Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
31-08-2011, 10:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-08-2011, 11:01 PM ja muutjaks oli hents99.)
Tagantjärele tarkus: Oleks võin ikka kaasa tulla.......deem noh.
Edit: Jah, mis kulu tuli, võid ka ära mainida mis kiirustel ja pööretel jne
Eks veidi annab veel timmida ökomaks ka.
Postitused: 1,379
Teemad: 87
Liitus: Nov 2007
Maine:
5
01-09-2011, 01:28 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-09-2011, 02:12 AM ja muutjaks oli janek126.)
(31-08-2011, 10:38 PM)secman Kirjutas: Käisidki üksi ära vōi ?
Palju keskmine bensukulu tuli ? ( Ausalt palun )
(31-08-2011, 10:59 PM)hents99 Kirjutas: Tagantjärele tarkus: Oleks võin ikka kaasa tulla.......deem noh.
Edit: Jah, mis kulu tuli, võid ka ära mainida mis kiirustel ja pööretel jne
Eks veidi annab veel timmida ökomaks ka.
Käidud.
Bensukulu kogu üritusele 13,86. Arvestatud spidost pilt enne ja pärast, kõik tsekid....3870km
Keskmine pööre? mhh... ca 2800. Suht hullu panin. Minnes Jurmala- Berliin(E10) ühe vajutusega 15tundi, tagasi Varssav- Jõhvi(E30) 14 tundi.(keskmine kiirus 85km/h)
Kuna sai sõita üksi, sai sõita ka nii, et adrenallin kurgus luksuks
Tehnika super- Poolas E30-l M5 andis 220-ne pealt alla- vilgutas vaid tulesid ja jäi maha.
Edud.
Janek.
Hents- vaja timmida veel. 260-e peal tuli sein ette. Krt pööret oli veel piirajani 1500.
Udune pilt sellisest kiirusest, kui veel sai teise käega telefoni hoida
[img] [/img]
Edud.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(31-08-2011, 10:22 PM)janek126 Kirjutas: ...
Võsa- arvan, et teie pere "kasi" käib korra aastas pööretel 3000+ ja seda ka TÜV-i punktis....
...
Vale - käib vahel lausa piirajani välja. Milleks see V8 meil siis on, kui mitte nautimiseks. Tõsi, seda saab teha vaid 2. käigul (enamasti möödasõidul), sest muidu kirjutatakse protokolli kole suur kiiruseületus... Muide, TÜVis seda ei paarutata - numbrid on seni kenasti kätte andnud esimese korraga. Näis, mis nüüd toimuma saab, kui auto on aastakese seisnud...
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Janek sa oled hull heas mõttes ikka. Aga minu poolne au ja kiitus sulle. Üks küsimus kuidas fikseerisid kiiruse 260 km/h kas gps i järgi??
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 1,379
Teemad: 87
Liitus: Nov 2007
Maine:
5
(01-09-2011, 11:39 AM)siimruz Kirjutas: Janek sa oled hull heas mõttes ikka. Aga minu poolne au ja kiitus sulle. Üks küsimus kuidas fikseerisid kiiruse 260 km/h kas gps i järgi??
Jep. Spido näitas sama, kuigi numbrid löppesid 240-e peal...
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
01-09-2011, 03:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-09-2011, 03:47 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(01-09-2011, 01:28 AM)janek126 Kirjutas: ...
Hents- vaja timmida veel. 260-e peal tuli sein ette. Krt pööret oli veel piirajani 1500.
...
Oled kindel, et seina põhjust saab eemaldada mootorijuhtimise timmimisega? Arvestades 126 ebaaerodünaamilist kerekuju ja mootori õhuvõtu ahtust ma pakuks, et takistama hakkab hingamine. Selliste kiiruste juures on õhust läbi pressimiseks vaja ikka Väga Muljetavaldavat Võimsust... Ning seda tekib vaid küttesegu põlemisel. Ning erinevalt kütusest, õhku juba silindrisse nii lihtsalt juurde ei pressi
Igal juhul karm mees - käis kuuele kodu näitamas.
Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
(01-09-2011, 03:44 PM)v6sa Kirjutas: Ning erinevalt kütusest, õhku juba silindrisse nii lihtsalt juurde ei pressi
Pressib küll.
Turbo
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(01-09-2011, 07:22 PM)sm. pelle Kirjutas: (01-09-2011, 03:44 PM)v6sa Kirjutas: Ning erinevalt kütusest, õhku juba silindrisse nii lihtsalt juurde ei pressi
Pressib küll.
Ei ole nõus - pihustite vahetuse kulu on köömes võrreldes ülelaadimise korraldamisega.
Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
(01-09-2011, 08:00 PM)v6sa Kirjutas: (01-09-2011, 07:22 PM)sm. pelle Kirjutas: (01-09-2011, 03:44 PM)v6sa Kirjutas: Ning erinevalt kütusest, õhku juba silindrisse nii lihtsalt juurde ei pressi
Pressib küll.
Ei ole nõus - pihustite vahetuse kulu on köömes võrreldes ülelaadimise korraldamisega.
No Janekil ongi suurem töö tehtud, nüüd laadur(vahet pole kas mehaaniline või turbo) külge panna pole mingi raketiteadus.
See, mis asja tööle paneb on tal juba olemas.
Turbo
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
Hents- vaja timmida veel. 260-e peal tuli sein ette. Krt pööret oli veel piirajani 1500.
Kiirusel 260km/h siis pööre alles 4500rpm
mis imediffer sul all on?
Või on sul pöörete piiraja 7000-l ?
Mul 250km/h peal pööre juba 6000rpm kandis
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
Erinevad difrid on teil
5.6 differ on ülekandega 2.65 vs 420SEL 2.47
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Postitused: 1,379
Teemad: 87
Liitus: Nov 2007
Maine:
5
(03-09-2011, 11:14 AM)secman Kirjutas: Kiirusel 260km/h siis pööre alles 4500rpm
mis imediffer sul all on?
Või on sul pöörete piiraja 7000-l ?
Mul 250km/h peal pööre juba 6000rpm kandis
Reaalselt oli kuskil 4900 pööret. Piiraja 6200 peal.
Ega tegelikult arvan, et see oli ka möneks ajaks piisav kiirus. Ei tahaks veel lubasid loovutada.
Edud.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Postitused: 1,379
Teemad: 87
Liitus: Nov 2007
Maine:
5
06-09-2011, 02:48 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-09-2011, 03:17 AM ja muutjaks oli janek126.)
Nonii.
Lõpuks siis ka arvuti ligi- viimased 3nädalat telefonist komminud.
Saksa sõit- arvan, et küttekulu (Secman-ausalt ) oleks saanud keskmiseks sinna 12kanti.
Selleks vaid vaja tiksuda PL numbrimärgiga rekka järgi ja elu lill (kuid mitte FUN).
Sellle pika ja ÜKSI(deem-paljud ajasid kõvaks, kuid lõpuks loobusid) sõidu aeg said selgeks kuue plussid ja miinused.
Plusspool kindlasti MEELETU stabiilsus- vahetad cd plaadi, paned suitsu põlema lased akna alla- krt ikka veel oma reas ja seda kiirustel 150+ ; siia peaks ka sobima austus "vanade plönnide" klassi kuulumine... Korduvalt üritasid igasugused blä-blä autud(m3, m5, xk8, s4...), mõelda, et nad suudavad midagi, kuid kõigil sai nagu mingi hetk võhm otsa. Ei tea, kas oli auto viga, või "tihendi" viga.
Miinuspool Seotud vaid minu isendiga - cruise ei toimi ; kuna rehvid nagu teerulil, siis PL-s möödasõite tehes pidi kahele käele, mis rooli hoidis, ka hambad appi võtma- et teel püsiks.
Igatahes, olen oma liikuriga rahul (krt- talvel läheb garantiivärvimisse).
Ja kui kellegile ei meeldi- TEHKE JÄRGI, VÕI OSTKE ÄRA.
Edud.
Janek.
Ja teile tuningmeestele- kui sellel autol üldse saab midagi bHP poole pealt tegema hakata- siis kindlasti kompressor.
Föön jäägu sellistele, kes aastas sõidavad alla 15tuhhi km-i.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Postitused: 1,379
Teemad: 87
Liitus: Nov 2007
Maine:
5
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Teetööd? Päris valus laks.
Postitused: 1,379
Teemad: 87
Liitus: Nov 2007
Maine:
5
(12-09-2011, 09:24 AM)hents99 Kirjutas: Teetööd? Päris valus laks.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
12-09-2011, 09:44 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-09-2011, 09:47 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Kuda see vanasõna uhkuse ja upakilekäimise kohta läkski...
Kahju igal juhul. Lasid liiga uljalt üle asfaldiserva? Nonde püksirihmadega peab ju üliettevaatlik olema.
Postitused: 1,025
Teemad: 14
Liitus: Nov 2007
Maine:
1
Need saab ilusti korda teha veel- kadunud ei ole midagi. Tartus aitas mind üks meistrimees, nimega Sulev velgede sirgeks ajamisel. Viimase info kohaselt (aasta tagasi) läks ta Soome tööle, kuid usun et neid vendi leidub veel, kes korralikult ära teevad.
Postitused: 1,379
Teemad: 87
Liitus: Nov 2007
Maine:
5
(12-09-2011, 10:00 AM)T6nu Kirjutas: Need saab ilusti korda teha veel- kadunud ei ole midagi. Tartus aitas mind üks meistrimees, nimega Sulev velgede sirgeks ajamisel. Viimase info kohaselt (aasta tagasi) läks ta Soome tööle, kuid usun et neid vendi leidub veel, kes korralikult ära teevad.
Sellega juba tegeletakse
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Postitused: 1,025
Teemad: 14
Liitus: Nov 2007
Maine:
1
No siis saad varsti jälle maanteedel tulistada selle relvaga
|