Postitused: 142
Teemad: 14
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
21-06-2011, 03:07 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-06-2011, 12:11 PM ja muutjaks oli Ardo90.)
(20-06-2011, 10:27 PM)voodoo Kirjutas: Pane ägedam velg ja jäta auto alles. Innukust nagu jaguks...
Ise enda mõtted kalduvad ka juba sinna poole, kuna lihtsalt aega ja raha on Väga palju juba selle Elumugava auto alla läind, et kahju oleks lausa müüa teda.
Mercedesega sõidetud siis nüüd 7000km. peale mootori vahetust, plaanis teha õli ja filtrite vahetus. Uus õli tuleb kindlasti mõne kvaliteetsema tootja poolt.
Täna sai siis ka tellitud esisilla stabilisaatori kondid, nii parem kui ka vasak ja parem ülemine sarniir koos õõtshoovaga.
Sai ostetud ka " Motip " tootjalt nahahooldus vahend, või oskab keegi soovitada mõnda paremat nahahooldus vahendid?
NB!! Üks sõber saatis veel 2 pilti, mis on tehtud mõned nädalad tagasi. Pildid on koos nõksa uuema MB S320.
* http://pildipark.clubmb.ee/pilt/75245-DSC00072.jpg (eest)
* http://pildipark.clubmb.ee/pilt/45388-DSC00073.jpg (tagant
Postitused: 142
Teemad: 14
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
03-07-2011, 01:09 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-07-2011, 04:53 PM ja muutjaks oli Ardo90.)
Eile sai nahahooldus vahendiga istmed ära hooldatud ja sai ostetud 9 liitrit Mobil1 Super2000 pool sünteetilist mootori õli, kuigi õli vahetuseni on veel ligikaudu 1200km aega. Nüüd autoga peale mootori vahetust sõidetud 8800km ülimugavalt.
Ja sai ostetud " Võru autoaia " numbri aluste asemele " Mercedes- Benz " orig. numbri laua alused.
Plaanis nüüd lähiajal esisillas vahetada stabika kondid ja parema ülemise sarniiri. Ja kui läheb õli vahetamiseks, siis koos sellega vahetan ka õhufiltrid (2tk.), salongifiltri ja kütte filtri. + veel küünlad ja ehk ka küünla juhtmed.
Kui olen jälle midagi teinud küürakaga, siis ka kirjutan teile siia, aga seniks mõnusat päikest.
Postitused: 374
Teemad: 25
Liitus: May 2007
Maine:
3
(03-07-2011, 01:09 AM)Ardo90 Kirjutas: Eile sai nahahooldus vahendiga istmed ära hooldatud ja sai ostetud 9 liitrit Mobil1 S2000 pool sünteetilist mootori õli, kuigi õli vahetuseni on veel ligikaudu 1200km aega. Nüüd autoga peale mootori vahetust sõidetud 8800km ülimugavalt.
Ja sai ostetud " Võru autoaia " numbri aluste asemele " Mercedes- Benz " orig. numbri laua alused.
Plaanis nüüd lähiajal esisillas vahetada stabika kondid ja parema ülemise sarniiri. Ja kui läheb õli vahetamiseks, siis koos sellega vahetan ka õhufiltrid (2tk.), salongifiltri ja kütte filtri. + veel küünlad ja ehk ka küünla juhtmed.
Kui olen jälle midagi teinud küürakaga, siis ka kirjutan teile siia, aga seniks mõnusat päikest.
Soovitus: Stabika kondid pane originaalid või lemförderi omad, B ei kesta, tean seda kogemusest.
Postitused: 142
Teemad: 14
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
(03-07-2011, 10:26 AM)kaido Kirjutas: (03-07-2011, 01:09 AM)Ardo90 Kirjutas: Eile sai nahahooldus vahendiga istmed ära hooldatud ja sai ostetud 9 liitrit Mobil1 S2000 pool sünteetilist mootori õli, kuigi õli vahetuseni on veel ligikaudu 1200km aega. Nüüd autoga peale mootori vahetust sõidetud 8800km ülimugavalt.
Ja sai ostetud " Võru autoaia " numbri aluste asemele " Mercedes- Benz " orig. numbri laua alused.
Plaanis nüüd lähiajal esisillas vahetada stabika kondid ja parema ülemise sarniiri. Ja kui läheb õli vahetamiseks, siis koos sellega vahetan ka õhufiltrid (2tk.), salongifiltri ja kütte filtri. + veel küünlad ja ehk ka küünla juhtmed.
Kui olen jälle midagi teinud küürakaga, siis ka kirjutan teile siia, aga seniks mõnusat päikest.
Soovitus: Stabika kondid pane originaalid või lemförderi omad, B ei kesta, tean seda kogemusest.
Suured tänud, jätan edasipidiseks ka kõrva taha!!
Postitused: 142
Teemad: 14
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
13-07-2011, 04:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-07-2011, 10:12 PM ja muutjaks oli Ardo90.)
Tere jälle, vahepeal olen teinud miskit:
Nüüd siis vahetatud mootori õli (10W40 Mobil1 Super 2000), kütte filter ja õhufiltrid m6lemad. Mootor töötab nagu kellavärk.
Sai ostetud ette korralikud rehvid, tootjalt Michelin (17/225/55), kuna vanadest rehvidest üks oli k6ver ja 85-90km/h sõites tuli rooli tugev vibra. Esimesed rehvid koos paigaldamisega l2ks 100 eurot.
Ja nüüd sai siis vaakum pump ka kylge monteeritud. Nüüd töötab kesklukustus puldist, peeglid klapib kokku, el. peeglid, tagumised peatoed laseb nupust alla ja tagurdades tulevad need väiksed vardad välja.
Mida nüüd tahaks lähiajal kindlasti teha:
Vahetada mootori küünlad ja küünla juhtmed.
Kõrval istuja iste ei liigu edasi tagasi elektriliselt.
Tahaks vahetada sumbuti ära, kuna midagi on viimase pauna sees lahti, vahest koliseb. (kahjuks mind häirib)
Plaan viia auto SmartServicesse, nahk istmete hooldusesse. Ise olen 2 korda hooldand istmeid kahe erineva vahendiga ja l2ksid paremaks tunduvalt.
Ilusaid 19" tolliseid valuvelgi suveks! 17" jääks siis talve rehvidele.
Ja nüüd mõnel ilusalõhtupoolikul pesen auto seest ja väljast põhjalikult ära, sai ostetud vist k6ik vahendid, millega autot pesta ja puhastada. Teen kahe erineva vahendiga jälle nahkistmed üle. Vahatan 2 erineva vahendiga auto ära ja siis plaan poleerida ka.
Kahes kohas esineb tal roostet, mis mind natuke häirib, kõrval istuja ukse lingi all ja kapoti servas on tal sünnimärk. Tahaks millagi ka need eemaldada või ültse auto üle värvida, mõne muu värviga, aga eks saab m6elda veel seda.
Olen nüüd selle S classiga 11 500 km. kulgend ja olen autoga väga rahul. Pole ühtki halba sõna.
Eks kui j2lle olen midagi teinud, siis kriban ka teile siia tehtud töödest ja plaanidest mida teha tahan, aga seniks päikest.
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Ütleme nii et auto sai endale väärilise peremehe.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 142
Teemad: 14
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
13-07-2011, 10:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-07-2011, 10:25 PM ja muutjaks oli Ardo90.)
(13-07-2011, 06:25 PM)siimruz Kirjutas: Ütleme nii et auto sai endale väärilise peremehe.
Väärilisest peremehest rääkides, siis täna sai veel käidud Lesven OÜ, kus sai vahetatud tagumised piduriklotsid ja esisilla vasak piduritoru ja mõlemad esimesed pidurivoolikud.
Ja sai tellitud Lesvenist esisilla stabilisaatori kondid, tootjalt Lemförder. Kuna keegi teadja teadis rääkida, et muu tootja poolt valmistatud kondid ei pidanud ültse vastu pidama.
Ja sain teada, et üks tagumine vedru on katki, alumisel rõngal on mõra sees. Ühesõnaga ka see läheb lähiajal vahetusse.
Ja sain ka teada, miks sumbuti viimane pütt koliseb vahest. Sumbuti ümber olev plekk on täiesti lahti, selle võtan ültse parem ära, siis jahutab paremini ka.
Postitused: 142
Teemad: 14
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
Mis vajab nüüd lähiajal tegemist ja mis ma kindlalt ka ära teen lähiajal.
* Vahetan kõik 4x vedru välja, kuna 2el verdul on alumised rõngad mõras. Kui panna siis juba uued, 32.99 tk.
* Esisilla stabilisaatori kondid. Kuna teevad vahest meie Eesti teedel kolinat. 22 Eur tk. firmalt Lemförder.
* Esisilla parem ülemine sarniir tahab vahetamist varsti. 175 euri ja ka firmalt Lemörder tuleb see.
* Tagu silla silikon puksid tahavad vahetamist, on hakanud kriuksuma augulisel teel sõites.
Kõik veermiku varuosad tellin firmalt " Lemförder " kuna alla selle nime ei pidanud ültse vastu pidama, v.a. A varuosad.
Olen nüüd selle MB sõitnud nõksa üle 13 000 km. peale mootori vahetamist ja kõik on OK ilusti.
Ja järgmine nädal saan vist W140 orig. puit rooli ka, mis on võetud S320 Langi pealt.
Kui olen veermikus need vajaminevad asjad ära vahetand, siis lähen sillaregulli, et võin kindel olla, et kõik ikka ilusti korras on.
Postitused: 152
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
1
tubli töö
Postitused: 725
Teemad: 11
Liitus: Jan 2007
Maine:
1
27-07-2011, 09:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-07-2011, 09:02 PM ja muutjaks oli taaviw126.)
Pane vahepeal mõni ilus pilt ka siis hoiad rohkem kui tuhat sõna kokku.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Postitused: 142
Teemad: 14
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
27-07-2011, 09:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-07-2011, 02:34 AM ja muutjaks oli Ardo90.)
(27-07-2011, 09:02 PM)taaviw126 Kirjutas: Pane vahepeal mõni ilus pilt ka siis hoiad rohkem kui tuhat sõna kokku.
Pildid tulevad ka kindlasti lähiajal. Auto läheb järgmine nädal teisipäev tuttava pesulasse pessu, nii seest, väljast, mootori pesu, vaha, istme hooldus ja kõik muu sinna kuuluv. Luban, et peale seda tulevad ka mõned illustreerivad fotod.
Täna sai vahetatud kõik 8 süüte küünalt, kuna eile niiske ilmaga käima pannes, töötas mootor aint 6 silindriga ja jõud kadus ära vahepeal siis nagu tuli j2lle tagasi jms. Vanadel küünaldel olid otsad suht kulund juba. Aga nüüd töötab mootor jälle nagu kella värk ja nagunii oli see hooldus ka lähiajal plaanis.
Nüüd see nädal tahaks saada veermiku korda ja veel käia veermiku kontorillis, et mis kus veel vahetamist vajab.
2 päeva tagasi, tagurdas " keegi " mulle Paides sisse, ja kahjustada sai tagu stange, kriimud peal. Sai tehtud liiklus kindlustus kahju protokoll ja kindlustusse mindud. Ja auto läheb nüüd tagu stange värvimisse tervenisti. Vaja " Keremeistri " juures aeg kinni panna, kõik paides kiidavad teda ja kindlustus teeb ka koostööd temaga. Ja sai siis küsitud keremeistri käest, et palju l2heks juurde makstes nende 3 rooste täpi eemaldamise peale. Ja arvatavasti koos stange värvimisega eemaldatakse ka need 3 täppi, ühesõnaga värvitakse ja lakitakse kvaliteetselt 2 detaili üle, kapott ja parem esitiib. Ja stange tahaks ka esimese välja vahetada. Siis peaks juba enam vähem vinks vonks väljast ka välja nägema. Puudu aint 19" valuveljed suveks.
Kui on kellegil pakkuda mõnda orininaal MB AMG, Lorinseri või mõnda lihtsat ilusamat valuvelge suveks, siis pakkuge julgelt. Huvitatud nii koos rehvidega kui ka ilma rehvideta.
Postitused: 142
Teemad: 14
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
Tere jälle üle pika aja.
Nüüd mul järgmine mure, ajab salongi nii hullu bensiini vingu sisse, et nägu hakkab õhetama ja silmad hakkavad kipitama. Pagasnikus on veel ullem aur, selline tunne nagu gleptomaan oleks, kui sõidad. Sellepärast auto nüüd 2 päeva seisnud ka. Täna sai aetud tõstuki peale ja vaadatud põhja alt, et kütte filtri ümbert oli ilusti kuiv, mootori juurest ka seda vingu ei tuld ja ühele bensiini voolikule sai lisaks uus klamber pandud, kuna vana oli suht pool pidune. Aga ikka salongis ja pagasnikus aur üleval. Et siis arvatavasti bensiini paak? Ja kui ma ei eksi siis MB W140 on see tagumise selja toe sees? Kuidas ültse sinna ligi pääseb, oskab mõni targem äkki aidata? Aga kütte seieri järgi nagu bensiini paagist küll ära ei aurustuks. Tahaks selle nüüd homme - ülehomme korda saada, kuna nii ei saa kohe kuidagi sõita.
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
05-08-2011, 01:27 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-08-2011, 01:27 AM ja muutjaks oli nostromo.)
1) Originaal (Made in Belgium) AMG 5-SPOKE 18"x8.5" rehvideta 499.-/4tk
2) Originaal (Made in Germany) BRABUS MONOBLOCK III 3-osalised koos KUMHO/DUNLOP 255/275/35/ZR20 korralike (5-6mm) suverehvidega 1999.- (uuena 1 velg 2500eur)
Mõlemad mahuvad W140 alla.
Postitused: 142
Teemad: 14
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
(05-08-2011, 01:27 AM)nostromo Kirjutas: 1) Originaal (Made in Belgium) AMG 5-SPOKE 18"x8.5" rehvideta 499.-/4tk
2) Originaal (Made in Germany) BRABUS MONOBLOCK III 3-osalised koos KUMHO/DUNLOP 255/275/35/ZR20 korralike (5-6mm) suverehvidega 1999.- (uuena 1 velg 2500eur)
Mõlemad mahuvad W140 alla.
Tänan pakkumast, aga mulle ei meeldi neist kumbki paar. Kõige rohkem tahaks 19" AMG Monoblock.
Postitused: 142
Teemad: 14
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
leidsin veel telefonist kaks mingit halva kvaliteediga pilti.
* http://pildipark.clubmb.ee/pilt/32546-02082011146.jpg
* http://pildipark.clubmb.ee/pilt/24774-12072011144.jpg
Vahepeal on ostetud 3 vedru. 2 tk. vajab vahetamist, alumistel rõngastel mõra sees. Vahetamist ootab veel stabika kondid. Aga ennem esisilda tegema ei hakka, kui olen ülemise sarniiri saand. Siis vahetab ühehooga kõik ära ja keerab rooli karpi ka natuke peale. Siis esisild kõik korras ja siis tuleb tagasillas silikoon puksid ära vahetada, kuna vahest kriuksub niiske ilmaga Eesti teedel sõites. Veel tagasillas vajab üks reguleer varras vahetust.
Olen sõit nüüd temaga peaagu 16 tuhat kilomeetrit ja ise olen vägagi rahul. Odomeetri näit on nüüdseks 345 tuhat peaagu. Mina hakkasin selle masinaga tegelema kui oli midagi 318 tuhat ees.
Olemas juba mootori õli, mis ootab 4 tuhande kilomeetri pärast jälle vahetust. 10W40 Mobil1 Super 2000
Nokitsend olen auto kallal palju, kes on huviline ostma, siis sellele on mul palju rääkida. Endal on ausalt öeldes väga kahju müüa.
Nädala vahetusel tegin suur puhastuse: tolmu imejaga, tugevama harjadega harjaga tegin salongi vaiba igaltpoolt üle kust vähegi sai. Aknad sees, väljast. Nahk istmed sai ära kreemitatud kõik. Nahk armatuur sai spetsiaalse puhastus vahendiga tehtud. Kõik tihendid silikooniga üle tehtud jne jne.
Postitused: 142
Teemad: 14
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
Nii, auto24 ja kuldses börsis ka kuulutus üleval.
http://www.auto24.ee/used/838014
Postitused: 142
Teemad: 14
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
Nüüd siis lekib bensiini paak ja lekib ka aknapesu vedeliku paak. Kõige parema pakkumise tegi Vääna autolammutus, bensiini paak 80 euri ja aknapesu vedeliku paak 15 eurot.
Nende kahe lekkepärast panen auto hinnaks AINULT 2500 eurot. Kuna müügiga on kiire!!! Olen ise auto alla pand poole aastaga juba vähemalt 3000 eurot.
Postitused: 142
Teemad: 14
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
02-09-2011, 12:23 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-09-2011, 12:50 AM ja muutjaks oli Ardo90.)
(27-08-2011, 05:13 PM)Ardo90 Kirjutas: Nüüd siis lekib bensiini paak ja lekib ka aknapesu vedeliku paak. Kõige parema pakkumise tegi Vääna autolammutus, bensiini paak 80 euri ja aknapesu vedeliku paak 15 eurot.
Nende kahe lekkepärast panen auto hinnaks AINULT 2500 eurot. Kuna müügiga on kiire!!! Olen ise auto alla pand poole aastaga juba vähemalt 3000 eurot.
Sai siis ostetud Vääna autolammutusest paak ja see tuli 95.a S500 pealt. Üllatavalt hea nägi juba välja võrreldes minu omaga. Sai siis ilusti ära vahetatud ja nüüd siis see mure lahendatud mõneks aasta kümneks ehk? Sai ka sellega koos ära pestud pagasnik ja tagumise istme alt korralikult igast vahenditega, et seda besiini haisu ära saada.
Aga aknapesu vedeliku paagist jäin ilma, keegi jõudis ette. Loodan, et leian selle kusagilt mujalt ehk!?
Nädala vahetusel pean auto puhtaks pesema, kuna auto läheb keremeistri juurde, tagu stange kriiumude pärast, kindlustuse poolt. Väärt maaler pidavat olema ja olen ka oma silmaga näinud Audi A8 tagustange pealt. Kui auto puhas ja stange värvitud, siis tuleb suur pesu, poleerimine ja vahatamine, kindlasti teen ka mõned uued ilusad pildid ka teile.
Ja nüüd hind 3000 EURi, alla selle kohe kindlasti ei anna ära!! Koguaeg vaikselt teen aega mööda autot paremaks ja paremaks. Järgminse asjana võtan ette veermiku.
Postitused: 142
Teemad: 14
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
Postitused: 142
Teemad: 14
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
|