Teema hinnang:
  • 2Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mis auto on Mercedes 600
(28-06-2011, 04:09 PM)Riho-Peeter S. Kirjutas: Sellisel kujul taastamise puhul on ilmselt oht, et MB600 esimese ja teise seeria autod lähevad omavahel lootusetult segamini.


Icon_smileIcon_smileIcon_smile

Oht puudub täielikult, sest mitte ükski autoomanik ei salli oma taastatud auto juures ntx. kasutatud esitulesid...rääkimata armatuurist või tagariiulist...

Pigem ostavad nad (räägin siin, tõsi küll, ainult oma tagasihoidlikust kogemusest nö. "odavprojektide" juures, mis siiski jäävad alla 50k€) mitu paari uusi esitulesid ja armatuurlaudu, et pärast vaatab, "kumb parem on"...Icon_smile

600se taastamise juhul on teema ilmselt sama (või hullem.). Asjade hind ei mängi siin väga suurt rolli...
Hea ja ilus tulemus on oluline.
Vasta
Natuke keeruline on rääkide uutest varuosadest auto puhul, mille varuosad ei ole mine-poodi-ja-telli-ja-kruti-külge Smile
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
(29-06-2011, 06:54 PM)Rolz Kirjutas: Natuke keeruline on rääkide uutest varuosadest auto puhul, mille varuosad ei ole mine-poodi-ja-telli-ja-kruti-külge Smile

Ei ole keeruline. Umbes nii ongi. (loomulikult, tegu pigem netikontori, kui Lasnamäe varuosapoega)
Ma saan aru, et te reeglina tavainimene on harjunud teadmisega, et tema 10 kuni 20 aastat vanale autole varuosasid enam ei toodeta.


Vanade ja väärtuslike autode puhul on asi pisut teisiti: peaaegu kõike on saada. Levinud uunikute puhul on kõike saada ka odava hinnaga.
Näiteks rahvaauto Ford Mustang 69 Fastback`ile võib soovi korral osta uue kere, esitiiva, tagadifri, geneka relee, misiganes, umbes 98% osadest on kommiraha eest saadaval...rääkimata ntx. esistangest, mille ülekroomimine maksab Eestis 260€, aga uus made-in-taiwan kroomitud stange 65€ + euroliidu maksud.

Ma olen kindel, et MB600-le on samamoodi saadaval nii esituli, tagatule klaas, tagatule korpus jne; hinnad, aga on tuntavalt kõrgemad, sest nõudlus on väiksem ning sihtgrupp reeglina jõukas.
Vasta
No mis siis ikka - võtame jälle targa raamatu lahti ja vaatame, mida on kirjutatud MB600 varuosade kohta. MB600-le oli igatahes 1999.-ndal aastal, kui raamat kirjutati, veel võimalik saada uusi varuosi. MB600 uued varuosad asuvad kahe erafirma käes. Üks neist ostis aastaid tagasi üle maailma MB ametlikelt diileritelt kokku riiulile seisma jäänud MB600 varuosad. Teine neist on varem nimetatud MB600 restaureerimisele pühendunud ettevõte. See firma ostis palju aastaid tagasi MB tehaselt ära kogu MB600 varuosade laojäägi. MB tehas ostab taastamiseks vajalikud MB600 varuosad selle restaureerija käest.

MB600-le on arvatavasti veel tänagi võimalik saada uusi varuosi, kuid kindlasti mitte kõiki juppe ning laojäägid hakkavad lõppema. Tõenäoliselt on MB600 küljes ka teiste tootjate (Bosch jt.) osi. Mingi MB600 varuosade valik on ilmselt igal MB600 taastamisele pühendunud firmal olemas.

MB600 on nii haruldane auto, et taastamise käigus kõik varuosad, mis vähegi kõlbulikud, restaureeritakse. Seda protsessi on põhjalikult kirjeldatud Karl Middelhauve kodulehel. Taastatud varuosa näeb välja nagu uus. (Tõsised restaureerijad taastavad ka meil siin kodumail Pobedade ja Volgade mutrid-poldid-seibid, et tulemus oleks ikka võimalikult originaali sarnane.)

Samas ei ole MB600 veel nii haruldane auto, et sellele mitteleitavaid varuosi mõni restaureerija juba ise teeks. Näiteks MB300SL-le toodetakse väga paljusid varuosi uuesti Saksa restaureerijate poolt, sest MB tehase poolt toodetud laojäägid on juba otsas.

