21-01-2011, 12:23 PM
Hästi, tegelen asjaga ning kui midagi ilmneb siis kirjutan.
MÜÜDUD, LUKKU: Mercedes-Benz E300 diesel 100kW, W124 - eastpak
|
21-01-2011, 12:23 PM
Hästi, tegelen asjaga ning kui midagi ilmneb siis kirjutan.
25-01-2011, 10:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-02-2011, 07:50 PM ja muutjaks oli eastpak.)
(21-01-2011, 10:51 AM)atss Kirjutas: Kui käima paned külmast peast siis tuleb ka tagant sinist suitsu? Mul w124-l oli eelmine talv sama kala, et lonkas. Pihustid sai üle käidud. Üks pihusti ots oli ära. Sai see vahetatud ja surved paika ajatud. Peale seda käib ütlaselt. Praegu w201-l sama jama et lonkab külmast peast. Peaks laskma need ka üle teha. Pihustite maha kiskumiseks on vaja 27 pikka padrunit. Endal seda pole ja sellepärast on ühel seisval mootoril pihustid maha kiskumata. Ei tule sinist suitsu tagant ega tahma. Tänaseks on saadud aeg mootori vaatluseks veebruaris. Huvitaks küsida, et mida diagnostika on suuteline sellise aastaarvuga autost näitama? Kas hõõgküünalde tööd, pihustite efektiivsust ja surveid silindrites näitab ka või on ikkagi küünlad ja pihustid vaja kõik maha võtta ja eraldi kontrollida? Kuradima kallis lõbu...kardan. Kuhukanti diagnostika hinnad jäävad? Kuna masinal esineb probleem ainult külma mootoriga, siis kas diagnostika tuleks teha külma mootoriga või sooja mootoriga on sel vahet?
26-01-2011, 12:00 AM
Höögküünla mitte kuumenemine nii pikalt mõju ei tohiks avaldada, vähemalt vanemal R6 diislil mitte, a krt neid 24-klapiliste eripärasid tea...
Kusagilt kakuks nagu õhku vahele, tseki kütusetorude ühenduskohti ning kõiksugu tihendeid, teinekord on sellega probleem lahendatud.
setud sõitsid seciga
26-01-2011, 12:15 AM
mõnusalt tuttav hääl aga mul teeb seda häält (sõltuvalt kui miinuses õhk on) paar sekundit või väga külmaga sureb korra ka välja ja uuesti käivitades jälle mõned sekundid ja siis pöörded jäävad rahulikult 600 juurde. ja kui siin juba kohvipaksupealt ennustamiseks läks siis mina arvan, et üks küünal nõrk või läbi.
13-02-2011, 04:50 PM
Vahepeal vahetatud uus geneka rihm(Continental Contitech), mootoriõli(Gulf 10W-40) ja õlifilter. Mootori asjus ei jõudnudki inspekteerima hakata, sest veebruari algul hakkas imekombel mootor külmalt käivitades kohe ühtlase häälega käima ning ka rappumist ei esinenud, seda siiamaani igakord külmalt käivitades. Loodetavasti asi jääbki nii.
Pakase ilmaga
09-03-2011, 08:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-03-2011, 07:21 PM ja muutjaks oli eastpak.)
Tänaseks värvitud esistange. Kuna oli vajadus veepumba rullik vahetada, siis pidin ka ventika eest ära võtma. Ventika kuuskant oli muidugi üle juba kellegi poolt keeratud... egas midagi, võtsin radika maha, torx võtmega sain ventika poldi lahti. Peale radika eemaldamist oli ees mõnusalt palju ruumi, siis lisaks veepumba rullikule vahetasin ka pinguti rulliku ära. Paigaldasin ka uue geneka rihma jälle, sest veepumba rullik oli olemasolevast väiksem, kui originaalmõõt on rihmal 2080, siis nüüd panin 2050. Seoses kevade lähenemisega panin alla toll suuremad veljed.
Peale pesu paar pilti:
23-04-2011, 05:21 PM
Peale hiljutise vahatamise ei olegi muud teinud kui diislit sisse valanud ja sõitu nautinud.
23-04-2011, 06:23 PM
Väga sile 4 Ainuke pisiasi et mina oleks ette kas orig. kollased suunad jätnud vöi siis ka külgsuunad valgete vastu vahetanud et tekiks ühtne tervik.
24-04-2011, 06:30 AM
Ilus sile sadakakskendneli
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
26-04-2011, 08:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-04-2011, 08:25 PM ja muutjaks oli eastpak.)
7 kuud on nüüdseks auto ostupäevast möödas, oli väga mõnus masin, minu teine W124. Esimene diiselauto...kuigi ei ole suur diislifänn kunagi olnud, siis otsustasin ikkagi proovida, proovitud...tulevikus enam diiselliikurit ei osta, jään bensuka peale.
Täna sai müüdud masin viiekümnendates härrasele, kes temast edaspidi lubas hoolt kanda, sellega on minu suhted antud autoga nüüdseks läbi! Oli hea Mercedes-Benz, mõtlen mis liikuri järgmiseks soetan, võimalik, et jätkan MB-ga kuna juba 3 tükki olnud ja väga südamelähedaseks saanud. Teistele Mersuomanikele soovin edaspidiseks ikka edu ja terveid autosid! |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|