Postitused: 29
Teemad: 5
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
2001 220 CDI - oskab keegi öelda, kusmaal peaks temperatuuriseier normaalasendis täpselt olema? Endal peale termostaadivahetust läheb ca 3 - 4 seierijagu üle 80 ja seisab seal.
Teine küsimus on see nn. lisasoojendi - kuidas seda võimalik kontrollida on, kas ja millal see töötab?
Postitused: 365
Teemad: 22
Liitus: Jun 2007
Maine:
3
(19-10-2010, 10:42 AM)sst Kirjutas: 2001 220 CDI - oskab keegi öelda, kusmaal peaks temperatuuriseier normaalasendis täpselt olema? Endal peale termostaadivahetust läheb ca 3 - 4 seierijagu üle 80 ja seisab seal.
Teine küsimus on see nn. lisasoojendi - kuidas seda võimalik kontrollida on, kas ja millal see töötab?
Seieri asend? Seier siiski pigem suhtelist temperatuuri näitab ja ei kuulu taadeldud mõõtevahendite hulka. Minul nt. seieri jagu üle 80 ja kui juba seier seal siis salong puhub lausa kuuma õhku.
Lisasoojendi töö on päris hästi kuuldav külmast peast:
Paned mootori käima, ja hoolitsed et lisasoojendi poleks välja lülitatud (kontrolltuli pole sisse lülitatud) Esmalt on kuulda ventilaatori puhumist ja mingi 10-20 sek. pärast lisandub, kütte põlema minnes, täiendav kohin mis meenutab natukene töötava leeklambi häält. Kui nüüd mootor seisma jätta, siis mingite sekundite pärast kaob esmalt kohin, siis töötab ventilaator veel mingi aeg ja seejärel jääb kõik vaikseks.
Kõige eelneva jaoks peab väline õhutemperatuur olema alla +5C minu autol näiteks.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Postitused: 29
Teemad: 5
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
Arusaadav, et seier on "suhteline" nähtus, ilmselt mõõdan ära, palju tegelik temp on, siis saab aimu. Muud pole midagi, lihtsalt väike hirm, et liiga kuum, samas 90 - 95 kraadi on täitsa normaalne mootori töötemperatuur.
Loll küsimus veel selle lisasoojendi kohta: osad väidavad, et on elektriline lisasoojendi, osad, et diisli pealt - mul ei käi mingit kohinat kusagil - kuidas identifitseerida, kummaga tegu on?
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
(19-10-2010, 11:41 AM)sst Kirjutas: Loll küsimus veel selle lisasoojendi kohta: osad väidavad, et on elektriline lisasoojendi, osad, et diisli pealt - mul ei käi mingit kohinat kusagil - kuidas identifitseerida, kummaga tegu on?
Võid mõlemaid uskuda, minu autol on mõlemad peal. Elektriline küll ei tööta ja pole plaanis ka korda teha.
Kui on automaat kliimaga auto siis saad ka kliima ploki pealt mootori tempi vaadata.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
hoiad mootori töötades rest nuppu all ja oli vist kuues valik mootori temp.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans