15-11-2010, 01:50 PM
Tean jah, et Penta on AMG, lihtsalt sarnane sellele.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
W123 200 [77'-] canyondrift
|
15-11-2010, 01:50 PM
Tean jah, et Penta on AMG, lihtsalt sarnane sellele.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
15-11-2010, 04:19 PM
Hmm, joonlaua viskasin peale, oli äärest ääreni 8" a ju seda siis mõõdetakse mingit teist vahepidi.
18-11-2010, 08:18 PM
Peas on kummitanud mind paras mõte, et ma pole oma spidomeetri valgustusega siiamaani rahul. Võtsin siis kätte ja tegin asja täiesti ümber. Nüüd on valgustamas ikka 2 LED'i kumbagi poolt, aga erinevus on selles et nad on otse tabloodele suunatud. Siratab mis hirmus, ma usun et reostaat kulub marjaks ära. Sellega on siis umbes nagu kõik, kui järjekord jõuab sisu komplekteerimise kätte hakkan sättima selle süsteemi pooluseid, kummalt poolt vool tuleb ja kummale poole läheb. Siis saab üle kontrollida kõik funktsioonid ja valgustused, et kõik oleks ikka õige.
Ma nüüd ei mäleta, kas ma kirjutasin siia juba, et ma võtsin korraks ka paagi maha mingi mõni nädalavahetus tagasi. Eesmärgiks, kui kunagi peaks tekkima huvi helisüsteemi paigaldamisele, siis et paak kumisema ja loksuma ei hakkaks panin sellele ka kuuma ja plökerdasin ta matiga kokku. Samas lahkasin ka rahulolematust, et miks mul armaturi blokis kütte näidiku tühjenemise tuluke ei põle, isegi kui paak tühi on. Võtsin siis lahti ja ennäe, terve anduri alumine osa oli umbes nagu diisli ja tolmu ja liiva ja ma ei te mille segu täis pluss veel peale oli üks maru õrn traat mis seal sees jookseb otsad andnud. No selge, võtsin kätte, vaatasin vaurosakoodi, sain järelduse et bensaka oma on täpselt sama ja see ka peale läks. Nüüd siratab juba pikemat aega punane tuluke õiges kohas, iseasi et 7l kütet paagis on. Testin ära millise koguse peal põlema läheb ja kas ka õigesti näitab. Idee on ka teha sisustus omapärasemaks. Kui antud mersul on kasutatud vistist zebrano puitlahendust, milleks peaks olema pähklipuu, siis mina tahan minna tammepuidu peale. Hakkan ka inimsilma petma ja puitsisuga lollitama, ehk siis võtan kätte ja teen plastikdetailid puiduks, spooniga. Ma ei tea veel päris täpselt kuidas see välja hakkab nägema, aga juppe on kõiki X2 niiet proovida ju saab. Kui juba armaturi ümber olevad liistud on plaanis puidust teha, siis mulle ehk lubati käigukangi nupp puidust teha ja miks mitte ka hetkelised plastikud ära katta mingi huvitava asjaga. Aga küsimus ka siia juurde, kes mööbli või millegiga tegeleb, et tammepuud niiöelda naturaalselt värvida saab seda leotada äädika ja raudkäsna lahuses, mis teeb tammepuu mustaks. Aga kuidas antud lahendus mõjub liimile/plastikule? Tõmbab äädika haisu juurde või laseb liim lahti? Esivõre tuletati mulle jälle meelde, tuleb sellega tegelema hakata kui monumendiga ja selle auto alustalaga. Võtta kätte ja korda teha liistude hoidjad ja üle poleerida liistud, eks siis näha ole. Läheb ka teise varuvarjandi tegemiseks, mille peale peaks tulema hobuseraud. Taasuudisteni
18-11-2010, 09:56 PM
Tammepuu on huvitav idee
Keegi tegi siin foorumis oma 126 puu liistud heledad ja tulemus oli päris huvitav.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn www.lesven.ee
21-11-2010, 09:28 PM
Nädalavahetus jälle möödas, tehtud... Vähe, vähem kui tahaksin
Jõudsin üle käia ka parema poole liivapaberiga, matistasin kõik ära mis ka ette jäi. Katusele olid ühed imelikud mullikesed tekkinud värvi sisse, all mingi valge krunt ja sea all veel originaal helesinine. Imelikult olid asjad enamvähem kõik ühe koha peal ja mul ei jäänud muud üle kui nad lihtsalt välja lihvida. Huvitav, kas alla jäi mingitsorti halb värv või oli sealt puhastamata jäänud Igatahes tunnike või rohkemgi katmist ja küljed on nüüdsest kivikaitstud. Sai igale pinnale kaks kihti ühest purgist. Katsin uste alumise triibuni, ümberringi, esitiivad, rattakoobaste ääred ja küljekarbid.
21-11-2010, 10:00 PM
Sellise valgusega kellaplokk näeb küll tore välja, kuid pimedas segab nägemist. Proovitud.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
21-11-2010, 10:11 PM
(21-11-2010, 10:00 PM)Laur Kirjutas: Sellise valgusega kellaplokk näeb küll tore välja, kuid pimedas segab nägemist. Proovitud.Seda ma kaalusin tükk aega, et kas ma jätan nad sellised või mitte. Alati on võimalus takistid ära vahetada või mõni juurde lisada, saab valgust vähemaks. Aga tegelikult panustan ma reostaadi peale mis mersul origiaalis on. See peaks ju seda valgust reguleerima. Ja kui see katki on siis LED'idele ei ole seda reostaati eriti võimast vaja.
21-11-2010, 11:00 PM
Mis sul originaal valgustusega siis juhtus et nende dioodidega vana masinat rikud. See küll minu arvamus aga minule need dioodid vana masina puhul üldse ei istu. Mul üks vana tuttav kodukandis suurest igavusest ka tinutab ja joodab neid dioode oma autol tuledesse ja kuhu iganes aga annab ja siis kirub ja vannub et politsei teda kogu aeg kimbutab. Ma ei tea kui originaali lähedaseks sa oma autot püüad restuareerida aga ära sina nende dioodidega liiale mine. Sellekohapealt on lauril õigus see valgus hakkab sind pimedas sõites koledasti häirima ka.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
22-11-2010, 09:24 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-11-2010, 09:26 AM ja muutjaks oli V@hh.)
Ega mulle kah see dioodide värk meeldi aga no ega minule autot ehitata, kui inimesele endale meeldib, las teeb.
Pmst on lood sellised et originaalreostaadiga dioodide valgustugvevuse reguleerimist tööle ei saagi, kuna see reostaat on arvestatud hõõglampide voolutarbele. Dioodide voolutarve võrreldes hõõglampidega on olematu ja seetõttu ei teki ka reostaadil tarvilikku pingelangu. Praktikas kukub siis välja nii et keera regulaatorit kuidas tahad aga valgustustugevus ei muutu, kui siis väga väikesel määral. Dioodide puhul sobiks regulaatoriks potentsiomeeter mis juhiks dioodide toiteahelasse lülitatud türistori, kuid see on juba ühe teise foorumi teema.
27-11-2010, 09:31 PM
Kui mul kunagi 190 oli, siis sai pandud ukselinkide valgustus (nagu on W211). Kokku 4 led pirni, kõik paraleelühendusega ja kõigi 4 ledi tarvis üks ühine takisti. Sel juhul toimis reguleerimine vähemalt minu endisel autol kenasti.
27-11-2010, 11:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-11-2010, 11:55 PM ja muutjaks oli canyondrift.)
(22-11-2010, 09:24 AM)V@hh Kirjutas: Dioodide puhul sobiks regulaatoriks potentsiomeeter mis juhiks dioodide toiteahelasse lülitatud türistori, kuid see on juba ühe teise foorumi teema. Kuna mina asjast veel nii palju ei jaga, siis ehk selgitad lähemalt. Ma tean mis ülesannet täidab türistor, aga potekas (reostaat ju teisisõnu, või eksin?) Kui asja tööle ei saa nii nagu ma seda tahaksin, ehk reostaat ei tööta, siis teen asja ümber. Dioodid sellepärast, et hõõgpirn võtab parsjagu palju voolu ja kui dioodi õigesti kasutada, siis peab see parajalt kaua vastu. Võibolla on ka asi selles, et kui auto helesinine on, siis võiks valgus ka sellist meenutada. Kui selline lahendus tõesti reaalselt mind häirima hakkab, siis rändavad need pleksist suunajad tagasi omale kohale. Asi ikka tehtud nii, et kui ei meeldi, saab ära võtta.
28-11-2010, 12:10 AM
Kolm on küll selline reliikvia et dioodidega teda rünnata oleks kohatu. Ise pole veel selgusele jõudnud kas julgen oma 97.a CL-i numbritulesidki ledide vastu vahetada Igatahes originaal salongivalgus on selline mõnusalt sume.
LED-id ikka pigem lexuste jms uuemakooli teema.
19-12-2010, 08:42 PM
Ikka ei liigu asjad nii nagu nad peaksid liikuma, ikka ei ole mul kooli ja majapidamise valvamise kõrvalt aega, et mercedes ette võtta ja peale pritsida krunt. Auto on pakitud, klaasid, augud, enamus on kinni kaetud. Kui nüüd õnneks läheb, siis vaheaeg tuleb end tagant suruda ja rahad paika panna.
Klaas pidi jõudma sellel reedel ja järgmine nädal ehk kohal olema, seega, sellega on lood korras. Tänasest Tartus käigust on mul ette näidata kaks korralikku kandilist esituld, ainuke jama on see, et üks tuli on ühe auto küljest, teine jälle teise auto küljest. Reflektorid on neil mõlemil väga head, ei ole kahjustatud ega midagi. Vahe on selles ainult, et ühel on vaakumkontroll, teisel pole. Ühel on erinev pooltule kauss, teisel jälle teistsugune. Üldiselt olen sellise raha eest ostuga rahul, nüüd klaasid ära puhastada, tihendid ja asjad üle vaadata ning võib tuled ka juba pea et ette kruvida. Kunagi tegelesin ka esivõrega, mis mul täiesti meelest ära on läinud. Et mitte maksta üle 200,- uue esivõre sisu eest, siis võtsin kätte ja tegin vana korda. Vigaseks osutusid alumiinist lippe kinni hoidvad kõrvad, mis olid lihtsalt mingi paigalduse käigus irdunud. Minu kätte jõudes hoidis mõningaid lippe ainult kaablikinnitus. Kuna mul neid võresid õige mitu, siis ühe küljes lammutasin lippe kinni hoidvad kõrvad maha ja tegin nad kasutusse mineva võrega tuttavaks liimi vahendusel. Tulemusega olen rahul, nüüd tuleb ainult need natuke viga saanud kohad üle käia värviga ja ongi mul normaalne võre olemas. Lipid ka masina peal üle poleerida ja siis on kuldne.
20-12-2010, 01:27 PM
PS:
See tuli millel vaakum puudub on tõenäoliselt ise kokku kombunnitud mitmest. Kandiliste reflektoritega tuled olid originaalis kõik vaakumkorrektoriga.
20-12-2010, 04:57 PM
(20-12-2010, 01:27 PM)V@hh Kirjutas: PS:Tuli millel vaakumit pole näeb maru järelturu varuosana välja, isegi klaas on õrnemate soontega kui originaalil ja on näha et üks on sõitnud rohkem, teine vähem. Mul vasak esituli on olemas, kui see hetkeline ja olemasolev kokku lähevad, siis saab vaakumi ehk ümber tõsta ja klaasi ka teise panna, pärast on üks silm suurema valguslaiguga kui teine.
01-01-2011, 02:24 AM
Pidu, möll ja trall, kaksteist sööki ja neli jooki...
Mina möllu ei pane, pool nohusest ja paksust peast nuusutan nitrolahustit ja lendan pahtlisaarele. Hetkeolukord garaaži seinte vahel valitsemas järgmine: avastades siin järjekordsed paar muhku ja ühe lohu pidin jälle pahtliteema käima tõukama. Saatuslikuks sai parem tagumine uks, mille ukse hing veel natuke kolkida tahab et asi korralikult käiks ja lukusti tahab natuke voolimist saada, et uks korralikult ka kinni käiks. Parem tagatiib oli ka lohu alla jäänud, kohast kus ma arvasin et on nagunii sirge ja ei puutu, aga näet, paagiluugi alune oli luugi suhtes astmega ja lohk oli ikka. Vasak esitiib tahtis ka natuke tegemist jälle, peale natukest silumist. Igatahes on need silumised nüüdseks korras, sinnagi pritspahtel auga peale lastud ja näis, kui nüüd sirgeks ja siledaks lükkan, mis nägu plekk siis on ja kas saab auto halliks võõbata. Kätte sain ka oma esitule reflektorid, enamus värvi on juba eemaldatud, kõige keerulisemad kohad on veel jäänud ja nurgataguste puhastamisega võin nad uuesti tagasi saata, seekord siis loodame et kroomi. Käisin ka üks päev Tartus, tõin omale esiklaasi, mis on liivatäketeta ja kojameeste triipudeta. Maksis teine mulle üllatavalt odava hinna 645,- nagu ka limitexi veebilehel märgitult. Tahtsin küll CB klaasi, aga peale limitexi tülitamist tellimisega ei suutnud Poola tehas seda neile anda/teha kolme nädala jooksul, mil tellisin seda CB klaasi. CB oli tõesti puhas klaas sinise päiksesirmiga. Oleks stiilne ja abistav küll olnud, aga noh, läks siis nii. € on nüüd selline lugu, et kui õnneks läheb, siis vaheaja teine pool läheb masin treila peale ja 40km sõit Võrru võib alata, aga ikkagi juhul kui õnneks peaks minema. Värv on sisuliselt olemas, aga maalri palga kallal tuleb veel natuke vaeva näha. Kanttuled võtsin ka korraks lahti, uurisin teispoolsust, vaatasin kuidas vaakummembraanid istuvad jne, see järelturu vaakummembraan on natuke nõrgavõitu, pidin teise lahti võtma ja tagasi suruma, et asi vaakumit peaks, samamoodi oli ära oksüdeerunud ühest nurgast membraani tagasi tõukav vedru.
03-01-2011, 12:26 AM
Külmad ilmad ja tulevik sunnivad vana diiselautot mattuma langevasse lumme.Tahaksin leida rohtu antud teema korras, kuna minu mootor vajab ilmselgelt abivahendit, et iseseisvalt hästi käima minna + kes meist ei tahaks istuda enne planeeritud trippi sooja ja puhtasse autosse, millel on kohe võimalik teha roobiga väike õli segamise liigutus käigukastis ja tuld anda.
Kuna sõber natuke rohkem põhja pool kui eesti, rääkis et temal on selline asi olemas, maru hea asi ja sada muud värki. Pidavat tööbussil peal olema Webasto iseseisev küttepõleti. Mersudele on küll pakkuda ka neid elemente, mis käivad suure kuuskant võtmega keerates maha ja mootoriblokki, aga sellel on üks viga juures. Kui sõidan näiteks natuke kaugemale kui kodu või seisan näiteks pikka aega kuskil kortermaja ees, kust ma plokisoojendile voolu saan. Kipun ka selle Webasto ise põleva ja pumpava mõttega ühinema. Uurides siin saksamaa ebayd jääb nii mõnigi täiskomplektis kuskilt maha keeratud webasto plokk silma, eriti palju on just BMW omi ja liiguvad nad seal turul parema hinnaga kui meil siin, või ei ole ma lihtsalt seda põletit kuskil kohanud ja ongi nii hea asi, et keegi teda ära müüa ei taha. Mis jubinad Webasto süsteemi käivad? Ma saan aru, et on vaja leida kuskil põhja all koht selle iseseisva põleti jaoks, mis võtab paagist kütet ja ajab tosooli vahelduseks ringi, siis on vaja mingeid andureid ehk elektroonikablokki ja kella. Või siis kui keeruline on minu isendile sellise ahju paigaldamine? Torud saaks vedada põhimõtteliselt otse salongiradikasse ja midagi vahelt ära ei pea jätma. Või kui kellegil on näiteks ka W124'st põhja alt pilte, kus see kast all on, siis vaataks neid huviga.
03-01-2011, 12:42 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-01-2011, 12:44 AM ja muutjaks oli hents99.)
W124 ei tea, aga W126 Webasto asub kapoti all parema esitule taga paisupaagi kõrval.
Kogu süsteem ongi sealt näha. Midagi väga keerulist ei tohiks ühendamisel olla. Webastol endal on paras voolikute rägastik (termostaat jne) aga väljavõtteid on vist 3 ? Hetkel ei leia kohe head pilti, eks Google on ka abiks. Neid ahjusid peaks saada olema küll ja veel, keegi ei oska neid ilmselt kuulutada. Paljudel "kuutel" on nad peal, "neljadel" vähem. Minu 420SEL`i pealt võiks sulle ära ärida, aga ei taha väga komplektsust hävitada, niigi vähe lisasid. Mul muidu põleti ja pump toimib, keegi tarkpea on tagant paagi juurest kütuse kinni pigistanud, aga otseselt ei põe, sest talvel ei sõida. Edit: Äkki need 3 otsa on seepärast, et esimesena soojendatakse salong? siis mootori väike ring. ? Sest Webastol on mingi termostaat vahel. Mõte on ikkagi ju salong soojaks kütta ?
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
05-01-2011, 09:16 PM
No kurja, lumi ikka ei ole minu jaoks, on küll ilus aastaaeg, aga lund lükata ja teha rasket füüsilist tööd tihedamini kui suvel niiduki järel liugu lasta on hoopis teine tera asjal juures ning pead maja ka veel kütma.
Kurjaks ajab, kui asjad ei lähe nii nagu nad peaks. Eile istusin kodus, mõtlesin mis teha, raha nagu tulemas, kõik summad klapivad, no anname siis tuld, läksin valka ja tõin omale 4.2l helesinist värvi. Koodi järgi VW oma, originaali lihtsalt ei suudetud tuvastada (arvuti näitas hellblau ja kõik) Värv käes, siis on vaja ju kohe värvima minna, aga kuhu ma lähen enne kui mul täitekruntigi peal pole, pikk õhtu, koristasin garaaži ära ja peale läks 1,5kg täitekrunti, ööseks kuivama ja järgmine päev tuli lihvimisrohke. Kokku nühkisin seda autot ligi 6h ja järjest suure tule taga, sest kokku oli juba lepitud, et masin läheb garaažist minema ja treila peale. Aga terve see aeg kui ma lihvimistööd tegin sadas vähest lund, ligi 10cm juba maas ja ikka tuleb veel. Nende treilade ja bussidega on mul alati mingi kamm olnud. Esimene kord ei saanud kuidagi minema, üks häda, teine häda jne, teine kord kui doonorit tõime tõmbas paagi kinni ja täna tõmbas bussil käsipiduriklotsid peale ja tagatipuks nüüd jäime hoovi ette täpselt kinni ja tee mis tahad, edasi ka ei liigu. Tee kitsas, käru kuskile panna ei ole, bussil konksu ees ei ole, et ma välja saaks tõmmata, bussil ainult esivedu ja saan rehv. Nii me istusime seal, seniks kuni traktor tuli ja tee lahti tõukas. Oleks veel Mercedes-Benz treila peale ka saanud oleks päris jokk olnud, kaalub teine nina nii üles. Egas midagi, homme proovin jälle kui ilm öösel käru ei keera, saab lõpuks hakata tegelema tõsisema kokku ladumisega. Muideks tervelt aasta ja üks päev tagasi sai see auto toodud. Aeg ikka lendab küll ja tehtud on...
07-01-2011, 07:48 PM
Vahelduseks ka mõni pilt krundi all olekust.
Samas on ka kuueuuendus tehtud esitulede reflektoritele. |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Võimalikud seotud teemad... | |||||
Teema: | Autor | Vastuseid: | Vaatamisi: | Viimane postitus | |
MB 280CE -W123 - Kuldar | Kuldar | 176 | 174,943 |
18-04-2021, 10:11 AM Viimane postitus: Kuldar |
|
Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S | siim_sipsaka | 79 | 75,612 |
21-07-2020, 06:00 PM Viimane postitus: siim_sipsaka |
|
W211 E320 - canyondrift | canyondrift | 35 | 21,934 |
01-07-2020, 04:25 PM Viimane postitus: ignar |
|
MB W210 E300 97' canyondrift | canyondrift | 57 | 54,090 |
11-03-2018, 11:07 PM Viimane postitus: herki |
|
Minu Mercedes-Benz 230E, 1983, W123 | ZE_KA | 27 | 31,967 |
14-04-2013, 10:27 PM Viimane postitus: Karl |
|
Minu 240d;´82 a;w123 | vaatamind | 14 | 12,936 |
05-11-2011, 12:35 PM Viimane postitus: vaatamind |
|
Minu W123 | merslane | 5 | 7,305 |
03-06-2009, 01:30 PM Viimane postitus: merslane |
|
MB, E 200, w124, 1994a | HotPapa | 10 | 10,377 |
18-10-2008, 06:47 AM Viimane postitus: HotPapa |
|
MB, C 200 Kompressor, 2000, W203 | rakk | 3 | 4,884 |
17-09-2008, 12:21 PM Viimane postitus: rakk |
|
Minu 200d, 1977, W123 | 110aab | 6 | 9,306 |
14-05-2007, 10:12 AM Viimane postitus: nordrainbow |