Ostsin kah hiljuti samalaadse ja olen minekus väga pettunud, kuidas sul asi edasi liigub, kas 90 möödasõita kannatab või peab tagant suure hooga tulema?
aix19 Kirjutas:Ostsin kah hiljuti samalaadse ja olen minekus väga pettunud, kuidas sul asi edasi liigub, kas 90 möödasõita kannatab või peab tagant suure hooga tulema?
350TD pidigi suht uimane olema. Sai proovitud ise ükspäev korraliku 300TD ga sõidetud ja see liikus küll nagu loom. Muidugi 3 se mootoriga on suht raske leida ja need ka kenasti kallimad, aga siiski tasub kokkuvõttes ära
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
aix19 Kirjutas:Ostsin kah hiljuti samalaadse ja olen minekus väga pettunud, kuidas sul asi edasi liigub, kas 90 möödasõita kannatab või peab tagant suure hooga tulema?
mingit probleemi pole möödasõidul,võibolla sul vaja kasti trossi natuke regullida
200km/h tuleb ka üllatavalt lihtsalt kätte:evil:
eks mootori ja mootori vahe on teinekord ka tuntav . Mõni liigub vabalt ...mõni nagu kännutaga kinni. Sõltub kes ja kuidas mootori eest hoolitsenud on (sissesõit ja hooldus). Mina peaks vist jah tänulik kellegile olema ...ei saa kurta mineku üle (Indrek mu autot proovis ja rahule jäi) :bigsmile:
Kuldar Kirjutas:eks mootori ja mootori vahe on teinekord ka tuntav . Mõni liigub vabalt ...mõni nagu kännutaga kinni. Sõltub kes ja kuidas mootori eest hoolitsenud on (sissesõit ja hooldus). Mina peaks vist jah tänulik kellegile olema ...ei saa kurta mineku üle (Indrek mu autot proovis ja rahule jäi) :bigsmile:
Eks su autol tiba teine mootor ka,20kw rohkem.Päris hea minekuga oli,ei tohi kurta diisli kohta.Ainuke mis häiriv või harjumatu,"küürakate" imekerge rool.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
st kuskil 100-120 pealt on juba raske? üks E430 w210 täitsa valmistas šoki, et madalatel kiirustel üldse teed ei tunneta.. aga see läks paremaks vastavalt tunnetamise vajaduse kasvule.
...aga jah ... mida muud kui õnnitlused auto puhul ...ja teretulemast klubisse...
hakkab 140-tega äkki klubi täienema :bigsmile: tean nii mõndagi kes ka 140 mõtteid mõlgutavad .... :biggergrin:
aix19 Kirjutas:Kust sa Kuldar 20 kw leidsid. Üks tark mees leidis, et minu autol oli ja on turbo juures klappidega midagi viga, nii et turbo peaaegu ei töötagi
Kuldaril S300 TD 130kw.
See turboklappide viga tundub suhteliselt levinud olema,sa pole esimene kes kurdab.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Ka minu autol need vahetatud, vana omanik rääkis pikalt laialt kuidas talle mõned uue turbo ostu soovitasid... kuid jah klapid olid ...ja kuna ta kasutas oma auto remontimisel samu inimesi keda ka mina tean siis sain sellele kenasti kinnitust .
Kuldar Kirjutas:eks mootori ja mootori vahe on teinekord ka tuntav . Mõni liigub vabalt ...mõni nagu kännutaga kinni. Sõltub kes ja kuidas mootori eest hoolitsenud on (sissesõit ja hooldus). Mina peaks vist jah tänulik kellegile olema ...ei saa kurta mineku üle (Indrek mu autot proovis ja rahule jäi) :bigsmile:
samad sõnad,mootor ideaalne ja veermik sai ka peale saksast tulekut uue hinge.
asi mis mind häirib on veljed,plaanin kas17" või 18" aga ET-d ei tea,praegu on rattad liiga sees ja koobasteni ruumi küll.
Kuldar Kirjutas:eks mootori ja mootori vahe on teinekord ka tuntav . Mõni liigub vabalt ...mõni nagu kännutaga kinni. Sõltub kes ja kuidas mootori eest hoolitsenud on (sissesõit ja hooldus). Mina peaks vist jah tänulik kellegile olema ...ei saa kurta mineku üle (Indrek mu autot proovis ja rahule jäi) :bigsmile:
samad sõnad,mootor ideaalne ja veermik sai ka peale saksast tulekut uue hinge.
asi mis mind häirib on veljed,plaanin kas17" või 18" aga ET-d ei tea,praegu on rattad liiga sees ja koobasteni ruumi küll.
jah , eks ratastel ruumi jätkub ...kannatab ehk tõesti vaadata 18" velgi ja sinna saaks isegi vast 45 kõrgused kummid peale ... ei tohiks liiga madalad jääda (jääb isegi mingi sõidumõnu alles). Tagarattale käib siiski flants vahele ...kui just tagumine velg 9" või teise ETga pole . Siis peaks ka üldmulje paranema .
jah , eks ratastel ruumi jätkub ...kannatab ehk tõesti vaadata 18" velgi ja sinna saaks isegi vast 45 kõrgused kummid peale ... ei tohiks liiga madalad jääda (jääb isegi mingi sõidumõnu alles). Tagarattale käib siiski flants vahele ...kui just tagumine velg 9" või teise ETga pole . Siis peaks ka üldmulje paranema .
arvan et 45 kõrgus liiga napp,pigem siiski17"(kogemus 124-ga olemas madala rehviga)
aga flantsi peale ma ei tulnudki,keegi uuris seda teemat foorumis kunagi aga kes neid teeb või müüb pole õrna aimugi
hents99 Kirjutas:Mõni treial teeb. Aga kas poldid liiga vähe kinni hoidma ei jää? Sõltub tegelt flantsi paksusest.
minu teada läheb flants eraldi poltidega ja velg poltidega flantsi küllge:eureka:,parandage kui ma eksin
Jah, saab ka nii, siis peab flants juba üle 2-3cm olema. Njah, ega vähem polegi vist mõtet väljapoole tuua.
minu masinal on nii tehtud, aga flantsi paksus on alla 2 cm-i, ja on ilus vaadata. kui keegi tahab ja viitsimist on siis võib ratta ka alt ärakeerata, et lähemalt seda vigurit uurida.