Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
W124 Püsikiiruse kangi erinevused? - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: W124 Püsikiiruse kangi erinevused? (/showthread.php?tid=18635)



W124 Püsikiiruse kangi erinevused? - hents99 - 27-05-2010

Niisiis, küsimus järgmine: Kas keegi on istutanud W124 E-klassi püsikiiruse kangi vanemale W124`le või vastupidi?

E klassil on 6-klemmiga pistik, vanemal on 5-klemmiga. Omab keegi infot, mis signaal käib 6-ndas, ehk lisa mustas juhtmes? Kas see võib mingi mass vms olla?

Samas E klassi suunakate kangi pistikul on jällegi 2-klemmi vähem, kui vanal W124`l.
Võibolla on tegemist püsika+suundade ühine klemm/juhe?

Mul hetkel käsil mootori swap 300-24V asemele 320-24V, seoses sellega kogu mootor+kasti juhtmestik. Mõtlesin, et vahetan püsika kangid lihtsalt 1:1 ära, aga neid ei saagi nii lihtsalt vahetada, korpused erinevad jne.

Pole selle kohta ka mingit skeemi leidnud.


RE: W124 Püsikiiruse kangi erinevused? - hents99 - 28-05-2010

Help!

6. juhe on musta värvi - äkki ütleb see midagi, mis impulsi vms on tegemist.
Tahaks homme kõik kokku panna. Variant on muidugi proovida, kas töötab või mitte.


W124 E320 ASR`i puudumisel drosseli töö? - hents99 - 30-05-2010

Nii, tühja see püsika kang.

Nüüd suurem häda Crybaby

Koha peal seistes saab segusiibrit normaalselt avada, liikudes, ehk kui kiiruse andur tööle hakkab, piirab automaatselt drosselklappi selliselt, et gaasipedaal hakkab alles pärast poolt vajutamist drosselit avama ja maksimaalselt avab ca 30%.

Ilmselt on see tingitud ASR`ist, mida minu autol pole. Autol, millelt sai mootor võetud omas ASR`i. Nüüd mõned otsad lahtiselt.

Kas saaks kuidagi ASR`i ära nullida või katkestada tema õiguse drosselklappi piirata?


RE: W124 Püsikiiruse kangi erinevused? - W2intz - 12-06-2010

Teema jätkuks:

Kuidas reageerida sellisele anomaaliale, et kui püsika sisse paneb, hakkab ta kiirus hoidma järsemate tõusude ja möönadega, ehk siis kas w124 peaks olema leebem see kiiruse hoidmine. Ei ole teiste 124 püsikatega kogemusi, aga endale ta õudsalt häirib kui ta niimodi nõkerdab. Kas miskit määrima kuskilt?

Sooja suve!

Henry


RE: W124 Püsikiiruse kangi erinevused? - Randar - 12-06-2010

(12-06-2010, 02:54 PM)W2intz Kirjutas: Teema jätkuks:

Kuidas reageerida sellisele anomaaliale, et kui püsika sisse paneb, hakkab ta kiirus hoidma järsemate tõusude ja möönadega, ehk siis kas w124 peaks olema leebem see kiiruse hoidmine. Ei ole teiste 124 püsikatega kogemusi, aga endale ta õudsalt häirib kui ta niimodi nõkerdab. Kas miskit määrima kuskilt?

Sooja suve!

Henry

See ju püsika mõte ongi, et hoiab ühtlast kiirust nii tõusudel kui ka langustel.


RE: W124 Püsikiiruse kangi erinevused? - hents99 - 12-06-2010

Ma arvan, et sa ei saanud mõttest aru ja kiirustasid kohe ära panema.

Aga teemasse:
Võibolla on mingi lõtk süsteemis? Ühe korra lükkab mootor liialt palju hooba, siis jälle korrigeerib liialt madalaks kiiruse.



(12-06-2010, 03:38 PM)kurjajuur Kirjutas:
(12-06-2010, 02:54 PM)W2intz Kirjutas: Teema jätkuks:

Kuidas reageerida sellisele anomaaliale, et kui püsika sisse paneb, hakkab ta kiirus hoidma järsemate tõusude ja möönadega, ehk siis kas w124 peaks olema leebem see kiiruse hoidmine. Ei ole teiste 124 püsikatega kogemusi, aga endale ta õudsalt häirib kui ta niimodi nõkerdab. Kas miskit määrima kuskilt?

Sooja suve!

Henry

See ju püsika mõte ongi, et hoiab ühtlast kiirust nii tõusudel kui ka langustel.