Postitused: 204
Teemad: 25
Liitus: Aug 2007
Maine:
0
28-09-2010, 08:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-04-2011, 08:23 PM ja muutjaks oli eastpak.)
Mark: Mercedes-Benz E300 diesel
Väljalaskeaasta: 01.1994. Eestis alates: 06.2010
Läbisõit: 273 800 km
Võimsus: 100 KW
Pikkus: 4740 mm
Täismass: 2030 kg
Lisavarustus: Roolivõimendi, kesklukustus, kesklukustus puldiga, ABS pidurid, 2x turvapadi, 2x elektrilised akende tõstukid, katuseluuk (elektriline), valuveljed (15), signalisatsioon, elektrilised välispeeglid, elektrilised soojendusega välispeeglid, reguleeritavad istmed, originaal kasett stereo, immobilisaator, esimesed udutuled, välistemperatuuri näidik, iluliistud salongis (puitdekoor), peatoed tagaistmetel, tulede korrektor, peatoed esiistmetel, käetugi ees, käetugi taga, veluurpolster,antenn, 1x peeglid päikesesirmides, puidust käigukanginupp, kõlarid, tagaklaasi soojendus, värvikood 199.
Peale W210 müümist sai soetatud endale mõningaks ajaks selline tore masin, nagu seda on W124. Enne W210 oli mul samuti W124, kuid Sportline versioon. Plaanisin osta W140 aga korralikku W140 Eestist raske leida ning Soomest suure raha eest ka tooma ei läinud, vb tulevikus...eks näis.
Antud auto on selle suve juunis Saksast toodud, kere on oma vanuse kohta normaalses korras. Ostsin masina eraisiku käest. Mainimisväärt on tehasepoolt paigaldatud 90 L paak, mis ei sunni pikki otsi sõites tanklat nii tihti külastama.
Esimeseks pikemaks proovisõiduks oli kohe pea paarisaja kilomeetrine sõit Tartust Tallinnasse. Masin näitas ennast eeskujulikust küljest. Kolinaid veermikust ei kostu, mootor ning käigukast toimetavad ideaalselt. Mootor on täiesti kuiv, lekkeid ei ole, sama võib öelda ka käigukasti kohta. Summuti on väga heas korras. Kuna eelmisel W210 oli 2,4 bensiini mootor siis 3.0 diisel tundus ikka väga öko sellekõrval, umbes 6-7 L saja kilomeetri kohta maanteel suvel, talvel mõni liiter otsa.
Esivõre sai juba teisel päeval avantgarde vastu välja vahetatud. Paigaldasin masinale ka tagumise kardina, et oleks hubasem. Mootoriõli koos filtriga vahetatud. Paigaldasin roolikatte. Loomulikult puhastasin auto seest ja väljast. Plaanis on teha enne talve korrosioonitõrje ja kivikaitse, et hoida auto võimalikult roostevabana. Originaalvelje jätangi talveks, suvesõitudeks soetatud 16 tollised 5 kodaraga veljed. Kindlasti toonin õrnalt ka tagumised külje aknad ning kuigi käigukast toimetab ilusti siis käigukasti õli vahetan ka ära, et hakata arvestust pidama õlivahetus intervallist.
Seniks aga kõike head ja kui miskit uut, siis uuendan!
Pildid:
Postitused: 877
Teemad: 17
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Ilus ja hea masin kindlasti kuid 273k peal peab salong nagu tuttuus olema, siin iste juba paigatud, roolikate ka igaks juhuks peal, usun et kahega võid vabalt korrutada oma läbisõidu, ära südamesse võta aga nii see tegelikult on.
6L maanteel tundub liialdus, lihtsalt osuti järgi ei saa midagi tõeset teada, ilmselt peab paagitäie tühjaks sõitma ning ära mõõtma, mul oli ka selline auto kunagi ning alla 8 ei saand ikka kuidagi.
Edu, hoia masin korras ning kestab, paraku vähe on nii kobedate keredega liikvele jäänud.
setud sõitsid seciga
Postitused: 204
Teemad: 25
Liitus: Aug 2007
Maine:
0
Postitused: 594
Teemad: 27
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Krt, kadedaks teevad need esitiibade nurkade pildid. Mul üks pool kortsus ja roostetab ja teine pool ka roostes. Aga ise olen saanud kõige ökomaks kuluks enda 3,0TDT-l autom.(universaal, vanem moto) 6,9 suvisel ajal.
Postitused: 304
Teemad: 42
Liitus: Mar 2009
Maine:
8
Ilus auto ja vähemasti pildi järgi tavatult hästi säilinud kerega. Varustus kah diisli kohta igati rahuldav. Enamustel diisliomanikel hii hästi ei lähe. Kas see 100kW mootor on turboga? Ma ise oleks arvanud, et 100kW oli ilma turbota 24 klapiline ja turbokas oli 108kW? Samas paremal esitiival olev rest viitaks justkui turbole? Või olen ma millestki valesti aru saanud?
Kütusekulu minu hinnangul igati reaalne. Minu vana 12 klapiga ilma turbota 3,0 diisel võtab maanteel rahulikul sõidul (tankimisest tankimiseni mõõtes) täpselt 6,5 sajale. Linnas olen nüüd juba mitu paagitäit läbi põletanud. Ilma ühegi maanteeotsata ja praeguse lumes sumpamisega on kulu olnud 10,0-10,5 sajale. Selles osas on 3,0 D ikka väga hea valik.
Ilusad veljed on su autol. Kui suveks midagi edevamat alla kavatsed panna, siis mul on just niisuguseid velgi vaja
Terve aasta poole aastaga
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
93 Ja edasi ongi kõik diisel 124 ribidega tiib, välja arvatud 2,0D
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 204
Teemad: 25
Liitus: Aug 2007
Maine:
0
(04-01-2011, 12:36 AM)Sm.Tihhonov Kirjutas: Ilus auto ja vähemasti pildi järgi tavatult hästi säilinud kerega. Varustus kah diisli kohta igati rahuldav. Enamustel diisliomanikel hii hästi ei lähe. Kas see 100kW mootor on turboga? Ma ise oleks arvanud, et 100kW oli ilma turbota 24 klapiline ja turbokas oli 108kW? Samas paremal esitiival olev rest viitaks justkui turbole? Või olen ma millestki valesti aru saanud?
Kütusekulu minu hinnangul igati reaalne. Minu vana 12 klapiga ilma turbota 3,0 diisel võtab maanteel rahulikul sõidul (tankimisest tankimiseni mõõtes) täpselt 6,5 sajale. Linnas olen nüüd juba mitu paagitäit läbi põletanud. Ilma ühegi maanteeotsata ja praeguse lumes sumpamisega on kulu olnud 10,0-10,5 sajale. Selles osas on 3,0 D ikka väga hea valik.
Ilusad veljed on su autol. Kui suveks midagi edevamat alla kavatsed panna, siis mul on just niisuguseid velgi vaja
See mootor on ilma turbota. Mis puutub velgedesse, siis need jäävadki talveks sõitmiseks, suveks on ostetud 16 tollised veljed. Samas siin üks klubiliige ReinGSM müüs selliseid velgi hiljuti ja üsna hea hinnaga. Vaata seda kuulutust ehk on veel alles: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=21091
(04-01-2011, 12:51 AM)Laur Kirjutas: 93 Ja edasi ongi kõik diisel 124 ribidega tiib, välja arvatud 2,0D
Toonklaas on kole, minu arvates. Nüüd on nagu tšebureki müümise auto.
Aga ainult minu arvates, see auto peab olema ilus sinu silmis.
Olin kahe vahel, kuid kõigil eelnevatel masinatel on olnud toonitud aknad ja sellega nii harjunud. Loomulikult visuaalse sobivuse kohapealt on ka minuarvates soliidsem kui aknad on kenasti läbipaistvad aga õhtupimedas on minujaoks autos sees olemine mugavam kui klaasid on toonitud.
(04-01-2011, 12:57 AM)Laur Kirjutas: Kuidagi tuttavavas kohas pildistatud.. Naabrimees või?
Sealkandis käin tuttavate juures .
Postitused: 54
Teemad: 0
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
Korralik W124. ajab vesistama
Postitused: 204
Teemad: 25
Liitus: Aug 2007
Maine:
0
Postitused: 204
Teemad: 25
Liitus: Aug 2007
Maine:
0
Kas keegi oskab öelda, et kuidas sellel mootoril saab kontrollida eelsüüte küünlaid kollektorit eest võtmata? Olen kuulnud, et kuskil on küünalde relee karp ja sealt tuleb pistik lahti võtta? Kuskohas see asub täpsemalt mootoris, selgitav pilt ei teeks paha?
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Tegemist siiski hõõgküünaldega mitte süüteküünaldega ja karp asus vanema tüübi mootori puhul vasakul porikoopal, ehk on ka uuemal samal kohal. Selline suitsupakist natuke suurem karp.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 204
Teemad: 25
Liitus: Aug 2007
Maine:
0
20-01-2011, 01:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-01-2011, 01:58 PM ja muutjaks oli eastpak.)
Tänud Laur. Leidsin netist ka väikse õpetuse, näiteks on toodud 1986a. Mercedes 300SDL kohta, kuid on abiks ikka
http://www.dieselgiant.com/glowplugrepair.htm ja karbi asukoht http://www.peachparts.com/shopforum/show...p?t=244961
Postitused: 131
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
0
vaatasin seda õpetust kuidas küünlaid testida. kõige lihtsam variant on nii et võtad selle sama pistiku lahti mis piltidelt on näha. Võtad juhtme jupi ja akult otse voolu. proovid juhet toppida igasse auku eraldi. Seda on näha kohe väikesest sädelusest et tarbimine läheb taha! kui sädelust ei käi on küünal otsas
MB w124 200D 86a 2,0 diisel 53kw helesinine
vajadusel tel. 55604444
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(21-01-2011, 09:37 AM)atss Kirjutas: vaatasin seda õpetust kuidas küünlaid testida. kõige lihtsam variant on nii et võtad selle sama pistiku lahti mis piltidelt on näha. Võtad juhtme jupi ja akult otse voolu. proovid juhet toppida igasse auku eraldi. Seda on näha kohe väikesest sädelusest et tarbimine läheb taha! kui sädelust ei käi on küünal otsas
Ei, niimoodi saad teada ainult selle, kas küünal on elektriliselt läbitav või mitte. Kas see küünal ka reaalselt soojeneb ja kuidas soojeneb, seda niimoodi teada ei saa.
Küll aga saab pistikust kiiresti multimeetriga takistusi mõõtes leida katkenud küünla. Juhtmejupiga õiendades on hea võimalus midagi rikkuda...
Postitused: 204
Teemad: 25
Liitus: Aug 2007
Maine:
0
Juba eile kontrollisin testriga hõõgküünalde relee karbist, ning minujaoks rahuldavat tulemust sealt ei saanud. Ehk siis kõik küünlad olid elektriliselt läbitavad. Aga saamaks teada, kas küünlad soojenevad, selleks peab ikka kollektori maha võtma ja küünlad välja. Veelparem kõik uutega asendada.
Tegelikult on asi probleemis, muidu ei oleks seda teemat algatanudki. Nimelt mootori külmkäivitus on rütmist väljas. Külmaga käivitades auto natuke rapub ja tundub, et mingi silinder ei tule taha. Mootori pöörded on iseenesest ühtlased, auto käivitub kenasti kohe peale hõõgküünla tule kustumist, hõõgküünla tuli toimetab õieti. Auto rappumine kestab olenevalt külmast umbes 40 sekundit ja siis kaob rappumine, mootor hakkab käima ühtlaselt. Jätsin auto ka ükspäev ööseks garaazi(+23 C) masinat hommikul käivitades käis kohe ühtlaselt ja ei rappunud. Samuti mootori töösoojalt käivitades sellist probleemi ei ole, mootor töötab kohe ühtlaselt.
Tahaks loota, et probleem on mingis hõõgküünlas...
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
21-01-2011, 10:46 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-01-2011, 10:48 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Kas pihustid (või surve kadu ühes silindris) on välistatud? Sellel mootoril peaks pihusti mahavõtmine olema väiksem töö, kui küünalde...
Kui sel mootoril on samuti iga silindri tarvis oma kollektoritoru (minu mäletamist mööda on), siis külma mootori soojenemisel on võimalik vahetult peale käivitamist nende torude soojenemise alusel see silinder välja selgitada, mis ei taha töötada - see toru soojeneb aeglasemalt... Vaata, et kätt ei kõrveta - kollektor soojeneb üllatavalt kiiresti
Postitused: 131
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
0
21-01-2011, 10:51 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-01-2011, 10:53 AM ja muutjaks oli atss.)
Kui käima paned külmast peast siis tuleb ka tagant sinist suitsu? Mul w124-l oli eelmine talv sama kala, et lonkas. Pihustid sai üle käidud. Üks pihusti ots oli ära. Sai see vahetatud ja surved paika ajatud. Peale seda käib ütlaselt. Praegu w201-l sama jama et lonkab külmast peast. Peaks laskma need ka üle teha. Pihustite maha kiskumiseks on vaja 27 pikka padrunit. Endal seda pole ja sellepärast on ühel seisval mootoril pihustid maha kiskumata.
MB w124 200D 86a 2,0 diisel 53kw helesinine
vajadusel tel. 55604444
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Pihusti vilets töö võib õige olla küll, kuid sellel mootoril ühes silindris väiksem surve pole ka mingi ime, nende kaaned on teada oma "headuses"
Aga enne ikka pihustid.
Muide diisli väljalaske kollektor soojeneb väga pikkamööda, minuti kohapeal käinud mootoril võib veel vabalt käe vastu panna.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 131
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
0
Kolle soojeneb aeglasti aga mootor ise läheb nobedalt soojaks. Mul w201 käib 5min ja tuba päris mõnusalt soe
MB w124 200D 86a 2,0 diisel 53kw helesinine
vajadusel tel. 55604444
|