MB600 taastamine on varuosade seisukohast keeruline ja kulukas. MB varuosadega on ehk lihtsam kui mõne sellise automargi juppidega, mida täna täna enam ei eksisteeri (Delahaye, Minerva, Talbot jt.). Samas on MB varuosadega võrreldamatult palju keerulisem, võrreldes enamiku USA automarkidega. USA-s on seadus, mis kohustab kõiki täna elusolevaid autotootjaid tarnima varuosi oma ammu tootmisest maas autodele, kusjuures selliste juppide hindadel on USA-s lagi peal. Seetõttu on USA autode uued varuosad suhteliselt lihtsamini saadval ja mõistliku hinna eest.

Riho-Peeter Simson
harrastusautoajaloolane
Vasta
Ohjahh...
Krt, mida te millega võrdlete...
Ford Mustang...Jänki "lemmik neo-uunikum", sellele on võimalik igast suvalisest USA "tuuning" kataloogist kõike tellida, order-plug-play...Jeesus...
Väga kohatu võrdlus..Nagu mõne Golfi või BMW-le tuunigdetaile.
MB 600 on üks suur väljakutse, selle auto puhul ei lähe sa midagi niisama poest tellima, see on üks moment, mis selle restaureerimise keeruliseks teeb ja miks
rahalisest aspektist seda autot tasub restaureerida investeeringuna, nagu ka 190/300 SL.
Olen antud punase auto käekäiguga kursis ja tean, mis peavalu seal ainuüksi tuleklaasidega oli.
Üldiselt olen seda meelt, et elagem enda elu, kui omanik/restaureerija tahab sellest rääkida, siis ta teeb seda.
Kes keda/mida kus nägi stiilis arutelu näitab kerget madalalaubalisust või pigem ehteestlaslikku kadedust.
See, et kõik on jube targad kõike kommenteerima ja arvama, et ei tee kellestki arvamusliidrit ega esperti...
Hea on rääkida ja teoretiseerida, reaalses elus käiks see meil suuremal enamusel üle jõu, mõistuse ja ka rahakoti....

Lgp. Riho-Peeter, siin ei olnud grammigi Sinu pihta, Sinu tekste on väga huvitav lugeda.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
(29-06-2011, 08:54 PM)Rolz Kirjutas: Ohjahh...
Krt, mida te millega võrdlete...
Ford Mustang...Jänki "lemmik neo-uunikum", sellele on võimalik igast suvalisest USA "tuuning" kataloogist kõike tellida, order-plug-play...Jeesus...
Väga kohatu võrdlus..Nagu mõne Golfi või BMW-le tuunigdetaile.
MB 600 on üks suur väljakutse, selle auto puhul ei lähe sa midagi niisama poest tellima, see on üks moment, mis selle restaureerimise keeruliseks teeb ja miks
rahalisest aspektist seda autot tasub restaureerida investeeringuna, nagu ka 190/300 SL.
Olen antud punase auto käekäiguga kursis ja tean, mis peavalu seal ainuüksi tuleklaasidega oli.
Üldiselt olen seda meelt, et elagem enda elu, kui omanik/restaureerija tahab sellest rääkida, siis ta teeb seda.
Kes keda/mida kus nägi stiilis arutelu näitab kerget madalalaubalisust või pigem ehteestlaslikku kadedust.
See, et kõik on jube targad kõike kommenteerima ja arvama, et ei tee kellestki arvamusliidrit ega esperti...
Hea on rääkida ja teoretiseerida, reaalses elus käiks see meil suuremal enamusel üle jõu, mõistuse ja ka rahakoti....

Lgp. Riho-Peeter, siin ei olnud grammigi Sinu pihta, Sinu tekste on väga huvitav lugeda.


Rolz, meie oleme kogu aeg väitnud Stihliga et selle W100 (ja kümnete muude autode) restaureerimine on super meeste super töö, kuid ilmselt meilt oodatakse midagi muud, ehk siis sealt tulebki jutt "poisid teie ei kujuta ette hulla-bulla-blah-blah" millele vastu ma põhimõtteliselt olen.

Stihl räägib õieti. Varuosade kättesaadavus sõltub mitte sellest, kui levinud on auto vaid sellest kui maksujõuline on nõudlus.
Täna sa saad MB 540K või Horch 951 praktiliselt kõik varuosad tellida. Ok, hind on väga väga kõrge.
Aga see on just raha.

Samal ajal on olemas palju autosid, millele sa mitte ainult varuosi ei saa, vaid isegi mille kohta korraliku tehnilise dokumentatsiooni pole.
Palju levinumad ja palju hilisemad.

Ja ma ei saa aru, miks sa nii erutad selle peale.
See et ma kätetega ei oska midagi teha peale trükimist ja Stihl on joodik, ei tähenda et meil puudub asjadest ülevaatusEusa_shhh

Teine asi on asjade kontekstist välja rebimine. See ei meeldi. Näiteks, kogu aeg räägitakse rahast ja rahast ja jälle rahast.

Kõik ei ole ainult rahas mõõdetav. Ja kõik ei ole võimalik raha eest osta. Kahjuks.
Näiteks, piltidel kuvatud W100 nahkpolster MB Cognac (täisoriginaal) maksab 55 EUR/m2, 2 nädalat ja kohal. Igal pool saadaval -standartne nahk. Võib olla rohkem maksab, ma ei viitsi praegu www.gahn.com otsida seda, aga kindlasti see on saadaval. Nahk saadaval, MB-tex on saadaval, õiget tooni põrandakatte on saadaval. kein problem, ühe sõnaga. ainult maksa.

Võib olla Sinule on üllatuseks, aga näiteks kahele minu viimasele Mercedesele, W108 ja W116 ei olnud mõlemale originaalpolstrid saadaval. W108 oma ei toodeta (ruuduline riie Karo Cognac) kuna EU-s on selle värvaine keelatud, ning W116 oma ei toodeta, kuna väidetavalt pole piisavalt nõudlust (ruuduline riie Karo Moos). Laojäägid on ammu otsas. Olen 2 nädalat otsinud seda mööda Saksamaad - tüüpiline vastus saksa keeles "jah meil on see kataloogis olemas, meil on sellega "ein problem" ning seda enam pole"
Ehk siis sellise lihtlabase sõiduki nagu W108 ja W116 salongi taastamine tehaseoriginaalis sisuliselt, võimatu. Ka siis kui sa 500-eurodest lõkket teed seal salongis.

Ja ma arvan, kui vaadata, palju minule läks kokkuvõttes maksma w116 juhiistme padja polstri vahetus, siis oleks hea meelega ostnud seda materjali nii 55 EUR/m2 ja ka 550 EUR/m2. Mis sest et sain lõpuks seda tükikest nii sama tasuta.

Või tahaksid Sa näiteks kuulata, kuidas käsitööna kooti minule 2m2 originaalset Volga 2 seeria polstrit, mida ei toodeta mitte kuskilt juba 50 aastat. Kihnus. Käsitsi. Ühe väga vana naise poolt. Otsisin pool aastat kes seda teeb, siis ootasin tellimuse täitmist poolaastat, ning ma arvan Sa ei taha seda teada, mis see mulle maksma läks ajalises ning rahalises mõistes.
Või kuidas ma aasta otsa otsisin Volga orig. põrandaisolatsiooni, ning lõpuks leidsin 1000 km. kauguselt. Ma sain seda tasuta, aga vahetuseks pidin leidma 1 seeria Volga külgklapidega mootoriplokki, mis on sama levinud kui Püha Graal aga õnneks 300 km raadiuses isegi üks oli olemas...käisin ja sain 1000 krooniga ära, ainult et TLC120 peaaegu vajus külili kui me seda sinna kolmekesi panime...ning vend sõitiski selle mootori järgi Jaanilinna, kus toimus vahetus - rull mulle vs plokk talle.

Ja seda lihtlabase pappi sa samuti ei osta internetipoest. Ja kui arvestada minu aja väärtuse, ma arvan, et ka seda oleksin ma ostnud hea meelega 55 EUR/m2.

Asi ei ole ainult kogu aeg rahas, on olemas asju mida sa ei saa osta raha eest, vaid pead lunastama oma aja ning närvidega.

Riho-Peeter:

Ei ole MB, aga ilus auto, just kommentaar sinu postitusele.

http://www.leriche.com/sales.php?car=246

Aga ma vist natukene eksisin selle hinnaga, mõtlesin et see on umbes 10 korda odavam...kui see tegelikult on...
Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977

Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Vasta
Ja just seda ma üritangi rääkida ju....
Et selle auto (600) varuosade puhul ei istu internetis telli-osta-keera-külge-ja-sõida....
Ja lisaks on see moment, et me ei saa võrrelda 600 restaureerimismahtu ja JUST OSADE SAADAVUST W116-ga või Volgaga.
Volgasid leiad 300km kauguselt sellises koguses, et võid neid jalaga segada (Vabandust väljenduse pärast aga MB 600-ga võrreldes võib nii öelda).
W116 leiad ka piisava raadiuse ümbruses, kuna neid on piisavalt palju toodetud, õnneks või kahjuks.

Püha graal oli hea väljend, kui mõni Volga jupp on püha graal siis kas MB 600 jupid lähevad hauatagusesse maailma juba?

Mind lihtsalt häirib see läbiv joon arvamusest, et ahh, tegelt on kõik nii lihtne ja loogiline ja muudkui teeme...
Üritan vastu vaielda, et kahjuks päris nii see ei ole, on palju-palju-palju keerulisem.
Ja võrrelda MB 600 Mustangi, Volga või W116-ga on ikka väga-väga kohatu alandus minu silmis.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
(30-06-2011, 12:52 AM)Rolz Kirjutas: Mind lihtsalt häirib see läbiv joon arvamusest, et ahh, tegelt on kõik nii lihtne ja loogiline ja muudkui teeme...

Palun vabandust, ei soovinud kellegi tundeid riivata.
Aga kuna teen seda tööd (autode restaureerimine) igapäevaselt, siis vblla tõesti, tunduvad asjad pisut teistmoodi...vblla lihtsamad ka.

Ja et lahendamatuid olukordi pole. Või kui, siis jäävad need tänapäeval ikkagi ainult raha taha pidama...

Toon siis veidi vähem alandavama näite oma isikliku säästuprojekti varal. (osad on väitnud, et neid maailmas alles 100 isendi ringis ning uute originaalosade saadavus suht nullilähedane)

Uksekäepidemed olid korrodeerunud ja London Chroming Co poolt taastatute (vanad vastu meetodil) "ring" maksis 25k vanas rahas, mis võttis nina pisut verd tilkuma...Icon_smile

Lõpuks leidsin ühest California romulast täiesti korralikud, kokku hinnaga $400.
Saigi nende peale mindud. (loomulikult oli 100 häda enne usa neegritega, kes käepidemeid uste küljest lahti ei tahtnud võtta ja koos uksega üritasid müüa jne jne, lõpuks leiti kohapealt ka pisut nupukam vend, kes vanad poldid elusalt lahti sai või lihtsalt puruks keeras)


Täna, on asi pisut lihtsam, Igor Brokk Narvas galvaniseerib väga edukalt ka silumiini ja probleemi pole, kannataks neid ka ise teha/taastada ja brittidele müüa.

Aga oli ju nii, et situatsioon oli keeruline ja samas ka lihtne...?
Vähemalt Statoili kalendrikonkurss sai kinni pandud. (Taastamiskonkurssidest, temaga, muidugi, nii väikse eelarve tõttu osa võtta ei saa.)

[Pilt: IMG_1058_suur.jpg]
Vasta
Rolz, külgklapidega Volgasid tehti umbes kakskümmend korda väiksemas koguses kui MB-600 mootoreid, erakätesse neid ei müüdud, ning ilmselt tajud, et nende "ellujäämise protsent" oli veidi teistsugune kui W100 kerega Mercedestel.

See mis Venesse läks oli üks ainus mida ma kogu elu jooksul näinud olen.

Aga kuidas tuhandete Volgadeeksistents aitab mind produtseerida konkreetse ruudulise polstri või põrandaisolatsiooni materjali. . See on papp mida põrandale liimitakse.

Kas lähen romulasse kraabitsaga ning kraabin 50 aastat vettinud kartongi maha?
Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977

Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Vasta
MB600
Vasta
(30-06-2011, 11:27 AM)Riho-Peeter S. Kirjutas: On kindel, et MB600-le ei saa enam salongi polstreid.Vaatan kataloogist, et MB600 salongile pakuti tehase poolt nelja erinevat puitu, nende hulgas tänaseks välja surnud Madagaskari eebenipuud. Kui auto puitdetailid juhtuvad olema sellest eebenipuust, siis on võimalik, et salongi orinaalina taastada ei ole lihtne, sest selle puidu spooni ilmselt eriti enam ei liigu.

Väitel et madahaskari eebenipuu on nüüdseks surnud on sama palju tõtt, kui selles et ükski W100 detaili ei ole kasutatud teistel MB mudelitel.
Ma arvan esimesest ette juhtunud internetipakkumisest (7000 m2) piisaks kõikide 600 mersude mitmekordseks restaureerimiseks maakeral)))

[Pilt: %D0%9D%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0%D0%...%D0%B5.JPG]
http://drevesina.fordaq.com/fordaq/srvAu...Iid=793444

Ma täpsustaks - kõik, absoluutselt kõik W100 salongimaterjalid olid kasutusel teistel MB autodel, k.a. sama ebony vineer. Samet (MB-Suede), Nahk, dermantiin (MB-tex) jne. Võib olla mitte siis kui w100 ilmus, vaid hiljem, kapitalistliku ühiskonna rikkuse kasvuga. Kui minu mälu mind ei peta on see sama Suede kasutusel kuni 94 aastani (kuni W126 toodeti), võib olla ka hiljem.
Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977

Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Vasta
Aitäh täpsustuse eest, Denis! MB600-s kasutatud makassari eebenipuu ei ole tõepoolest veel väljasurnud puuliik. Seda puud on veel väga vähe jäänud kasvama, kuid ta siiski kasvab. Tuleb välja, et päris kõike ei saa ikka uskuda, mis raamatus kirjas. Võib-olla ajas autor segamini makassari ja mauritiuse eebenipuu. Mauritiuse eebenipuud raiusid hollandlased 17.-ndal sajandil maha ja seda teadaolevalt tõesti ei kasva. Isiklikult eelistaksin iga kell eebenipuule autosalongis teist tehase poolt pakutud puitu - kreekapähkli juurepuud. See näeb palju parem välja mu meelest, aga see on muidugi maitseasi. MB600SWB salongis on 48 puitdetaili. Taastada on neid võimalik, aga häda on käes siis, kui mõni on puudu. Raske on leida sarnase tekstuuriga spooni. Teadaolevalt on Rolls-Royce ainus autotootja, mis vanasti jättis iga toodetud auto kohta ühe lehe puiduspooni tehase lattu tagavaraks - puhuks, kui kunagi läheb restaureerimise korral vaja.

Kui päris kitsalt lähtuda Skorpioni algatatud teemast "Mis auto on Mercedes-Benz 600?", siis nõustun 100%-liselt Rolziga. MB600 ei ole võimalik ühestki küljest võrrelda GAZ-21 või pealesõjaaegste USA autodega. (Taastamisprotsesse on teatud mõttes võimalik võrrelda, aga autode endi võrdlus on ebaadekvaatne.)
MB600 eelkäija oli Mercedes-Benz 770 ("Grosser") ja järeltulija Maybach 52/62. Eksklusiivsuse poolest on MB600 oma ajastu autodest võrreldud Rolls-Royce Phantom V-ga. Top Gear võrdles MB600 ka Rolls-Royce Silver Shadow'ga, kuid see on mu meelest veidi meelevaldne, sest MB600 on ikka oluliselt eksklusiivsem auto.

Samas mõistan ka Denisi, sest ka paljude tavalisemate autode taastamise juures võib ootamatult põrkuda raskesti leitavate varuosade probleemiga. MB600 taastamine on üldse võimalik ainult seetõttu, et tänapäeval on olemas mitu restaureerimisfirmat, mis neid autosid töökorras hoiavad ja aitavad varuosadega. Omal käel MB600 taastamine algusest lõpuni on täielikult välistatud. Samuti nagu näiteks MB300SL (kajakatiib/rodster) taastamine. Mingis osas on ikka vaja neile mudelitele restaureerimisfirmade abi.

Denis, olgu täpsustuseks öelnud, et keegi pole öelnud, et MB600 tootmisel kasutatud materjale ei kasutatud ühegi teise mudeli puhul. Kindlasti kasutati. Küsimus on hoopis detailides: ühtki MB600 tootmisel kasutatud detaili pole võimalik asendada ühegi teise MB mudeli detailiga, v.a. mootor. Erich Waxelberger pani MB600 peal kasutatud M100 mootori W108 peale ja sellest sai kuulus 300SEL 6,3. Edasi on juba ajalugu.
Vasta
(30-06-2011, 04:02 PM)Riho-Peeter S. Kirjutas: Mingis osas on ikka vaja neile mudelitele restaureerimisfirmade abi.

Loomulikult, nõus.
Või siis lihtsalt omal alal heade tegijate (kes autondusse üldse ei puutugi) abi.

Selle auto puitsisu...

[Pilt: IMGP9771.JPG]

...taastamisel aitas pärast mõningat veenmist Klaverivabrik Estonia.
Ei pidanudki Coventry`sse nutma minema...Icon_smile
Detaile kokku, samuti umbes 50e ringis. (kuna see on üldse kõige suurem Jaguar mis kunagi toodetud)

Sinna raamatusse, kus kõik MB puidutaastajad kirjas, soovitan täitsa lisada...et järgmine kord teaks.
Spoon, tuleb, loomulikult endal leida.
Ja töö ei olnud enam kommiraha eest, aga häbeneda pole ka midagi...
Vasta
(30-06-2011, 04:02 PM)Riho-Peeter S. Kirjutas: Denis, olgu täpsustuseks öelnud, et keegi pole öelnud, et MB600 tootmisel kasutatud materjale ei kasutatud ühegi teise mudeli puhul. Kindlasti kasutati. Küsimus on hoopis detailides: ühtki MB600 tootmisel kasutatud detaili pole võimalik asendada ühegi teise MB mudeli detailiga, v.a. mootor. Erich Waxelberger pani MB600 peal kasutatud M100 mootori W108 peale ja sellest sai kuulus 300SEL 6,3. Edasi on juba ajalugu.


Riho-Peeter, on olemas pikk nimekiri detailidest mida kasutati nii W100 kerega Mercedestel, kui ka paljudel teistel mudelitel. Isegi interjööris. Olen juba rääkinud sellest, et minu W116 piduri pedaali katte indeks algab 100 XXX XXX XXX.
Ja selliseid detaile rohkem kui üks.
Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977

Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Vasta
Vabandan, et teemaväline küsimus, aga kuna tundub, et kõige targemad on siin kokku saanud, siis küsin ikkagi:

Kas on võimalik, et 123 kupeele ei ole enam võimalik esiklaasitihendit tellida?
Uurisin tuttava-tuttava kaudu Silberautost hinda ja öeldi, et seda asja enam tellida ei saa.
Tagaklaas koos tihendiga on olemas, aga esiklaasi tihendit väidetavalt ei saa.

Äkki mõni targem teab, kas Classic Centeri kaudu on võimalik seda siiski saada.

Tänud ette.

(Kui olen oma küsimusele vastuse saanud, siis võib minu poolest selle postituse kustutada)
300CD, 1984
Mercedes-Benz: Das Beste oder nichts.
Vasta
(30-06-2011, 10:23 PM)Toomaz Kirjutas: Vabandan, et teemaväline küsimus, aga kuna tundub, et kõige targemad on siin kokku saanud, siis küsin ikkagi:

Kas on võimalik, et 123 kupeele ei ole enam võimalik esiklaasitihendit tellida?
Uurisin tuttava-tuttava kaudu Silberautost hinda ja öeldi, et seda asja enam tellida ei saa.
Tagaklaas koos tihendiga on olemas, aga esiklaasi tihendit väidetavalt ei saa.

Äkki mõni targem teab, kas Classic Centeri kaudu on võimalik seda siiski saada.

Tänud ette.

(Kui olen oma küsimusele vastuse saanud, siis võib minu poolest selle postituse kustutada)

Kas Saksa EBAY-s oled vaadanud?
Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977

Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Vasta
(30-06-2011, 10:23 PM)Toomaz Kirjutas: Kas on võimalik, et 123 kupeele ei ole enam võimalik esiklaasitihendit tellida?
Uurisin tuttava-tuttava kaudu Silberautost hinda ja öeldi, et seda asja enam tellida ei saa.
(Kui olen oma küsimusele vastuse saanud, siis võib minu poolest selle postituse kustutada)

Esiklaas on sedaaniga sama .... ja see et Silber ei suuda isegi oma ülemuste masinatele juppe tarnida, on ju ammu teada.

BTW ... eBay kaudu saad ilmselt tihendi kordades odavamalt kah.

Ning et teemast väga välja ei läheks, siis pole see w100 taastamine ja/või remontimine miski kosmoseteadus, kõik mis inimene on loonud, on võimalik uuesti luua.

Dad.
Vasta
Toomaz: W123 juppe võid küsida ka Inglismaalt. Sealne nr. 1 autoriteet W123 osas on "W123 World". Omanik Mark Cosovich on väga tore ja abivalmis mees. Kui tal endal pole, siis ta kindlasti ütleb, kust selle saad. Kui peaks selguma, et seda tihendit üldse mitte keegi mitte kuskil tarnida ei suuda (milles väga kahtlen), siis võid kirjutada. Annan sulle Hollandi firma andmed, kellel on seadmed mistahes autodele akna- ja uksetihendite tegemiseks - ta teeb sulle uue.

Mark Cosovich
owner
company name: W123 World
office: +44 1792 846 888
mobile: +44 7714 089 936
address: Swansea, United Kingdom

Denis, kui juhuslikult W100 ja W116 piduripedaali kumm on sama, siis on see erand. Üldiselt W100 detailid mitte ühegi teise MB detailidega ei ühildu.

Mirbach autosid ei taasta - nad ainult müüvad. Käisin aastaid tagasi ühe inimesega Mirbach Nordis ja nad ei olnud võimelised isegi autot tõstukile panema või kanalile sõitma, sest neil polnud elementaarseidki remondivõimalusi. Nende lähim tõstuk oli kohalik MB esindus. Nende lähim koht, kus kompressiooni mõõta, oli lähim Aston Martini restaureerimisfirma. Võib-olla on viimastel aastatel nad omale remondiosakonna loonud, aga kahtlen.

W100-s kasutatud istmete sametriiet pandi juba varem W189 sisse ja viimase sõidukina 1. seeria W140-le.
Vasta
Kuna siin laialdaste teadmistega seltskond koos, siis küsiks ka, et ega kellelgi pole ideid, kust leida W126-le esiklaasi ja kojameestemehhanismi plastkatte vahel olevat metalliga armeeritud kummitihendit? Silberist ei saa, Ebays pole ka kohanud, kohalikel raibetel on enam-vähem kõigil see lihtsalt minema loobitud.

Loomulikult võib ka selle postituse hiljem kustutada.
Vasta
(01-07-2011, 07:59 AM)dad Kirjutas: Esiklaas on sedaaniga sama .... ja see et Silber ei suuda isegi oma ülemuste masinatele juppe tarnida, on ju ammu teada.

BTW ... eBay kaudu saad ilmselt tihendi kordades odavamalt kah.
Dad.
Millel põhineb väide, et kupee esiklaas on sedaaniga sama?
Esiklaasi tihendi ja samuti klaasi enda varuosakoodid on erinevad. Sedaani (ja universaali) esiklaas on sutsu püstisem kui kupee oma.
300CD, 1984
Mercedes-Benz: Das Beste oder nichts.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz W123 kupee arminkohlman 0 8,867 22-02-2017, 07:22 PM
Viimane postitus: arminkohlman
  Haruldane Mercedes W116 denis23 12 27,463 09-10-2013, 08:54 PM
Viimane postitus: denis23
  Mercedes-Benz SL 190, 1961/2004 Riho-Peeter S. 3 10,189 15-07-2013, 03:42 PM
Viimane postitus: MeesMBga
  Asjad, milles Mercedes oli esimene. denis23 39 48,455 03-04-2012, 10:10 PM
Viimane postitus: Amadeuz
  Saksa Londoni saatkonna Mercedes W143 denis23 86 110,293 20-10-2011, 11:37 AM
Viimane postitus: Riho-Peeter S.
  Voolujooneline Mercedes-Benz Riho-Peeter S. 5 10,078 19-09-2011, 07:41 PM
Viimane postitus: martl
  Mis Mercedesega on tegemist? denis23 4 7,381 28-07-2011, 10:25 PM
Viimane postitus: dad
  Mercedes-Benz SL 190 Eesti teedel Rolz 30 38,956 15-07-2011, 07:59 AM
Viimane postitus: Riho-Peeter S.
  Uunikum auto autokauplusess eksponaadiks Rauts 0 4,171 12-02-2011, 02:15 PM
Viimane postitus: Rauts
  Mercedes-Benz Radio s kalacompany 0 4,877 15-12-2009, 12:01 AM
Viimane postitus: kalacompany



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne