Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz 300E 1988, w124 - Lahekas
#41
Ei saanud nädalavahetusel autoga tegeledes eriti targemaks. Võtsin parema esimese vedru alt ära, ning seal alumise murdunud tüki ära (see oli mingi 4 cm pikk) ja panin vedru alla tagasi. Kogu see töö võttis mul vist mingi 5 tundi, sest esimest korda mässasin tõmmitsatega ja üldse vedru ära võtmisega. Muidugi ma tegin seal oma elu ka koguaeg raskemaks, et vedrut ära saada ja tagasi panna. Seetõttu ei jõudnud ma enam näppida pidureid ega nii. Vilisevad teised ikka aeg ajalt, aga no küll ma jõuan nende kallale ka. Piduripedaal nüüd nägusid teinud ei ole (ptü-ptü-ptü Eusa_whistle), aga seda asja ära unustada ei tohi!
E55 AMG
Vasta
#42
Mis õli oleks kõige parem sellesse mootorisse kallata? Hetkel on sees tavaline mineraal, kuid addinoli oil-search annab poolsündi selle auto jaoks. Kas mineraalilt poolsündile üleminekuga on vaja mootor läbi ka pesta vms? Või mingeid muid tegevusi ette võtma? Ja mis see õli kogus siis täpselt selles vanakooli 3.0 mootoris on? Autodata viskab 6.0, addinol 6.5 jne. Samuti tahaks teada palju jahutusvedeliku mahub.
E55 AMG
Vasta
#43
Oman sama mootoriga isendit juba 4 aastat, soovitan soojalt vähemalt poolsünti kasutada näit. viskoossus 10W40 .Ise eelistan Valvoline,head määrimis omadused,hoiab ja peseb mootorit tunduvalt paremini. Enne vahetust võiks mootori eelnevalt igaks juhuks läbi pesta(vähemalt mina olen seda teinud).Peale 10 000km on minu 300E mootori õli veidi tumedam kui algupärane.
Kui vana õli välja lased siis peale suuremat väljavoolu keera filter lahti,sealt saab lisa õhku ja võib lisaks välja voolata pihu täis õli.kui kannatust on siis ootad kuni ühtegi tilka enam välja ei valgu seejärel filtri koht puhastada,uus peale ,karteri polt kinni ja uus õli sisse,vahel kontrolli taset arvestades ,et filtrisse läheb samuti väike kogus.
Endal sama tegu ootab ees ja ise ostsin 6 L ,täna ehk jõuangi ette võtta.
Jahutussüsteemis ringleb 9 L !
Vasta
#44
Masinal oli jahutussüsteemi ringluses üks lohv otsast veidi katkine, seetõttu otsustasin seda vahetama hakata. Tegemist siis kummitoruga, mis jookseb radika ülemisest osast termostaadi korpusesse. Ostsin uue lohvi, kiskusin vana maha ja panin uue asemele, kuid... nimelt just sealt radika poolsest otsast hakkas see vaikselt vahelt välja lekkima. Lohv on korralik, radika poolne "isane" ots ka korralik, toru kinnitusklamber täitsa tutikas. Lekib vaikselt, piiskade kaupa, just siis kui mootor töötab ja surve sees. Kas kellelgi on äkki mingeid geniaalseid ideid, kuidas see leke peatada?


Pidurid sain nüüd vilevabaks. Nimelt oli parema tagumise suporti üks töösilinder täiesti kinni roostetanud. Sai seda kangi, roostesurma ning pedaali vajutamisega pool tundi töödeldud.. ja vilisemine kadus.
E55 AMG
Vasta
#45
Pole ammu siia enam midagi kirjutanud, kuid..

Nüüdseks sain ka jagu mootori käivitamiseprobleemist. Süüdlaseks sattus ülepingerelee. Algul sai proovitud vahetada gaasiklapiandurit, õhukulugeja küljes erinevaid vidinaid, uut aju ja tühikäigumootorit. Ei aidanud miski. Viimane variant oligi Andrese poolt ülepingerelee. Tal küll täpselt samasugust anda polnud, seega külge läks C klassi (W202) oma. Auto popsas käima ja jäi ka käima. Tühikäigupöörded 1000 ligidal, D või R sees 600-700 kandis. Nüüd läheb külmal hommikul masin käima ja ka jääb käima - mis oli minu põhieesmärk.

Augustis sai tehtud õlivahetus, kuid praeguse läbisõidu juures tuleb järgmine juba kas detsembris või jaanuaris - päris kiiresti on kilometraaži kogunud.
Talvekummideks said Good Yeari lamellid.
Varsti peaks ka kätte võtma ja kastiõli ära vahetama, kuid tudengil tuleb selle asja jaoks ennem natuke raha kõrvale panna, et see õli ära osta...
E55 AMG
Vasta
#46
Seoses järsult ilmunud talvega, avastasin, et veojõukontroll ei tee oma tööd. Leidsin klubist küll Tauni Mõtsi kirjutatud juhendi, kuidas sellele kontrolli teha jne, kuid täna ei õnnestunud sellel teel küll midagi avastada. Proovin millalgi uuesti. Muidu täitsa tore masin talvel, läheb hästi soojaks ja on mõnus olla selles autos, kui väljas on külm. Kuigi terve päeva linnavahel paarutades, seistes tühikäigul tiksuda lastes ja natuke lõbupärast libistades sain kütusekulu veidi üle 20 liitri sajale. Kuid eks see tule nooruse uljusest ja esimesest korralikust lumest. Täna Tallinna sõites oli maanteel küttekulu omal kohal jälle tagasi ja kõik normaalne. Oleks siiski pidanud veidi rohkem talvekummidesse investeerima, sest hetkel all olevad good yeari lamellid ei taha kohe mitte ilma veojõukontrollita kohalt hästi ära minna. Kuid kärab selle talve ära küll Eusa_whistle
E55 AMG
Vasta
#47
Sul on ju sedaan - seal ei aita ka HP7, ikka kaabib. Eriti selle kolmese abiga...Icon_twisted Ning kaapsama kipub ka universaali all - ikkagi tagavedu ning suhteliselt võimas mootor.

Kui vana/kulunud lamell Sul on? Minu CVC3 oma 5 mm mustri ja 2 talve kogemusega (konkreetsed rehvid siisEusa_whistle) pole küll kurtmist väärt - sissejäämiseks peab ennast ikka mingisse auku parkima esiratastega.

Oot, Sul ei tohiks veojõukontrolli olla, vaid plokkdiffer. Kas ei kaabi mõlemaga? Õli ikka on paagis?
Vasta
#48
Kummid on aasta vanad, muster jääb ka nii 4-5 mm kanti. Ega lumes rahulikult minnes veavad läbi väga hästi. Kuid nigu natuke gaasiga natuke rohkem aidata, hakkab suss ringi käima. Samamoodi ka lumel, mille all puhas kiilakas.

Ma vist väljendasin end siis valesti, kuid pidasin silmas ASD-d, mille kolmnurgake ka vilgub armatuuris. Kuid nagu ma aru sain, mõjutab ka eelpoole vahetatud ülepingerelee tema tööd.
Aga minuteada kraabivad ikka mõlemad tõesti korraga, pole nagu probleemi olnud, et üks ratas käib ringi ainult. Igaks juhuks läheks vaataks sinna paagi sisse, kas seal õli on.

Ja Võsa, ehk oskad sa öelda, kas koduste vahenditega on võimalik ka tühikäigupöördeid ise sättida? On nad nimelt 1000, aga võiksid veidi madalamad olla. Muidu tundub nagu mootor tahaks lendu tõusta tühikäigul.
E55 AMG
Vasta
#49
Mis õli ASD paaki juurde valada? Tase on miinimumis. Mingit täpsemat marki oleks vaja..
E55 AMG
Vasta
#50
Hüdraulikapaagis käib ZH-M, kuid sinna kannatab edukalt valada ka ATFi (ka see on hüdrovedelik).

Mida Sa mõtled tühikäigupöörete seadmise all? Kõrva järgi ei saa midagi teha. Gaasianalüsaator valetab kole palju. Seada saad KE-Jetti korrektsioonivoolu tugevuse järgi, kuid selle mõõtmiseks on vaja vahejuhtmeid (ja üksjagu kogemust). Äkki wdb240 on nõus Sind aitama...

Oled kindel, et probleemiks pole mõni lekkiv voolik või tuksis elektrikomponent? Või juba "seati"Retard
Vasta
#51
Ei ma pole kindel, et kõik korras on. Lihtsalt peale ülepingerelee vahetust on tühikäik selline. Ei tahaks eriti kasti ka tappa. A jumal teab, võib olla ongi varem seda näpitud, kui vigase relee pärast pöörded madalad olid...

Aga ATFi õli võin valada segamini sellega, mis seal sees praegu on?
E55 AMG
Vasta
#52
Mina olen valanud segi. Pole täheldanud, et sellest mingit suuremat kahju oleks sündinud. Kuigi praegu on nii Säästukas kui SELlis ikka värske ZH-M sees. Aga kiirlifti läks küll mingi odav ATF.

Õige oleks sinna muidugi valada ZH-Mi, olles eelnevalt süsteemi tühjendanud ja läbi loputanud... 2 liitriga saab nivoosüsteemist uue õli kätte, pelga ASD mahtu ei oska ennustada. Liitrike vast ikka...
Vasta
#53
Külmade ilmadega otsustas kast hakata külmalt libistama 2->3 vahetades. Peab ilmselt õlivahetuse esimese asjana korda saatma. Valvoline leht ütleb, et ATF Type D sisse panna. Lappasin siin küll paljusid kastiõli teemasid, kuid konkreetselt vanale 4-käigulisele ei leidnud. Samuti, mis oleks reaalne maht, mis sinna sisse läheb lihtsalt õli vahetades? Valvoline leht ütleb, et üle 7me liitri, a see ilmselt sel juhul, kui kast täiesti tühjaks õlist lasta. Muidugi niisama õli vahetades, kui kõike kätte ei saa, pole vist palju kasu ka?!
E55 AMG
Vasta
#54
Siis lappasid kehvastiDoubt

Üldiselt ei ole neljane kuigi kapriisne, kuid soovitan küsida R129-lt korraliku õli hinda - mina sain temalt viimati vajaliku MB-speciga kastiõli hinnaga, mis oluliselt ei erinenud kaubandusvõrgu heast DII-st. DII iseenesest on piisav, kuid täna on olemas paremaid vedelikkeThumbsup

Kasti minevat 4+ l, turbiini 2+ ja ülejäänud süsteemi kah 2. Läbipesule kulutati täiendavalt 2 l. Turbiini tühejnduskorgi leidmine on kõie tülikam tegevus selle töö juures.
Vasta
#55
Pole mõnda aega midagi kirjutanud siia, kuid nüüd uus probleem vajab lahendust. Külmade ilmadega hakkas toimuma nii, et töösoojalt mootoripöörded kergelt kõiguvad, tühikäik endiselt natuke liiga kõrgel (1000 kandis, kastist hakkab kahju). Samuti hakkasin arvutama kütusekulu, mis praeguste -1/+1 ilmadega on linnas 20 liitrit sajale. Kust otsast pihta hakkata probleemide lahendamisega? Või kelle poole pöörduda?
E55 AMG
Vasta
#56
lesven.ee
Vasta
#57
Lesvenit eelistaksin isegi, kuid romula Andres ütles, et neil ei pidavat olema võimalik korralikku diagnostikat teha nii vanale W124le. Et software puudus vms. Muidugi ma pole ise kohapeal küsimas käinud...
E55 AMG
Vasta
#58
(09-03-2011, 12:55 PM)Lahekas Kirjutas: ...
Et software puudus vms.
...

Vattafakk?Icon_eek Mis ajast on KE-Jeti diagnoosimiseks vaja erisofti? Eriteadmisi ja eriti suurt viitsimist, seda küll.Nod

Lesven, Hortauto, neid kohti on veel, kes kohe KE-Jeti peale koomasse ei lange ja mingist uuest softist jahuma ei hakka...
Vasta
#59
Ärge mind süüdistage, kuulasin "saunanaiste" jutte. Aga lootsin just, et ehk peaks ise kuskil rida hakkama ajama, enne kui kuhugi teenindusse lennata. Kuigi käin ilmselt Lesvenist läbi, küsin sealt nõu ja kui ei ole abi, viin auto sinna.
E55 AMG
Vasta
#60
Nii, sain nüüd lõpuks koolist rohkem puhkust. Eilse ja tänase sain rahulikult suures soojas garaažis oma autoga tegeleda. Paar nädalat tagasi sai samas kohas kiiruga reede õhtul õli ära vahetatud. Nüüd siis palju rohkem aega auto jaoks ja natuke põhjalikum tegemine. Esiteks sai ajutiselt tehtud natuke värviparandusi, kuni ilmad soojaks ja kuivaks lähevad. Siis ootavad seda autot juba tõsised keretööd. Valge auto ja rooste ei sobi kohe mitte üldse kokku... Lisaks sai lõpuks ära kistud need sinised-mustad istmekatted. Alt tuli välja ilus hall riidest sisu. Juhiiste on küll katki nurgast ja pepualune natuke must, kuid need on järgmised kõrvaldatavad vead.
Eile (neljapäeval) võtsime veel sõbraga ühe esimese vedru alt ära, sest oli tol tükk ära murdunud ja polnud altpoolt vastu silda ilusti omas pesas. Sai ära võetud ja tagasi korralikult pessa pandud - see ka ajutine, sest uued vedrud peab kindlasti panema.
Pilte ka:
[Pilt: 48562-Foto-0014.jpg]
[Pilt: 66958-Foto-0015.jpg]
Ja sisu:
[Pilt: 32369-Foto-0016.jpg]
Pildid tehtud telefoniga, seepärast ka veidi kehva kvaliteediga.
E55 AMG
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 79 90,945 Eile, 12:35 PM
Viimane postitus: kodutu
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 22 3,245 24-09-2024, 10:20 PM
Viimane postitus: Manifesto
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 295 299,349 23-09-2024, 09:11 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 101,468 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,238 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 33 29,875 22-07-2024, 07:26 PM
Viimane postitus: inc13
  Mercedes-Benz SLK350, 2005, R171 - Kalla Kalla 4 636 21-05-2024, 12:50 PM
Viimane postitus: Kalla
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 4,878 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 496 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 1,297 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne