Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Mark: Mercedes-Benz CL 500
Väljalaskeaasta: 1998
Läbisõit: 117 000 (Hoolduraamat, täis hooldusajalugu)
Võimsus: 235 KW
Käigukast: automaat
Värv: Hõbedane
Salong: Must Nappa nahk + kasepuu
Auto on müüdud Itaaliasse ja sealt otsaga siia rändanud.
Kehtiv hooldusraamat ja miski ei pane mind kahtlustama odomeetrinäidus.
Lisad: Puudu on sisemine salongi el.peegel;webasto;pardakompuuter;külmik ja (õnneks) ADS vedrustus.
Kõik muu on olemas: Tumenevad peeglid, Xenon-lühtrid, Parktronic, Speedtronic (kruis+limiter), el. ismted;rool;aknad;kardin;peatoed;klaasist-luuk jne.
Originaalarm + lisa.
Soft-close uksed + luuk (puldist avatav).
Bose heli + CD-box.
4xistmesoojendused on ka olemas, kuigi Itaallane
Kõik, mis peal on, kõik ka toimib.
Auto on originaalkonditooonis ja nn pedereerimatta.
Jõudis see auto minuni suhteliselt plaaniväliselt, ilmus müüki ja leigest huvist vaatamas käies jättis "oma jälje" ja ei suutnud lihtsalt ostmata jätta.
Mina sain ta omanikuks märtsi lõpus 2010, millal oli auto LS 104 000 km.
See tunne, kui "saad kätte" hoitud ja väga heas konditsioonis oleva isendi, millest õhkab igalt nurgalt seda, mida see auto sulle andma peab, on kirjeldamatu. Ja see võlus...Totaalselt.
Eriti sümpatiseeris värv, hõbedasena kohe mitte ei häiri need poole kapotini ulatuvad esituled.
Ja oma osa andis ka kasepuu, mis annab omapärasust kõvasti juurde.
Selle aja jooksul olen teinud:
Kõik vedelikud, mida vähegi vahetada annab
Kõik filtrid, mida vähegi vahetada annab
Küünlad ja pirnid (ka Xenon)
Esimesed stabikavarda puksid ning "kondid".
Leidsin talle ka orig. mõõdus AMG III-d (18"), kus peal 255/45/18 Falken rehvid.
Lisaks on olemas ka jooks 16" W220 originaalvelgi uute Nokia Hakapeliita 5-tega + suverehvidest ülejäänud 18" originaal C140 papud.
Värskelt enne mind on vahetatud ka amordi ring/aku/pidurikettad.
Veermik/mootor - ideaalses korras, isegi parima tahtmise või suure igavuse juures ei oska seal midagi peale hakata.
Vead:
Juhi ukse bassikõlar teeb lisahääli teatud sagedusel, uus on olemas aga ma pole väga süüvinud, kuidas polster maha käib, et seda vahetada.
Vasakule küljele on triip joostud, ilsmelt võtmega. Seda kardetavalt välja ei poleeri, ei jõudnud see suvi selle värvimisega tegeleda kahjuks.
Juhipoolsel peegliklaasil on LCD ülevalt sassi jooksma hakanud.
Ei taha peeglivargaid sponsoreerida ja peab uue tellima.
Õnnestus selle autoga sõita ka suvel piisavas koguses (et kihutamise himu rahuldatud sai) Euroopa kiirteid.
Minu jaoks oli see ka seni ainukene auto, kus olen ennast kiirusel 250km/h kruisedes väga hästi ja mõnusalt tundnud.
Originaalmõõdus rehvid/Falkeni "sprinditossud" tegid selle võimalikuks.
Miks ma teema tegin:
See auto on liiga heas konditisoonis oma oleku/värkusega, et kasutada seda igapäevasõidukina, mul hakkab kahju temast.
Ideaalne auto hobiautoks, leiba ei küsi ja teenindab truult kogu oma võlu ja imposantsusega.
Ja hobiauto on mul olemas juba, rohkem läheb paljuks.
Mõtlen, et see auto võiks omanikku vahetada aga seda kellegi mõistliku ja hoolitseva inimese näol.
Müüki (avalikku) ma talle esialgu ei tee, äkki tärkab siin kellelgi huvi.
Ja ütlen kohe välja: jätan omale õiguse auto tervise huvides ostjat valida.
Ja et vältida Karli hüüdeid, lisan ka pildimaterjali.
Kontaktid leiab profiilist.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Üks ütlemata kobe ja tore riistapuu ja väga hea omanik
Sai isegi seda näpitud ja vaadatud suvel (autot siis), super!
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
Ega kupee kupeele liiga ei tee ! Ainus asi mis on parem kui kupee: 2 kupeed !
Küljelt, seest ja tagant väga ilus auto !
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Loodetavasti oled selle hullumeelse mõtte maha matnud, et selle autoga talvel sõita.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 204
Teemad: 25
Liitus: Aug 2007
Maine:
0
Väljalaskeaasta 1998 aga täna 2010 aastal näeb auto ikka välja nagu tuttuus. Kapotialune paistab ka värske välja. Ilus CL ja jätkuvalt head tervist autole!
Postitused: 597
Teemad: 19
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
Laur, elu on liiga lühike et ainult suvel hea autoga sõita
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Sellepärast tulebki talvel natuke vähem hea autoga sõita. Oleks siis meil talvel lumi maas, ei meil on ju 80% mingit soolast sitta ja 20% lund.
Ja mis see pask autoga teeb võin pildilt näidata.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
17-11-2010, 08:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-11-2010, 08:18 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Kena
Kas piiraja lahti vöi lähebki 250km/h piirajaga ka pea 260-ni? Ise pole kahjuks üle 240 jöudnud proovida.
PS! Kui kellelgi taolist pagasivörku peaks olema siis vöiks pakkuda (peaks vist sobima ka W220 oma)
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Ei, piiraja ei ole lahti.
260 läheb kellale ja laseb cruisi ilusti peale panna, GPS kõrval näitas 257 (orig velg + rehv).
Sellel Itaalasel on veel üks lahe omadus - puudub ESP ja on ASR, mille saab TÄIELIKULT välja lülitada. Seda tehes muutub muidugi 253k kw/per üks ratas üsna othlikuks...
Ja kui natuke arutleda C126 vs C140, siis mul on hea võrldusmoment mõlema auto näol (560SEC'92 vs CL500'98) - sõiduomadus ja mugavus on öö ja päev C140 kasuks, C140 sillaehitus annab ideaalse vedrustuse/dünaamika kurvisemal teel. Konkreetne sõidumugavus on C140'l ikka meeletu, mina ei ole ennast veel kuskil nii hästi tundud. C126 on mõnusalt natuke toorelt alajuhitav C140 võrreldes, mis annab muidugi sellist tahumatust ja "sportlikku spartalikkust".
Kahjuks on proovimatta C215 (W220 on minu jaoks auto, mis ei tekita absoluutselt mitte mingit emotsiooni peale märgi kapotil. ABC puhul on natuke mõnusam sõita kui Airmaticu puhul, see oli ainukene arusaam, aga korralikust C/W/V140-st istuda W220-sse on tunne, nagu astuks kolm sammu tagasi, enotsioonitu "suur mazda 6". Ei, need ei ole hapud viinamarjad, vaid minu emotsioonid). Tahaks saada võrdlusmometi C215-ga.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 597
Teemad: 19
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
Mul läheb 260 peale, siis piiraja sekkub ja seier langeb 250ni. 260 pealt panen püsika peale, ikka langeb 250ni.
Postitused: 619
Teemad: 22
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
19-11-2010, 10:17 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-11-2010, 10:18 AM ja muutjaks oli voodoo.)
(18-11-2010, 01:19 AM)Rolz Kirjutas: Ei, piiraja ei ole lahti.
260 läheb kellale ja laseb cruisi ilusti peale panna, GPS kõrval näitas 257 (orig velg + rehv).
Sellel Itaalasel on veel üks lahe omadus - puudub ESP ja on ASR, mille saab TÄIELIKULT välja lülitada. Seda tehes muutub muidugi 253k kw/per üks ratas üsna othlikuks...
Ja kui natuke arutleda C126 vs C140, siis mul on hea võrldusmoment mõlema auto näol (560SEC'92 vs CL500'98) - sõiduomadus ja mugavus on öö ja päev C140 kasuks, C140 sillaehitus annab ideaalse vedrustuse/dünaamika kurvisemal teel. Konkreetne sõidumugavus on C140'l ikka meeletu, mina ei ole ennast veel kuskil nii hästi tundud. C126 on mõnusalt natuke toorelt alajuhitav C140 võrreldes, mis annab muidugi sellist tahumatust ja "sportlikku spartalikkust".
Kahjuks on proovimatta C215 (W220 on minu jaoks auto, mis ei tekita absoluutselt mitte mingit emotsiooni peale märgi kapotil. ABC puhul on natuke mõnusam sõita kui Airmaticu puhul, see oli ainukene arusaam, aga korralikust C/W/V140-st istuda W220-sse on tunne, nagu astuks kolm sammu tagasi, enotsioonitu "suur mazda 6". Ei, need ei ole hapud viinamarjad, vaid minu emotsioonid). Tahaks saada võrdlusmometi C215-ga. Mitte pahaga, aga no krt... kuidagi ei usu, et w220'e istudes sa kolm sammu tagasi astud, mitte kuidagi... Ma ei tea, ehk pole sa "õiget" asja tunda saanud. Olen 4-5 erinevat w220 ise proovinud ja mitte vaid paar km. Ainuke asi mis häirib, on see, kui sild pole tihke siis airmatic ja poolpidused õõtsad annavad autole sültja tunde. Muidu aga auto 5+.
Auto ise Sul kena, muretuid kilomeetreid
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Pole Rolz ainuke, kes kurdab w220 tundetuse üle. Ilmselt on tehas siin isoleerimistaotluses liiga kaugele läinud... Ei tahaks uskuda, et Rolz saial ja autol vahet teha ei oska. Kuid tal on omad kriteeriumid, millele Auto peab vastama ja millest alates hakkab sai.
Kube tundub olevat hästi säilinud... Värv ja sisu on igaühe enda maitse peaasi, et omanik ise rahul on. Kuid ikkagi riivavad minu silma need esituled .
Igatahes muretuid kilomeetreid.
P.S. Ma tean ühte, kes hakkab tõsiselt ootama, kunas Rolz mõnda klubiüritust oma kube kohalviibimisega austab
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Kui CL`il oleks SEC`i kere disain.......
Ainuke asi, mis C140`i puhul külmaks jätab on kere disain. Loodetavasti olen ma üks väheseid, kes nii arvab.
Nii, et mina oleks rohkem poolt, kui Rolz oma SEC`iga klubiüritustele tuleks
Mis aga ei tähenda, et mulle teema peategelane ei meeldiks. Üks asi on emotsioon, teine muidugi väärtus, mis sellises konditsioonis(kui Rolz ta juba ostis, siis ei pea kahtlemagi) CL omab.
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Kui neid kõrvuti vaadata, siis ei ole küsimust ka, kumb minu silmale ilusam on, ofkoors SEC. Mõttetu küsimus.
Aga see CL on ka selline auto, mida pildile keeruline panna, reaalses elus mõjub sümpaatsemana aga autoks teeb ta tervik.
Selle auto puhul kehtib ikka jube hästi ütlus - totally overengineered Natuke kuskile nurgallapiiluda, saab see kohe selgeks.
No offence W220 mehed aga see auto on minu silmis vasakule läinud auto, natuke suurem Mazda6. Pole sõidutunnetust, massitunnetust, S-klassilikust
dünaamikat, imposantsust, eripära midagi. W221 vastupidi on oma koha S-klassi ajaloolises reas minu silmis tagasi toonud, sõidutunnetus, sügavam isteasend,
kõrgem armatuur/kapott, auto tunnetus enda ümber - tunned ära, et oled S-klassis. W221 oled jälle "omas kestas" selline egolikult paha mina ja maailm tunne, W220 mina seda ei tunne, madal nina, madal armatuur, puudub sopilisus sõidu"laual" jne.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
(18-11-2010, 01:19 AM)Rolz Kirjutas: Ja kui natuke arutleda C126 vs C140, siis mul on hea võrldusmoment mõlema auto näol (560SEC'92 vs CL500'98) - sõiduomadus ja mugavus on öö ja päev C140 kasuks, C140 sillaehitus annab ideaalse vedrustuse/dünaamika kurvisemal teel. Konkreetne sõidumugavus on C140'l ikka meeletu, mina ei ole ennast veel kuskil nii hästi tundud. C126 on mõnusalt natuke toorelt alajuhitav C140 võrreldes, mis annab muidugi sellist tahumatust ja "sportlikku spartalikkust".
Kahjuks on proovimatta C215 (W220 on minu jaoks auto, mis ei tekita absoluutselt mitte mingit emotsiooni peale märgi kapotil. ABC puhul on natuke mõnusam sõita kui Airmaticu puhul, see oli ainukene arusaam, aga korralikust C/W/V140-st istuda W220-sse on tunne, nagu astuks kolm sammu tagasi, enotsioonitu "suur mazda 6". Ei, need ei ole hapud viinamarjad, vaid minu emotsioonid). Tahaks saada võrdlusmometi C215-ga.
Rolziga täiesti nõus, olles omanud sedaane 140 kerega. Täitsa öö ja päev mugavus ja juhitavus, mis on ka loogiline, erinevad generatsioonid. 220 kerega kokkupuuteid vähe, aastaid tagasi sai parktiliselt uuega (alla 20 kilo sõitnud) isendiga sõidetud ca 400km, ega ta paha polnud. Kuid minu jaoks suht emotsioonitu auto, no pole see.....
C140 on ülbe suur kupee, väga "mahvia" ja sigahea auto. Kuid jah, need esituled häirivad mind ja nagu juttudes aja jooksul selgunud, ka paljusi teisi, nende disain pole kõige õnnestunum. Kuid see ei tee sellest veel halba autot, kaugeltki mitte
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 239
Teemad: 2
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Karl Kirjutas:Rolziga täiesti nõus, olles omanud sedaane 140 kerega. Täitsa öö ja päev mugavus ja juhitavus, mis on ka loogiline, erinevad generatsioonid. 220 kerega kokkupuuteid vähe, aastaid tagasi sai parktiliselt uuega (alla 20 kilo sõitnud) isendiga sõidetud ca 400km, ega ta paha polnud. Kuid minu jaoks suht emotsioonitu auto, no pole see.....
Ah mis sa ajad, mäletan täpselt kui sa sellega sõitsid, astusid autost välja silmad olid nagu tõllarattad ja suu oli ahhetamisest nii suur, et rusikas oleks ka suhu mahtunud ja emotsioonid olid laes, tükk tegu oli sind maapeale tagasi toomisega.
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
19-11-2010, 09:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-11-2010, 09:44 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Samuti samal arvamusel et W220 ilmetu suur Mazda 6 vms-no pole lihtsalt enam seda elegantsust ja stiili-eriti esiosas. Kui oleks valida kas osta uue vääriline W220 vöi W140 siis valiks kindlalt W140. Mulle on jäänud mulje et W220 valivad W140 ees pigem need kelle ainuke argument on auto puhul vanus ehk uuem-järelikult ka parem.
Minu jaoks löppeski MB söiduautode ajastu 1998a W140-ga v.a. siis maasturitest G mida tehakse senini kuid mille disain aga ka pöhim. 1979a. Kuna 12.11.1998 ostis ju enamusosaluse Chrysler ja autosid hakati ka Mehhikos tootma.
Eraldi teema muidugi superautod millest MB-McLaren väga kena ja erilise häälega.
Ja mis C140 tuledesse puutub siis alguses ka ei istunud eriti (oleks vöinud sarnaselt sedaanile kandilisemad olla) kuid ajapikku harjud ära. C140 ilusaim joon mu meelest B-piilari juures nagu vist köikidel kupeedel C126 aga välimuselt loomulikult ilusam-arvatavasti ilusaim kupee maailmas.
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Esiosa mitte sarnaselt sedaanile, vaid SL-ile. Stange, kapott, iluvõre ju täiesti võrreldav CL vs SL.
Oleks võinud siis juba SL tuled panna, oleks väga hea tulemus. R129 siis.
G omaette teema, siiani ju Austria tehase kätetöö. Olles veetnud 100 000km W463 400CDI G klassiga ütlen, et väga friikne ja kindlasti üks stiilipuhtamaid autosid, kuid mind väsitas lõpuks ikka natuke ära ka, see "suure ja megaraske maja" kaasas kandmine igapäeva linnaliiklus on natu väsitav ja eks täissillad teevad ka oma töö.
Minu silmis saadi "oma joon" w221/216/204/212 täielikult tagasi, 216/221 AMG Bodyga lausa megailus minu silmale.
Isiklikult sümpatiseerib ka al. 2004 aasta 215 (7G kast, Harman/Kardon jnjne), kuid sõidukogemus minul 215-ga puudub täielikult.
Üldiselt mida rohkem autosid võrrelda, seda enam hakkab tunduma, et S klass on reisijale ja CL on sõitjale.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Peale seda, kui igapäevaselt sõidan kesklassi autodega ja S klassiga endam pidevalt ei kulge, siis Rolzi massitunnetamisest oma arvamus. Jah kunagi tundus ka mulle et massiivse autoga on mõnus sõita. Samas igga igapäevaselt linnas on see kohutav ruudus. Kerge ja terava autoga on palju, palju mugavam. Tunnetad seda kergust liikluses, manööverdamisel, parkimisel.
CL on nagu tank, sõita on tõesti mõnus jah, kui asi korras on, ei kolise, ei vaju läbi jne. Aga siiski linnas eelistan oluliselt kergemat autot.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
http://www.auto24.ee/used/941187
Mille uue järgi siis isu tekkis-facelift C215?
|