Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz 300E 1988, w124 - Lahekas
#21
Ise ka Tlnas seda autot silmanud. Kulmud olid ikka väga nilbed. Muidu ok. Vana autu ju. Aga valge värv on ilus, eriti kitsa liistuga.
Ventikas on suht oluline. Kui vedu pidevalt taga, siis kütusekulu suureneb ja moto läheb raskemini pöördesse.
Kui pärismersut W123 oled omanud, siis 124 isiklikult enam ei soovi. Sinu vana 123 ka linnas ära nähtud. Oli kabe küll. Klassika on klassika.
Edu igatahes.
W123 230E igapäevatöös.

Sigmar Avald
56 913 150
Vasta
#22
No 123 tahtis liiga palju tähelepanu juba saama hakata. + veel oli tal kadunud 123-ele omapärane mugavus, sest kogu vedrustusering oli vahetatud ja polnud ta enam midagi nii pehme, kui peaks olema.
E55 AMG
Vasta
#23
Eelmise nädala lõpupoole sai siis päris pikalt aega veedetud Kadaka tee romula hoovis. Kiskusin õhufiltri kopsiku maha ja siis romula-Andresega koos hakkasime erinevaid elektrilisi tükke "õhulugeja" küljes vahetama. Tuli seal välja siis, et kui kõik "õhulugeja" küljes olevad pistikuga junnid on uued pandud, jäävad tühikäigupöörded 1500 peale ja alla ei kuku. Proovisime pöördeid maha keerata, kuid tulutult. Seejärel sai vahelt ära võetud tühikäiguandur. Käib ilusti 700-800 pöördega, kuid külmalt ei käivitu ikka hästi ja bensukulu oli nagu tunde järgi suurem. Ei jäänudki muud üle, kui kõik minu jupid peale tagasi, romula jupid romulasse tagasi ja sõidan endiselt ringi nii nagu autot ostes. Vähemalt käib korralikult, käivitamisega on küll probleeme, sest esimese korraga ei jää käima, aga soojalt tiksub ilusti ja vaikselt. Praegu on siis pistik tagant ära sellel junnil, mille peal mingi nõel õhulugeja sees edasi-tagasi jookseb nagu pendel. Algul arvasime, et on selle "jooksuraja" põhjani ära kulutanud, kuid ei olnud. Siis sai proovitud teisel poole lugejat ühte musta karpi, milles läheb bensiin survega läbi, kuid nagu öeldud, kasu polnud. Tühikäigu andurit proovisin ka uut, kuid mitte kübetki kasu. Andres arvas, et kuskilt on vooluga miskit jama. Varsti tekib veidi rohkem vabat aega, siis hakkan neid juhtmeid ja andureid ükshaaval üle mõõtma. Eks näis, kas on kasu.
Muidu on ikka krdi mõnus auto nende suveilmade nautimiseks ja ringi kruiisimiseksThumbsup
E55 AMG
Vasta
#24
Väike up siis vahepeal. Sai täna originaal beckeri makk välja võetud ja vähe võimsam, kuid mitte eriti blingbling-modern cd mängija sisse pandud. Kõlaritest kadus vilisemine ning eelmise omaniku sisse jäetud "Magnat" ovaalid tagaknal hakkasid mürisema sama hästi, kui vanas autos subwoofer pagassis. Uskumatu, kui head heli need toodavad. Ei ole enam vaja osta uut võimu, et üle jäänud subwoofer pagassi toppida. Samas peale makijuhtmete vedu juhtus selline asi, et elektriaknad hakkasid tööle olenemata süüteluku asendist. Ennem töötasid ainult siis, kui süüde sees oli. Nüüd võib võti taskus kasvõi olla, kuid elektriaknad ikka töötavad. On see normaalne? Või juhtus kuskil elektrisüsteemis miskine "kala"?
E55 AMG
Vasta
#25
Elektriaknad ja -katuseluuk peavad töötama siis, kui süüde on sees või juhiuks lahti.

Kui toimivad kogu aeg, siis on midagi nihu. Kas akut ei kurna?
Vasta
#26
Vot vot, see "..või juhiuks lahti" tuleb üle kontrollida.. Icon_razz
E55 AMG
Vasta
#27
Esimesed uksed lahti toimivad ainult aknad.
Luuk toimib ikkagi sissekeeratud süütega/esimeses astmes.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#28
Jah, täpselt nii ongi nagu Hents kirjeldas. Kõik õige. Ma polnud ennem lihtsalt seda tähele pannud, et aknad töötavad juhul, kui uksed lahti ja võtit ees pole. Seepärast ka selline segadus mu peas.
E55 AMG
Vasta
#29
Sain täna veidi rohkem aega, et autoga tegeleda. Võtsin ette ja toonisin tagumised tuled ära. 50 krooni ja tunnike tööd, minuarust päris kena jäi.

