![]() |
MB S124, E-klass - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Ostuabi (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=110) +--- Teema: MB S124, E-klass (/showthread.php?tid=19463) |
MB S124, E-klass - Blaze - 08-08-2010 Tere, Kuna suhteliselt tihti oleks vajalik kasutada kupee asemel ruumikamat autot, siis tekkis huvi sellise kere vastu. Kuna rahakotti puuga seljas ei ole, siis tunduvad selle hinnad enamvähem talutavad. Muidugi kui jutuks läheks, oleks vajalik suht korralik ja korraliku varustusega isend + kindlasti juba facelift, laia liistu jmt. Tegemist ei ole nö. kinnisideega, kuid uurin maad. Äkki keegi oskab selle kere kohta midagi tarka rääkida või öelda, mida peaks täpsemalt vaatama müügisolevate isendite juures. Samas ka küsimus mootorite kohta, millist soovitate ja millisest peaks hoiduma. Ökonoomne võiks ka olla, eelistaks bensukat. Lugesin ka Võsa ostuabi teemat w124 kohta. Võite ka lisada konkreetseid pakkumisi. Lisan jutule ka huvitavat lugemist s124 kohta. RE: MB S124, E-klass - Laur - 08-08-2010 Tundub, et enne 93 a. tehtud autod roostetavad meie soolases talves natuke aeglasemalt kui peale 93a. toodetud isendid. RE: MB S124, E-klass - ralak - 08-08-2010 (08-08-2010, 05:55 PM)Laur Kirjutas: Tundub, et enne 93 a. tehtud autod roostetavad meie soolases talves natuke aeglasemalt kui peale 93a. toodetud isendid. Tõsi ta on, alates 93 ja ülesse varasemalt Kesk ja Põhja-Euroopas elanud 124-jad on suhteliselt doonoriteks sõidetud/säilinud, annab ikka leida normaalse kerega. US-versioonid, Itaalia, Prantsusmaa ning Lõuna-Saksa päritolu neljasid võib leida läbi suure õnne veel täiesti kobedate tungiümbruste, karpide jms-ga. Soovitus ka teemaalgatajale - leida kobe kere, kere ja veelkord kere!! Mootori või kasti rikkes olek tähendab oluliselt lihtsamat lahendust kui usin keevitamine ja pahteldamine... Mis siin salata, Hentsi kaubalifti tõime ka ragiseva mootorihääle saatel Narvast ära, nüüd on swapitud ja sõidab muhedalt! Kusagil teemas ka juba jutustasin kuidas 98 aasta W202 oleks napilt kaubaks läinud, ent avastasin mida Rootsi kliima oli kerega teinud, nimelt piisas vaid näpuga tagarattakoobast mudida ja läbi ta läkski, kahest kohast.... RE: MB S124, E-klass - Blaze - 09-08-2010 Täna siis sai käidud huvi pärast mööda autoplatse ja kokkuvõttes võib öelda, et suhteliselt vähe on üleüldse autosid müügil. Eelnevalt A24st uurides ja vaadates müügisolevaid s124 kerega mb-sid, siis jäi arusaam, et enamus käest ära lastud ja nutuse varustusega. Autosid, mis paremini silma jäid oli 2 ja neid käisin täna ka vaatamas. MB E230 TE, automaat 1990. a win annab järgmise info. 211 - automatic limited slip differential 240 - outside temp. indicator 260 - type destination on trunk lid - elimination 281 - steering wheel (390 mm) wiht sports design 300 - storage box in front tray 420 - automatic transmission 4-gear 440 - tempomat (cruise control) 466 - central locking system 538 - automatic antenna and front loud speaker 570 - folding armrest (front) 586 - air conditioner, el. window lifters (front & rear) 593 - all around wd-green glass, heated rear window 600 - headlamps cleaning equipment 611 - exit lights for driver door 620 - air pollution control 630 - ece warning triangle 660 - sport chassis with 15-hole light alloy wheels 724 - cargo anchorage 731 - wood trim burred walnut root 801 - change of model year, last figure shows new model year 812 - rear mounted stereo loudspeakers 268 - grey leather MB E300 TE, automaat 1992. a win annab järgmise info. 207 - owners manual and service record french 240 - outside temperature indicator 412 - electric sliding roof with tilting device 420 - automatic transmission - 4 gear 422 - airbag in steering wheel 440 - tempomat (cruise control) 471 - acceleration skid control (ASR) 538 - automatic antenna & front loud speaker 541 - double roller blind usd.as luggage and passenger guard 570 - folding armrest (front) 575 - center console for 2nd seat row 585 - behr air conditioner and front electric windows 593 - all around wd-green glass, heated rear window 620 - air pollution control 630 - ece warning triangle 722 - baggage rack, integrated 724 - cargo anchorage 731 - wood trim burred wallnut root 802 - change of model year, last figure shows new model year 481 - undershields 375 - fabric plaid mushroom (champignon) Mõlemal autol tundus esmapilgul kerega kõik enamvähem korras olevat, samuti puudusid tunnused nagu oleks seda keegi ka üle värvinud (piisavalt oli selliseid hooletus kriipse ja täkkeid ning värv oli originaal). Uurisin ja puurisin ka koopad ja liistuvahed üle - tundus ok, muidugi tõsise huvi korral vaataksin veel 10 korda üle. Seisukord seest oli mõlemal 5+ ja midagi sellekohta kurta küll ei saanud. Küsimus siis järgmine, et mida nendest mootoritest arvata ja mis erinevused kütusekulus... kolmese puhul, siis vist kõige esimene selline mootor ? läksid vist 300 TE, 300 TE 24V ja 320 TE ? Mis teadjamehed üldse arvavad ? pilt s124 mootorite andmetest > RE: MB S124, E-klass - v6sa - 10-08-2010 Ma küll asjatundjaks ei kvalifitseeru, kuid kobisen ikkagi... Neljal osta keret, keret ja veelkord keret. ![]() Kindlasti otsi roostet kõrvalistuja poolt mati alt esinurgast ning tagakoopa taganurkadest, seestpoolt. Samuti on päris mitmel olnud pude B-piilari alanurk, kuhu hõõrub esiukse tihendi alumine nurk. Tiivaääred ja esitiivad on kuluvosad ![]() Mis puudutab seda 230 mootorit, siis mina jätan selle viimaseks valikuks. Kütusekulu vahe reaalses sõidus on pea olematu, kuid mingit varu maanteekiirusel selle 230 puhul ei ole. Auto kaalub ikkagi poolteist tonni ja pole just kõige kergem tükk liigutamiseks. Linnas pole muidugi vahet. See on muidugi õige, et lühema hooldus on odavam (- 2 küünalt, kõrgepingejuhet, bensiinipihustit) ning remont lihtsam (ruumi on rohkem). Ning kuuma talub lühike plokikaas pikast paremini. Minu valik bensiinimootoreist oleks kolmene bensiin. Kui valida, siis muidugi paljuklapiline - see hingab ikka hoopis paremini. ![]() Ning kui kokkuhoitav liiter sajale on oluline, siis ilmselt mõni värske kets või kaloss... ![]() Mina täna Eestist nelja ei otsiks, vaid tooks Saksast. Sealt veel saab 3 kiloeuro eest päris tummiseid asju, kuigi hinnad näikse juba tasahilju tõusvat. Tõsi, platsilt selle hinnaga enam head ei saa, kuid inimeselt ostes veel saab. ![]() Nokime nüüd nende kahe näidise kallal ka. Kuulutuses märgitud kliimaautomaati tahaks toimimas näha... ![]() Seal on siiski tavaline Tempmatic, mis oskab vaid temperatuuri hoida. Tõsi, suudab ka jahutada (kui külmamasin ikka töötab). Ning tagaluugi kojamees on veidi ripakil. Kontrolli, kas see ikka ise tagasi tuleb. Kui ei, on ilmselt juhtmed katki. Kui jah, siis on lihtsalt hooletult remonditud. Ei paista mõlema elektripeegli puhul olevat reguleerimisnuppu (kuulutuse järgi on mõlemad elektriga). Ka VIN seda ei anna. Kolmese kohta kehtib sama virin... RE: MB S124, E-klass - Blaze - 10-08-2010 Jah, ega ma seda kuulutuse informatsiooni ei vaatagi... ega pole ju midagi teha, kui inimesed autot müüa ei taha ja koguinfot varustuse kohta üles ei pane - peale selle, et mõni asi seal liialdatud, on puudu ka seda varustuse juttu parajalt. Aga nagu sa ütlesid, kere korrasolek on tähtsaim, seda kojamehe asendit saab muuta ![]() RE: MB S124, E-klass - v6sa - 10-08-2010 Silberisse pole seda vist mõtet viia. Ei viitsi/oska/taha nemad seal midagi otsida. Rooste ja kõverad plekid leiad isegi üles ja proovisõitu ei tee nemadki. Huvitav, kas müüjad oleksid nõus mõne kiirema ringiga Saugal? Saaks kohe pildi ette, mis seisus saan on. ![]() M103 peaks olema üsna pommikindel pada. Kui välja arvata pikk plokikaas ja hüdrotõukurid ja jaotuskett ja lekkivad klapid ja nukkvõll ja... Ega seal muidgi mingit erilist võimsust kah ei ole. Mis see 132 kW ikka tänapäeval niiväga ära on. RE: MB S124, E-klass - ralak - 10-08-2010 (10-08-2010, 12:01 PM)v6sa Kirjutas: Silberisse pole seda vist mõtet viia. Ei viitsi/oska/taha nemad seal midagi otsida. Rooste ja kõverad plekid leiad isegi üles ja proovisõitu ei tee nemadki. Huvitav, kas müüjad oleksid nõus mõne kiirema ringiga Saugal? Saaks kohe pildi ette, mis seisus saan on. Omast kogemustest tean, et sealsed klienditeenindajad võiks kanda ametinimetust kliendipeletajad... Hentsiga sai kevadel käidud ühte nelja uurimas kerge uduvihmase ilmaga, välja küll ei suvatsenud keegi ilmuda tollest müügiputkast...avasime siis ise kapoti ning uksed ja kaesime vaikselt siit sealt seniks kui üks tyyp kapuuts peas kohale lonkis, kapoti kinni lõi ja õiendama kukkus. Saa nüüd aru klienditeenindusest! Vaevalt nad üldse töökotta tõstukilegi lasevad sõita, krdi tõusikud! RE: MB S124, E-klass - Blaze - 10-08-2010 jah, esmaspäeval seal tööl olnud mees ka vist aasta müügimeheks seekord ei saa ![]() ![]() ![]() Aga teemasse siis niipalju, et südamerahuks õnnestub vb foorumist mõne teadjamehega lähipäevil seal ära käia ja asja lähemalt uurida. Eks siis seletan edasi kuidas tegelikult nende autodega asjalood on... |