Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(26-02-2011, 02:01 PM)rasmus.kuusemets Kirjutas: ...
probleem selline, et kast ei vaheta 3ndalt käigult 4.ndale. kohalt läheb minema, 3as läheb sisse ja siis on kõik. 80km
/h läheb välja ja selle juures pöörded mingi 5000rpm ja sellega kõik.
...
Alustame õige algusest... Mis mootor autol on?
Kas see viga oli ka enne esimest "remonti"? Kas see algas äkki? Kas esimesel kolmel käigul toimetab KD ootuspäraselt?
Njah, meite säästukal on 1. KDga 40, 2. ~70, 3. 105 km/h. Kiirliftil olid vist vastavalt ~60, 90 ja 140? Tõsi, need mõlemad on 124-d (mis peaks olema ~ võrreldavad 201ga).
Postitused: 157
Teemad: 23
Liitus: Aug 2009
Maine:
1
autol 2.0 87kw mootor, enne remonti oli ka nagu midagi, vahest tõesti ei tahtnud käikuvahetada neljandale, alles kilomeeter peale kiirenduse algus läks neljas sisse. Aga siis mõtlesin, et õli vana ja nagu artiklitest lugesin õli ju mängib suurt rolli ja see hetk nagu mehaanilist viga ei arvanud.
kuid kick down töötas küll, käik läks alla kui ikka pedaal põhja vajutada. (viimati, ehk see hetk kui mul mootor otsad andis sügisel, siis oli ka kick down mängus, möödusin rekkast)
Postitused: 157
Teemad: 23
Liitus: Aug 2009
Maine:
1
03-03-2011, 03:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-03-2011, 03:12 PM ja muutjaks oli rasmus.kuusemets.)
no nii. sai siis täna hommikul lammutatud. hüdroplokk tuppa ja siis uuritud ja puuritud.
katki ei olnud midagi, vähemalt ei tundunud, kuid puudu oli üks vedru, mis ühe pulgakese ümber käib.
otsisin siis sobiliku vedru ja kast tagasi kokku. tulemust veel ei tea, sest paak on bensiinist kuiv
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Otsisid sobiliku vedru? Et nagu panid mingi suvalise sinna? Seal ei pruugigi vedru olla, sest hüdroplokid on läbi aega de päris tugevalt muutunud ja seetõttu ei aita ainult ÜKS universaalne skeem.
Ise vedru pannes? Tjah, ei tah ennustada, kuid minaei paneks neid vedrusid ise sinna sisse, sest vedru karakteristik (pikkus ja k arv) peab päris õigeolema, et asi korralikult tööle hakkaks. Kogu mäng käib survetega ja vedru mõjutab juhtrõhkusid.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 157
Teemad: 23
Liitus: Aug 2009
Maine:
1
nii, asi ei mõjunud. tegelt mõjus ainult vastupidi mu ootsustele. kadusid käigud, kohalt sõidab ära (ja ka tagumine käik on olemas), kuid siis järgmist käiku pole, lihtsalt kadus vedu ära. juusiis see vedru ei ole õige tugevusega.
igatahses sai taas laiali võetud. peab mõtlema ja jooniseid uurima veelkord.
Küll ükskorda ma selle raibe tööle saan, kui ei saa viin kuusakoski ja ostan fiati.
Postitused: 157
Teemad: 23
Liitus: Aug 2009
Maine:
1
nii edu. kui eilset ei arvesta, siis toimund on nii palju, et ku ennem ei lülitunud 4jas käik üldse siis täna oli nii.
kohalt läks ära normaalselt, ja rahulikult kiirendades,( pedaal ei olnud põhjas) kolmas lülitus sisse umbes 3000rpmi juures ja siis kiirendas kuni 70km/h pöörded olid 4000rpm (samade pöörete juures kiirendust emnam ei olnud). kuid kui pedaali põhja vajutasin jätkus kiirendus kuni toimus käiguvahetus, kuid vedu ei olnud.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
(04-03-2011, 09:18 PM)rasmus.kuusemets Kirjutas: jätkus kiirendus kuni toimus käiguvahetus, kuid vedu ei olnud.
Kahjuks ei saa aru sellest lausest
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 157
Teemad: 23
Liitus: Aug 2009
Maine:
1
nii kolmandaga oli käik olemas, kuid kui neljas läks sisse siis kadus igasugune vedu ära.
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Lugedes neid postitusi jõuad sellega nagunii kuusakoskisse. Vii parem R129 juurde ja siis saad mõned ööd magada ja siis ka sõita nii et vahetab käike ilusti. Tean neid ise aretamis küll.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
05-03-2011, 06:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-03-2011, 06:18 PM ja muutjaks oli R129.)
I käik B2 ja F (ainult pidurdades) + (kui kang on B või nr 2 asendis siis pannakse ka K2 kinni - tugevduseks)
II käik B1 B2
III Käik K1 B2
IV käik K1 K2
Tagurpidi B3 F+K2
Tee ise järeldus mis kolvi täitmine sul häiritud on.
See vedru asjandus on K1 shut off valve.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Leidsin garaažis sobrades selle jupi koos vedruga. Mul seda vaja pole kuid ei usu, et ainult see sinu autot vaevab.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 157
Teemad: 23
Liitus: Aug 2009
Maine:
1
nii, siiani pole saanud kasti korda ja ka targad mehed ei oska midagi kosta, kuna võimalusi liiga palju.
Sellest ka mu järgmine küsimus, mis käigukastid sobivad kusagilt jäi silma, et kõik mis "mootori koodi vahemikku" mahuvad.
kuna ma neid koode ei tea, siis küsin otse:
1) mis kastid siis lähevad,
2) kas w124 omad lähevad, ja kas kõik automaadid või ainult reas 4jaste omad???
3) kas lähevad ainult bensukate omad või lähevad ka dislade omad???
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Tuntud, et seda vedrujuppi sa ei taha, aga siiamaani kõlgub ta mul auto tuhatoosis.
Mis puutub käigukasti sobivusse, siis vanadel kasitdel on mootori kinnitus ja hooratta dimensioonid minuteada erinevad. Sisu on neil kasitdel kõigil praktiliselt sama.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 157
Teemad: 23
Liitus: Aug 2009
Maine:
1
tead vist jah seda vedru ei ole vaja, sest kõik kellekäes uurinud pakuvad hoopis muid vigu, alates hüdromuhvist ja ma ei tea milleni välja. nii, et hakata seda vedru asja katsetama on lihtsalt aja ja raha võimalik raiskamine. ma ei taha sama viga teha nagu ma mootoriga tegin.
oli küll tore seda kasti 4korda laiali võtta ja siis jälle kokku panna (1päeva jooksul) aga aitab, lihtsam kusagil kast osta nagu varem soovitatud siin teemas. aga tänud sulle pakkumast.
aga seda sobivuse asja tahaks ikka uurida, sest olen siin lammutustesse kirjutanud ja ega otseselt 190ele ei ole pakkuda kasti. kuna ma kusagilt välismaa foorumist nagu lugesin siis 124 oma peaks minema aga kas kõik või ainult mingid teatud.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
07-04-2011, 10:25 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-04-2011, 10:25 AM ja muutjaks oli R129.)
Ma ei saa aru kus sa käinud oled kui hüdromuhvi viga pakutakse. Väga lihtne tuleb ära mõõta kas kast õlisurveid peab. Selleks on vaja üdroplokk alt ära võtta ja sealt avadest kuhu kasti õli juhitakse õhk peale lasta. Kui see toimib, siis on selge et tihendid peavad. Edasi vaataks kindlasti ka koormuse vooliku ning pedaali asendi trossi üle, võibolla mõõdaks ka töörõhu ja modulaarõhu üle. Kui kõik need asjad on korras, siis prooviks mingi teise auto hüdroplokki alla.
See omalooming vedrude vahetusel ja ma ei tea mis kõik muu on tõesti PUHAS ajaraisk. Selles kastis toimub kõik survetega. Kujuta nüüd ette, et paned mingi pastaka vedru, mis on 20 % jäigem (vedru K arv). See tähendab, et näiteks kiiruse "signaal" on kasti jaoks kogu aeg 20 % vale. võid arvata mis toimuma hakkab või ei toimu. Sama lugu on ka siis, kui kuskil hüdroplokis on lubatust suurem leke (mis ka ilmselt sinu autol on). Näiteks kasti jaoks on koormus kogu aeg 50 % madalam. Vajutad gaasi põhja kuid kast saab aru, et ainult poole peale on pressitud.
Ja selle vedru võin küll 0 krooniga ära anda.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
No ma ei pannudki väga palju mööda.........
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
|