Siin siis vasakul vana tuli, paremal lakitud.
[Pilt: 67268-DSC00393.JPG]
[Pilt: 85853-DSC00395.JPG]
[Pilt: 45726-DSC00396.JPG]
Võrdluseks pilt:
[Pilt: 93559-P3310002.JPG]

Samas avastasin täna, et mõlemad esimesed vedrud on alumise keeru pealt katki. Käisin laenasin vedrutõmmitsad ja vaatab nädalavahetusel, mis teha annab.
E55 AMG
Vasta
#30
ja nüüd isegi Kohanud Sind Linnavahel Wink
Enne nagu ei osanud Sind selle auto roolist otsida, ikka ja alati, kui nägin 123, siis mõtlesin,et Sina ?Big Grin
aga viimati olidki Sina, ja see oli päris mõnda aega tagasi Wink


Aga jaah, tulede toonimise kohta, Kiidan, et sa ei teinud neid väga tmedaks. Siis oleks "Härra Politseihärraga" jamasid tulnud.
Enda omal ka õrn toon peal, Ja suht läheb peale kl.

Eelmine suvi oli isegi Esituledel toon. Kuid talveks hakkasid segama pimedal ajal sõitu.
Igatehes, Edu. Smile
Alumiiniumi ja Roostevaba terase Keevitus- ja Painutustööd.
RakWeld OÜ
5656 3210
Rakvere ja Tallinn
Vasta
#31
Nende universaalsete tõmmitsatega ( haaratsitega) on igavene tegu nendega.
UK Garaaž
Vasta
#32
Mõtlesin ise ka selle väga tumedaks laskmise peale, kuid see tulemus, mis hetkel on, rahuldas mind täielikult. Urbo, sinu toonitud esitulesid ma mäletan. Ise mõtlesin veel, et kas politsei ei kiusa...Eusa_whistle
E55 AMG
Vasta
#33
(17-06-2010, 11:20 PM)Lahekas Kirjutas: Mõtlesin ise ka selle väga tumedaks laskmise peale, kuid see tulemus, mis hetkel on, rahuldas mind täielikult. Urbo, sinu toonitud esitulesid ma mäletan. Ise mõtlesin veel, et kas politsei ei kiusa...Eusa_whistle

Kusjuures, Aus olla, siis mitte kordagi ta sellel teemal muga ei rääkinud.
Nüüd isegi nokivad rohkem. Big Grin
kuna mul tuled natuke pahad, Xenon Sees. ja hajuv piirjoon, mis omakorda pimestab pisut vastutulijaid.
Aa noh, tulede märgistused mul neid kasutada lubavad.

Ja ehk vb sellepärast ei plokitud tuledega, kuna siis nad ei olnud nii eredad Wink
ja ilma tuledeta ma väga tihti ei sõida.



Teemakohaselt: ma millegipärast usun,et Päris tumedad valgele autole vast ei sobiks ka, Aga maitse asi.
Ja siis on täiesti kindel see,et Pead selle kõik maha "pesema"
-Mis ise enesest ei olegi nii raske, Kuid pärast selle pläga maha puhastamist, on vaja tuled korda ka saada. Ehk vaja poleerida. Ja neid kandiliste nurkadega tulesid ei ole just kõige lõbusam korrastada siis Wink
Ja muide, sa ei pannud tähele,et peale toonimist, tuled läigivad poole rohkem ? Tongue
Alumiiniumi ja Roostevaba terase Keevitus- ja Painutustööd.
RakWeld OÜ
5656 3210
Rakvere ja Tallinn
Vasta
#34
Jah, sama minagi. Et liiga tumedad valgele autole ei sobi. Siis tuleks hakata juba mujalt ka asju tumedamaks muutma, et tagatuled võõrkehadena ei mõjuks.
Panin ikka, kogu see lakikiht andis tuledele nagu uue välimuse. Samahea minna osta poest sellised uued tuled. Väga viis värk.
E55 AMG
Vasta
#35
Piltidelt seda väga aru ei saa, aga enne lakkimist olid tuled ikka väga tuhmid. Lakkimine andis neile värskust juurde.
E55 AMG
Vasta
#36
Juhtus siis täna nii, et keset maanteesõitu hakkasin ees pidurdava rekka järgi pidurdama, ning piduripedaal vajus peaaegu et põhja, enne kui pidurid võtma hakkasid. Ennem oli ikka pedaal kange ja kohe vajutades auto pidurdas. Pidurivedelikku kadunud ei ole, seega torud-voolikud peavad terved olema. Mis juhtuda võis? Kas pidursüsteem on ka vaakumiga kuidagi seotud? Õnnestus nimelt esitule tagant see salongist reguleerimise vaakumi ots ära murda ning sinna pime ette panna. Kuid ma ei saa selles pimedas 100% kindel olla...
E55 AMG
Vasta
#37
Üks-kaks vajutust seda vedeliku taset oluliselt ei muuda, kui leke ilmneb vaid surve all. Koid eks vähenemist peaks märgata olema.
Iseasi on see, et tagumises anumas vedeliku taset tegelikult ei näe. Ainus viis olla täiesti kindel on valada vedelikku juurde, et tase oleks üle vaheseina...Unibrow

