Postitused: 355
Teemad: 33
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
Nimelt jäid pimedaks kõik keskkonsoolis olevate lülitite valgustid...ehk siis pirnid. Samamoodi ka külgmiste ja keskmise õhsuunaja rullikutes olevad pirnid.
Et kuskohast need pirnid oma toite saavad? Kaitsmed vaatasin üle,need terved kõik.
Probleem tekkis,kui vahetasin ära pliidinuppude pirnid.
Ikkagi Inimene.
Mis sest,et Muhulane.
Suiti lastakse maale...enamus ajast merel :)
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(02-04-2011, 10:32 AM)Muhulane Kirjutas: Nimelt jäid pimedaks kõik keskkonsoolis olevate lülitite valgustid...ehk siis pirnid. Samamoodi ka külgmiste ja keskmise õhsuunaja rullikutes olevad pirnid.
Et kuskohast need pirnid oma toite saavad? Kaitsmed vaatasin üle,need terved kõik.
Probleem tekkis,kui vahetasin ära pliidinuppude pirnid.
Kellade taga on punane kaitse. See näeb välja, nagu märgutule pirn, kuid on punane. See võis läbi minna...
Kusagil oli pilt kah, kuid hetkel ei leidnud.
Postitused: 355
Teemad: 33
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
(02-04-2011, 10:35 AM)v6sa Kirjutas: (02-04-2011, 10:32 AM)Muhulane Kirjutas: Nimelt jäid pimedaks kõik keskkonsoolis olevate lülitite valgustid...ehk siis pirnid. Samamoodi ka külgmiste ja keskmise õhsuunaja rullikutes olevad pirnid.
Et kuskohast need pirnid oma toite saavad? Kaitsmed vaatasin üle,need terved kõik.
Probleem tekkis,kui vahetasin ära pliidinuppude pirnid.
Kellade taga on punane kaitse. See näeb välja, nagu märgutule pirn, kuid on punane. See võis läbi minna...
Kusagil oli pilt kah, kuid hetkel ei leidnud.
Kellaplokk välja võtta?
Või saab ka altpoolt ligi?
Ikkagi Inimene.
Mis sest,et Muhulane.
Suiti lastakse maale...enamus ajast merel :)
Postitused: 355
Teemad: 33
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
See mure siis murtud. Oligi kaitsme viga. Ja kaitse asub kellaploki taga,trükiplaadi küljes,spidomeetrist vasakul. Silmapaistvalt punane jubin.
Ikkagi Inimene.
Mis sest,et Muhulane.
Suiti lastakse maale...enamus ajast merel :)
Postitused: 36
Teemad: 5
Liitus: Jan 2011
Maine:
0
Mul juhtus tänasest sama asi, kogu konsool on pime, nupud ja spidokaplokk ise ka. Kuidas spidoplokk kätte tuleb?
Postitused: 355
Teemad: 33
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
(04-04-2011, 07:58 PM)juhanp Kirjutas: Mul juhtus tänasest sama asi, kogu konsool on pime, nupud ja spidokaplokk ise ka. Kuidas spidoplokk kätte tuleb?
Spidokaploki lihtsalt tõmbad välja...pole sel kruvisid ega muid takistusi va.spidokatross ja juhtmed.
Spidokavalgustus saab minuteada mujalt toite,sest mul see töötas...ainult kosoolinupud olid pimedad.
Ikkagi Inimene.
Mis sest,et Muhulane.
Suiti lastakse maale...enamus ajast merel :)
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Kui kõik on pime on tõenäoliselt süüdi reostaat, mille rajad ära kuluvad. Kruti seda edasi tagasi, mingis asendis peax ta töötama.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 36
Teemad: 5
Liitus: Jan 2011
Maine:
0
Kustkohast seda kaitset osta saab? Silber autos pakuti selle hinnaks 38 eurot mis on veidi ulmeline ühe kaitsme eest.
Postitused: 355
Teemad: 33
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
(11-04-2011, 01:05 PM)juhanp Kirjutas: Kustkohast seda kaitset osta saab? Silber autos pakuti selle hinnaks 38 eurot mis on veidi ulmeline ühe kaitsme eest.
Mina remontisin vana ära...panin vaskjuhtme peene kiu kaitsmele ümber ja siiani pole probleeme olnud.
Ikkagi Inimene.
Mis sest,et Muhulane.
Suiti lastakse maale...enamus ajast merel :)
Postitused: 362
Teemad: 62
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
Minul hiljuti oli sama teema. Veaks oli hoopis see ,et kõik pirnid oli läbi läinud.
Spidoplokis sellist kaitset mul ei olnud. Küll aga selgus , et spidoploki sees olid pirnide ymbert valguse suunajad ära sulanud.
Asendasin need mingide led elementidega. Effekt jäi hea. Kuna valgus jäi veidi liiga ere siis jätsin need dioodid läbi reguleerimis nupu ja ylejäänd nupuvalgused jm. otse. Minumeelest sai hea.
Oomipoes maksavad sellised paar cm pikad led ribad (tagant kleepiv) mingi 1eur .(pikkus 2cm ja m66tudelt sobivad täpselt nende plastikust valguse suunjate asemele.)
Soovitaks panna soevalge , kuna külmvalge mis mina panin hakkab pimedas veidi silmadele.
Tahtsin ainult kysida , kuidas selle spidoploki tagant trossi lahti saab? Minu käsi sinna vahele ei lähe. Kutsusin naise ja peale pikka surumist 6nnestus tema käsi sinna vahele suruda . Siis sai lahti.
Kas kuidagi ilma naiseta ei saa ?
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
See tross toast läbi ei tulnud ja põhjamati väljaviskamise abil rohkem liikumisruumi ei teki?
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Postitused: 102
Teemad: 5
Liitus: Mar 2010
Maine:
1
Just, matt välja, siis pedaalide juurest tross klambritagant lahti... ja kui vaja, siis veidi kannatab veel juurde sikutada- vähemalt nii on minul koguaeg õnnestunud!
Postitused: 89
Teemad: 15
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Hullud "teadlased" (elektrikud) .....
Kui asendate mingit pirni, mis on läbi põlenud .... asendage see õige võimsusega pirni vastu.
Sest valgusesuunajad sulavad ja reostaat sulab ka tänu sellele, et kasutate ODAVAID ja VALE võimusega (võimsamaid) pirne. Õigeid pirne saab Mercedese keskusest.
Võin eksida komakohtadega. Tehase poolt on määratud 0.4w pirn. Selle asmele pannakse odav 0.5w pirn. Ja sealt need sulamise ja reostaadi jamad pihta hakkavadki....
Apsik
-----------------
E300DT W124 (1992) 108kw 12v turbodiisel
E250T S124 (1992) 83kw 24v diisel
Postitused: 355
Teemad: 33
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
(11-04-2011, 06:05 PM)apsik Kirjutas: Hullud "teadlased" (elektrikud) .....
Kui asendate mingit pirni, mis on läbi põlenud .... asendage see õige võimsusega pirni vastu.
Sest valgusesuunajad sulavad ja reostaat sulab ka tänu sellele, et kasutate ODAVAID ja VALE võimusega (võimsamaid) pirne. Õigeid pirne saab Mercedese keskusest.
Võin eksida komakohtadega. Tehase poolt on määratud 0.4w pirn. Selle asmele pannakse odav 0.5w pirn. Ja sealt need sulamise ja reostaadi jamad pihta hakkavadki....
Jätaks selle nagu autoomaniku enda otsustada,et kuhu,mida ja millise võimsusega paneb. Sest kõik asjad tuleb ikka omal nahal järgi proovida.
Ikkagi Inimene.
Mis sest,et Muhulane.
Suiti lastakse maale...enamus ajast merel :)
Postitused: 4,736
Teemad: 194
Liitus: Sep 2007
Maine:
7
panin endale vanade pirni vastu valged dioodid ! panen homme pildid ka !
Postitused: 36
Teemad: 5
Liitus: Jan 2011
Maine:
0
Nii, minul on hoopis suurem probleem. Mitte ükski armatuuri tuli ei põle, ei kellade plokil, ei armatuuris ega el.akende tõstukite juures. Kelladeploki kaitse oli terve, kontrollisin üle testeriga ning proovisin ka kõik kaitsmed üle kapoti alt. Üks pirn oli kellade plokis läbi. vahetasin selle ka välja kuid siiani ükski pirn ei põle. Kuhu see vool kaduda sai täiesti lambist?
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
(12-04-2011, 07:27 PM)juhanp Kirjutas: Nii, minul on hoopis suurem probleem. Mitte ükski armatuuri tuli ei põle, ei kellade plokil, ei armatuuris ega el.akende tõstukite juures. Kelladeploki kaitse oli terve, kontrollisin üle testeriga ning proovisin ka kõik kaitsmed üle kapoti alt. Üks pirn oli kellade plokis läbi. vahetasin selle ka välja kuid siiani ükski pirn ei põle. Kuhu see vool kaduda sai täiesti lambist? Tutvu el. skeemidega http://www.benzworld.org/forums/w124-e-c...-14-a.html
Postitused: 36
Teemad: 5
Liitus: Jan 2011
Maine:
0
(12-04-2011, 08:59 PM)hannes_s Kirjutas: (12-04-2011, 07:27 PM)juhanp Kirjutas: Nii, minul on hoopis suurem probleem. Mitte ükski armatuuri tuli ei põle, ei kellade plokil, ei armatuuris ega el.akende tõstukite juures. Kelladeploki kaitse oli terve, kontrollisin üle testeriga ning proovisin ka kõik kaitsmed üle kapoti alt. Üks pirn oli kellade plokis läbi. vahetasin selle ka välja kuid siiani ükski pirn ei põle. Kuhu see vool kaduda sai täiesti lambist? Tutvu el. skeemidega http://www.benzworld.org/forums/w124-e-c...-14-a.html
Aitäh, aga pole eriti pädev el. skeemi lugeja
Postitused: 89
Teemad: 15
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
(12-04-2011, 09:44 PM)juhanp Kirjutas: (12-04-2011, 08:59 PM)hannes_s Kirjutas: (12-04-2011, 07:27 PM)juhanp Kirjutas: Nii, minul on hoopis suurem probleem. Mitte ükski armatuuri tuli ei põle, ei kellade plokil, ei armatuuris ega el.akende tõstukite juures. Kelladeploki kaitse oli terve, kontrollisin üle testeriga ning proovisin ka kõik kaitsmed üle kapoti alt. Üks pirn oli kellade plokis läbi. vahetasin selle ka välja kuid siiani ükski pirn ei põle. Kuhu see vool kaduda sai täiesti lambist? Tutvu el. skeemidega http://www.benzworld.org/forums/w124-e-c...-14-a.html
Aitäh, aga pole eriti pädev el. skeemi lugeja
99% on reostaat on peetis/sulanud ......
Apsik
-----------------
E300DT W124 (1992) 108kw 12v turbodiisel
E250T S124 (1992) 83kw 24v diisel
|