220 CDI mootori soojatootlikkusest - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106) +--- Teema: 220 CDI mootori soojatootlikkusest (/showthread.php?tid=16151) Lehed:
1
2
|
220 CDI mootori soojatootlikkusest - taadu - 21-12-2009 Selline tähelepanek minu poolt. Sõites oma ökoliikuriga W210 220 CDI 1999a. välistemperatuuril alla -20 C kuival lumevaba teel stabiilse lubatud kiirusega ei tooda mootor sedavõrd sooja, et suudaks temperatuuri hoida nõutavas vahemikus. Aeg- ajalt lülitub täiendav soojendi taha ja kütab juurde. Kas ka teised CDI omanikud sama märganud või siiski minul termostaat laseb sedavõrd palju läbi. Vahetatud sai teine küll poolteist aastat tagasi ja muus osas etteheiteid nagu pole. RE: 220 CDI mootori soojatootlikkusest - Laur - 21-12-2009 Pole küll CDi, on renaulti 3,0 DCi ja lisa soojendi lülitab alates +4 kraadist mõneks ajaks sisse ja tänase ilmaga -14 töötas webasto terve tee ca20km. RE: 220 CDI mootori soojatootlikkusest - arvi02 - 10-01-2010 mul on E200 cdi ja lisasoojenduse lylitan ise eraldi ka sisse kuna ka mootor ei tooda niipalju sooja kui väljas 20 miinus kraadi ringis.... lisaks panin ka veel papi radika ette et ei peaks lisasoojendust kasutama, ökonoomsuse m6ttes. RE: 220 CDI mootori soojatootlikkusest - taanneell - 11-01-2010 Siin kui nüüd esimesed külmad olid detsembris siis oli nagu ka selline mure, aga nüüd ei ole probleemi olnud. Kui ainult kohapeal käies langeb temp kuskil 40 peale soidu ajal ikka kuskil 80 pardas nagu ikka. RE: 220 CDI mootori soojatootlikkusest - Kalev - 11-01-2010 Minu kogemused 3x 2.2CDI mootoriga näitavad seda, et jah, mootor ei suuda piisavalt sooja toota, kui külm ilm. Siiski, kui vitos 7 inimest ja sõit ühtlaselt 95km/h ning vahemaa üle 50km, siis läheb salong piisavalt soojaks. Kuid jah, lisasoojendita temperatuur üle 70C ei tõuse kunagi. RE: 220 CDI mootori soojatootlikkusest - taanneell - 11-01-2010 Njh minu kogemus piirdub 124-ga RE: 220 CDI mootori soojatootlikkusest - jaanu30 - 12-01-2010 vabandage lolli küsimuse pärast aga mis see lisasoojendi on ja kust see käima käib .ka 220cdi RE: 220 CDI mootori soojatootlikkusest - laf1247 - 20-01-2010 lisasoojendi ehk webasto- kütab kütuse pealt kas ainult salongi (kuiv) või jahutusvedelikku (märg) mul ka selline küsimus, et auto salong ei lähe soojaks (ei puhu sooja) salongiradika pesin katlakivi eemaldiga läbi, natuke see aitas aga mitte eriti,mootor ise 85 kraadi, termostaat just vahetatud, autoks 220 CDI, oskab keegi aidata. RE: 220 CDI mootori soojatootlikkusest - Laur - 20-01-2010 Praegune 3,2 CDI tahtis tänase -12c ca 16km. maanesõittu saada siis sai seieri 80 peale, lisasoojendi töötas ka. Pärast hoidis ilusti ülejäänud aja 80 peal. Samas 124 3,0D piisas 4km maanteed ja temp 85c ilma mingi muu lisa ahjuta. RE: 220 CDI mootori soojatootlikkusest - Kalev - 21-01-2010 laf1247 Kirjutas:lisasoojendi ehk webasto- kütab kütuse pealt kas ainult salongi (kuiv) või jahutusvedelikku (märg) Lisasoojendi ehk lisasoojendi. Webasto, Eberspächer ja Stroco on tootjad... RE: 220 CDI mootori soojatootlikkusest - Cyberdyne - 21-01-2010 Eks te peaksite arvestama, mida ökom mootor, seda väiksem soojatootlikus, sest mootor tekitab kütusest kahte asja, liikumist ja sooja. Aga endal kah 220 CDI(ostsin kah sellepärast et võimsuse ja kütusekulu näitajad väga head, võrrdeldes 3.5 V8 bensiinikaga on see lausa lust) ja ega jah kuskil -15 ja üle, siis maantepeal ei taha soojaks minna küll... peab vict papi radika ette lükkama. RE: 220 CDI mootori soojatootlikkusest - laf1247 - 21-01-2010 mul mootor l2heb noormaalselt soojaks kuskil 8 min seista ja 3 km s6itu, aga salongi ei puhu sooja, arvatavasti ei j6ua salongiradiks nii palju sooja eraldada RE: 220 CDI mootori soojatootlikkusest - taadu - 22-01-2010 No minul salongiradiaatori osas etteheiteid igatahes küll ei ole. Kui töötemperatuur paigas siis salongi puhub ikka päris sooja. (pole täiesautomaat kliima) Reguleernupud seatud valgele alale, mitte punasele ja täna -17C juures probleeme polnud. Lisasoojendi Tallinnast Pärnuuse sõites rakendus ikka tööle päris tihti abistamaks mootorit soojaks kütta. RE: 220 CDI mootori soojatootlikkusest - djkiller - 01-02-2010 endal kah 2000 E 220CDI sai vaheatud termostaat. kohapeal 5min õues kasvõi -20.sõita 3-4 km tuleb 60 ära.ni iet sooja keeran maha ja puhuri vaevalt 1-2 asendis. RE: 220 CDI mootori soojatootlikkusest - R:S - 06-02-2010 Mul see tavaline asi, et panen talvisel ajal diisli radika 2/3 papiga kinni. Läheb kiiremini soojaks. Olen seda kasutanud w124 2.5 disla peal, bmw 524 peal ja nyyd ka 2.7cdi peal. Kunagi panin 524 l täitsa kinni, kui 25 miinust oli väljas ja andis sõita isegi, kui väljas -5. Aga nulliga oleks keema läinud, hea et veel märkasin. RE: 220 CDI mootori soojatootlikkusest - arts24h - 06-02-2010 Mul on 190D 2,0 ja soojaks läheb väga hästi ka -20, ei ole isegi pappi ette pannud. Aga kõige huvitavam on see et pidevalt küsitakse, et kas on diisel auto ja kui jaatavalt vastan siis kohe, noh kas soojaks ka läheb üldse? RE: 220 CDI mootori soojatootlikkusest - Pets - 06-02-2010 arts24h Kirjutas:Mul on 190D 2,0 ja soojaks läheb väga hästi ka -20, ei ole isegi pappi ette pannud. Aga kõige huvitavam on see et pidevalt küsitakse, et kas on diisel auto ja kui jaatavalt vastan siis kohe, noh kas soojaks ka läheb üldse? Sul pole ju CDI. RE: 220 CDI mootori soojatootlikkusest - acame - 21-03-2010 Minul 220cdi ja ikka võrdlemisi aeglaselt läheb soojaks see mootor külmade ilmadega. Aga küsimus, mis nupp mul on tuhatoosis?.. Selline kolm lainelist joont on peal ja seda vajutades läheb punene tuli nupul põlema, nagu kondil kui ta ei tööta. Kas ka mingi lisasoojendus? RE: 220 CDI mootori soojatootlikkusest - Laur - 22-03-2010 Jah, kui tuli põleb, siis lisa soojendus ei toimi. RE: 220 CDI mootori soojatootlikkusest - kaarel - 01-04-2010 Endal 320CDI ja 220CDI Kui 220st rääkida siis need ei tahagi talvel külmaga väga hästi soojaks käia ent need on äärmiselt ökonoomsed..Kõike head korraga ei saa Papitükike aitab, muudmoodi suure külmaga see mootor ideaalselt temperatuuri koguda paraku ei suuda.. |