Kas pedaal võtab jätkuvalt põhjast?
Kas kõik rattad pidusrdavad endisel viisil?

Aga paar mõtet, mida kontrollida.

Kas kõigil klotsidel on katted alles?
Ega peapump salongi poole ei leki?
Kolmas võimalus on peapumba sisemine leke.

Pidurivõimendi saab sellel vaakumi sisselastest. Seega vaata, et seal oleks kõik tihe ja ilus. Ühe tule reguleerimiskõrre lekkimine ei tohiks pidurivõimendi vaakumit ära kaotada, kuid eks nõrgemaks teeb ikka.
Vasta
#38
Sai üks Jeep 124 vasta vahetatud, nüüd saan siin ka targutamas käia Smile
Korras pidurisüsteemis on kerge ülerõhk, mis takistab õhu sisse imbumist.
Õhust saab süsteemis aru, kui pedaal esimese korraga põhja käib ja teise-kolmanda korraga pidurdab nagu ikka.
Õhk tuleb süsteemi, kui peapumba mansetid kulunud või mõni silinder immitseb läbi. Õlikadu alguses märgatavat ei ole.
Ma vaataks töösilindrid üle, peavad olema täiesti kuivad. Peapumpa väga ei usu.

urmas@sai käe valgeks siin foorumis
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Cherokee)
Vasta
#39
Enam pedaal põhjas ei ole, lõi peale seismajätmist üles tagasi. Ja ma ei vajutanud ainult ühe korra. Niikui pedaal hakkas põhja käima, pumpasin pidureid korralikult, et äkki lööb rõhu üles tagasi. Lõigi. Aga vajus uuesti põhja. Peale taaskäivitamist sellist anomaaliat pole juhtunud. Siis pidurdasid kõik rattad korraga ilusti, ABS hakkas ka järskudel katsepidurdustel korralikult tööle. Kindel on see, et homme kisun ma kõik rattad alt ära ja vaatan kõik pidurid üle, sest pidurid vilisevad ka pidurdades aeg ajalt ning vahel ka sõidu ajal kergelt vilisevad. Eelmise omaniku sõnul on piduriklotsid vahetatud, kuid äkki on need lahti või lihtsalt liialt odavad klotsid. Lahti kiskudes saan ma näha ka, kas silindrid on kuivad. Vedeliku tase on üle keskmise niigi. Ja selle katkise vaakumi kavatsen ma imepisikese voolikuga ära siiski ühendada, et oleks ikka reguleeritav tuli. Eks homme üritan uurida neid asju, mida Võsa ja Kunks soovitasid ja õhtul kommenteerin siis, mida ma näen seal.
E55 AMG
Vasta
#40
Kui sa juba rattad maha kisud...
Pole teada mis ajast see piduriõli seal on. Ma olen oma autodel sel juhul piduriõli ära vahetanud.
Keerad õhutusniplid väja ja lased 3/4 liitrit läbi voolata. Saad õhu välja ja värske õli sisse.
Siis niplid tagasi. Pedaali muidugi vahepeal näppida ei tohi ja õlianum ei tohi tühjaks saada.
Kuid...kui nipli puruks keerad (suht tõenäoline) on üks jama lisaks juures Icon_evil
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Cherokee)
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 22 3,231 24-09-2024, 10:20 PM
Viimane postitus: Manifesto
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 295 299,328 23-09-2024, 09:11 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,906 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 101,456 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,227 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 33 29,873 22-07-2024, 07:26 PM
Viimane postitus: inc13
  Mercedes-Benz SLK350, 2005, R171 - Kalla Kalla 4 634 21-05-2024, 12:50 PM
Viimane postitus: Kalla
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 4,869 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 495 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 1,297 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne