritusega igati rahule ja ei kahetse hetkekski, et läksin.

Päev 8/9, esmaspäev/teisipäev [2011-08-29/30]
Esmaspäeva hommikul käisime veel sõbrale autot otsimas, ent tulutult.
Ühel teeäärsel platsil küll paistis väga viisakas W210, ka varustuse nimekiri oli päris asjalik ning 3.2 CDI Icon_cool, ainult hind oli ulme - 13000 €. Ülejäänud masinate hinnad olid ka samalt planeedilt.
Ja nii siis hakkasimegi koju tagasi sõitma.

Üsna peagi selgus, et autoga vist kõik päris korras ei ole. Kuigi kütusenäidik näitas alla veerand paagi ei suutnud ma üle 35 liitri sinna paaki pressida. Nüüd ei teagi, kas paak kortsus või andur jamab. Ennem pole niimoodi andur valetanud ja korki lahti keerates imes ahnelt õhku ka.
Lisaks ei soovinud püsikiirusehoidja koostöd teha. 90 pealt kangi korraks üles/alla liigutades kiirendas lambist nt 110'ni või 120'ni ja hakkas siis seda hoidma. Ausalt öeldes on ta varem ka niimoodi käitunud ja vahel kukub ebatasasema tee korral meeletult jõnksutama. Samas mingi aja möödudes töötab jälle nagu peab ning ühel hetkel kukub jälle lollitama. Velje/rehvimõõt on originaal ja kõigil ratastel sama: 195/70 R14.

Koju jõudsime teisipäeva lõunast ja kogu tee Berliinist alates sai sõidetud 35 liitri kaupa.
Täpset kütusekulu ei õnnestu arvutada, sest poolas üks tanklakett ei märgi tšekile liitreid vaid ainult summa. Aga kui need numbrid võtta ligikaudu teiste tankimiste järgi, siis tuleb keskmiseks kütusekuluks kuskil 8.5 liitrit sajale, mis on täitsa tavapärane tulemus.
Reisi peale kulus kokku 811,60 €, millest kütus moodustas 495,08 €. 6 ööd hotellides läks kokku 272,00 € ja kiirteedel 32,52 €. Natuke läks veel parkimisele.

Edasised plaanid

Järgmine sõit tuleb juba eesoleval nädalavahetusel Lätti kupeede kokkutulekule. Vahepeal midagi paremaks ilmselt ei jõua teha, jääb nii nagu Berliinist tulles oli.
Pärast seda peab rahakotiga läbirääkimisi hakkama pidama, sest punn tahab ka natuke investeeringut.

Seega kohtumiseni laupäeval Lätis!
300CD, 1984
Mercedes-Benz: Das Beste oder nichts.
Vasta
#37
Tänud ilusate piltide eest! Ikka päris mitu päeva saab nüüd vesistada.

Aga auto kohapealt- kas seda vasakpoolset tagumist tuld ei ole mõelnud ära vahetada? Piltide pealt on näha, et see suht algusest peale tumedam kui parempoolsem.
Vasta
#38
(07-09-2011, 08:43 PM)T6nu Kirjutas: Tänud ilusate piltide eest! Ikka päris mitu päeva saab nüüd vesistada.

Aga auto kohapealt- kas seda vasakpoolset tagumist tuld ei ole mõelnud ära vahetada? Piltide pealt on näha, et see suht algusest peale tumedam kui parempoolsem.

Kusjuures olen küll mõelnud, pole lihtsalt veel ette jäänud USA'ka tagatuled. Eks ma hakkan neid vaikselt eBay'st otsima.
300CD, 1984
Mercedes-Benz: Das Beste oder nichts.
Vasta
#39
Kui US-spec tuled, siis muidugi teine teema- arvasin, et nö tavalised. Auto väljast, seest nagu uus- see tumedam tuli ei sobi sinna lihtsalt..
Vasta
#40
Oleks tavalised tuled, siis oleks juba päris kobedad tuled küljes, aga kuna USA'katel on suunatule nurgas veel väike punane osa gabariidi jaoks, siis andsin nad hoopis klubiautole Icon_smile.
Seest vajab siiski tegemist. Laepolstril augud sees, juhiiste kulunud nurgaga, mõned plastdetailid puudu jne. Ega ta eriti odav lõbu ei ole, lisaks ei anna osasid detaile enam tellida ja neid on ka väga raske leida.
Aga ma pole veel alla andnud, lihtsalt aega läheb kõvasti.
300CD, 1984
Mercedes-Benz: Das Beste oder nichts.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz 300 SEL 6,3 1970, w109 - jyrgen20 jyrgen20 33 12,338 08-06-2024, 11:12 PM
Viimane postitus: nostromo
  W126 300 SEL 1989 (OM606 projekt) - MBW126 MBW126 156 187,703 18-10-2016, 09:30 PM
Viimane postitus: MBW126
  S124 300 TE - v6sa v6sa 55 62,521 06-08-2016, 08:48 AM
Viimane postitus: v6sa
  W210 E 300 Turbodiesel 1997 a. - indrek indrek 83 89,551 10-11-2013, 08:16 PM
Viimane postitus: indrek
  MB E320 CDI T, S210, 2000 - Toomaz Toomaz 45 59,123 19-08-2013, 04:36 PM
Viimane postitus: Harry
  Minu G 300 merslane 13 13,951 25-07-2013, 07:24 PM
Viimane postitus: ksiiri
  Mercedes-Benz 300-24 CE, W124 HotPapa 27 25,119 31-03-2013, 05:00 PM
Viimane postitus: Karl
  MB E 300, 1998, w210 - Rait Rait 0 2,961 08-05-2012, 01:56 PM
Viimane postitus: Rait
  W124 300 TE Diisel '89a - Laur Laur 10 10,976 10-01-2010, 11:28 PM
Viimane postitus: Laur
  Minu MB 380 SEL, 1984, W126 indrek 19 21,859 01-09-2009, 03:25 PM
Viimane postitus: indrek



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne