27-05-2010, 07:34 PM
Niisiis, küsimus järgmine: Kas keegi on istutanud W124 E-klassi püsikiiruse kangi vanemale W124`le või vastupidi?
E klassil on 6-klemmiga pistik, vanemal on 5-klemmiga. Omab keegi infot, mis signaal käib 6-ndas, ehk lisa mustas juhtmes? Kas see võib mingi mass vms olla?
Samas E klassi suunakate kangi pistikul on jällegi 2-klemmi vähem, kui vanal W124`l.
Võibolla on tegemist püsika+suundade ühine klemm/juhe?
Mul hetkel käsil mootori swap 300-24V asemele 320-24V, seoses sellega kogu mootor+kasti juhtmestik. Mõtlesin, et vahetan püsika kangid lihtsalt 1:1 ära, aga neid ei saagi nii lihtsalt vahetada, korpused erinevad jne.
Pole selle kohta ka mingit skeemi leidnud.
E klassil on 6-klemmiga pistik, vanemal on 5-klemmiga. Omab keegi infot, mis signaal käib 6-ndas, ehk lisa mustas juhtmes? Kas see võib mingi mass vms olla?
Samas E klassi suunakate kangi pistikul on jällegi 2-klemmi vähem, kui vanal W124`l.
Võibolla on tegemist püsika+suundade ühine klemm/juhe?
Mul hetkel käsil mootori swap 300-24V asemele 320-24V, seoses sellega kogu mootor+kasti juhtmestik. Mõtlesin, et vahetan püsika kangid lihtsalt 1:1 ära, aga neid ei saagi nii lihtsalt vahetada, korpused erinevad jne.
Pole selle kohta ka mingit skeemi leidnud.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering