22-05-2010, 04:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-05-2010, 04:41 PM ja muutjaks oli Laur.)
Tegemist on 87. aasta w124 3,0 dislaga. 80kw mootor siis. Ja uurisin siin, et kuda neid plunsrite vms tihendeid vahetada, neid mis seal pumba väljundite all kohe on, pumba pealt lekkis enne kütust ja no siin räägiti et spets võti, võtad stopperid ära ja ongi tibens see vedru jääb sinna paika võtad sellel stutsil vms tihendi pealt, paned uue ja keerad tagasi, aga selline asi, et pill ei käivitu enam, võtsin pihustitorud uuesti lahti. Vaatasin kütust aind immitseb hädavaevu kui starterit anda. Milles probla.
Minu teada peaks nende stutsidega saama kytusekogust regullida, mis pihustisse läheb aga võta näpust kõik räägivad et kodus teostatav jne, panin samamoodi tagasi ka kokku ja muud midagi ei näppind kuid mootor ei luba enam ja mina ei tea. Nagu aru sain siis pole stendi vaja, aga miks sis nii võsas asi, ei tea.
Kas on kuidagi kodus teostatav see timmimine nii et vähemalt pilli käima saaks? siis viiks laseks vaadata töökojas ka tuttava juures.
Minu teada peaks nende stutsidega saama kytusekogust regullida, mis pihustisse läheb aga võta näpust kõik räägivad et kodus teostatav jne, panin samamoodi tagasi ka kokku ja muud midagi ei näppind kuid mootor ei luba enam ja mina ei tea. Nagu aru sain siis pole stendi vaja, aga miks sis nii võsas asi, ei tea.
Kas on kuidagi kodus teostatav see timmimine nii et vähemalt pilli käima saaks? siis viiks laseks vaadata töökojas ka tuttava juures.