08-08-2010, 05:41 PM 
	
	
	
		Tere,
Kuna suhteliselt tihti oleks vajalik kasutada kupee asemel ruumikamat autot, siis tekkis huvi sellise kere vastu.
Kuna rahakotti puuga seljas ei ole, siis tunduvad selle hinnad enamvähem talutavad. Muidugi kui jutuks läheks,
oleks vajalik suht korralik ja korraliku varustusega isend + kindlasti juba facelift, laia liistu jmt.
Tegemist ei ole nö. kinnisideega, kuid uurin maad. Äkki keegi oskab selle kere kohta midagi tarka rääkida või öelda,
mida peaks täpsemalt vaatama müügisolevate isendite juures. Samas ka küsimus mootorite kohta, millist soovitate
ja millisest peaks hoiduma. Ökonoomne võiks ka olla, eelistaks bensukat. Lugesin ka Võsa ostuabi teemat w124 kohta.
Võite ka lisada konkreetseid pakkumisi.
Lisan jutule ka huvitavat lugemist s124 kohta.
	
	
Kuna suhteliselt tihti oleks vajalik kasutada kupee asemel ruumikamat autot, siis tekkis huvi sellise kere vastu.
Kuna rahakotti puuga seljas ei ole, siis tunduvad selle hinnad enamvähem talutavad. Muidugi kui jutuks läheks,
oleks vajalik suht korralik ja korraliku varustusega isend + kindlasti juba facelift, laia liistu jmt.
Tegemist ei ole nö. kinnisideega, kuid uurin maad. Äkki keegi oskab selle kere kohta midagi tarka rääkida või öelda,
mida peaks täpsemalt vaatama müügisolevate isendite juures. Samas ka küsimus mootorite kohta, millist soovitate
ja millisest peaks hoiduma. Ökonoomne võiks ka olla, eelistaks bensukat. Lugesin ka Võsa ostuabi teemat w124 kohta.
Võite ka lisada konkreetseid pakkumisi.
Lisan jutule ka huvitavat lugemist s124 kohta.
Martin
	
	


 
 

 








 Antud juhul tundus 300 veidike paremas olukorras (näit. tagaakna tihendid olid 300 pm. nagu uued, teisel kulumis- ja pragunemis tunnustega). Mind just pigem huvitas selle kolmese mootori ehitus... kas see probleemne või pigem pommikindel jõu allikas ? Samuti tahaks teada saada, kui otsatarbekas on sellise sõiduki kontrollimine silberis - arvestades, et treila ja kontrolli hind tuleb enda taskust ilmselt maksta. Saan aru, et uuema auto puhul oleks see hädavajalik lahendus, kuid kas vanemal samuti ?
 Antud juhul tundus 300 veidike paremas olukorras (näit. tagaakna tihendid olid 300 pm. nagu uued, teisel kulumis- ja pragunemis tunnustega). Mind just pigem huvitas selle kolmese mootori ehitus... kas see probleemne või pigem pommikindel jõu allikas ? Samuti tahaks teada saada, kui otsatarbekas on sellise sõiduki kontrollimine silberis - arvestades, et treila ja kontrolli hind tuleb enda taskust ilmselt maksta. Saan aru, et uuema auto puhul oleks see hädavajalik lahendus, kuid kas vanemal samuti ?
	
 pikutas seal tooli peal, päikeseprillid ees ja iga küsimuse peale oli ühe sõnaline vastus. Hakkasin juba pisut kannatust kaotama, aga otsustasin asja rahulikult võtta. Soovitud vin koodi ta mulle igaljuhul andis, kuid seda ka küsimuste peale - milleks seda  vaja ja kas tõesti on siis varustus ja muu inf. nii oluline
 pikutas seal tooli peal, päikeseprillid ees ja iga küsimuse peale oli ühe sõnaline vastus. Hakkasin juba pisut kannatust kaotama, aga otsustasin asja rahulikult võtta. Soovitud vin koodi ta mulle igaljuhul andis, kuid seda ka küsimuste peale - milleks seda  vaja ja kas tõesti on siis varustus ja muu inf. nii oluline