Teema hinnang:
  • 12Hääli - 3.92 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
420 (560) SEL 1990 janek126
Tagantjärele tarkus: Oleks võin ikka kaasa tulla.......deem noh.

Edit: Jah, mis kulu tuli, võid ka ära mainida mis kiirustel ja pööretel jne Smile
Eks veidi annab veel timmida ökomaks ka.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
(31-08-2011, 10:38 PM)secman Kirjutas: Käisidki üksi ära vōi ?
Palju keskmine bensukulu tuli ? ( Ausalt palun Smile )

(31-08-2011, 10:59 PM)hents99 Kirjutas: Tagantjärele tarkus: Oleks võin ikka kaasa tulla.......deem noh.

Edit: Jah, mis kulu tuli, võid ka ära mainida mis kiirustel ja pööretel jne Smile
Eks veidi annab veel timmida ökomaks ka.

Käidud.
Bensukulu kogu üritusele 13,86. Arvestatud spidost pilt enne ja pärast, kõik tsekid....3870km

Keskmine pööre? mhh... ca 2800. Suht hullu panin. Minnes Jurmala- Berliin(E10) ühe vajutusega 15tundi, tagasi Varssav- Jõhvi(E30) 14 tundi.(keskmine kiirus 85km/h)
Kuna sai sõita üksi, sai sõita ka nii, et adrenallin kurgus luksuksBig Grin

Tehnika super- Poolas E30-l M5 andis 220-ne pealt alla- vilgutas vaid tulesid ja jäi maha.


Edud.
Janek.
Hents- vaja timmida veel. 260-e peal tuli sein ette. Krt pööret oli veel piirajani 1500.
Udune pilt sellisest kiirusest, kui veel sai teise käega telefoni hoidaBig Grin
[img][Pilt: 32342-28082011200.jpg][/img]

Edud.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
(31-08-2011, 10:22 PM)janek126 Kirjutas: ...
Võsa- arvan, et teie pere "kasi" käib korra aastas pööretel 3000+ ja seda ka TÜV-i punktis....
...

Vale - käib vahel lausa piirajani välja.Icon_twisted Milleks see V8 meil siis on, kui mitte nautimiseks. Tõsi, seda saab teha vaid 2. käigul (enamasti möödasõidul), sest muidu kirjutatakse protokolli kole suur kiiruseületus...Icon_eek Muide, TÜVis seda ei paarutata - numbrid on seni kenasti kätte andnud esimese korraga. Näis, mis nüüd toimuma saab, kui auto on aastakese seisnud...Icon_rolleyes
Vasta
Janek sa oled hull heas mõttes ikka. Aga minu poolne au ja kiitus sulle. Üks küsimus kuidas fikseerisid kiiruse 260 km/h kas gps i järgi??
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
(01-09-2011, 11:39 AM)siimruz Kirjutas: Janek sa oled hull heas mõttes ikka. Aga minu poolne au ja kiitus sulle. Üks küsimus kuidas fikseerisid kiiruse 260 km/h kas gps i järgi??

Jep. Spido näitas sama, kuigi numbrid löppesid 240-e peal...
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
(01-09-2011, 01:28 AM)janek126 Kirjutas: ...
Hents- vaja timmida veel. 260-e peal tuli sein ette. Krt pööret oli veel piirajani 1500.
...

Oled kindel, et seina põhjust saab eemaldada mootorijuhtimise timmimisega? Arvestades 126 ebaaerodünaamilist kerekuju ja mootori õhuvõtu ahtust ma pakuks, et takistama hakkab hingamine. Selliste kiiruste juures on õhust läbi pressimiseks vaja ikka Väga Muljetavaldavat Võimsust... Ning seda tekib vaid küttesegu põlemisel. Ning erinevalt kütusest, õhku juba silindrisse nii lihtsalt juurde ei pressi

Igal juhul karm mees - käis kuuele kodu näitamas.Icon_twisted
Vasta
(01-09-2011, 03:44 PM)v6sa Kirjutas: Ning erinevalt kütusest, õhku juba silindrisse nii lihtsalt juurde ei pressi

Pressib küll. Badgrin
Turbo
Vasta
(01-09-2011, 07:22 PM)sm. pelle Kirjutas:
(01-09-2011, 03:44 PM)v6sa Kirjutas: Ning erinevalt kütusest, õhku juba silindrisse nii lihtsalt juurde ei pressi

Pressib küll. Badgrin

Ei ole nõus - pihustite vahetuse kulu on köömes võrreldes ülelaadimise korraldamisega.
Vasta
(01-09-2011, 08:00 PM)v6sa Kirjutas:
(01-09-2011, 07:22 PM)sm. pelle Kirjutas:
(01-09-2011, 03:44 PM)v6sa Kirjutas: Ning erinevalt kütusest, õhku juba silindrisse nii lihtsalt juurde ei pressi

Pressib küll. Badgrin

Ei ole nõus - pihustite vahetuse kulu on köömes võrreldes ülelaadimise korraldamisega.

No Janekil ongi suurem töö tehtud, nüüd laadur(vahet pole kas mehaaniline või turbo) külge panna pole mingi raketiteadus.
See, mis asja tööle paneb on tal juba olemas.
Turbo
Vasta
Hents- vaja timmida veel. 260-e peal tuli sein ette. Krt pööret oli veel piirajani 1500.



Kiirusel 260km/h siis pööre alles 4500rpm Icon_eek
mis imediffer sul all on?
Või on sul pöörete piiraja 7000-l ?

Mul 250km/h peal pööre juba 6000rpm kandis
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
Erinevad difrid on teil
5.6 differ on ülekandega 2.65 vs 420SEL 2.47
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
(03-09-2011, 11:14 AM)secman Kirjutas: Kiirusel 260km/h siis pööre alles 4500rpm Icon_eek
mis imediffer sul all on?
Või on sul pöörete piiraja 7000-l ?

Mul 250km/h peal pööre juba 6000rpm kandis

Reaalselt oli kuskil 4900 pööret. Piiraja 6200 peal.
Ega tegelikult arvan, et see oli ka möneks ajaks piisav kiirus. Ei tahaks veel lubasid loovutada.Big Grin

Edud.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
Nonii.

Lõpuks siis ka arvuti ligi- viimased 3nädalat telefonist komminud.

Saksa sõit- arvan, et küttekulu (Secman-ausalt Crybaby) oleks saanud keskmiseks sinna 12kanti.
Selleks vaid vaja tiksuda PL numbrimärgiga rekka järgi ja elu lill (kuid mitte FUN).

Sellle pika ja ÜKSI(deem-paljud ajasid kõvaks, kuid lõpuks loobusid) sõidu aeg said selgeks kuue plussid ja miinused.
Plusspool kindlasti MEELETU stabiilsus- vahetad cd plaadi, paned suitsu põlema lased akna alla- krt ikka veel oma reas Thumbsup ja seda kiirustel 150+ ; siia peaks ka sobima austus "vanade plönnide" klassi kuulumine... Korduvalt üritasid igasugused blä-blä autud(m3, m5, xk8, s4...), mõelda, et nad suudavad midagi, kuid kõigil sai nagu mingi hetk võhm otsa. Ei tea, kas oli auto viga, või "tihendi" viga.
Miinuspool Seotud vaid minu isendiga Thumbsdown- cruise ei toimi ThumbsdownThumbsdownThumbsdown; kuna rehvid nagu teerulil, siis PL-s möödasõite tehes pidi kahele käele, mis rooli hoidis, ka hambad appi võtma- et teel püsiks.

Igatahes, olen oma liikuriga rahul (krt- talvel läheb garantiivärvimisse).

Ja kui kellegile ei meeldi- TEHKE JÄRGI, VÕI OSTKE ÄRA.Icon_coolIcon_coolIcon_cool

Edud.
Janek.
Ja teile tuningmeestele- kui sellel autol üldse saab midagi bHP poole pealt tegema hakata- siis kindlasti kompressor.
Föön jäägu sellistele, kes aastas sõidavad alla 15tuhhi km-i.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
Ou jee.
[img][Pilt: 68457-120920112391.jpg][/img]

CrybabyCrybabyCrybabyCrybabyCrybabyCrybabyCrybabyCrybabyCrybaby
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
Teetööd? Päris valus laks.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
(12-09-2011, 09:24 AM)hents99 Kirjutas: Teetööd? Päris valus laks.

NodNod
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
Kuda see vanasõna uhkuse ja upakilekäimise kohta läkski...Retard

Kahju igal juhul. Lasid liiga uljalt üle asfaldiserva? Nonde püksirihmadega peab ju üliettevaatlik olema.
Vasta
Need saab ilusti korda teha veel- kadunud ei ole midagi. Tartus aitas mind üks meistrimees, nimega Sulev velgede sirgeks ajamisel. Viimase info kohaselt (aasta tagasi) läks ta Soome tööle, kuid usun et neid vendi leidub veel, kes korralikult ära teevad.
Vasta
(12-09-2011, 10:00 AM)T6nu Kirjutas: Need saab ilusti korda teha veel- kadunud ei ole midagi. Tartus aitas mind üks meistrimees, nimega Sulev velgede sirgeks ajamisel. Viimase info kohaselt (aasta tagasi) läks ta Soome tööle, kuid usun et neid vendi leidub veel, kes korralikult ära teevad.

Sellega juba tegeletakseBig Grin
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
No siis saad varsti jälle maanteedel tulistada selle relvagaSmile
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz 300 SEL 6,3 1970, w109 - jyrgen20 jyrgen20 33 12,392 08-06-2024, 11:12 PM
Viimane postitus: nostromo
  MB W124 230CE 1990 - Kristo5380 Kristo5380 15 19,878 13-11-2018, 06:09 PM
Viimane postitus: Kristo5380
  MÜÜDUD! MB 260E 1990 W124 - Mike22 Mike22 22 24,551 26-10-2017, 10:54 PM
Viimane postitus: Mike22
  W126 300 SEL 1989 (OM606 projekt) - MBW126 MBW126 156 187,845 18-10-2016, 09:30 PM
Viimane postitus: MBW126
  Minu MB W201,1.8 ,1990 raidoon 24 25,234 06-03-2014, 10:39 PM
Viimane postitus: 190
  MB 560 SEC ´91a C126 piitre 26 26,893 18-06-2013, 08:35 PM
Viimane postitus: cornah
  Minu E 420 W210 martiini 43 47,045 05-12-2012, 03:19 PM
Viimane postitus: martiini
  MB 300TD 1992, janek126 janek126 45 51,798 25-11-2012, 08:17 PM
Viimane postitus: janek126
Wink MB 500 SEL, 1992, W140 - Marten Marten 64 77,374 15-11-2012, 10:55 PM
Viimane postitus: Karl
  MB 500 SEL 1986a. W 126 boysel 3 5,380 17-10-2011, 08:37 AM
Viimane postitus: HotPapa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne