Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Tere
Pidasin silmas küünlajuhtmeid, jagajakaant, rootorit ja küünlaid. Seda pigem sellepärast et olen oma mersuda ajaloo juures praktiliselt kõigil isenditel pidanud selle töö tegema, sest varem või hiljem hakkab ikka kalama. SL-il vahetasin eelmine kevad.260 sel need asjad päris nii palju ei maksnud aga korralike asjade eest tuleb oma 4 kilo eesti raha välja käia ikka. Ei muidu ta käib praegu ilusti tühikäigul kohati on tunda just mootori soojenemisel 60 kraadi juures ebaühtlust kuid kui mootor töösoe jääb jälle ühtlasemaks. Ma ei ole praegu neid asju vahetanud veel. kui temaga juba rohkem liikuda saab siis võtan ette. Ma lähen temaga lähiajal ülevaatusele ka eks siis näeb mis need näidud tulevad.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 304
Teemad: 42
Liitus: Mar 2009
Maine:
8
Kas sa oled kasutanud originaal detaile või eksisteerib ka mingi pädev aftermarket?
Terve aasta poole aastaga
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Üldiselt ma ei ole alati originaal osade kummardaja. Just selliste kuluosade kohapealt. Kuna mu hea sõber on varuosade poe omanik ja igapäevaselt teemas sees. Siis ta mulle pakub osi ja alati on valiku võimalus odavamate ja kallimate B osade vahel. Teinekord on ta mulle müünud ka originaal osi. Vahepeal neil oli mingi kanal kus nad said neid tellida. Juhtmete ja kaante osas jään sulle vastuse võlgu. Pean garaazis vaatama mis firma omad nad olid igal juhul mitte odav sari. Sest ega neid juhtmeid, kaani ja muid kuluosi Mercedes-Benz ise ei tee, toodab ikka ju mõni allhanke firma, aga lihtsalt vorbitakse se MB märk peale. Ise asi on liistud stanged salongi detailid. Neid ei ole mõtet ühelgi autol B osadena soetada, kui neid alati saabki. Viimati lappisin naise Golfi B osadega ja no närvirakke kulus palju. Juhmete hind oli nii et ebeys pakutakse rida kuuese kaan + rootor+ juhtmed kokku 120 euri koos saatmisega oli see vist(tootja teadmata usutavasti odav sari). Ja ma siit tema käest saaks käredama sarja 150 euriga + siis juurde veel küünlad ja no vahetamisega saaksin ise hakkama.
Kui ma selle tüki ära teen siis panen siia ka kirja palju maksis ja kas ka paranes midagi. Minu meelest olid need juhtmed ja kaaned Bremi omad.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Bremi't saab väga julgelt usaldada.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Tervist
Täna oli natuke aega ja võtsin kätte ning käisin siis üevaatusel selle autoga. Läksin sinna mõttega et ei hakka ennem midagi tegema autole kui ülevaatusel käidud siis saan ülevaate tehnilisest poolest. Auto läbis ülevaatuse täiesti edukalt. Mootori heitgaasid olid väga hästi paigas. Isegi ülevaataja oli üllatunud kuna ütles et vanemate masinatega on alatihti probleeme. Pidurid olid ka väga head koos käsipiduriga. Siis võtsime ja loksutasime ja kangutasime sillad läbi. Esiots oli vääga hea ei mingeid lõtke ega kolkse. Tagasillas avastasime ühe juhippolse esimese silla kinnituse natuke liiga palju loksumas mis vist ka seda ebameeldivat kolksu tekitab. Taga on näha et hiljuti on pandud päris uued piduri sadulad. Üks ebameeldiv asi on see et millegi pärast on taga differ õline. Aga see pole Difri õli vaid minu arust tundub et see on ASR õli. Sest kui auto ostsin siis oli paagis õli ka vähe. Oskab keegi õelda kuidas sellist leket üldse remontida saab. midagi tuleb sellega ettevõtta. Lõpuks sai asi ühele poole ning vajalikud pookstavid paberitesse kirja.
Tervitades Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Postitused: 932
Teemad: 20
Liitus: Sep 2006
Maine:
9
Kena, kena
Endal tuleb ka seda kuute vaadates kuue isu peale- tahaks SEL'i, tahaks SEC'i...peaasi, et 126 oleks.
Aga tubli ja jätka samas vaimus, ehk kunagi kui Eesti satun ja Klubil mõni üritus selle raames peaks oelma, siis ma hea meelega teeks oma kaameraga pilte, hobi korras
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
Kena kuus nii seest kui väljast
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Tere
Jamasin täna siis veel armatuuri ja tagatule pirnidega. Vahetasin armatuuris ära neid nii palju kui võimalik, käisin just kaemas pimedas ja ikka päris ilus on kui need tulukesed mis põlema peaksid ka põlevad armatuuris. LAUR küsimus sulle!!! Vahetasin tagu tulede kabariidi pirnid 10 w te vastu ja sain sellest armatuuri kontroll tule põlemisest jagu. Kuid nüüd hämaras vaatasin et need tagatuled kole eredalt põlevad kas peabki nii olema. Või ikkasti mul mingi kala veel sees. Loogiliselt nagu peaks olema 5 watised siis tuled ei ole nii ergad. Minul nagu ükskõik ongi ilusam kui säravad aga äkki mõni politsei onu hakkab virisema. Paigaldatud on tal muidugi ka konks kuskil saksamaal üsna ammu ja taga tuledest on veetud käru juhtmed. Äkki see kalab
Tervitades Siim.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Tere
Nii, mis on siis vahepeal minu masinaga juhtunud. Käidud sai temaga Riias läti klubi sünnipäeval. Ei ole midagi õelda päris muhe reis oli selle vana isendiga. See reis aga sundis mind kiirendama ja ostma uusi juhtmeid kaant ja rootorit ning küünlaid. Tellisin siis Bremi juhtmed, kaane ja rootori. Pluss NGK küünlad. Täna oli see röömus päev kui sain jupid kätte ning vahetasin ära. Ütleme nii et kogu nede osade olukord oli ikka viimase vindi peal juhtmed kõvad kui kivid kaan oli ka väga halvas seisus alt poolt. Ja küünlad neid polnud vist keegi vääga ammu vahetanud elektrodi otsad oli jumala ümarad ja vahe oli vääga meeletu. Paras geberniit on nede juhtmete istutamine sinna plastik katte alla mis mootori peal on. Suutsin kaks korda end välja vihastada. Ma ei tea kas selle jaoks on mingi eraldi õpetus aga mina neid sinna lihtsalt niisama ei saanud, kogu aeg lendas ta lahti kuskilt ostast. Igaljuhul kasutasin ajutiselt mägaiver teipi et nad seal püsiks ja siis surusin alles selle plastik karbi sinna soone sisse. Hiljem kui nad on ära vajunud siis eemaldan teibi. Siis jõudis aeg käivitamise kätte. Hakkas nurruma ilusti. Summuti otsast oli kohe kuulda nii mõnigi detsipell jämedam hääl. Tegin siis ka väikese proovi ringi kohalikus alevis ja peab ütlema et ÖÖ ja Päev. Masin erk ja särtsakas. Tühikäigul on mõneti veel tunda jõnkse aga need üsna väiksed ja pehmed. Tean et see on päris suur kulu vanale autole ,minul läksid need osad maksma 190 .- eurot. Kuid vahe on ikka väga suur tunda. Soovitan ka teistel kel on mootori töötamise probleemid just nende vanade rida ja V8 mootoritega, see investeering tasub end alati ära.
Teine probleem mis mind nüüd kummitama hakkab on taga differ. Minul nendega ei vea. Sai küll pandud hea ja käre õli sisse kuid ei see enam aita. Kuumalt hakkab ikka koldasti undama. Nii et nüüd siis vaja leida W 126 kere II generatsiooni 3,46 ülekandega ASD Differ koos ABS anduriga. Saksast leidsin mõned kuid neil puudub ASD. Nii et kui kellegil on selline asi kuskil üle siis oleksin huvitatud. Ja kui muud ei leia siis tuleb selle ASD-ga midagi ette võtta ja mängust välja jätta.( seda aga ei tahaks nagu teha)
Kuid üldkokkuvõttes asi ainult paraneb ja masin mulle meeldib. Nagu proua mul terve Riia reisi kommenteeris sõidame nagu Volgaga.
Tervitades Siim.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
20-30 aastat tagasi (ja ka veel varem) kasutas MB süütesüsteemis originaalosana (kaas, rootor, juhtmed, küünlad) tavaliselt kas Beru või Boschi. NGK küünlad tulid märksa hiljem. Kas Bremi on MB-le originaalosi tootnud, selles kahtlen, aga kvaliteetne on ka see kaubamärk.
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Selle kohapealt jään vastuse võlgu. Kuid juhtmed ja kaan mille eemaldasin olid ka bremi omad ainuke mis oli bocsh oli rootor ja küünlad. Kus juures pood kus ma need ostsin siis minu meelest olid nii et boschi juhtmed olid kõige kallimad(isegi 200 ringis minu meelest) siis olid järgmised bremi aga ma ei mäleta kas ta mulle beru pakkus üldse. Igal juhul arvestades pakendeid ja kirjasid mis kaasas olid eeldan et nad on tõesti kvalitetsed.
Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Käisin täna kindluse mõttes ka ülevaatuspunktis heitgaase möötmas ja no näidud on igal juhul supper head. Nüüd siis differ,differ,differ.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 304
Teemad: 42
Liitus: Mar 2009
Maine:
8
(10-05-2011, 10:32 PM)siimruz Kirjutas: Nagu proua mul terve Riia reisi kommenteeris sõidame nagu Volgaga.
Sõbrad,väidan oma kogemustest, et Volga on mälestustes ilusam kui tegelikkuses. Oleks te Gaz 24-ga Riia poole rühkinud, siis kahtlen, et proua oleks kiitnud "sõidame nagu S-klassiga". Pigem oleks see Riia ots hoopis teistmoodi meelde jäänud.
Aga kust sa Bremi rootori hankisid? Mina külastasin kauplust Autoasi. Sain juhtmed, sain kaane, kuid rootorit ei pakutud üldse.
Terve aasta poole aastaga
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Mina tellisin sõbra poest pärnus OÜ raunex. Tal oli igal juhul sellega paras jantimine. Kuna keegi polnud selliseid asju vääga ammu tellinud siis ta tükk aega jebis enne kui tellitud sai nad. Aga jah juhtmed kaan ja rootor kõik said bremi omad.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Tere
Nii. Nüüd siis minu tegemistest garaazis. Peale juhtemete vahetust, sai tehtud ka visuaalne kontroll k-jet-le, üle sai pingutatud klambreid ja kontrollitud seda kummivanni K-jeti all, kõik tundus olevat okei. Lisasin ka bensiini surve voolikule, mis peasse äheb klambrid millegi pärast neid seal ei olnud ja kahtlaselt viskas vahepeal bensiini haisu nüüd kadunud see hais. Nüüd siis tehtud ka kaks pikemat sõitu selle masinaga ja peab ütlema et sõidab ikka päris hästi see vanur. Nüüd on ikka nii, et kui suure hoopealt tuled ja seisma jääd siis selline tunne et auto mootor seisab kuid tahhomeetri järgi on näha et tuksub ilusti ja minek on ühtlnae ja jõuline. Seoses sellega sain lahti ka sellest välja laske kolinast. Kuna mootor töötab nüüd ilusti ühtlaselt pole seda lõgin-kolinat enam kuulda. Ühesõnaga kaks kärbest ühe hoobiga. Suures remondi tuhinas sai ka garaazi akendele uued kardinad pandud.
Nüüd siis kõik pilgud diffrile suunatud. Ebeys asi selge on võtta aga ilma ASD-ta. Teise variandina siis laagrite vahetamine. Kuid ta teeb ikka päris trammi häält. Siis kaldun arvama et äkki tigu ja taldrik ka vigased. Aga eks näeb varsti, varsti likvideerin selle asja igal juhul ära.
Seniks kuulmiseni.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Tere,tere
Kätte jõudnud Juuli ja sellegi autoga vahepeal sõidetud ja tegutsetud kuid mitte eriti palju. Eemaldatud sai pagasnikust see auto telefoni kobakas mis oli kinnitatud akna aluse pleki külge. Sai ka eemaldatud sealt lahtine korrosioon ja erinevate keemiatega kokku tehtud. Peale süüteosade vahetust ja KE-jet hooldust on see auto uskumatult ilusti tööle hakanud. Täna saigi auto teise peremehe minu Isaga kellel sünnipäev arutatud selle auto edasisi plaane ja otsustasime et tellime peale info kontrollimist saksast ühe difri ära ja kui ost õnnestub läheb see differ seniks alla kuni aja jooksul saab selle originaal difri korda tehtud. Peale seda asume auto lahti võtmisele. et teha mõned keevitustööd, ning siis vajalikud värvimistööd. Seniks aga saab temaga ikka edasi liigeldud. Sest sõita on temaga ikka uskumatult mõnus. A ja Isa mul istme fänn ja tema sõnul ta tagumik ütleb et juhi istmel on mingi vedru katki selle peale ütlesin et kui õige aeg viin ta kokku sm. Tihhonoviga äkki aitab ja juhendab ja saavad selle kuue istmel ka selle vedrude asja korda.
Seniks aga kõike head !!!
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Tere, tere
Üks huvitav vahejuhtum. Öösel kui suvepäevadelt koju sõitsin tegin vahe peatuse MÄO Statoilis et kohvi võtta ja tankida. See aeg kui sees olin vaatasin et Üks must AMG 55 G klass sõitis ka sinna. Olin sees aknast nägin kuida mingi 40-dnates tüüp hoidis lõuga kinni ja vahtis minu autot siis tuli sisse. Mina muidugi läksin õue askeldasin auto juures. Tüüp tuli välja ja kohe tervistas ja küsis mis mootoriga ma ütlesin et rida kuus. Siis tüüp kõndis minu arust 5 ringi ümber auto ja korrutas et see on ikka kuradi hea auto, see on ikka kuradi hea ja ilus auto. Siis rääkis et tal oli kunagi 500 Sel ja ütles et paremat autot tema kohanud ei ole. Tal on ikast autosid peale seda olnud kull BMW 700 seeriat ja mingi lexsus vist ka. Aga see oli ikka üle kõige. Eks ma kiitsin ka takka, kuigi olin suht väsinud. Siis tüüp soovis õnne tegi kõva käepigistse ja ütles et sul on ikka kõva auto ma see peale et no sul ka ju päris kõva masin. Selle peale naeratas ja vastas. Et sinu auto ei pudene aga see G klass ikka laguneb kogu aeg. Ja siis lasi aplausiks tugeva signaali ja kadus mõirates sealt.
Jõin oma kohvi lõpuni ja jätkasin muiates sõitu edsi.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
Kuus ja G on mõlemad tase omaette.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
|