Postitused: 128
Teemad: 10
Liitus: Mar 2008
Maine:
0
05-05-2010, 12:22 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-08-2010, 01:20 PM ja muutjaks oli Ur3o.)
Tervitus, Lõpuks Siis mõtlesin,et Peaks oma Liikurist ka eraldi posti tegema Noh, Lihtsalt aegajalt oleks ju tore siia lugusid kirjutada, Pluss kes teab, VB mõne ajapärast autot enam pole, Siis hea meenutada
Mark: Mercedes-Benz CLK 230
Väljalaskeaasta: 1997 lõpp
Läbisõit: 240 000+ (ostes oli 180 000+ [15.03.2008])
MÕÕDUD
Pikkus, mm: 4567
Laius, mm: 1722
Kõrgus, mm: 1345
Teljevahe, mm: 2690
Rööbe ees, mm: 1505
Rööbe taga, mm: 1474
Kliirens: 150
Rehvide mõõtmed: 205/55 R 16; 225/40 R18
Tühimass: 1350
Täismass: 1850
Pagasiruumi maht: 420
Kütusepaagi maht: 62
KERE
Kere tüüp: kupee
Istekohtade arv: 4
Uste arv: 2
MOOTOR
Mootori tüüp: L4
Mootori maht, kuup cm: 2295
Võimsus, hj/p/min/kw 193/5300/142
Pöördemoment, (Nm/p/min): 280/2500
Ülelaadimine: Kompressor
Klappe silindri kohta: 4
VEERMIK
Vedav sild: tagavedu
ÜLEKANNE
Automaat: 5
VEDRUSTUS
Esimene: Koni/H&R
Tagumine: Koni/H&R
PIDURID
Esimesed: ventileeritavad ketaspidurid
Tagumised: ketaspidurid
KIIRUS
Maksimaalne kiirus, km/h: 234
Kiirendus 0-100 km/h, s: 8.00
LISAVARUSTUS:
turva- ja ohutusvarustus
roolivõimendi, kesklukustus (puldiga), ABS pidurid, 4x turvapadi, külglibisemise vastane seade, stabiilsuskontroll, pidurdusjõukontroll, veojõukontroll, lisapidurituli, vihmasensor, turvavööde eelpingutid esiistmetel
mugavusvarustus
kliimaautomaatik, 2x elektrilised akende tõstukid, elektrilised välispeeglid (soojendusega, kokkuklapitavad), püsikiiruse hoidja, toonitud klaasid, 2x peeglid päikesesirmides, kohtvalgustid
sisustus
Must. nahkpolster, sportistmed, 2x istmesoojendused, tagaistme seljatugi allaklapitav, nahkkattega rool, nahkkattega käigukanginupp, käetugi ees (laekaga), käetugi taga, Carbon Imitatsion. iluliistud salongis, jalamatid (tekstiilist)
tuled
Xenon (lähituled, kaugtuled), udutuled (esimesed, tagumine), tulede korrektor
sportvarustus
sportvedrustus, sport amordid, sportsummuti
muu varustus
välistemperatuuri näidik, esiklaasi soojendus, tagaklaasi soojendus,
18" Cerberus Chrome Veljed millele istutatud 225/40r18 peale.
õrnalt toonitud taga tuled. Toon klaas (taga osa)
Tehniliselt:
VIN WDB2083471F016525
Model CLK 230 KOMPRESSOR
Chassis 2083471F016525
Engine 111975 12 006569
Transmission 722605 00 617789
Order 0 7 297 43731
Lights VALEO
Cab 00000
Delivery date 12.11.97
Dealer company employees / MBAG (297)
Interior cloth anthracite (011)
Paint
189 emerald (green) black metallic (с 1993)
Options
260 elimination of model designation on rear lid (с 01.05.1968)
345 rains sensor for windshield wipers (с 01.10.1993)
423 5 speed automatic transmission / nag (с 01.03.1994)
488 sporty tuning (с 01.10.1996)
581 automatic climate control (с 01.01.1977)
673 high-capacity battery (с 01.01.1964)
755 radio MB Special cd (с 22.05.1996)
808 Change of year of model, last figure shows new model year
873 seat heater for left and right front seats (с 01.02.1984)
875 heated screen wash system (с 01.02.1988)
windshield washer heated (W201)
923 emission control d3-measures (с 16.12.1996)
988 ownership certificate and COC papers with EC model plate (с 01.06.1993)
000A Unknown code
(kahjuks ei hiilga just eriliselt pika lisavarustuste nimekirjaga)
Lisatud: Hetkel tuleb vaid Must Nahk Sisu meelde.
Heli:
Makk: Clarion VRX578RUSB
Sub: SPL Dynamics XTR380d2
Kast: Custom LED'idega
Kõlarid: "Clarion" (2xClarion SRQ210H,2xClarion SRQ1720S,2xClarion SRQ1330R,4x Clarion SRQ1720R)
Kondekas: Signat S104001
Võim: SPL Dynamics DIG-1450, JBL GTQ360
Esialgsed Vead olid: 2.3 ei liikunud nii nagu pidi ehk auto oli varem naisterahva käes. ja mootorit nagu pold üldse kasutatud.
lõpuks tegelt tuli välja,et õhulugeja vajas vahetust.
Ülejäenud oli nagu kõik tibens tobens.
Autole oli Juba Enne mind tehtud SelfMade Facelift, ehk vahetatud esi stange lisa ja peeglid, samuti küljeplekkidest eemaldatud suunad.
Nonii Ja nüüd asjad, mida ma olen ise vahetanud: Amordid Koni Reguleeritavad (ees, taga), Weitec Madaldus vedrud + kõige madalamad vedru padjad, pluss pool keeret vedru lühemaks
Õli mitu korda ühekorra lambda anduri, Hetkel veel ühekorra õhu lugeja (kohe tuleb jälle uus) Stabika varda pukse Kaks korda. esimesed ratta laagrid. Alumised Sarniirid, Rooli tala (või mis iganes see ka pole), piduri klotse, Kaks Jooksu Rehve (suved), jooks talve rehve , Hästi palju kütet. ja nagu eespool mainitud, siis Nahk sisu viskasin ka sisse pluss Heli.
Ahjaa, Stange madalduse sõitsin ka eest pisut katki ja udutuled nii samuti (auto alguse ajastul) siis sai uued tuled pandud ette, Ilusad ja puha olid aga ommikul neid enam polnud :d segea tuli hädavariant mingid täiesti lambikad sinna ütleme nii,et algul sinna nad läksid augu täiteks nimega "Ajutised" - aasta tuleb kindlalt nendega ära juba
(kindlasti on miskit veel, aga Seda kui meelde tuleb, Täiendan Hiljem)
Ja paar Pilti:
Talvine:
Suviselt:
(ilustreeritult)
Viimased:
(o2.o5.2o1o)
Ja Sai pangakaardi Disainiks teha ka ühe pildi, Siin See on!
Avaldage Siis Arvamust:
Alumiiniumi ja Roostevaba terase Keevitus- ja Painutustööd.
RakWeld OÜ
5656 3210
Rakvere ja Tallinn
Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
No Urps, kas tunned mind ka ära. Vana valge Mercedes-Benz järgi ehk oleks tundnud . Aga sinu kube näeb igatahes väga mehine välja. Kena vaadata, kuidas vaikselt Rakveres linnavahel ringi veereb. Velg sobib nagu rusikas silmaauku. See on selline auto, mida ka endale tahaks
E55 AMG
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Nii kaua ja nii edukalt varjanud oma liikurit
Iseenesest sile masin.
Muretuid kilomeetreid
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Edev auto.
Kui ma ei eksi, siis ühes teises autofoorumis olen selle pilli kohta juba teemat näinud ja lugenud, kena asi.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 128
Teemad: 10
Liitus: Mar 2008
Maine:
0
(05-05-2010, 09:21 AM)v6sa Kirjutas: Nii kaua ja nii edukalt varjanud oma liikurit
Iseenesest sile masin.
Muretuid kilomeetreid No, mis Mul ikka siin varjata lihtsalt ei ole ullult mööda Eestit ringi paarutanud (veel) rohkem Lääne-Virumaal ja Soomes.
Ja tänud
(05-05-2010, 10:42 AM)Karl Kirjutas: Edev auto.
Kui ma ei eksi, siis ühes teises autofoorumis olen selle pilli kohta juba teemat näinud ja lugenud, kena asi. eeh, Kahjuks Vist Eksid, Oma teada ei ole veel kusagile sellest autost teemat teinud, vb Vana omanik. Ainuke koht, kus pildid on, on CarRating.org
Alumiiniumi ja Roostevaba terase Keevitus- ja Painutustööd.
RakWeld OÜ
5656 3210
Rakvere ja Tallinn
Postitused: 128
Teemad: 10
Liitus: Mar 2008
Maine:
0
05-05-2010, 10:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-05-2010, 10:58 PM ja muutjaks oli Ur3o.)
(05-05-2010, 09:55 PM)allan1 Kirjutas: Kena liikur
Viimasel pildil on kroom võre tagasi musta asemel..millegipärast tundub sellele masinale sobivat paremini, läheb veljega kokku vms.
Katsu normaalsed udukad ka ikka sebida(uuesti). See punkt seal numbri keskel on küll andekas
Karli jutu toetuseks mainiks et minagi olen selle auto teemat kunagi ammu silmanud sr.org foorumis
Edu
Tegelt selle võre asemel tagaks üleüldse siukest, nagu see Suur märgiga on (Mis Siinult) osta sai, kuid ilma märgita. vaid lihtsalt need vertikaalsed jooned.
vot siis oleks ilus ei meeldi see Mercedes-Benz originaalne keskmine ülevalt alla joon. :S
Aga udukatega siuke asi,et jäevad niikauaks, kui uus stange tuleb mis ei tohiks vägapika ajapärast tulla, Aga kes teab
Ja numbri märgikohapealt sai see eksperimendi mõttega teha ja nüüd juba päris pikalt old
nimelt Palju soomes, ja soome numbritel on see kriips vahel (küll neil on tähed ja numbrid vastupidises järjekorras, ja number ise väiksem)
Experimendi mõte oli see, et Soomes ei jäeks KOHE silma kui eestlane. Ehk kui sõita Soomes, kus kõikidel on see kriips. Siis silmaga üle vilgsateades ei saa arugi,et "Saatana Virolaiset" Ja teine mõte, et kui Eestis "Härra Politseihärra" peaks maha võtma ja hakkab sellel teemal jahuma, siis oleks uhke vastu öelda, et Soomes on ju nüüd seline seadus, et kui sa oled Rohkem kui Kuu aega Kohapeal, Siis pead Selle kriipsu vahele panema. Et ühtiks liiklus vaatepildiga.
Maha on võetud küll mitmeid kordi, isegi trahvi saanud, Kuid kordagi ei ole Selle kriipsupärast nääklema hakatud.
(Ptui, Ptui, Ptui. üle õla)
Aga igatahes, Olge suus tublid Ja korralikud liiklejad, ei ole mõtet ise pressida "Härra Politseihärra"-lt vigureid välja
(05-05-2010, 09:55 PM)allan1 Kirjutas: Edit: Aega võttis aga üles leidsin(vana sr foorumi arhiivist): http://www.streetrace.org/arhiiv/viewtop...89#p955089
Edu
kusjuures ütlen ausalt,et see oli Nii meelest maas, kui vähegi annab olla
ise otsisin ka, Kuid ei leidnud (uues foorumis) eks sellepärat oligi mälusopist kustutatud
Ja siinkohal väiksed vabandused Karl'i ees
Sul Siiski oli õigus.
Alumiiniumi ja Roostevaba terase Keevitus- ja Painutustööd.
RakWeld OÜ
5656 3210
Rakvere ja Tallinn
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Olgu, seekord saad andeks, kuid olgu see viimane kord
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
Miks küll kabiinist seest ei taheta pilte teha...
Postitused: 128
Teemad: 10
Liitus: Mar 2008
Maine:
0
(05-05-2010, 11:34 PM)marek Kirjutas: Miks küll kabiinist seest ei taheta pilte teha...
Luban,et Lähi ajal on Olemas
Kuid, samas Kui millegagi eriti ei kiidelda,et sees maitea mida tehtud siis on need seest kõik suht ühesugused
Kui must nahk Siis Must Nahk kui hele, siis Hele...
Ja need CLK'd nagunii tegalt suht ühesugused seest
ehk sellepärast ?
Pole nagu midagi erilist seal.
+Samas ma usun,et kui oleksm ingi ulme ümber tehtud, oleks ka kindlasti Sellest pilt
Kuid see tuleb Tuleviku alla -taga istme keskmine koht pisut ümber vaja ehitada. Eriti Ebaõnnestunud on CLK'l taga Tuhatoos :S kõikidel mu teada see katki. (Kaas)
Alumiiniumi ja Roostevaba terase Keevitus- ja Painutustööd.
RakWeld OÜ
5656 3210
Rakvere ja Tallinn
Postitused: 211
Teemad: 6
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
Jah, kena auto ja värv on väga huvitav.
Tagumsied veljed võiksid rohkem väljapoole ainult istuda.
Järsku annaks mingid vaheflantsid vahel ajada.
Ma muidugi "tark" mees targutama, endal samamoodi oli paar aastat ja alles paar nädalat tagasi sain asja lahendatud laiemate velgede abil
Muidu igati sile ja asjalik aparaat tundub ... muidu sul vist mõned pildid üleval ka aadressil mbworld.org
Räägi mis sul sellest mustast võrest sai ? alles ikka või müüsid maha ?
Ise mõtlen just, et tahaks proovida enda autole sellist ette millalgi.
Clk-sid klubipeale suht vähe ja mööda Eestit laiali igalpool - mõnel üritusel võiks neid ikka kuhjaga kokku ajada ja pildile jäädvustada.
Martin
Postitused: 128
Teemad: 10
Liitus: Mar 2008
Maine:
0
(06-05-2010, 09:08 AM)Blaze Kirjutas: Jah, kena auto ja värv on väga huvitav.
Tagumsied veljed võiksid rohkem väljapoole ainult istuda.
Järsku annaks mingid vaheflantsid vahel ajada.
Ma muidugi "tark" mees targutama, endal samamoodi oli paar aastat ja alles paar nädalat tagasi sain asja lahendatud laiemate velgede abil
Muidu igati sile ja asjalik aparaat tundub ... muidu sul vist mõned pildid üleval ka aadressil mbworld.org
Räägi mis sul sellest mustast võrest sai ? alles ikka või müüsid maha ?
Ise mõtlen just, et tahaks proovida enda autole sellist ette millalgi.
Clk-sid klubipeale suht vähe ja mööda Eestit laiali igalpool - mõnel üritusel võiks neid ikka kuhjaga kokku ajada ja pildile jäädvustada.
Kokkutuleku kohapealt täiesti Nõus Sinuga võiks kl. Ajaks venna ka kohale tal ka, Väljanägemiselt Nagu Sinult, aga 3.2 mootor
Aga Vahe falantsid on lausa kohustuslikud Nüüüd otsisin, kus teha lasta. Ja päev enne Eestist ära minekut sain teada, kus saab ja nüüd, kui Eesti tagasi minek, Siis võtab mõõdud ja läheb tegemiseks.
Ja esi võre kohta niipalju,et See on Seesama ma värvisin selle tulede toonimis värviga lihtsalt üle
seda sellepärast,et kui ei meeldi, saab kergest maha
ja ml endal tegelt neid võresid kaks tükki üks korralikum (see keldris) ja teine mitte nii korralik on siis ees, millega ma aegajalt meisterdan
nüüd toonisin selle keskmise kriipsu ainult mustaks, Asi nagu Kõigeparem.
millagi plaan VB teha nii,et Grill pealt maha keskmine kriips ära ja ilusti kokku kõik, Äkki jäeb ilus, Kuid ma ei tea kuidas ma saaks selle ilusti kroomi. (keeruline jutt)
Alumiiniumi ja Roostevaba terase Keevitus- ja Painutustööd.
RakWeld OÜ
5656 3210
Rakvere ja Tallinn
Postitused: 128
Teemad: 10
Liitus: Mar 2008
Maine:
0
07-06-2010, 07:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-06-2010, 10:10 PM ja muutjaks oli Ur3o.)
Nonii, Nüüd siin pole pikalt miskit kirjutanud.
üle eile (Laupäev. 5.juuni.2010) sai tagumine pütt ära vahetatud. Oli all miski EUS'i pa*a tükk. Tegi häält, Eestis veel kannatas kuidagi sõita, Linnas oli lausa tore. Ükski vanamutt ei karanud ette. Kuid Soomes, kus on ju Kiiirteed ja puha.
Vot seal see pütt tappis. tuurid kusagil 2500 peal. kiirus kusagil 120-140 ja ühtlane müra. Eriti hea on see,et kiirteed on kusagil 160km. Et nüristas ära küll.
Ainuke lahendus oligi,et Muusika kõvasti kõvasti mängima ja Elu oli ilus.
Kuid nüüd siis läks see pütt minema (vana raua kastis vedeleb)
ja alla läks "SpinTech" pütt Custom made. selle EUS'i otsaga (kuna see ots oligi see põhipoint, miks pütt üldse osta sai.
Pütt all, Tagasilöök jällegi olemas, Tuurid lähevad küll veidi aeglasemalt alla. kuid müdin ei tapa vähemalt. Eks näis, mis saama hakkab, kui kauaks see alla jäeb.
Eks kindalsti aitab hetkel ka see,et Kat on vahelt ära võetud ja asendatud roostevaba torudega. Jälle anab kuminat juurde.
Aga minek jõulisem.
See selleks
Siis mingi aeg tagasi, kusagil nädalaid kaks. Sai tava kõlaritele võimendi vahele monteerida.
Muidu kõik ilus. Kuid Tuli välja,et need kaks Võimendit ei sobi omavahel kokku. Ja tavakõlarite võim hakkas vilistama (tuuride järgi) sai siis jällegi Üle eile (5.o6.2o1o) vana võim küljest monteerida ja uus võim külge. Nüüdseks siis "JBL GTQ 360" (vähemalt sobivad omavahel kokku SPL Dynamics'iga)
Ja üllatus mis sugune.
Vahepeal on Üks RCA juhe lõpetanud impulssi edasi andmise. ei teagi, kus see kala nüüd sees on. Arvatavasti kusagilt katki läinud, või oligi praak, ei tea.
Nüüd siis mingi hetk jälle auto seest laiali. ja ühte RCA'd vahetama
Võinud siis midagi rohkemat, juhtuda aga mingi ühe RCA pärast kisu jälle masin laiali
Aga noh, Eks ise vb süüdi, et jäi kuidagi pingesse, ja tegi katki (kui ei ole tehase praak)
Igatahes. Mõned pildikesed:
(minu oma see tumedam ja Venna oma Heledam)
Et jah, telefoooooniga tehtud pildid,et ärge kurjustage
Edit: Ahjaaa, Õli sai ka vahetatud ja servis nullitud
Alumiiniumi ja Roostevaba terase Keevitus- ja Painutustööd.
RakWeld OÜ
5656 3210
Rakvere ja Tallinn
Postitused: 17
Teemad: 1
Liitus: May 2010
Maine:
0
kena masin sull Urbo,aga sind pole linnavahel eriti näha olnud,tuleks vaataks ka su isendit vähe lähemalt !
Anna märku kui Rakvere kanti satud! Tuleks vaataks ka su autot lähemalt !
Postitused: 128
Teemad: 10
Liitus: Mar 2008
Maine:
0
(11-06-2010, 09:56 AM)Oliver777 Kirjutas: kena masin sull Urbo,aga sind pole linnavahel eriti näha olnud,tuleks vaataks ka su isendit vähe lähemalt !
Anna märku kui Rakvere kanti satud! Tuleks vaataks ka su autot lähemalt !
No ikka saab 19 olen Rakveres
eks kui näed, tee midagi märgatavat ja saab asjad tehtud või tõmba traati 56744101 19-28 Olen Eesti pinnal.
Ja tegin väike videoklipi, et kui hästi telefon filmib ja heli salvestab.
Nagu Kõrvaga kuulates ei olegi Nii traktor kui telefonis/videos. Kuid jah, oleme ausad, eriti ei meeldi kl see hääl :S
vaja kiirelt midagi head välja mõelda.
Mudu jah Siin, See on.
Alumiiniumi ja Roostevaba terase Keevitus- ja Painutustööd.
RakWeld OÜ
5656 3210
Rakvere ja Tallinn
Postitused: 128
Teemad: 10
Liitus: Mar 2008
Maine:
0
Noonii, täna sai siis jälle pisut autokallal oldud.
Nimelt sai õhuteed (sisselaskes) puhtaks teha. Plus karteri tuulutuse tagasivoolu voolik vahetatud, seal oli vanadusest mõra sisse tuld
Nüüd jäenud veel vahetada Lambda andur ja Õhulugeja. Pluss karteri tuulutuse jubinad (mis iganes seal vaja vahetada on) siis peaks ilus olema...
Aga tänu sellele, et sai puhastada (kaasa arvatud õhu lugeja[Mis oli õline]) Hakkas ka toimima Kompressor.
ja jällegi Väike VID Häälest ja asjad. kui Kompressor töötab. Tegu siiski Ikka Spintech taga pütiga.
(deem kus ma nägin alles vaeva,et telefoni püsti panna)
Alumiiniumi ja Roostevaba terase Keevitus- ja Painutustööd.
RakWeld OÜ
5656 3210
Rakvere ja Tallinn
Postitused: 128
Teemad: 10
Liitus: Mar 2008
Maine:
0
(16-06-2010, 09:08 PM)allan1 Kirjutas: Tuulutus peab jah olema alati puhas ja kuiv õlist, muidu on õhulugeja varsti jälle peetis
Ps! vaata cooler, õhufiltri kast ja torud ka üle.
Kui aus olla, siis seda ma täna tegingi. Aga coolerit ei võtnud maha, ülejäenud torud olid maas kõik isegi kompaküljest see, mis saadab õhu coolerisse. oli lahti ja sai puhastatud. Kuid cooler sai puhastatud Õlipuhastus vahendiga, mis omakorda sai survekaga läbi lasta.
Ise enesest see vahend suht hea, nagu maitea, Sööb õli ära
Ei tea kuidas. aga jah, lasta õlisele pinnale. Siis on märg natuke. ja kui ära kuivab, siis õli pole
ja sellega saigi siis kogu süsteem üle puhastata.
Kuid kardan,et ühekorra on see protseduur veel ees, kui karteri tuulutus korda saab.
Alumiiniumi ja Roostevaba terase Keevitus- ja Painutustööd.
RakWeld OÜ
5656 3210
Rakvere ja Tallinn
Postitused: 128
Teemad: 10
Liitus: Mar 2008
Maine:
0
18-06-2010, 12:34 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-06-2010, 12:35 AM ja muutjaks oli Ur3o.)
Nonii, küll midagi teinud ei ole autole. Kuid Lisan teilegi jällegi ühe amatöör video, seekord siis Muusikast..
(muusika valik ei olnud ette planeeritud, ja ei kiida eriti
Esimest korda kuulasin neid albumeid.
[Kuid Mulle meeldib, 2Step, UK Garage Ja DubStep])
Rohkem selle eesmärgiga,et hiljem oleks võrdlus moment. hetkel ju tavakõlarid ilma võimendita. Kuna ühendasin võimu ilusasti sisse. Kuid nagu varem kirjutatud, üks RCA ei nõustunud töötama ja siis võtsin üldse võimu lagti, Nüüd siis Kõlarid otse maki tagant.
Plus sai piltigi tehtud.
Alumiiniumi ja Roostevaba terase Keevitus- ja Painutustööd.
RakWeld OÜ
5656 3210
Rakvere ja Tallinn
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 128
Teemad: 10
Liitus: Mar 2008
Maine:
0
26-06-2010, 11:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-06-2010, 11:41 PM ja muutjaks oli Ur3o.)
Nonii, Täna siis tehtud tööd:
Vahetatud Õhulugeja, Lambda Andur ja Karteri tuulutus klapp.
Ja samuti käis auto Järjekordselt silla stendis Kuna 22.o6 toimunud stendist jäi Hästi pisut rool paremale poole viltu.
Sai käidud rääkimas,et muidu kõik ilus kena. Kuid rool viltu.
Algul kl öeldu, et Silla mees on puhkusel. Kuid siis sahmerdati pisut ringi, Pakuti Kohvi. Ja küsiti, Kas homme kell 12 Sobib ?
(see kõik juhtus Eile 25.06)
Tore.
Ka nädala algusest oli Miskisugune kole kolin parema esi ratta juurde tekkinud.
ja mööda minnes vaadati sillastendis ka see üle öeldi,et Amordi polt oli lahti (ei tea kuidas see kl nii lampi lahti sai kruttida ennast) aga igatahes, kinni nad ta keerasid. Ja auto jälle vaikne
Loodame,et nüüd on mõnda aega hooleta
(pisut Liputamise pilte):
Alumiiniumi ja Roostevaba terase Keevitus- ja Painutustööd.
RakWeld OÜ
5656 3210
Rakvere ja Tallinn
Postitused: 128
Teemad: 10
Liitus: Mar 2008
Maine:
0
30-06-2010, 12:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-06-2010, 12:28 PM ja muutjaks oli Ur3o.)
jutu jätkuks eelnevale Postile.
Sai küll asjad vahetatud, kuid minek ei old kuidagi vääriline 142kw'le.
Nii saigi siis külastatud Diagnostikat. Räägitud mure.
Aparaat sappa. Pisut juttustamist, paar korda võtme kallal käidud
ja aparaat küljest ära. (veakoodid said resetitud [Mis tulenesid vanast õhulugejast ja eks kindlasti ka lambdast])
Kurtsin ka seda,et Gaasi põhja lapates ja seda all hoides, auto küll kiirendab, Kuid tõrgub.
Ütlesin,et tule hüppa rooli, siis tunned ise, mis teeb.
Mõeldud tehtud.
Aauto käima, ja liikuma.
Ja üllatuseks, ei mingit tõrkumist.
käik üli sujuv, auto nagu uus
plus sain kiitagi, et Ei ole Tema varem nii hea minekuga Kompressoriga sõitnud.
Aga noh, ehk oli see ka selle pärast,et mul tollel hetkel polnud kliima plokki küljes ja auto polstritest suht tühi.
Sai pisut autot seestpoolt muudetud. Järgmises Postis, mis peaks natukese hiljem tulema, on siis näha tulemusi.
Lihtsalt sai autot pisut seestpoolt omapärasemaks tehtud.
Igatahes, Kaunist suve Teile kõigile, kes siia juhuslikult sattunud on
Hetke seis 3o.o6.2o1o, 12:28)
Alumiiniumi ja Roostevaba terase Keevitus- ja Painutustööd.
RakWeld OÜ
5656 3210
Rakvere ja Tallinn
|