23-06-2010, 08:52 PM
Kas 1991 w140 500sel see on või ei ole?
Mis on KE-Jetronic?
|
23-06-2010, 08:52 PM
Kas 1991 w140 500sel see on või ei ole?
23-06-2010, 09:43 PM
Krt millegipärast usun, et sellel on juba elektrooniline pritse,
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige indrek@clubmb.ee / 5121868
23-06-2010, 10:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-06-2010, 10:48 PM ja muutjaks oli Heinar.)
Inglise keeles LH-SFI. Ehk siis elektroonika valvab pihustite üle. Pihustid on elektriga juhitavad/avatavad.
K-,Ke-Jetronic aga pihustab kogu aeg. Ainuke elektriliselt juhitav pihusti on külmkäivituse jaoks lisaks pandud. W140-el seda süsteemi küll leida ei tohiks.
24-06-2010, 11:36 PM
W140 pole jah kunagi KE-jetronikut omanud.
Samas oli W140 minuteada just esimene masin maailmas, millel hakati kasutama CAN võrku. Lipulaev ikkagi
24-06-2010, 11:45 PM
Samas oli minu kunagine 81a 525 bmw juba EFIga, Mercedes-Benz võttis EFI kasutusele alles 10 hiljem.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
25-06-2010, 11:48 AM
25-06-2010, 05:32 PM
(25-06-2010, 11:48 AM)marek Kirjutas:(24-06-2010, 11:45 PM)Laur Kirjutas: Samas oli minu kunagine 81a 525 bmw juba EFIga, Mercedes-Benz loobus sellest kahjuks alles 10a. hiljem. MB'l oli ka see 70-ndatel oelmas.... W140 peal ei olnud KE-Jeti, kuid R129 oli olemas üliharuldane M119 KE-Jet
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
25-06-2010, 09:18 PM
26-06-2010, 04:30 PM
MB-l oli esimesena üldse elektrooniline pihusti kasutuses ja seda aastast 1954 ja neid on pandud ka veel R107-te peale, peale seda tuli Jetronic mängu.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
26-06-2010, 11:59 PM
27-06-2010, 09:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-06-2010, 09:48 PM ja muutjaks oli w124.)
MB kasutas 70ndatel Boschi D-Jetronicut ja L-Jetronicut, mis ei olnud küll päris EFI-d, vaid analoogpritsungid. Kuid pihusti avanemist ja sulgemist juhiti elektriliste impulssidega. Kuna K-Jetronicut ja tema anaooge oli oluliselt odavam toota, kadusid esimesena mainitud pritsed ajaloo prügikasti.
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Võimalikud seotud teemad... | |||||
Teema: | Autor | Vastuseid: | Vaatamisi: | Viimane postitus | |
w124 diferentsiaal - mutter tuli lahti, mis nüüd edasi saab? | kraabus | 3 | 1,389 |
20-05-2021, 08:27 AM Viimane postitus: v6sa |
|
Mis põhjusel..... | madis71 | 4 | 3,093 |
26-07-2019, 09:33 AM Viimane postitus: stihl |
|
Mis mootor? | kippari | 17 | 10,903 |
01-11-2016, 09:03 PM Viimane postitus: kippari |
|
Mis õli kasutada? | sm. pelle | 11 | 7,410 |
07-12-2013, 02:05 PM Viimane postitus: kriipc |
|
M102.985 KE-jetronic gaasi peale jäämine | w1244 | 1 | 2,956 |
30-04-2013, 09:10 AM Viimane postitus: v6sa |
|
Mis süsteem see on? (PILDID) | 300d | 19 | 16,708 |
23-08-2012, 08:04 PM Viimane postitus: 300d |
|
Mis amordid sobivad asenduseks? | loora33 | 2 | 3,377 |
21-05-2012, 11:30 PM Viimane postitus: arturmalcik |
|
W201 KE-jetronic probleem | RIBI | 7 | 6,515 |
02-07-2011, 11:06 PM Viimane postitus: RIBI |
|
KE-Jetronic | python | 2 | 3,219 |
28-12-2010, 06:38 PM Viimane postitus: python |
|
Kuids saab teada mis tüübi mootoriga tegu? | rix.w126 | 11 | 10,072 |
01-09-2009, 02:51 AM Viimane postitus: rix.w126 |