Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
MB S350TD, 1994, W140 - rain - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122)
+--- Teema: MB S350TD, 1994, W140 - rain (/showthread.php?tid=1432)

Lehed: 1 2


MB S350TD, 1994, W140 - rain - rain - 18-04-2006

Mark:MB S350TD
Esma.reg.1994
Mootor:110kw turbodiisel
Käigukast:autumaat
Värv:tumehall
Lisavarustus:must nahksisu,pakettaknad,2xSRS,(el.luuk,4xaknad,peeglid,antenn,esiistmed)
kont,istmesoendused 2x,veljed 16",...jne




RE: MB S350TD W140 - aix19 - 25-07-2006

Ostsin kah hiljuti samalaadse ja olen minekus väga pettunud, kuidas sul asi edasi liigub, kas 90 möödasõita kannatab või peab tagant suure hooga tulema?


RE: MB S350TD W140 - indrek - 25-07-2006

aix19 Kirjutas:Ostsin kah hiljuti samalaadse ja olen minekus väga pettunud, kuidas sul asi edasi liigub, kas 90 möödasõita kannatab või peab tagant suure hooga tulema?

350TD pidigi suht uimane olema. Sai proovitud ise ükspäev korraliku 300TD ga sõidetud ja see liikus küll nagu loom. Muidugi 3 se mootoriga on suht raske leida ja need ka kenasti kallimad, aga siiski tasub kokkuvõttes ära


RE: MB S350TD W140 - rain - 25-07-2006

aix19 Kirjutas:Ostsin kah hiljuti samalaadse ja olen minekus väga pettunud, kuidas sul asi edasi liigub, kas 90 möödasõita kannatab või peab tagant suure hooga tulema?

mingit probleemi pole möödasõidul,võibolla sul vaja kasti trossi natuke regullida
200km/h tuleb ka üllatavalt lihtsalt kätte:evil:


RE: MB S350TD W140 - Kuldar - 25-07-2006

eks mootori ja mootori vahe on teinekord ka tuntav . Mõni liigub vabalt ...mõni nagu kännutaga kinni. Sõltub kes ja kuidas mootori eest hoolitsenud on (sissesõit ja hooldus). Mina peaks vist jah tänulik kellegile olema ...ei saa kurta mineku üle (Indrek mu autot proovis ja rahule jäi) :bigsmile:


RE: MB S350TD W140 - Karl - 26-07-2006

Kuldar Kirjutas:eks mootori ja mootori vahe on teinekord ka tuntav . Mõni liigub vabalt ...mõni nagu kännutaga kinni.  Sõltub kes ja kuidas mootori eest hoolitsenud on (sissesõit ja hooldus). Mina peaks vist jah tänulik kellegile olema ...ei saa kurta mineku üle (Indrek mu autot proovis ja rahule jäi) :bigsmile:

Eks su autol tiba teine mootor ka,20kw rohkem.Päris hea minekuga oli,ei tohi kurta diisli kohta.Ainuke mis häiriv või harjumatu,"küürakate" imekerge rool.


RE: MB S350TD W140 - Andres - 26-07-2006

kiirustundlik?

st kuskil 100-120 pealt on juba raske? üks E430 w210 täitsa valmistas šoki, et madalatel kiirustel üldse teed ei tunneta.. aga see läks paremaks vastavalt tunnetamise vajaduse kasvule.


RE: MB S350TD W140 - Kuldar - 26-07-2006

rain Kirjutas:Mark:MB S350TD
Esma.reg.1994
Mootor:110kw turbodiisel
Käigukast:autumaat
Värv:tumehall
Lisavarustus:must nahksisu,pakettaknad,2xSRS,(el.luuk,4xaknad,peeglid,antenn,esiistmed)
kont,istmesoendused 2x,veljed 16",...jne

...aga jah ... mida muud kui õnnitlused auto puhul ...ja teretulemast klubisse...
hakkab 140-tega äkki klubi täienema :bigsmile: tean nii mõndagi kes ka 140 mõtteid mõlgutavad .... :biggergrin:


RE: MB S350TD W140 - aix19 - 26-07-2006

Kust sa Kuldar 20 kw leidsid. Üks tark mees leidis, et minu autol oli ja on turbo juures klappidega midagi viga, nii et turbo peaaegu ei töötagiAngry


RE:  MB S350TD W140 - Karl - 26-07-2006

aix19 Kirjutas:Kust sa Kuldar 20 kw leidsid. Üks tark mees leidis, et minu autol oli ja on turbo juures klappidega midagi viga, nii et turbo peaaegu ei töötagiAngry

Kuldaril S300 TD 130kw.

See turboklappide viga tundub suhteliselt levinud olema,sa pole esimene kes kurdab.


RE: MB S350TD W140 - Kuldar - 26-07-2006

Ka minu autol need vahetatud, vana omanik rääkis pikalt laialt kuidas talle mõned uue turbo ostu soovitasid... kuid jah klapid olid ...ja kuna ta kasutas oma auto remontimisel samu inimesi keda ka mina tean siis sain sellele kenasti kinnitust .


RE: MB S350TD W140 - aix19 - 27-07-2006

äkki mäletad:eureka: palju need klapid maksta võisid


RE: MB S350TD W140 - rain - 27-07-2006

Kuldar Kirjutas:eks mootori ja mootori vahe on teinekord ka tuntav . Mõni liigub vabalt ...mõni nagu kännutaga kinni.  Sõltub kes ja kuidas mootori eest hoolitsenud on (sissesõit ja hooldus). Mina peaks vist jah tänulik kellegile olema ...ei saa kurta mineku üle (Indrek mu autot proovis ja rahule jäi) :bigsmile:

samad sõnad,mootor ideaalne ja veermik sai ka peale saksast tulekut uue hinge.
asi mis mind häirib on veljed,plaanin kas17" või 18" aga ET-d ei tea,praegu on rattad liiga sees ja koobasteni ruumi küll.


RE: MB S350TD W140 - Kuldar - 27-07-2006

aix19 Kirjutas:äkki mäletad:eureka: palju need klapid maksta võisid

Uurin ja annan teada .


RE: MB S350TD W140 - Kuldar - 27-07-2006

rain Kirjutas:
Kuldar Kirjutas:eks mootori ja mootori vahe on teinekord ka tuntav . Mõni liigub vabalt ...mõni nagu kännutaga kinni. Sõltub kes ja kuidas mootori eest hoolitsenud on (sissesõit ja hooldus). Mina peaks vist jah tänulik kellegile olema ...ei saa kurta mineku üle (Indrek mu autot proovis ja rahule jäi) :bigsmile:

samad sõnad,mootor ideaalne ja veermik sai ka peale saksast tulekut uue hinge.
asi mis mind häirib on veljed,plaanin kas17" või 18" aga ET-d ei tea,praegu on rattad liiga sees ja koobasteni ruumi küll.

jah , eks ratastel ruumi jätkub ...kannatab ehk tõesti vaadata 18" velgi ja sinna saaks isegi vast 45 kõrgused kummid peale ... ei tohiks liiga madalad jääda (jääb isegi mingi sõidumõnu alles). Tagarattale käib siiski flants vahele ...kui just tagumine velg 9" või teise ETga pole . Siis peaks ka üldmulje paranema .


RE: MB S350TD W140 - rain - 27-07-2006

jah , eks ratastel ruumi jätkub ...kannatab ehk tõesti vaadata 18" velgi ja sinna saaks isegi vast 45 kõrgused kummid peale ... ei tohiks liiga madalad jääda (jääb isegi mingi sõidumõnu alles). Tagarattale käib siiski flants vahele ...kui just tagumine velg 9" või teise ETga pole . Siis peaks ka üldmulje paranema .


arvan et 45 kõrgus liiga napp,pigem siiski17"(kogemus 124-ga olemas madala rehviga)
aga flantsi peale ma ei tulnudki,keegi uuris seda teemat foorumis kunagi aga kes neid teeb või müüb pole õrna aimugi


RE: MB S350TD W140 - hents99 - 28-07-2006

Mõni treial teeb. Aga kas poldid liiga vähe kinni hoidma ei jää? Sõltub tegelt flantsi paksusest.


RE: MB S350TD W140 - rain - 28-07-2006

hents99 Kirjutas:Mõni treial teeb. Aga kas poldid liiga vähe kinni hoidma ei jää? Sõltub tegelt flantsi paksusest.

minu teada läheb flants eraldi poltidega ja velg poltidega flantsi küllge:eureka:,parandage kui ma eksin


RE: MB S350TD W140 - hents99 - 28-07-2006

rain Kirjutas:
hents99 Kirjutas:Mõni treial teeb. Aga kas poldid liiga vähe kinni hoidma ei jää? Sõltub tegelt flantsi paksusest.

minu teada läheb flants eraldi poltidega ja velg poltidega flantsi küllge:eureka:,parandage kui ma eksin
Jah, saab ka nii, siis peab flants juba üle 2-3cm olema. Njah, ega vähem polegi vist mõtet väljapoole tuua.


RE: MB S350TD W140 - rakk - 28-07-2006

hents99 Kirjutas:
rain Kirjutas:
hents99 Kirjutas:Mõni treial teeb. Aga kas poldid liiga vähe kinni hoidma ei jää? Sõltub tegelt flantsi paksusest.

minu teada läheb flants eraldi poltidega ja velg poltidega flantsi küllge:eureka:,parandage kui ma eksin
Jah, saab ka nii, siis peab flants juba üle 2-3cm olema. Njah, ega vähem polegi vist mõtet väljapoole tuua.

minu masinal on nii tehtud, aga flantsi paksus on alla 2 cm-i, ja on ilus vaadata. kui keegi tahab ja viitsimist on siis võib ratta ka alt ärakeerata, et lähemalt seda vigurit uurida.