Teema hinnang:
  • 7Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W123 200 [77'-] canyondrift
Kuidas on Teknorot või Febi toodangu poolt välja lastavate varuosade vastupidavus sellel masinal?
Kuna minu rooliotsad ja ilmselt ka sarniirid ei kannata enam erilist kriitikat, siis tuleb need ära vahetada, acar'ist on võimalik neid jubinaid saada küllaltki hea hinnaga, aga ma mõtlen endamisi, et kas see hind ehk liiga hea pole?
Igaks juhuks astun ka oma murega läbi kohalikust autopoest ja vaatan hinda ka siin. Oli mul küll 2 autot, aga rooli otsadel on enamvähem kõigil juba käega tuntav loks sees ja kattekummid on katki. Sarniiridest mäletan ainult, et kontrollinud otseselt pole, aga kardan et ka neil on kattekummid otsakorral.

http://acar.ee/index.php?p=6&mod=tooted&...5&m3=19814
http://acar.ee/index.php?p=6&mod=tooted&...&t5=&pos=2

Ja kui homme ilm või midagi vingerpussi ei mängi siis lõunast pakin auto kokku
[Pilt: 080483871d96b2.jpg]
Ja läinud ta ongi, pika meelitamise peale ikka hakkas asi liikuma.
Läks Võru Trans. hoovi värvikambrisse, sealt saan ta loodetavasti millalgi järgmise nädala sees kätte.
Vägev, oled väga suure töö ära teinud. Ootan pilte juba värvitud autost!

Indrek
Voh, täna on hea päev!
[Pilt: 080678539109f5.jpg]
[Pilt: 08067854377c33.jpg]
[Pilt: 080678549fa2ac.jpg]
[Pilt: 080678553a1935.jpg]
[Pilt: 080678557a63a8.jpg]
[Pilt: 080678561ae4b0.jpg]
[Pilt: 080678565248f9.jpg]
[Pilt: 0806785692605d.jpg]

Maalri töö on hea, 115 eurooplase kohta päris hea töö. Üks koht on natuke jooksma saanud, tagumise aknaposti üleminek katusele. Selle saan poleerimisega välja ilmselt kunagi.
Auto kodus, ootan juba nädalavahetust, kunas garaaži saab kütma minna ja seda masinat praadima hakata.
NICE!ThumbsupThumbsup
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Juhtusin siin allapoole kerides kogemata ühele su postitusele, milles uurid erinevate b osade kohta. Omast kogemusest võin öelda järgmist:

Probleem on üldjuhul nende osade puhul ainult määrde vähesuses/puudumises munaka seest. Seega osta mida tahad, puuri alla kattepleki sisse 5mm auk, keermesta ära ja keera poest ostetud määrdenippel(tavotinippel) sisse. Seejärel võta määrde(tavoti)prits ja löö munakas määret täis...

Üldjuhul aga on nii, et - Lemförder = originaalosa lähedane kvaliteet
Moog = normaalse kvaliteediga B osa
Sidem = keelatud!!! osta, kuna kvaliteet väga väga kehv

Aga - Taevas on sinine, hele-helesinine. Pildil nägin ratastel taevast

Väga viisakas töö igaljuhul...
Päris julge värvivalik. Kindlat meelt säilitada see old-timer vöimalikult originaalinaSmile Ja tore et keegi üldse neid tänapäeval veel taastada viitsib-tihti pole isegi ühtegi auto24 üleval.
Tõesti kena näeb välja. Sirvisin just esimesi lehekülgi siin teemas -- oled vähem kui aastaga ainult makroflexi najal koos püsinud asjast korraliku auto teinud. Väga tubli saavutus.

Vaatan, et uste alumistes äärtes ja karpidel ei ole liistu kinnitamise jaoks auke, kas jääd selle juurde, et uste alumisi liiste ei tulegi või teed augud enne paigaldamist? Kui autoga talvel sõitma plaanid hakata, siis peaks ilmselt ukse alumise ääre ikkagi võimalikult tihedaks saama, et sealt mingit sodi ukse alumise serva vahele ei tuleks.

PS. Mul peaks ühe istme jagu sinist riiet/kunstnahka üle olema. Kui Sul seda vaja peaks minema, siis loovutan selle hea meelega.


Indrek
Need liistud istuvad täiesti küljes, nii karbi peal kui uste alaäärtes. Kahjuks minu puhul kruvidega. Ukse alaäärt on keevitatud, pahteldatud ja järele aidatud. Ainukesed augud mis olid, olid juhiuksel ja liist seisis üleval vaid 1 tüübli ja mutriga. Kuna mul tüübleid pole, siis jäin selle kasuks, et auk sisse ja kruvi läbi. See töö sai kõvasti enne värvimist tehtud juba. Ühtegi auku enam teha ei tohi, kui seda just hiljem katta ei saa või midagi säärast. Enne värvi käisin ka noaga kõik ülejäänud mulgud üle kuhu miski minema peaks, sellega loodan et on kõik korras ja liistud lähevad külge vaevadeta.

Kui see sinine kunstnahk on sama tooniga ja sama mustriga nagu minule kuuluvad detailid, siis ei ütleks tõesti ära sellest nahast. See oleks väga hea, emale jälle tööd juurde.
Täna hakkas mind huvitama ka selline tumesinine vaip nagu mul autos on. Kuna mul ei olnud meeles, et ka tagaakna paneelil olid ovaalkõlarite jaoks augud tehtud, siis ma tahaks neid ka ära katta. Mul on korralik paneel iseenesest olemas, aga too on beezi sisu oma ja ei lähe tooni poolest külge.

Tõsiselt otsin taga esimesi uksepolstreid, keskelt veluuriga, ehk siis vanema tüübi omi. Kadaka lammutuses olid vaid tekstiiliga. Samas on ka puudus plastdetailide järele, mis asuvad juhi ja kõrvalistuja jalgade juures. Plastikud mis katavad ära ukse juures asuvad põsed.

Täna oli hirmus pesupäev. Garaaž soe, lootes et värv nii paremini kuivab, kütsin ligi 30C tuppa ja sorteerisin sisudetailid kõik erinevatesse hunnikutesse, mis lähevad pessu, mis lähevad kohe külge, jupid mida vaja ei ole ning jupid mis tahavad plastmassi töötlemisvahendit. Ulst'i black chrome hakkas maru huvitama.
Praeguseks on pestud ja küüritud mõlemad esiistmed, kõik vaibad ja keskkonsool. Veel mõni detail, uksepolstrid ja siis võib ka selle töö lõppenuks lugeda. Minu autos oli imelikus koguses vilti, küll ühe, küll teise paksusega.

Nüüd tuleb hakata kõiki asju meelde tuletama, kuidas ja mis kuhu käis. Saab paras pusle olema küll, aga saame hakkama.

Väike ostulist on ka kujunenud: 3 purki ML kereõli, rooliotsad, alumised sarniirid, jupike vaipa, mingit nahahooldusvahendit, plastiku hooldusvahendit. Hetkel rohkem pähe ei turgata, küll töökäigus selgub mis juurde vaja on. Kummdetaile on ka vaja töödelga millegiga.
Mis mögin see klaaside vahel selline plastiliin oli originaalis? On seda vaja? Klaasid ootavad külge panemist ja puhastust.
Lõpuks ometi sai pika tööpäeva teha Icon_razz

Väike mure ka, värvijad ja targad, mida teha kui leiad värvi alt õhumulli? Millegi teravaga läbi torgata ja õhk välja lasta või jätta nii? Mull on umbes mõni mm läbimõõdust, otse vaadates märkamatu, kõrvalt pinnapealset uurides tuli välja. Ilmselt jäi mingi halb värv alla.
Maalrit julgen küll soovitada, kõik asjad mis ei pidavat värvi alla minema olid ilusti kinni kaetud, ilma minu ütlemata isegi. Mees tunneb ja teab oma tööd. Kui ise eeltööd korralikult ära teha, siis saab väga bueno. Poetan numbri ka igaksjuhuks: Andres - 5264611 Võru
[Pilt: 08073000934edb.jpg]
[Pilt: 080730013954e2.jpg]
[Pilt: 080730021e7df7.jpg]
[Pilt: 080730029e377f.jpg]
[Pilt: 0807300438bfbf.jpg]
Neid plaste oleks vaja:
[Pilt: 08073006197c4c.jpg]

http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/s...=17&seek=0
Täna tegelesin natuke stangedega. Harutasin üleliigse küljest ära ja vaatepilt kõige rõõmustavam polnud. Juba enne oli näha kuidas tee mõjub kroomile ja väikesed rohelised vase oksiidi täpid näha on. Kummiliiste hoidvad kinnitused esistangel olid hoopis halvas seisus, otsustasin need uued teha, mis ei tohiks raske ülesanne olla, kui plekki natuke lõigata ja keevitada.
Et oksiidist ja sellest kõige hullemast lahti saada võtsin oma viltkäia jälle välja ja andsin aga pastale kuuma, sai silmale teravam küll.
Tagastange nii hull ei olegi, see sai ka kergelt üle krõbistatud ja tagakülg tahab veel töötlemist ja siis mingisuguse määrdeainega määrimist, teen seda ilmselt kurikuulsa kahurimäärdega, mida enne suve sai soetatud ligi 9kg.
Sisu poolest, väike tolmuimeja kuur ja vaibadetailid on puhtad. Jääb üle käia ja vaadata kunstahksed jupid ja neid puhastada.

[Pilt: 080768683d5e5d.jpg]
[Pilt: 080768693ea874.jpg]
[Pilt: 080768701b904f.jpg]
[Pilt: 08076873348329.jpg]
[Pilt: 080768765ea436.jpg]
[Pilt: 080828395340bc.jpg]
[Pilt: 080828407c6460.jpg]
[Pilt: 08082840905c4c.jpg]

3 Purki DinitrolML'i ja 1 kerehermeetiku pott, kunagi sai ka ostetud TurtleWax'i mingi spray plastmassi puhastusvahend, niiet sellele saab ka kriipsu peale tõmmata.
Klaasi vahele käib üks Würthi toode, glass sealant või midagi sellist, 350ml purgis.
Rooliotsad saabuvad reedeks, tootja kohaselt mitte kõige hullemad.
Jälle midagi juures ja Mercedes-Benz välimus hakkab järjest rohkem esile tulema.
Ees on nii taga kui ka esiklaas. Tänu abivalmile vanaisale, kes olenemata tuisust ja tormist sõitis ~40km ja tahtis appi tulla, et klaasidega mässata. Ette me nad, muidugi koos ka vanaema abiga saime. Klaaside juures palju raskusi polnud õnneks, ainuke asi et tagaklaasi tihend oli juba parajalt habras, aga seeest parem kui see mis sellel sinisel juba küljes oli. Tihendit nööriga tõmmates lõhkus kohati tihendi ära ja lõpptöö läks juba kruvikeerajaga mässamiseks. Liistudega ka igavene jama, esiakna liistud nagu tavaks ikka, kõverad õige natukene. Vähemalt istuvad nad omas randis ja palju ei vingerda. Vanaisa oli ka nii tubli, et käis minu eest ära Würth'i poes ja tõi tihendi vahele käivat möga. Seda lasin ka akende vahele ja oletan, et nüüd sai hea. (kes tahab, seda jäi ka üle ~2/3 purgist)
Praegu on auto pakkude peal. Põhjuseks kereõlituse protsess. 3 purki sai kohe täpselt valitud, kaks ja pool läks auto uurete ja aukude täitmiseks ning ülejäänuga vaatan, mis välisosadega saama hakkab. Stangede taha saab seda jne.
Kokku said lastud uste sisenurgad, uksepostid, tagapõll, koopaservad (seest), pagasiluuk, esimesed poolraadmid, karbid, vedrupakud jne.
Las nüüd kuivatab nädala ja siis panen logarid alla ja alustan tõsisemalt kokku ladumist. Vähemalt nüüd saab armatuuri sisse tõsta ja ustega ka enam takistusi pole.

[Pilt: 080980743458a8.jpg]
[Pilt: 080980761f151d.jpg]
[Pilt: 080980797c8dd0.jpg]
Ma nüüd ei saa aru! Kas klaasid panid ette koos vanaemaga või vanaisaga? Vanaisa sõitis ja vanaema abiga panid klaasid?
(30-01-2011, 08:46 PM)väikemees Kirjutas: Ma nüüd ei saa aru! Kas klaasid panid ette koos vanaemaga või vanaisaga? Vanaisa sõitis ja vanaema abiga panid klaasid?
Võis tõesti segane tunduda.
Igatahes, vanaisa sõitis, pani klaasid ette ja vanaema viskas ka vahepeal käe külge, ehk siis aitas peale suruda kui nurgast nööri oli vaja vedada.
Vanaema on mul varemgi sellist tööd teinud, nende kunagine AZLK oli umbes samamoodi üles ehitatud nagu minu auto, ainult ilma keevituseta ja korraliku värvimiseta. Seal panid vanavanemad kahekesi nädala ajaga auto kokku.
Laepolstri oleks vist enne pidanud tagaakna juurest kinni liimima? Kui ma õigesti mäletan, siis käis polstri äär aknatihendi alla, kattes aknaaugu pleki välimist külge otsapidi. Hiljem võib seda üpris raske paika ajada olla, samas võibolla on mingi nipp mida ma ei tea.

Parimatega,
Indrek
(31-01-2011, 06:06 PM)ulst Kirjutas: Laepolstri oleks vist enne pidanud tagaakna juurest kinni liimima? Kui ma õigesti mäletan, siis käis polstri äär aknatihendi alla, kattes aknaaugu pleki välimist külge otsapidi. Hiljem võib seda üpris raske paika ajada olla, samas võibolla on mingi nipp mida ma ei tea.

Parimatega,
Indrek
Vot täpselt, vist on küll nii, et laepolstri pidi enne klaasi külge panemist sinna panema, aga korraga ei tulnud asi meelde miskipärast. Harjunud juba selle lotendava asjaga.
Samas oleks see takistanud kõvasti tihendi randi peale tõmbamist, kuna nöör ei oleks enam nii hästi libisenud ja ma usun et oleks ka laepolstri serva ära lõhkunud. Proovin selle tasapisi sinna vahele ajada.
Filmidest ja säärastest, isegi sellel Würth'i purgi peal on pilt, kus klaasitihend läheb enne ja klaas järgi, kuidas selline asi toimima peaks?

Rooliotstega hakkab igavene kamm pihta, kohalik varuosapood suudab mulle ainult välimisi pakkuda ja sisemisi kuskilt ei leidnud. Nüüd üritan neid ise netist otsida. Ehk läheb õnneks.

Sama teema on ka rehvidega. Rehvid, need mis praegu all on, taga vallaid, ees mingid suvalised. Suvalised talverehvid enam erilist kriitikat ei kannata, klotsi järel ainult ~3mm ja kahtlen ülevaatuse läbitavuses. Seega otsin ka neid, parajas heas mõõdus selle auto jaoks.
Vallaid on aga heas korras, jäägilt 7-6mm ja täitsa roogitavad, aga isiklikult loobun nendest. Kellel huvi, võtke ühendust.
(31-01-2011, 06:47 PM)canyondrift Kirjutas:
(31-01-2011, 06:06 PM)ulst Kirjutas:


Rooliotstega hakkab igavene kamm pihta, kohalik varuosapood suudab mulle ainult välimisi pakkuda ja sisemisi kuskilt ei leidnud. Nüüd üritan neid ise netist otsida. Ehk läheb õnneks.

www.autoosad.ee sealt olen ostnud kõik alusvankri osad , kestnud siiani 60 000km. Kettad, klotsid,puksid,amordid,rooliotsad jne kokku läks 5000 krooni ja tuuakse koju kätte.
(31-01-2011, 06:54 PM)kalacompany Kirjutas: www.autoosad.ee sealt olen ostnud kõik alusvankri osad , kestnud siiani 60 000km. Kettad, klotsid,puksid,amordid,rooliotsad jne kokku läks 5000 krooni ja tuuakse koju kätte.
Suurimad tänud linki jagamast, rooliotsad tellitud Thumbsup
Huvitav, kaua neil kohale toimetamise aeg on?
(31-01-2011, 07:46 PM)canyondrift Kirjutas:
(31-01-2011, 06:54 PM)kalacompany Kirjutas: www.autoosad.ee sealt olen ostnud kõik alusvankri osad , kestnud siiani 60 000km. Kettad, klotsid,puksid,amordid,rooliotsad jne kokku läks 5000 krooni ja tuuakse koju kätte.
Suurimad tänud linki jagamast, rooliotsad tellitud Thumbsup
Huvitav, kaua neil kohale toimetamise aeg on?

Saadavad ELS transaga, oleneb millal tellisid, kuid üle kahe päeva ei tohiks minna.
(31-01-2011, 08:10 PM)kaido Kirjutas:
(31-01-2011, 07:46 PM)canyondrift Kirjutas:
(31-01-2011, 06:54 PM)kalacompany Kirjutas: www.autoosad.ee sealt olen ostnud kõik alusvankri osad , kestnud siiani 60 000km. Kettad, klotsid,puksid,amordid,rooliotsad jne kokku läks 5000 krooni ja tuuakse koju kätte.
Suurimad tänud linki jagamast, rooliotsad tellitud Thumbsup
Huvitav, kaua neil kohale toimetamise aeg on?

Saadavad ELS transaga, oleneb millal tellisid, kuid üle kahe päeva ei tohiks minna.

Minule tõi aastaidtagasi kodanik asjad ise koju see oli neil algusaegadel. Hommikul tellisin õhtul olid asjad olemas.

Muideks on mul selliseid siniseid detaile ja kogu terve sinine sisu olemas. Istmete vedrud juba rännanud taastajate kätte kuid riidekatted alles ja plastikud samuti. Kodanik merslane sai juhiistme verdrupaki ja ütles, et sama hea kui uusTongue

Ma ei luba midagi täna homme aga kui lattu satun siis vaatan üle mida on pakkuda.


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 280CE -W123 - Kuldar Kuldar 176 174,926 18-04-2021, 10:11 AM
Viimane postitus: Kuldar
  Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S siim_sipsaka 79 75,610 21-07-2020, 06:00 PM
Viimane postitus: siim_sipsaka
  W211 E320 - canyondrift canyondrift 35 21,933 01-07-2020, 04:25 PM
Viimane postitus: ignar
  MB W210 E300 97' canyondrift canyondrift 57 54,089 11-03-2018, 11:07 PM
Viimane postitus: herki
  Minu Mercedes-Benz 230E, 1983, W123 ZE_KA 27 31,967 14-04-2013, 10:27 PM
Viimane postitus: Karl
  Minu 240d;´82 a;w123 vaatamind 14 12,936 05-11-2011, 12:35 PM
Viimane postitus: vaatamind
  Minu W123 merslane 5 7,305 03-06-2009, 01:30 PM
Viimane postitus: merslane
  MB, E 200, w124, 1994a HotPapa 10 10,376 18-10-2008, 06:47 AM
Viimane postitus: HotPapa
  MB, C 200 Kompressor, 2000, W203 rakk 3 4,884 17-09-2008, 12:21 PM
Viimane postitus: rakk
  Minu 200d, 1977, W123 110aab 6 9,305 14-05-2007, 10:12 AM
Viimane postitus: nordrainbow



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne