Postitused: 99
Teemad: 26
Liitus: May 2010
Maine:
0
Kuidas aru saada kas keti(pinguti) lagin? vahel peale seismist külmkäivitusel tuleb imelik klõbina hääl mootorist...mitte alati...ei tea mis too olla võib?omanik väitis, et peale õli vahetust tekkis kui täissyndi 5w40 sisse pani.
Kas see pinguti vahetamine on suur ja kallis töö?
Autoks 400sel w140
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
Kui enne oli poolsünt 10w 40 ja selle asemel pandi täissünt 5w 40 ning hakkas külmalt lagisema pakuksin hoopis hüdrotõukureid lagistajaks.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Postitused: 99
Teemad: 26
Liitus: May 2010
Maine:
0
(03-03-2011, 11:35 PM)ReinGSM Kirjutas: Kui enne oli poolsünt 10w 40 ja selle asemel pandi täissünt 5w 40 ning hakkas külmalt lagisema pakuksin hoopis hüdrotõukureid lagistajaks.
praegu siin foorumit uurides mõtlesin veel, et viga võib rihmapingutis olla...arvasin enne, et rihmapinguti hakkab vaid diislitel lagisema!?
aga tõukurite hääl...olen seda kuulnud aga see on teistmoodi tiksumine?vist
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
tõukurite hääl on jah tiksumist meenutav
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Neid hääli jah üle neti väga ei kirjelda.
Ma ei ole konkreetselt kursis, kuidas M119 puhul rihmapingutus on lahendatud, aga näiteks M104`l, mis on sama ajastu mootor, on pinguti amort, mille puksid ära väsivad (kumm saab otsa) ja siis hakkab lagistama/põristama nagu vanakooli diislid. Aitab kui teha pronkspuksid (olen neid lugematu arvu teinud).
Ketiajami hääl on ikka selline kõrisev/ragisev.
Hüdrotõukurid klõgisevad.
Postitused: 393
Teemad: 42
Liitus: Dec 2005
Maine:
3
(03-03-2011, 11:38 PM)500sel Kirjutas: (03-03-2011, 11:35 PM)ReinGSM Kirjutas: Kui enne oli poolsünt 10w 40 ja selle asemel pandi täissünt 5w 40 ning hakkas külmalt lagisema pakuksin hoopis hüdrotõukureid lagistajaks.
praegu siin foorumit uurides mõtlesin veel, et viga võib rihmapingutis olla...arvasin enne, et rihmapinguti hakkab vaid diislitel lagisema!?
aga tõukurite hääl...olen seda kuulnud aga see on teistmoodi tiksumine?vist täna avastasin enda 3,2B mootoril, mis tekitas imeliku kriginat ja raginat mootoris.Oligi rihmaamort,ise arvasin juba,et kett või ketitald läbi ,et tühikäigur miski imelik hääl on.Vaata igaksjuhuks see amort üle.
Postitused: 616
Teemad: 41
Liitus: Aug 2010
Maine:
2
Sama jama oli 3.2 ga. Sarnast plaginat mis pöörete tõusmisel kadus,tegi pump.
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
(11-08-2011, 10:22 PM)MBw140 Kirjutas: selline hääl? http://www.youtube.com/watch?v=eSdOOhrZ_IE mis sellevastu aitaks? Kontrolli lamerihma amorti. Kui puksid läbi, võib anda sarnast laginat.
Postitused: 115
Teemad: 55
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
Ok proovin siis kas rihma maha võttes hääl kaob...aga tundub nagu ei tule mitte eest rihma juurest vaid vasakultpoolt mootori seest.
Aga see pump? mis pump? mitte veepump? õlipump? mis sellevastu aitaks?
Ise tegin mootori sisepesu ainega ja uus täissünt õli-ei aidanud. Üks ennustab, et sõrm, teine, et saale hoopis...
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
(11-08-2011, 11:03 PM)MBw140 Kirjutas: Ok proovin siis kas rihma maha võttes hääl kaob...aga tundub nagu ei tule mitte eest rihma juurest vaid vasakultpoolt mootori seest.
Aga see pump? mis pump? mitte veepump? õlipump? mis sellevastu aitaks?
Ise tegin mootori sisepesu ainega ja uus täissünt õli-ei aidanud. Üks ennustab, et sõrm, teine, et saale hoopis... Ma pole päris kindel, kas vigase amordi puhul kuulamisel rihma mahavõtmine aitab, pigem (rihm peal) puutoikaga rihmaamordile surve peale anda ja kuulata, kas heli muutub. Minu auto (2,2 bensiin) tegi sarnast häält, mis vigase amordi vahetamisega kadus, tundus ka, et midagi mootori küljes teeb häält.
Postitused: 616
Teemad: 41
Liitus: Aug 2010
Maine:
2
(11-08-2011, 11:03 PM)MBw140 Kirjutas: Ok proovin siis kas rihma maha võttes hääl kaob...aga tundub nagu ei tule mitte eest rihma juurest vaid vasakultpoolt mootori seest.
Aga see pump? mis pump? mitte veepump? õlipump? mis sellevastu aitaks?
Ise tegin mootori sisepesu ainega ja uus täissünt õli-ei aidanud. Üks ennustab, et sõrm, teine, et saale hoopis... Secondary air pump, asub vasakul all.
Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
(11-08-2011, 11:03 PM)MBw140 Kirjutas: Ok proovin siis kas rihma maha võttes hääl kaob...aga tundub nagu ei tule mitte eest rihma juurest vaid vasakultpoolt mootori seest.
Aga see pump? mis pump? mitte veepump? õlipump? mis sellevastu aitaks?
Ise tegin mootori sisepesu ainega ja uus täissünt õli-ei aidanud. Üks ennustab, et sõrm, teine, et saale hoopis...
Saaled ja sõrmed jätaks kõrvale.
Metall soojenedes teatavasti paisub, ja reeglina siis saale kolks kaob.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kui rihma maha võtad, kaovad kõik rihmaga ringiaetavad ja häälitsevad süüdlased korraga. Selles mõttes on rihmaga parem - saad ükshaaval kuulata.
Kett peaks pidevalt lagisema. Rihmapinguti lagin sõltub pööretest. Ma olen märganud, et amordile piisab häälitsemiseks imeväikesest lõtkust. Kui mootori töötamisel amort nähtavalt vibreerib, tasub kahtlustada. Korras ja tihe amort liigub edasi ja tagasi üsna sujuva käiguga, mitte ei värise.
Miks süüdistad ajameid ja mitte mõnda hüdrotõukurit?
Postitused: 374
Teemad: 25
Liitus: May 2007
Maine:
3
mul ka tegi algul niisugust häält, nüüd olen vahetanud, torud, mis juhivad õli ühe nuka juurest teise juurde, tulemus 0, täna vahetasin hüdrotõukurid, tulemus 0.
Hetkel ei tööta 5 silinder, seda näitas ka diagnostika, arvatavasti järgmine samm mul kaan maha või uus mootor.
|