Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
W124 kõrgsurve pumbas tihendite vahetus - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: W124 kõrgsurve pumbas tihendite vahetus (/showthread.php?tid=18547)



W124 kõrgsurve pumbas tihendite vahetus - maix77 - 22-05-2010

Tegemist on 87. aasta w124 3,0 dislaga. 80kw mootor siis. Ja uurisin siin, et kuda neid plunsrite vms tihendeid vahetada, neid mis seal pumba väljundite all kohe on, pumba pealt lekkis enne kütust ja no siin räägiti et spets võti, võtad stopperid ära ja ongi tibens see vedru jääb sinna paika võtad sellel stutsil vms tihendi pealt, paned uue ja keerad tagasi, aga selline asi, et pill ei käivitu enam, võtsin pihustitorud uuesti lahti. Vaatasin kütust aind immitseb hädavaevu kui starterit anda. Milles probla.

Minu teada peaks nende stutsidega saama kytusekogust regullida, mis pihustisse läheb aga võta näpust kõik räägivad et kodus teostatav jne, panin samamoodi tagasi ka kokku ja muud midagi ei näppind kuid mootor ei luba enam ja mina ei tea. Nagu aru sain siis pole stendi vaja, aga miks sis nii võsas asi, ei tea.

Kas on kuidagi kodus teostatav see timmimine nii et vähemalt pilli käima saaks? siis viiks laseks vaadata töökojas ka tuttava juures.


RE: .......... - Laur - 22-05-2010

Olen kodus vahetanud neid tihendeid paaril korral, pole olnud probleeme käivitumisega.
Kas said ikka kõik asjad õieti tagasi?
Kütuse kogust ei saa nende stutsidega kindlasti muuta. Saab muuta kas regulaatorist või siis plunsreid pöörava lati pealt. Emb kumb täpselt ei tea kummast tehakse.


RE: .......... - maix77 - 22-05-2010

(22-05-2010, 04:40 PM)Laur Kirjutas: Olen kodus vahetanud neid tihendeid paaril korral, pole olnud probleeme käivitumisega.
Kas said ikka kõik asjad õieti tagasi?
Kütuse kogust ei saa nende stutsidega kindlasti muuta. Saab muuta kas regulaatorist või siis plunsreid pöörava lati pealt. Emb kumb täpselt ei tea kummast tehakse.

Noo see asi, et mõne venna arust regullitakse ja kui pihustitorud maha võtsin, need hammastega stopperid lahti lasin ja neid peasid vms pöörata kui starterit anda, siis minu masinal küll muutus see kütuse välja ajamine, mingis asendis hakkas nagu ikka ilusti pilduma kütust, aga jamh. Kas muidugi selline asi ei või olla, et kudagi liialt õhku pumpa saand või kuhugi systeemi, et lihtsalt sellepärast ei käivitu vms, kuuldavasti pidi iseõhutuv systeem olema, kuni kütsifiltrini vähemalt vms mis iganes siin foorumis teemades kuskil läbi käis.

fakt on see et stopperid eemaldasin võtsin need pead maha kuhu pihustitorud kinnituvad, siis ühe stopperi tähtpeaga poldil olid kandid maas ja pidin filtrisse mineva toru eest võtma, et seda lahti saada ja no nende peade all olid vedrud näha oli vaskseibi selle vedru all ja no pea keerme kohal oli soon kus olid vanad tihendid, need said uute vastu vahetatud ja oligi kokku panek. Kas äkki see kütusetoru lahtivõtmine (mis sealt mootori küljelt pumbast allpool olevast jublakast filtrisse liigub) võis midagi mõjutada, samas kütust ajab lausa ise välja kui pihustitorud pumba pealt lahti võtta :S


RE: W124 kõrgsurve pumbas tihendite vahetus - maix77 - 22-05-2010

Okei teema võib lukku minna, sain korda asja oma peaga, ei tasu kuulata igast jama mida aetakse, oma pea on kunn
:d


RE: W124 kõrgsurve pumbas tihendite vahetus - Laur - 22-05-2010

Ehk kirjutad siia ka mis viga oli.