27-10-2010, 12:52 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-03-2012, 03:08 PM ja muutjaks oli Steven89.)
blabla
Mercedes-Benz 230 TE, 1987 - Steven89
|
27-10-2010, 12:52 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-03-2012, 03:08 PM ja muutjaks oli Steven89.)
blabla
27-10-2010, 02:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-10-2010, 02:37 PM ja muutjaks oli Steven89.)
Täna käisin kontrollis, tagumine õõts on läbi ja differ ka.
Arvatavasti on bensuka differ alla jäätud ja diisli vääne lõhkus selle ära. Õli ka lekib diffrist. Pukse vaatame siis, kui Soomest tagasi tulen. Tahtsin teha kiirkontrolli, et pärast ei jää teepeale, kui Soome lähen. Et kui kellegil on mulle diffrit pakkuda, oleks huviline.
27-10-2010, 05:01 PM
Eks see selline "home-made" algeline ümberehitus ole
Aga kõik on võimalik korda teha, nii et masin oleks kui päris diisel. Sellest autost eelmine teema siin: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=19723
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn www.lesven.ee
27-10-2010, 08:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-10-2010, 09:03 PM ja muutjaks oli Steven89.)
(27-10-2010, 05:01 PM)reingsm Kirjutas: Eks see selline "home-made" algeline ümberehitus ole Ei tea jah, see eelsüüte värk peaks küll korda tegema, nõme on hommikuti kapoti lahti teha ja siis sealt. Oskab keegi öelda, et milline differ siia sobib? Või mis mersude omad? Ma olen täitsa uuhuu mersude kohapealt.
27-10-2010, 11:09 PM
See on vist nüüd ametlikult mingi nooremate õpipoiste pill, küll sinagi seda putitada saad... (lugesin eelmise omaniku teema just läbi) edu!
27-10-2010, 11:18 PM
Sobib sinna W124 nö väike differ.
Sõltub, mis ülekandega differ sul see katkine on. Tagant poolt näed ülekande arvu. Paremal all nurgas, osa, kus alumiiniumist tagaplaat ei kata korpust. x.xx kujul on number kirjas. Lisaks, kas sul on ASD - suur tõenäosus, et on, enamus T-mudeleid omab neid. Kui sul on ASD, siis katkise võin sult ära osta. Ja üks asi, mis jäta meelde - diislitel ja bensukatel on difrid samast materjalist - st bensukate omad pole nõrgemad ja üleüldse, need difrid ega ka üldiselt Mercedes-Benz jupid pole nõrgad, neid tuleb hooldada, kõike saab lõhkuda, olgu nad nii pommikindlad, kui veel olla saavad. 600+Nm ei tee sellisel difrile emmigi. Miks puruks läks on ilmselt kehv õli, vahetama õli või üldse õli puudumine. Difri õli pole igavene, seda tuleb ka vahetada. Edu ja jõudu!
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
28-10-2010, 02:34 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-10-2010, 02:34 AM ja muutjaks oli Steven89.)
Selge hents, tänud.
Tartu tulen, hakkan uurima asja, aga ASD peaks täitsa olemas olema jah. Igatahes auto pidas hästi vastu Tartu-Tallinn + Soome kiirteed ka natukene, aga krt see diffri hääl muutub hullemaks koguaeg Homme tulen tagasi Tartu ja hakkan uut diffrit otsima ning pukse vahetama.
28-10-2010, 11:42 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-10-2010, 06:39 PM ja muutjaks oli m14m5.)
Oskan öelda niipalju, et asd on kindlalt olemas, ning mu arust iseg toimis.
ja differ ongi hetkel vale ülekandega all, kuna maantteekiirusel on pöörded maru madalal, et maanttee kiirusel võiks vast pöörded isegi tiba kõrgemal olla. ja eelsüütel on vb mingi massjuhe kuskilt lahti vms, kuna vahepeal ta töötab ja vahepeal ei tööta. Edit: ja aastaarv oli vist 87 mitte 84
29-10-2010, 03:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-10-2010, 04:00 PM ja muutjaks oli Steven89.)
Hmm diffris vist polegi asi, diffril lekib aind simmer arvatavasti.
Töökojas räägiti, et arvatavasti hooratas? Sest pauk käib käigukastis...aga samas käib ka diffrist pauk läbi, et nüüd ei teagi siis. Kui oleks differ läbi, siis ju asi uluks, mitte ei klopiks. 87 jah, ajasin oma bemmiga sassi
29-10-2010, 06:04 PM
Kuidas kardaani vahepuki seisukord on? Leevendid terved?
Või väikeste lõtkude kogusumma.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
30-10-2010, 08:15 PM
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|