Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
s124 mootor 2,5D kere 91. kütuse kollane kolmnurk põleb alatasa.
#1
Ostsin hiljuti oma esimese Mercedes-Benz.
Passi järgi 91 aasta 300TD, millel mootor on asendatud om 602-ga so 2,5d. Kütusepaagi seier näitab vist õigesti aga kollane kolmnurk pidevalt põleb, ka siis kui paak on täis. Autot üles tõstes avastasin, et paak on märg, kusagilt vist lekib, aga loiku ei ole garaazis. Naabrimees rääkis, et paak on mul vajunud alla poole, on viltu ja et seier mul kindlapeale valetab.

Palun hüva nõu:
Kuidas seda kolmnurka õigesti tööle saada?
Kas paagil mõni tihend ajab läbi v mis viga võib olla, et märg on?
Vasta
#2
Kütusepaagi andurile pääsed ligi pakiruumi esimese laeka põhjapolstri eemaldamise järel. Seal on ka ainuke tihend, mis paagil lekkida võib. Põhjapunni ja kütusevõtturi tihendi leke on kohe näha. Lisaks on tuututustoru liited ning kütusetorude liited, kuid seal tihendeid ei ole.

Kütusetaseme märgutuli võib põleda siis, kui anduris on traat katkenud ja annab lühist, juhtmestik annab sobivalt lühist või on kellade pistik valesti kokku pandud. Neti teel seda ei remondi, kasuta otsingut ja lähene oma preparaadile loominguliselt.

Ma ei usu, et paak saab "alla vajuda" - siis peavad kinnitused kas puruks või lahti olema. Paak on eest ja tagant liiteservast talade vahele surutud ja 8 poldiga kinni. Kui seal midagi järgi annab, siis ilmselt kiiresti ja fataalselt.
Vasta
#3
Tänud V6sa!
Tihend tundus okas,
aga paak tundub mokas olevat...
Vasta
#4
Endal algas ka paar kuud tagasi kütusetule anomaalia. Põleb ja vilgub alatasa auto 300D.
Naftapress.
Vasta
#5
Endal algas ka paar kuud tagasi kütusetule anomaalia. Põleb ja vilgub alatasa auto 300D.
Naftapress.
Vasta
#6
V6sa, küsimus, kas 13 liitert 100 km on ok kütusekulu 2,5 mootori puhul. Ma hakkasin midagi kahtlema Tongue Muidugi mu jalg on ka suht raske, ja möödasõitudeks selle masinaga vajutan kolmanda sisse, et tuurid ülesse ja siis mööda.

Kahju, et ma enne auto ostu ei sattunud foorumisse, vaid alles pärast. Oleksin pidanud valima parema isendi, nagu foorum soovitab.
Vasta
#7
8 liitert maanteel võiks olla veel okas kulu selle mootori puhul, kõik mis üle selle on saatanast
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  s124 Amordi trall Leppik 6 332 08-09-2024, 05:36 PM
Viimane postitus: Leppik
  S124 dexter 0 191 16-03-2024, 01:33 PM
Viimane postitus: dexter
  S212 3.0 170kw 2010a kütuse etteandepump undab mersik95 1 338 03-10-2023, 11:42 AM
Viimane postitus: vreps
  3.0 170kw S212 kütuse tagasivoolu mure mersik95 18 1,652 03-08-2023, 01:52 PM
Viimane postitus: jsv
  K: W210 kütuse pump + pilt siimsl1 14 15,034 10-12-2021, 10:05 PM
Viimane postitus: v6sa
  s124 termostaat ja ventilaatori sidur vasak 2 844 19-11-2021, 10:34 PM
Viimane postitus: vasak
  W211 ukseluku mootor BadBoy 0 594 23-03-2021, 07:11 PM
Viimane postitus: BadBoy
  1996 S124 E250 DIESEL tagakojamees töötab pidevalt nostromo 2 1,656 25-08-2020, 04:43 PM
Viimane postitus: nostromo
  O: S124 Tagasilla ratta fantsi. K6rvalt 0 1,443 12-07-2020, 07:06 PM
Viimane postitus: K6rvalt
  W210 soendus mootor umberto2ss 6 4,711 19-04-2020, 09:27 AM
Viimane postitus: madis71



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne